Ga naar inhoud

NounouSi : 5 mei 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei Natje3:

@Elboobies @Ellen125

Ik ben gisteren voor de eerste keer naar Dr. Verdonk geweest. Ik had zoiets gedacht van 300cc. Maar kwam uit op 235cc of 255cc. Amai wat een verschil met wat ik dacht. Ik zal voor motiva kiezen. Hebben jullie een idee van cc en type ?

 

Oh hoe ging je consult? Ik kwam de eerste keer ook uit op 255cc. Nu de 2e keer wat groter gepassen en 275cc stond ook mooi. 295cc wat bet grootst mogelijke maar dat wilde ik niet. Dus wel Motiva ook gekozen. Wat zijn jouw afmetingen? Ik ben 1,68 61kg en ik heb nu ongeveer 70A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Elboobies @Ellen125

Ik ben gisteren voor de eerste keer naar Dr. Verdonk geweest. Ik had zoiets gedacht van 300cc. Maar kwam uit op 235cc of 255cc. Amai wat een verschil met wat ik dacht. Ik zal voor motiva kiezen. Hebben jullie een idee van cc en type ?

Misschien was je nog wat geschrokken van het gevoel van 'iets' te hebben met die pasvorm? Ik ben 2x gaan passen en de tweede keer koos ik een maatje groter :) ik dacht toen ik opzocht ook aan 500cc haha. Is nu 315cc Motiva (Full). Ik denk dat de voorsituatie en bouw van personen op de foto's die ik wou wat misleidend was. Sommige dames gaan 5x passen dus ik als je twijfelt zeker doen! Mss met eigen shirtjes en niet die strakke tops van daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 @lien.

Ik ben 1m69 en weeg 56kg. Ik heb nu een 75A.  Ik ben vanboven zeer smal gebouwd. Ik ga ook nooit hebben dat ze dicht tegen elkaar komen. Daarmee bedoel ik het spleetje tussen de borsten, dat ga ik een beetje moeten bekomen met de juiste bh.

Ik had beter een foto laten nemen tussen die 2 pasmaten en nog eens op het gemak gekeken. Ik vind Dr. Verdonck een heel aangenaam man, die pas sessie is een beetje te vlug gegaan vind ik. Tju toch

Om nu nog eens terug te gaan. Ik ga nog eens in mijn topic eens vragen of er iemand foto's heeft van 235cc of 255cc.

Bedankt voor julle info

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125 @lien.

Ik ben 1m69 en weeg 56kg. Ik heb nu een 75A.  Ik ben vanboven zeer smal gebouwd. Ik ga ook nooit hebben dat ze dicht tegen elkaar komen. Daarmee bedoel ik het spleetje tussen de borsten, dat ga ik een beetje moeten bekomen met de juiste bh.

Ik had beter een foto laten nemen tussen die 2 pasmaten en nog eens op het gemak gekeken. Ik vind Dr. Verdonck een heel aangenaam man, die pas sessie is een beetje te vlug gegaan vind ik. Tju toch

Om nu nog eens terug te gaan. Ik ga nog eens in mijn topic eens vragen of er iemand foto's heeft van 235cc of 255cc.

Bedankt voor julle info

 

Ik ben ook wel smal (alleen wel

bredere schouders). Mijn 1e consult ging ook heel vlug. Je zou nog eens een afspraak kunnen maken om te passen. Weet je wat de max aantal cc bij je is? Bij foto's van anderen is het wel belangrijk om ook naar de voorsituatie te kijken anders weet je het eigenlijk nog niet. En het liefste vergelijkbaar met jezelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 helaas kan ik je geen tips geven over de cc's. idd veel foto's bekijken van andere met ongeveer dezelfde bouw.

 

hoop dat je eruit komt meis. Je heb nog wel een paar  weken, anders gewoon nog een keer langs gaan;) 

 

Succes! komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 ik zou zeker terug gaan! Je zult heel anders naar kijken als bij de eerste passessie. Je bent wat bewuster wat je wel wilt en niet wilt. Vraag inderdaad wat jou max is voor een natuurlijke resultaat, dat heeft met je borstbreedte te maken en de gekozen prothese (Mentor is bv breeder en platter dan Motiva). Dan kun je de max vragen dan weet je het zeker dat je geen spijt van krijgt, want het oogt natuurlijk wat bij je postuur past en het is toch de max. Verdonck weet wat hij doet.

Ik heb zelf  eerst 275 cc gekozen maar wilde achteraf geen spijt krijgen dus koos ik voor mijn max en dat is 295cc geworden. Had een 75a en nu heb ik (7 weken po) een 75/E bh maat, maar het oogt een cup C of d. Het is geworden wat ik precies wilde. Heb ook Motiva gekozen. Iedereen zegt dat het heel mooi bij mijn lichaam past en dat is wel heel belangrijk! Ik ben 157 cm en rond 57 kg (nu nog niet, hihi) normaal gesproken.

