Ga naar inhoud

NounouSi : 5 mei 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei NounouSi:

@bettynoboop

Hoi!! Ja het is ook de hamvraag hé, je wilt zeker zijn van je stuk.

Ik ben zelf iets groter dan je 1m74 en weeg 63 kilo en bij mij is het 375cc geworden.

Vertrouwen op Verdonck, hij weet wat hij doet. Ik zou dan tussen de 355-380cc nemen of hem vragen om een volle C tot hoeveel cc je dan best kunt gaan.

Het sporten was ook een belangrijk punt voor me en hiermee werd rekening gehouden dus denk dat jou cc ook ideaal zal zijn. Ja superspannend, nog 4x slapen!!!! :):) 

Wanneer is D-day voor je? ook 2 juni?

Ik mag ook 2 juni ja!! Zoveel zin in, maar ook zo benieuwd naar het resultaat!! Kon je van te voren maar precies zien hoe ze gingen worden, dan zou het een stuk makkelijker zijn ;-)

Ga jij ook foto's plaatsen straks?? Ik ben gewoon zo nieuwsgierig, je probeert echt een goede beeldvorming te krijgen, maar iedere voorsituatie is weer anders, en ieder lichaam heeft al zijn eigen vormen. Ik heb wel aangegeven dat ik niet wil dat ze ver uit elkaar staan, en ok dat ik niet wil dat mijn tepels naar beneden wijzen. Toch vraag ik me af of ze hier dat ook echt daadwerkelijk wat mee kunnen zeg maar.... Had jij ook specifieke wensen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 13-5-2017 om 09:50 zei Cicike:

Dan, pak je een maat groter! Het is maar 20 cc extra. Zoveel verschilt het niet. Ik adviseer je te stoppen met borstspier oefeningen. Ik heb het geweten, haha. Nu lach ik  er om, maar toen...:wacko: 

Dan kom je zeker uit op een volle C kleine D. Zal mooi passen bij je lichaam. Oh ja met een goede sport bh zou je geen last van krijgen. Zo gigantisch worden ze ook weer niet. Ik heb ook een van de Hunkemöller met ritsen voor en hij brengt ze mooi bij elkaar, dus geen last van de zijkanten.

Dus jij geeft het advies om de borstspier niet meer te trainen? Hier lees je ook weer verschillende dingen over. Ik heb best een hele ontwikkelde borstspier.... Ik hoop niet dat hier problemen van kunnen komen. Blijft een raar idee dat ze gewoon die spier stuk maken...:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend nog eventjes geduld!! Ook bij Delta Clinic dan?

Ik was ook zo benieuwd naar het resultaat maar moet nu nog zo lang wachten...

Ik ga ook foto's plaatsen ;) zo kan je even piepen.

Qua lichaam zouden wij ongeveer op hetzelfde moeten zitten maar natuurlijk elke borst is anders.

Ik heb borstvoeding gegeven en dus was er wat meer plaats voor de prothesen, wat in mijn voordeel speelde.

Mijn wens was om een naturelle borst te hebben en dat het niet opvalt dat het bv is :)

Dat wat je aangeeft dat je borsten niet te ver uit elkaar staan is allemaal ook afhankelijk van je structuur, heeft hij dit niet uitgelegd op je lichaam zelf bij het passen?

De tepels die naar beneden wijzen vind ik maar logisch maar in het begin kan het wel zijn dat ze wat omhoog kijken als ik hier zo foto's en verhalen lees... ben zo curieus naar mijn tepels :o

Maar misschien best dat ik 2w moet wachten op het resultaat, dan panikeer ik niet na de 1ste dag wat hier bij vele meiden het geval is?! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei NounouSi:

Spannend nog eventjes geduld!! Ook bij Delta Clinic dan?

Ik was ook zo benieuwd naar het resultaat maar moet nu nog zo lang wachten...

Ik ga ook foto's plaatsen ;) zo kan je even piepen.

Qua lichaam zouden wij ongeveer op hetzelfde moeten zitten maar natuurlijk elke borst is anders.

Ik heb borstvoeding gegeven en dus was er wat meer plaats voor de prothesen, wat in mijn voordeel speelde.

