Ga naar inhoud

Leeftijd?


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Natje3:

@fashion300

Ik ben 43 jaar en moet het nog ondergaan. Ben waarschijnlijk wel van de oudsten 

Hallo fashio300, ik ben zelf 40 en ik wil de operatie dit jaar onder gaan. Fijn, om nog 40tiger te ontmoeten hier :lol: (40 is de nieuwe 20 :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
37 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Hallo fashio300, ik ben zelf 40 en ik wil de operatie dit jaar onder gaan. Fijn, om nog 40tiger te ontmoeten hier :lol: (40 is de nieuwe 20 :D)

Daar sluit ik me helemaal bij aan. 

 

Age is just a number :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Elske77:

Ik ben ook 40! 29 mei operatie, eerste x

Succes Elske77 , je bent dus al echt aan het aftellen B)

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan (29 mei) , zie graag je verhaal tegemoet.

 

Ik zelf moet eerst nog op 1e gesprek en zou dan graag eind van het jaar de operatie willen , zelfs dat vind ik spannend :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Prinses3512:

Sommige vrouwen krijgen nooit kapsel. Ik heb het zowel rechts als links gehad. Alleen werd er vroeger niet verteld dat je een jaar geen pushup bh's mocht dragen. En ik droeg nooit anders. Dus of het daardoor komt, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik nu met 550cc pushup meer nodig heb. Ha ha ha!

Ik denk dat je bedoelt push up niet meer nodig hebt :45: toch?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg ook altijd push-up's. Maar nooit last gehad van overmatig kapsel. Draag nu ook push up. Er is mij nooit verteld dat ik dat niet zou mogen. En maakt voor mij nu toch niet zoveel uit; want het wordt voor mij toch een hersteloperatie,  en als dát niet doorgaat,  wordt het een  mastectomie met borstreconstructie. Dus ik kan nu weinig kwaad aanrichten :45:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Succes Elske77 , je bent dus al echt aan het aftellen B)

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan (29 mei) , zie graag je verhaal tegemoet.

 

Ik zelf moet eerst nog op 1e gesprek en zou dan graag eind van het jaar de operatie willen , zelfs dat vind ik spannend :unsure:

Ik vind het superspannend, af en toe leuk, maar vaak ook best eng.... !

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elske77:

Ik vind het superspannend, af en toe leuk, maar vaak ook best eng.... !

Ik leef met je mee... ;)

 

Zo voel ik mij nu ook al....

Als ik hier de mooie boobs van iedereen zie, dan wil ik het liefst nog vandaag dan morgen maar dan ineens ben ik weer aan het denken en dan wordt ik nerveus. :(:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zeeuwsmeisje:

Ik leef met je mee... ;)

 

Zo voel ik mij nu ook al....

Als ik hier de mooie boobs van iedereen zie, dan wil ik het liefst nog vandaag dan morgen maar dan ineens ben ik weer aan het denken en dan wordt ik nerveus. :(:D

Dat herken ik.... mooie borsten: ja graag! Maar mijn eigen meisjes onder het mes... brrrrrr... kapselvorming.... infectie.... prothesewissel... wat doe ik mezelf aan denk ik dan.

Als sommigen al,niet eens kunnen slapen met hun nieuwe borsten, hoe moet ik er dan mee paardrijden. Dat soort gedachten dus. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Elske77:

Dat herken ik.... mooie borsten: ja graag! Maar mijn eigen meisjes onder het mes... brrrrrr... kapselvorming.... infectie.... prothesewissel... wat doe ik mezelf aan denk ik dan.

Als sommigen al,niet eens kunnen slapen met hun nieuwe borsten, hoe moet ik er dan mee paardrijden. Dat soort gedachten dus. 

 

 

Hallo Elske77, waar laat je de operatie doen als ik mag vragen ?

Ik heb vandaag online mijn intake gesprek aangevraagd :)

 

Lijkt me wel erg als je niet kunt  slapen na de operatie , want door slapen herstel je het beste. Paard rijden :( zou ik ook niet aan moeten denken ......weet je al wel hoelang je dat niet kan doen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 31 en ik word in juli alweer 32! 10 jaar geleden ook al een keer een consult gehad en toen besloten om nog ff te wachten tot ik kinderen zou krijgen en nu ik ze heb denk ik, dit had ik echt eerder moeten doen hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.