Je kunt tijdens het passen geen foto's maken...vond het ook balen, maar heb vertrouwen in de pc hij heeft gouden handjes. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cicike

@Elboobies

Berichtje was plots weg. Ik wilde dus zeggen dat mijn man mee was en hij zei dat die 255cc zeker niet overdreven was. Die 235cc zou op een grote B uitkomen. Dus ik denk die 20cc erbij dan op een kleine C.

Ik denk dat ik maar best de raad van mijn man volg, ik ben gewoon te bang dat iedereen het gaat zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Natje3:

@Cicike

@Elboobies

Berichtje was plots weg. Ik wilde dus zeggen dat mijn man mee was en hij zei dat die 255cc zeker niet overdreven was. Die 235cc zou op een grote B uitkomen. Dus ik denk die 20cc erbij dan op een kleine C.

Ik denk dat ik maar best de raad van mijn man volg, ik ben gewoon te bang dat iedereen het gaat zien. 

20cc erbij is 1 mm in projectie. Dus bij 40 cc 2 mm. Dat valt niemand op hoor, zeker met kleren aan. Daarom ging ik voor de grotere:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit inderdaad niet veel verschil in dat zag je misschien ook wel met het passen? Dat had ik tenminste voor mijn gevoel. Daarom heb ik voor 275cc gekozen, maar heb nu ook wel zoiets van is het niet te groot? Best_Boobie zei dat ik toch al snel op een 70D/70E ga uitkomen met bh maat en voorsituatie. Maar die 25cc gaat het verschil niet maken, en aangezien de meeste dames liever nog wat groter hadden gewild ga ik voor 275. Ik denk dat je prima voor 255cc kunt gaan. Als je twijfelt vragen of je voor de operatie nog een keer mag passen net zoals @NounouSi of anders een consult inplannen. Ik heb zeker 3 uur in de auto gezeten voor mijn 2e consult, maar het was het waard. Ik heb al mijn vragen kunnen stellen om mijn gemak nog een keer kunnen passen en overleggen met mijn vriend en met dr Verdonck. Omdat je de informatie van de borstvergroting zelf al hebt kun je iets gerichter passen. Gewoon mailen dat je twijfelt of die 255cc niet te groot/klein gaat zijn en dat je graag nog een keer wilt passen. Dan weet je het ook zeker. Na zo'n 1e consult komt er toch veel op je af. Ik had voor Verdonck al bij 2 andere een consult gehad en nog was mijn consult bij Verdonck heel overweldigend de eerste keer, haha. 

Ik ben zo'n enorme twijfelkont. Wel/geen borstvergroting, welke maat, wanneer dan, dus ik heb nu aanbetaald en ik kan er gewoon niet meer onderuit. Ook de keuze van 275cc gemaild dus dan hoef ik hopelijk niet meer te twijfelen :P

 

@NounouSi heeft Verdonck de maten eigenlijk altijd op voorraad omdat jij nog voor je operatie de maat hebt besproken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2017 om 18:00 zei Elboobies:

@NounouSi gelukkig meis dat het is meegevallen. heel veel succes met je herstel! 

 

Zelf mag ik net als Ellen en Natje 2 juni! heel veel zin in!

whiieeee!!! Veel succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2017 om 19:50 zei Ellen125:

Fijn dat het goed is gegaan. Ja dat wachten nu he? Heb je ze al wel gezien? Voor welke maat heb je gekozen?

@Ellen125Nee nog niets gezien... Superspannend dus!! Maar zo te zien aan mijn verband ben ik best wel al tevreden;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Elboobies:

@NounouSiHoe gaat het met jou? Valt het je allemaal  nog mee? 

@ElboobiesHoi! De eerste 3dagen waren de moeilijkste... Het blijft een ingreep hé.

Nu gaat het al wat beter en ben ik volop aan het aftellen naar volgende week vrijdag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2017 om 17:46 zei Ellen125:

Zit inderdaad niet veel verschil in dat zag je misschien ook wel met het passen? Dat had ik tenminste voor mijn gevoel. Daarom heb ik voor 275cc gekozen, maar heb nu ook wel zoiets van is het niet te groot? Best_Boobie zei dat ik toch al snel op een 70D/70E ga uitkomen met bh maat en voorsituatie. Maar die 25cc gaat het verschil niet maken, en aangezien de meeste dames liever nog wat groter hadden gewild ga ik voor 275. Ik denk dat je prima voor 255cc kunt gaan. Als je twijfelt vragen of je voor de operatie nog een keer mag passen net zoals @NounouSi of anders een consult inplannen. Ik heb zeker 3 uur in de auto gezeten voor mijn 2e consult, maar het was het waard. Ik heb al mijn vragen kunnen stellen om mijn gemak nog een keer kunnen passen en overleggen met mijn vriend en met dr Verdonck. Omdat je de informatie van de borstvergroting zelf al hebt kun je iets gerichter passen. Gewoon mailen dat je twijfelt of die 255cc niet te groot/klein gaat zijn en dat je graag nog een keer wilt passen. Dan weet je het ook zeker. Na zo'n 1e consult komt er toch veel op je af. Ik had voor Verdonck al bij 2 andere een consult gehad en nog was mijn consult bij Verdonck heel overweldigend de eerste keer, haha. 