Mijn wens was om een naturelle borst te hebben en dat het niet opvalt dat het bv is :)

Dat wat je aangeeft dat je borsten niet te ver uit elkaar staan is allemaal ook afhankelijk van je structuur, heeft hij dit niet uitgelegd op je lichaam zelf bij het passen?

De tepels die naar beneden wijzen vind ik maar logisch maar in het begin kan het wel zijn dat ze wat omhoog kijken als ik hier zo foto's en verhalen lees... ben zo curieus naar mijn tepels :o

Maar misschien best dat ik 2w moet wachten op het resultaat, dan panikeer ik niet na de 1ste dag wat hier bij vele meiden het geval is?! x

Ik heb wel gevraagd of ze dicht bij elkaar kwamen, maar toen heeft hij uitgelegd dat je de prothesen niet op het borstbeen. kan plaatsen, en dat je afstand bij mij gemiddeld tot klein is, dus dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Ja, zo heeft ieder nadeel zijn voordeel, die eerste 2 weken... ;-) Ik ben heel slecht in wachten, dus dat gaat nog wat worden :D

Ik heb geen kindjes, dus mijn borsten zijn zo ongeveer nog hetzelfde als toen ik 14 was, hahahah! Daardoor dacht ik dat er misschien ook weinig ruimte zou zijn, maar blijkbaar was het allemaal geen probleem. Ik ben nu wel al begonnen met bio oil... Hopelijk werkt dat en krijg ik geen striae.

Succes je laatste nachtjes wachten, ik ga voor je duimen dat je gelijk verliefd bent op je nieuwe aanwinsten!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei bettynoboop:

Hey meiden!

 

Grappig om te lezen hoe iedereen met de borsten in de weer is! Ik schrik wel een beetje van het max aantal cc's. Ik ben zelf ook 1.68 en 65 kilo, maar heb wel een wat bredere borstkas. Mijn eerste passessie kwam ik uit op 380cc, zonder dat Verdonck ook maar iets zei over de max. De tweede passessie kwam ik uit op 355cc. Klinkt in verhouding met jullie zo veel meer! Zal het dan echt zo enorm veel schelen dat je iets breder bent? Ik wil zelf graag uitkomen op een volle C.... T moet wel een beetje praktisch blijven, want ik sport heel veel...

@NounouSi Nog even en je mag je cadeautjes uitpakken, spannend!! @Ellen125 Misschien tot 2 juni! Tijd gaat snel nu he?! :D

 

Ja gaat echt heel snel. Ik ben benieuwd of we elkaar zien 2 juni. Wel heel fijn dat wij met een paar dames op dezelfde dag geopereerd worden. Dan kun je elkaar toch een beetje erdoorheen slepen.

Ik heb 2 weken vrij van mijn werk, maar ik hoop dat ik de 2e week toch wel een beetje weer op de been ben en in ieder geval eventjes naar het dorp kan o.i.d. Mijn moeder hoopt dat ik in de 2e week met haar eventjes naar de stad zou kunnen. Hoop het zo mits zij auto rijd en de tas draagt :P

 

@NounouSi hoe gaat het nu met je? nog pijn? ben je weer een beetje mobiel na een week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik heb wel gevraagd of ze dicht bij elkaar kwamen, maar toen heeft hij uitgelegd dat je de prothesen niet op het borstbeen. kan plaatsen, en dat je afstand bij mij gemiddeld tot klein is, dus dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Ja, zo heeft ieder nadeel zijn voordeel, die eerste 2 weken... ;-) Ik ben heel slecht in wachten, dus dat gaat nog wat worden :D

Ik heb geen kindjes, dus mijn borsten zijn zo ongeveer nog hetzelfde als toen ik 14 was, hahahah! Daardoor dacht ik dat er misschien ook weinig ruimte zou zijn, maar blijkbaar was het allemaal geen probleem. Ik ben nu wel al begonnen met bio oil... Hopelijk werkt dat en krijg ik geen striae.

