Ga naar inhoud

Leeftijd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Natje3:

@fashion300

Ik ben 43 jaar en moet het nog ondergaan. Ben waarschijnlijk wel van de oudsten 

 

@Pamuk was nog wat ouder dan jij dacht ik ;) 

 

maar wat doet het er toe? Nooit te oud om je mooi vrouwelijk te gaan voelen toch? :) te jong, onder de 18, vind ik dan wel maar vooral omdat je lichaam dan niet volgroeit is en je rationeel als 15 of 16 nog niet altijd in staat bent weloverwogen te besluiten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei fashion300:

Wat leuk dat leeftijdsverschil! Zijn er toevallig ook dames die eerst een bv hebben ondergaan en daarna borstvoeding hebben gegeven? Ik ben wel benieuwd of dat veel invloed heeft.

Een vriendin van mij heeft meer dan een jaar borstvoeding gegeven. Op t moment dat ze zwanger raakte was ze anderhalf jaar po zoiets.

Zij is nu zwanger van de tweede, en zal ook nu wel weer zelf voeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Visje7:

 

@Pamuk was nog wat ouder dan jij dacht ik ;) 

 

maar wat doet het er toe? Nooit te oud om je mooi vrouwelijk te gaan voelen toch? :) te jong, onder de 18, vind ik dan wel maar vooral omdat je lichaam dan niet volgroeit is en je rationeel als 15 of 16 nog niet altijd in staat bent weloverwogen te besluiten ;)

42 jaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.