Ik ben zo'n enorme twijfelkont. Wel/geen borstvergroting, welke maat, wanneer dan, dus ik heb nu aanbetaald en ik kan er gewoon niet meer onderuit. Ook de keuze van 275cc gemaild dus dan hoef ik hopelijk niet meer te twijfelen :P

 

@NounouSi heeft Verdonck de maten eigenlijk altijd op voorraad omdat jij nog voor je operatie de maat hebt besproken? 

@Ellen125 Ja op het moment zelf hebben we de maat nog besproken. Ik twijfelde dan nog tussen 2 maten en hij heeft ze allebei voorzien... Die vrijdag zelf heb ik dan samen met hem de knop doorgehakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2017 om 08:45 zei Natje3:

@Elboobies @Ellen125

Ik ben gisteren voor de eerste keer naar Dr. Verdonk geweest. Ik had zoiets gedacht van 300cc. Maar kwam uit op 235cc of 255cc. Amai wat een verschil met wat ik dacht. Ik zal voor motiva kiezen. Hebben jullie een idee van cc en type ?

@Natje3 Hoe was de eerste ontmoeting? Ik heb zelf ook Motiva gekozen. Als je voor de naturelle look wil gaan dan is deze de ideale ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NounouSi

Ik heb een heel goed gevoel bij Dr. V

Die passaessie heb ik te snel oké gezegd. Dat is een beetje.te snel gegaan. Ik heb zoveel complexen over mijn borsten en voelde me niet op mijn gemak en heb het te snel laten voorbij gaan. Ik weet het. Ik zou moeten terug gaan. Ik ga zeker motiva kiezen. Dat staat al vast. Alleen 235cc of 255cc. 

Hoe is het met de pijn ? Hoe voel je je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

D-day 05/05 is EINDELIJK voorbij! :D

 

Afspraak was om 10u10 in de Delta Clinic zijn te Kasterlee. Ik ben altijd heel graag op tijd zodus we vertrokken heel vroeg richting de kliniek. We kwamen al aan om 9u00 ^_^

Bij het binnenkomen was er even paniek toen men aan de balie een naam zei die helemaal niet de mijne was...

Bleek dat de dame voor mij (een Engelse) vertraging had en ik na haar gepland stond. Pfieuw:D

De dame keek me recht aan en zei: Nou, jij mag dan voor! Let's go.:wacko:

 

Ik was eerlijk gezegd een beetje van mijn melk toen ik dit hoorde want ik was daar helemaal niet op voorzien maar nu achteraf bekeken heel blij want ik heb quasi niet kunnen stressen voor de ingreep zelf.

 

Snel een afscheidskusje aan manlief :wub: en naar hupsakee (want niemand anders dan de patiënt mag binnen!).

 

Ik moest mij uitkleden en alles in een locker opbergen. Toen kreeg ik een medisch schortje aangeboden en witte slippers. Maar eerst nog enkele fotookes van de "oude" boobs als herinnering...

Alles stond daar klaar voor mijn bed en ik mocht gaan liggen. Toen kreeg ik nog een document te ondertekenen dat ik akkoord gaf om een BV te laten doen. Waarna ik onmiddellijk mijn infuus kreeg met antibiotica (amai dit voelde superkoud aan!). Even bang om misselijk te worden van het infuus maar gelukkig was het niet het geval.

 

Nog even snel sms'jes sturen naar iedereen dat ik vroeger mijn boobs zou hebben:D:D

Toen kwam Dr. Verdonck zijn verpleger zich voorstellen, leuke en lieve man! Hij kon direct horen dat ik van West-Vlaanderen was :rolleyes:

En toen kwam Dr. Verdonck ook nog even voorbij om alles ter bevestiging samen te overlopen. Spannend!

Ik twijfelde nog over mijn aantal CC en we overlegden samen daar nog eens over...

Ik heb dan beslist om het meest naturelle te nemen en dat is 375cc geworden (anders zou het 400cc geweest zijn). En toen mocht ik volgen naar het operatielokaal.

Daar mocht ik zelf gaan liggen op de tafel en waren ze met 4 mensen rondom mij (Dr. Verdonck zelf, zijn verpleger, de andere verpleegster van mijn infuus en de anestesist).