Succes je laatste nachtjes wachten, ik ga voor je duimen dat je gelijk verliefd bent op je nieuwe aanwinsten!! XX

Klopt, was ook hetgeen hij mij vertelde... Komt allemaal goed!!

En geen plannen om kindjes te hebben? Hmm die bio oil helpt niet echt tegen striae zei mijn gynaecoloog, dat is genetisch bepaald als je er zou hebben:huh: je kan ze wel insmeren, dan kan je jezelf niets kwalijk nemen (heb ik ook gedaan). Mercikes!! Ik hoop het echt :wub: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ja gaat echt heel snel. Ik ben benieuwd of we elkaar zien 2 juni. Wel heel fijn dat wij met een paar dames op dezelfde dag geopereerd worden. Dan kun je elkaar toch een beetje erdoorheen slepen.

Ik heb 2 weken vrij van mijn werk, maar ik hoop dat ik de 2e week toch wel een beetje weer op de been ben en in ieder geval eventjes naar het dorp kan o.i.d. Mijn moeder hoopt dat ik in de 2e week met haar eventjes naar de stad zou kunnen. Hoop het zo mits zij auto rijd en de tas draagt :P

 

@NounouSi hoe gaat het nu met je? nog pijn? ben je weer een beetje mobiel na een week?

@Ellen125 dat is zeker fijn dat er meerdere zijn op 2 juni. Dan kunnen jullie wat polsen hoe de pijn is bij elkaar. Ik had ook een meid die op dezelfde dag de ingreep had en vond dit best wel fijn :)

Ik ben nu al een weekje thuis en het gaat wel goed. De eerste 3 waren gewoon DE ergste!

Dan moet je gewoon naar je lichaam luisteren en op tijd rusten en zeker niet heffen.

Op vandaag heb ik zelf amper pijn, ik voel wel iets maar het is meer mijn lichaam die er wat aan moet wennen.

Ik slaap sinds donderdag heel goed en ben ook met mijn medicatie gestopt.

Mobiel is te zien wanneer, uit en in de auto stappen lukt maar moeizaam. De deur dichtdoen van de auto is ook niet zo evident als het lijkt ;)

Als ik iets uit de kast moet halen die hoger is dan mijn mijn ooghoogte dan neem ik zo'n bankje om erop te staan want dan voel ik wel iets. Iets van de grond rapen is ook vreemd bij het buigen, dan voel je gelijk die prothesen bewegen ;) maar alles komt goed! Ik ben zo curieus naar het resultaat, vrijdag D-day :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei NounouSi:

Klopt, was ook hetgeen hij mij vertelde... Komt allemaal goed!!

En geen plannen om kindjes te hebben? Hmm die bio oil helpt niet echt tegen striae zei mijn gynaecoloog, dat is genetisch bepaald als je er zou hebben:huh: je kan ze wel insmeren, dan kan je jezelf niets kwalijk nemen (heb ik ook gedaan). Mercikes!! Ik hoop het echt :wub: xx

Verdonck vertelde mij ook dat het niet wetenschappelijk bewezen was, maar baat het niet dan schaadt het niet, ja toch? Allerlei trajecten doorgelopen en helaas niet gelukt, dus heb nu besloten om lekker borsten te nemen, compensatiegedrag waarschijnlijk, hahahah!

@Ellen125 Ik ben zelfstandig en heb zeker een maand vrij gepland! Ik ben o.a. Personal Trainer, dus zit niet achter een bureau... Lekker bankie hangen, netflixen en relaxen voor mij dus ;-) Kijk er echt naar uit :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh spannend @NounouSi dan kun je ze eindelijk bewonderen. Lijkt me zo leuk. Heb je al een sportbh aangeschaft?

 

Ik laat tegen die tijd de draadjes bij de huisarts verwijderen anders moet ik 3u in de auto zitten :P en nu maar 10min totaal.

