Ga naar inhoud

Leeftijd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik was 28, wissel op mijn 49ste en ik zou één dag voordat ik 51 word mijn hersteloperatie krijgen,  maar dat gaat door omstandigheden ff niet door helaas. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Pamuk:

@visje7 en Fashion300 klopt, ik ben 44. 

Het was al nooit heel veel maar toen ik ook nog eens 20 kilo was afgevallen, bleef er helemaal niks meer over. Dus zag het als de kroon op mn gewichtsverlies 

 

Helemaal in een nieuw jasje dus :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jaydee:

Ik was 28, wissel op mijn 49ste en ik zou één dag voordat ik 51 word mijn hersteloperatie krijgen,  maar dat gaat door omstandigheden ff niet door helaas. 

 

Xx Jaydee 

 

Ik las het net.. Heftig hoor!

Ik hoop voor jou en je kids het beste :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei fashion300:

 

Ik las het net.. Heftig hoor!

Ik hoop voor jou en je kids het beste :) 

 

Dankjewel,  meis. Dat is lief van je.

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg mijn eerste borstvergroting op mijn 26e, toen betaalde het ziekenfonds het nog.260 cc. Op mijn 38e tweede keer ivm kapselvorming en weer een maatje groter. 320cc. Op mijn 49e voor de derde keer ivm kapselvorming en weer iets groter. 380 cc. En nu ben ik 63 en weer protesewissel ivm kapselvorming en nu 550 cc. 

En nu zijn ze pas de maat die ik eigenlijk altijd wilde. Super blij mee!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Prinses3512:

Ik kreeg mijn eerste borstvergroting op mijn 26e, toen betaalde het ziekenfonds het nog.260 cc. Op mijn 38e tweede keer ivm kapselvorming en weer een maatje groter. 320cc. Op mijn 49e voor de derde keer ivm kapselvorming en weer iets groter. 380 cc. En nu ben ik 63 en weer protesewissel ivm kapselvorming en nu 550 cc. 

En nu zijn ze pas de maat die ik eigenlijk altijd wilde. Super blij mee!:43:

 

Heb jij een verband kunnen trekken / oorzaak kunnen vinden dat je steeds kapsel kreeg? Of krijgt iedereen na 10 jaar kapselvorming, heb die indruk wel een beetje :121:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Visje7:

 

Heb jij een verband kunnen trekken / oorzaak kunnen vinden dat je steeds kapsel kreeg? Of krijgt iedereen na 10 jaar kapselvorming, heb die indruk wel een beetje :121:

De een maakt sneller kapsel aan dan de ander. En heb je al eens kapselcontractie of overmatig kapsel gehad, dan is de kans daarop groter.

Is dus niet per definitie dat je na 10 - 15 jaar overmatig kapsel krijgt

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

De een maakt sneller kapsel aan dan de ander. En heb je al eens kapselcontractie of overmatig kapsel gehad, dan is de kans daarop groter.

Is dus niet per definitie dat je na 10 - 15 jaar overmatig kapsel krijgt

 

xx BB

 

Dat is een fijne geruststelling :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige vrouwen krijgen nooit kapsel. Ik heb het zowel rechts als links gehad. Alleen werd er vroeger niet verteld dat je een jaar geen pushup bh's mocht dragen. En ik droeg nooit anders. Dus of het daardoor komt, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik nu met 550cc pushup meer nodig heb. Ha ha ha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.