 

De anestesist deed mij lachen met zijn zinnetje: Hier is uw aperooke lieve dame en daarbij is het gebleven...:rolleyes:

ZzZzZzZzZzZz...

 

Toen kwam ik wakker en lag ik dus lekker warm ingeduffeld in mijn bed. Ik voelde mij direct supergoed (zo vreemd!). En zocht al snel mijn GSM om een berichtje te sturen naar manlief dat ik wakker was en nieuwe Boobs had:P

De operatie duurde 45 min. Na eventjes nog tot rust gekomen te zijn werd mijn infuus uitgehaald. 

Dr. Verdonck kwam nog even langs met het GOEDE nieuws dat alles tiptop verlopen was en zei dat ik vandaag niet zwaar mocht eten en in kleine porties. De rest kon ik terugvinden in de infobrochure.

 

Daarna kwam de verpleegster en had ze mijn gerief mee van in de locker en we deden samen mijn kleren aan.

Verder kreeg ik dan een envelop met alle nodige informatie over mijn ingreep, medicatie en nazorg.

Eerlijk gezegd vond ik dit best vreemd! Maar achteraf bleek dat ze dit zo deden omdat je dan toch alles vergeet wat ze je vertellen:blink:

 

We vertrokken samen naar de uitgang en manlief was helemaal verwondert dat ik daar stond met een supersmile op mijn gezicht!!! Nu snel naar huis want ik verlangde zo om mijn cocoon en kleintje terug te zien:wub:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag zelf van de ingreep na het thuiskomen verliep best wel vlot...

Ik nam de medicatie zoals voorgeschreven (ibuprofen, paracetamol en antibiotica).

Enkel was ik veel te gulzig bij het eten toen we thuiskwamen en lag het er allemaal terug uit:angry: Oepsie!!!

 

Maar de 1ste klop begon 's nachts! Die zal ik niet snel vergeten.

Ik was plots zoooo misselijk, had steken in de borsten, kon amper ademen en écht superpijn.

Manlief moest mij helpen om uit bed te geraken want dit kon ik zelf echt niet!

Bij het rechtstaan ging het ademen beter. Ik ben dan naar beneden gegaan om iets te drinken en te eten en ook de misselijkheid ging voorbij. Maar mijn borsten, aaaauw!! Het infuus van in de kliniek was uitgewerkt en dit voelde niet zo prettig aan ondanks mijn genomen medicatie. Ik nam dus opnieuw een paracetamol want ik mocht er 4x per dag nemen. En ging weer slapen...

Die nacht ben ik nog 3x wakker gekomen van de steken, pijn en ademhalingsproblemen.

 

Zaterdag was ik 's morgens echt een lijk! En plots kwam ik er terug door in de voormiddag ;)

De pijn viel dan best wel mee maar telkens ik ging zitten of liggen kwam die pijn terug alsook mijn misselijkheid en ademhalingsproblemen.

Dr. Verdonck belde me zelf op om te vragen hoe het was ^_^ Ik legde alles uit en kreeg te horen dat mijn verband misschien teveel spande. Ik mocht er een knipje in geven links en rechts en dat hielp direct! De misselijkheid was te wijten aan de ibuprofen, we hebben dan samen beslist om deze medicatie te stoppen en enkel nog paracetamol te nemen.

Had ik het geweten dan was ik veel sneller met die Ibuprofen gestopt want mijn misselijkheid was na amper enkele uurtjes verdwenen! In de nacht van zaterdag op zondag ben ik 2x wakker gekomen...

 

Zondag was de ERGSTE dag van allemaal!! (dit had ik ook al zo vaak op de blog gelezen en was erop voorbereid). Ik had zin in niks en had overal pijn... Kon amper bewegen, had het koud en warm. Gelukkig heeft manlief zo goed voor me gezorgd zodat ik er terug bovenop kwam.

 

Maandag viel de pijn best wel mee, ik neem nog steeds mijn paracetamol maar denk dan deze af te bouwen. Ik kon thuis al eens iets kleins doen en kan zelf al opstaan in bed.

 

Op vandaag (dinsdagavond) gaat het heel goed. Boodschappen gaan doen met mijn schoonzus maar ook wel tot rust gekomen want ik voelde plots mijn lichaam wat klagen. Dus voorzichtig aan doen is toch de boodschap.

 

Nu dus afwachten om het resultaat te zien tot volgende week vrijdag als de draadjes uitgehaald zullen worden door mijn huisarts!!!! Ik kan jullie dus maar deze foto meegeven aangezien ik nog niets van mijn Boobs heb gezien :wub: Hoop zo op een positief resultaat (maar heb er alle vertrouwen in!).

 

Liefs xx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.