 

@bettynoboop ik werk op een accountantskantoor dus het is bijna alleen maar bureauwerk en soms een order tillen of iets uit een kast halen. Dat moet na 2 weken dan hopelijk wel goed komen. Ik heb genoeg uren indien ik er nog een paar dagen achteraan zou moeten plekken. Mijn vriend wilde Netflix opzeggen omdat we het nooit kijken maar dacht mag hij niet omdat ik er dan denk ik wel veel gebruik van zal maken :D 

 

De borstband die Lien aanraadde heb ik al besteld en ik denk dat ik de carefix anna rond 2 juni zal bestellen. En dan misschien 1 extra van de hema of hunkemoller ofzo. Geen zin om hele dure bh's aan te schaffen.

 

Van collega afgelopen weekend een bon van de hunkemoller gekregen voor mijn verjaardag om van de zomer lekekr samen bh's te gaan shoppen. Zij heeft vorig jaar een borstvergroting laten doen bij Velthuis dus het is wel fijn dat iemand op het werk mij begrijpt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

Oooh spannend @NounouSi dan kun je ze eindelijk bewonderen. Lijkt me zo leuk. Heb je al een sportbh aangeschaft?

 

Ik laat tegen die tijd de draadjes bij de huisarts verwijderen anders moet ik 3u in de auto zitten :P en nu maar 10min totaal.

 

@bettynoboop ik werk op een accountantskantoor dus het is bijna alleen maar bureauwerk en soms een order tillen of iets uit een kast halen. Dat moet na 2 weken dan hopelijk wel goed komen. Ik heb genoeg uren indien ik er nog een paar dagen achteraan zou moeten plekken. Mijn vriend wilde Netflix opzeggen omdat we het nooit kijken maar dacht mag hij niet omdat ik er dan denk ik wel veel gebruik van zal maken :D 

 

De borstband die Lien aanraadde heb ik al besteld en ik denk dat ik de carefix anna rond 2 juni zal bestellen. En dan misschien 1 extra van de hema of hunkemoller ofzo. Geen zin om hele dure bh's aan te schaffen.

 

Van collega afgelopen weekend een bon van de hunkemoller gekregen voor mijn verjaardag om van de zomer lekekr samen bh's te gaan shoppen. Zij heeft vorig jaar een borstvergroting laten doen bij Velthuis dus het is wel fijn dat iemand op het werk mij begrijpt :) 

Wat lief van jouw collega's!!

Dan kan je vast na een paar weekjes wel weer iets doen. Ik woon ook niet echt om de hoek, dus ik zal de draadjes ook gewoon bij de huisarts (of zelf) laten doen.

Die borstband moet ik ook nog ff bestellen idd, duurt het lang voordat je hem binnen hebt? Sorry @NounouSi dat we je topic even volspammen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei bettynoboop:

Wat lief van jouw collega's!!

Dan kan je vast na een paar weekjes wel weer iets doen. Ik woon ook niet echt om de hoek, dus ik zal de draadjes ook gewoon bij de huisarts (of zelf) laten doen.

Die borstband moet ik ook nog ff bestellen idd, duurt het lang voordat je hem binnen hebt? Sorry @NounouSi dat we je topic even volspammen! :-)

 

Ik heb van het weekend de borstband besteld en is vandaag verstuurd via dpd. Dus dat is best snel denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei bettynoboop:

Verdonck vertelde mij ook dat het niet wetenschappelijk bewezen was, maar baat het niet dan schaadt het niet, ja toch? Allerlei trajecten doorgelopen en helaas niet gelukt, dus heb nu besloten om lekker borsten te nemen, compensatiegedrag waarschijnlijk, hahahah!

@Ellen125 Ik ben zelfstandig en heb zeker een maand vrij gepland! Ik ben o.a. Personal Trainer, dus zit niet achter een bureau... Lekker bankie hangen, netflixen en relaxen voor mij dus ;-) Kijk er echt naar uit :D

 

@bettynoboop Ja ik denk daar ook zo over na ;) gelukkig geen striae achter de zwangerschap! Was daar best wel bang voor... Oh Personal Trainer, nice :D !! Maar toch voorzichtig aan doen hoor meis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Ellen125:

Oooh spannend @NounouSi dan kun je ze eindelijk bewonderen. Lijkt me zo leuk. Heb je al een sportbh aangeschaft?

