Ga naar inhoud

NounouSi : 5 mei 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

16 hours ago, NounouSi said:

Welk merk heb jij genomen? En voor of achter de borstspier? Ik bekijk straks even je foto's ;) Thx!!!!

ik heb de Monobloc softone, Dual plane.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Silvana:

@NounouSi wat spannend! Je gaat zo blij zijn!! Ik ben zelf 50 kg, 160cm en heb Motiva 295cc van Dr. Verdonck aan de BBC. Inmiddels 3 maanden PO en ontzettend blij met het resultaat van een kleine 70B naar een volle 70D. Ik twijfelde ook enorm aan de maat de laatste dagen voor de operatie maar het komt allemaal goed want als je aangeeft dat je twijfelt zal hij je zeker te woord staan en samen de tijd nemen om weer te passen. Ik denk dat als jullie samen tot 400cc zijn uit he komen dat het zeker niet te groot zal zijn. Heel veel succes met je laatste passessie en de ingreep vrijdag! 

Oooh! Dank je wel... Zo lief van je <3

Ik hoop het ook want ik wil echt niet teleurgesteld zijn.

Morgen nogmaals bespreken en dan finally D-day!!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

@NounouSi

 

Hoi hoi

 

Ik heb de titel van je topic even aangepast, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en na morgen ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

succes morgen

 

x

Ok dank je... Nog maar nieuw dus nog volledig op zoek hoe het allemaal moet...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Benieuwdmens

Ik ben van alles aan het lezen. Ik weet dat ik niet naar de cc mag kijken, maar toch denk ik rond de 300cc. Ik ga dat zo moeilijk vinden die pas sessie. Ik moet zaterdag op cinsultatie. Ik heb nu een A of AA. Ik wil gewoon niet te groot. Mag ik eens kijken naar jou foto's ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Natje3:

@Benieuwdmens

Ik ben van alles aan het lezen. Ik weet dat ik niet naar de cc mag kijken, maar toch denk ik rond de 300cc. Ik ga dat zo moeilijk vinden die pas sessie. Ik moet zaterdag op cinsultatie. Ik heb nu een A of AA. Ik wil gewoon niet te groot. Mag ik eens kijken naar jou foto's ? 

 

Eigenlijk moet je vragen of je wat pasprotheses mag passen zonder dat de pc zegt hoeveel cc het is. Als ze dan afwisseld en jij zegt wanneer je er 1 mooi vind dat ze dan pas het aantal cc verteld :) ik zal je toevoegen aan Mn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Benieuwdmens:

Eigenlijk moet je vragen of je wat pasprotheses mag passen zonder dat de pc zegt hoeveel cc het is. Als ze dan afwisseld en jij zegt wanneer je er 1 mooi vind dat ze dan pas het aantal cc verteld :) ik zal je toevoegen aan Mn album

Zo hebben ze het bij mij ook gedaan.

@NounouSi, hoe is het gegaan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Elboobies:

@NounouSi Heb nog helemaal niet op je forum gereageerd... maar zie dat je vandaag ben geopereerd! Hoop dat alles is goed gegaan en dat je de nacht goed door kom... 

Hoi! 1ste nacht al voorbij... 2x wakker gekomen dus valt al bij al goed mee. Operatie goed en vlot verlopen. Nu wachten op het resultaat, binnen 2weekjes verband af en draadjes uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Natje3:

@NounouSi

Alles goed verlopen ? Hoe gaat het met je ?

Hoi Natje,

 

alles prima verlopen :)

de pijn valt best wel mee... enkel moeite om uit bed te geraken!! Ai Ai... nu afwachten tot binnen 2w om mijn verband af te doen en de draadjes uit ;) hopelijk mooi resultaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ellen125:

@NounouSi hoe is het gegaan vandaag? Hoe voel je je?

Hi Ellen,

 

alles prima verlopen. De pijn valt reuze mee, had het veel erger verwacht!!! Nu afwachten tot het verband af mag om het resultaat te zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei NounouSi:

Hi Ellen,

 

alles prima verlopen. De pijn valt reuze mee, had het veel erger verwacht!!! Nu afwachten tot het verband af mag om het resultaat te zien ;)

Fijn dat het goed is gegaan. Ja dat wachten nu he? Heb je ze al wel gezien? Voor welke maat heb je gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Opelke:

Hoi meiden. Ik wil ook graag bij verdock gaan. Ik zou graag mentor protheses willen maar de prijzen op zijn website, is dit de prijs doe jullie hebben betaald? Of komt er nog btw bij?

@Opelke Dit zijn de prijzen van Dr verdonck bij het Belgian breast clinic en niet met het wellness kliniek.

van de wellness kliniek weet ik de prijzen niet van.

heb je al een consult datum?

prijzen zijn: Sebbin: 2595,-€  Mentor: 2995,-€   otiva Ergonomix met Qid : 3395,-€


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi flege ik ben bij hem bij de wellnesskliniek geweest. Daar was de prijs op de website zonder btw. Maar na wat opzoekwerk zou ik liever mentor protheses hebben. Daarom dat ik een nieuwe afspraak ga maken bij hem in de belgian breast clinic. Maar de prijzen op de website van de bbc zijn dan inclusief de btw? dus 2995 in mijn geval? Maandag ga ik bellen voor een nieuwe afspraak 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Opelke:

Hoi flege ik ben bij hem bij de wellnesskliniek geweest. Daar was de prijs op de website zonder btw. Maar na wat opzoekwerk zou ik liever mentor protheses hebben. Daarom dat ik een nieuwe afspraak ga maken bij hem in de belgian breast clinic. Maar de prijzen op de website van de bbc zijn dan inclusief de btw? dus 2995 in mijn geval? Maandag ga ik bellen voor een nieuwe afspraak 

 de prijzen zijn de totale operatie incl protheses 

consult en na controle moet je zelf betalen geloof fat dat €34 was contant betalen

dit heb ik van @Brigittjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.