 

Ik laat tegen die tijd de draadjes bij de huisarts verwijderen anders moet ik 3u in de auto zitten :P en nu maar 10min totaal.

 

@bettynoboop ik werk op een accountantskantoor dus het is bijna alleen maar bureauwerk en soms een order tillen of iets uit een kast halen. Dat moet na 2 weken dan hopelijk wel goed komen. Ik heb genoeg uren indien ik er nog een paar dagen achteraan zou moeten plekken. Mijn vriend wilde Netflix opzeggen omdat we het nooit kijken maar dacht mag hij niet omdat ik er dan denk ik wel veel gebruik van zal maken :D 

 

De borstband die Lien aanraadde heb ik al besteld en ik denk dat ik de carefix anna rond 2 juni zal bestellen. En dan misschien 1 extra van de hema of hunkemoller ofzo. Geen zin om hele dure bh's aan te schaffen.

 

Van collega afgelopen weekend een bon van de hunkemoller gekregen voor mijn verjaardag om van de zomer lekekr samen bh's te gaan shoppen. Zij heeft vorig jaar een borstvergroting laten doen bij Velthuis dus het is wel fijn dat iemand op het werk mij begrijpt :) 

@Ellen125 Ja, superspannend!!! :D ben zo nieuwschierig...

Nee ik ga morgen shoppen, het is juist bij ons in de Expo een hele grote Hunkemoller outlet verkoop van alles van vorig jaar ;) sportbeha's aan 6 euro!! Yay!! Jammer dat ik mijn uiteindelijk maatje nog niet weet anders ging ik er wel de ideale shopdag aan overgehouden hebben!

 

Ja ik laat ook de draadjes door mijn huisarts verwijderen hoor. Amper 5min onderweg.

Ik ben ook boekhoudster dus ik weet hoe het is maar toch opletten met de zware dossiers hoor!

De borstband die ik heb is van Anita :) 

 

Leuk om een bon te krijgen om te gaan shoppen! En ideaal dat er iemand op het werk ervan weet en kent :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125

@bettynoboop

waarom bestellen julie een borstband? Die kan je toch via Verdonck krijgen? Ik volg even niet...

Niet erg hoor! Ik lees graag mee :) heb toch maar dat te doen ^_^

 

Lien had er een gevonden die wat dunner is waardoor het minder zou opvallen onder kleding. Bij Verdonck heb ik er dan ook geen besteld. Omdat ik in juni geopereert wordt vind ik het wel fijn als die band zo min mogelijk opvalt, dikke vesten gaat hem met dat weer namelijk niet echt worden ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125 Ja, superspannend!!! :D ben zo nieuwschierig...

Nee ik ga morgen shoppen, het is juist bij ons in de Expo een hele grote Hunkemoller outlet verkoop van alles van vorig jaar ;) sportbeha's aan 6 euro!! Yay!! Jammer dat ik mijn uiteindelijk maatje nog niet weet anders ging ik er wel de ideale shopdag aan overgehouden hebben!

 

Ja ik laat ook de draadjes door mijn huisarts verwijderen hoor. Amper 5min onderweg.

Ik ben ook boekhoudster dus ik weet hoe het is maar toch opletten met de zware dossiers hoor!

De borstband die ik heb is van Anita :) 

 

Leuk om een bon te krijgen om te gaan shoppen! En ideaal dat er iemand op het werk ervan weet en kent :wub:

 

Ooh een outlet dat is wel heel fijn! Haha ja ik heb mijn maat laten schatten door best_boobie en ze dacht 70D/70E. Maar ik zou dat ook niet durven. Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Tenerife. Ik heb dan +/- 4 weken om bikini's te scoren zodra ik die sportbh af mag. Hopelijk is dat voldoende, meestal bestel ik die namelijk bij Otto.

Ik wilde eigenlijk al een week eerder geopereerd worden maar dat is een brugdag ivm hemelvaart :( Dand had ik wat meer tijd gehad in de zomer. En a.s. vrijdag gaan wij naar een cabaretvoorstelling en als je dan net geopereert bent dan lijkt me dat geen succes hahaha.

 

Hoe lang heb jij vrij van je werk? Ja die dossiers zit ik ook wel mee inderdaad. Niet alles is even zwaar gelukkig maar mijn team zijn alleen maar mannen van 50+. Dus ik zal het toch zelf moeten doen. Probeer nu wel al een beetje de 'kleine' administraties te plannen voor eind juni zodat het hopelijk met tillen wel meevalt.

 

Ja het is eigenlijk haar schuld dat ik nu de knoop heb doorgehakt. In de auto naar het personeelsfeest begon ze daar opeens over en sindsdien kan ik het niet meer loslaten :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Ellen125:

 

Lien had er een gevonden die wat dunner is waardoor het minder zou opvallen onder kleding. Bij Verdonck heb ik er dan ook geen besteld. Omdat ik in juni geopereert wordt vind ik het wel fijn als die band zo min mogelijk opvalt, dikke vesten gaat hem met dat weer namelijk niet echt worden ;) 

@Ellen125 Ahzo. Wist niet dat er daar verschillende types in waren... ik moet de borstband na mijn 2w po wel nog dragen als ik ga heffen gedurende de volgende 6w. Denk gewoon dat ik die band zal blijven aanhouden.

Die van me valt niet zo zeg op, gelukkig ;) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ooh een outlet dat is wel heel fijn! Haha ja ik heb mijn maat laten schatten door best_boobie en ze dacht 70D/70E. Maar ik zou dat ook niet durven. Eind augustus gaan mijn vriend en ik naar Tenerife. Ik heb dan +/- 4 weken om bikini's te scoren zodra ik die sportbh af mag. Hopelijk is dat voldoende, meestal bestel ik die namelijk bij Otto.

Ik wilde eigenlijk al een week eerder geopereerd worden maar dat is een brugdag ivm hemelvaart :( Dand had ik wat meer tijd gehad in de zomer. En a.s. vrijdag gaan wij naar een cabaretvoorstelling en als je dan net geopereert bent dan lijkt me dat geen succes hahaha.

 

Hoe lang heb jij vrij van je werk? Ja die dossiers zit ik ook wel mee inderdaad. Niet alles is even zwaar gelukkig maar mijn team zijn alleen maar mannen van 50+. Dus ik zal het toch zelf moeten doen. Probeer nu wel al een beetje de 'kleine' administraties te plannen voor eind juni zodat het hopelijk met tillen wel meevalt.

 

Ja het is eigenlijk haar schuld dat ik nu de knoop heb doorgehakt. In de auto naar het personeelsfeest begon ze daar opeens over en sindsdien kan ik het niet meer loslaten :P 

@Ellen125 Huh, hoe heb jij dat laten inschatten dan? Heb daar ook wel interesse naar @best_boobie:)

Oooh Tenerife!! Zalige bestemming :D Wat is Otto? Nog nooit van gehoord...

 

ja best niks plannen in de 1ste week na de ingreep! Zeker die eerste dagen, dan ben je niks waard :(

Ik heb 2 weken vrij gekregen, en best wel tevreden mee!! 

Leuk om iemand in levende lijve te kennen die het al gedaan heeft ;) ik moet het doen met de blog Haha!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja me too maar die kan je toch de eerste 2w niet aantrekken hoor. Best wat voorzien met ritsen en knopjes om vooraan dicht te doen ;) 

die strakke t-shirts hangen daar nu voorlopig :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125 Huh, hoe heb jij dat laten inschatten dan? Heb daar ook wel interesse naar @best_boobie:)

Oooh Tenerife!! Zalige bestemming :D Wat is Otto? Nog nooit van gehoord...

 

ja best niks plannen in de 1ste week na de ingreep! Zeker die eerste dagen, dan ben je niks waard :(

Ik heb 2 weken vrij gekregen, en best wel tevreden mee!! 

Leuk om iemand in levende lijve te kennen die het al gedaan heeft ;) ik moet het doen met de blog Haha!! X

 

Ik heb best_boobie een privé bericht gestuurd met voorsituatie en welke prothese en dan kan zij een inschatting van je bh-maat maken. Het schijnt dat zij het grotendeels altijd juist heeft :D 

 

De eerste week heb ik inderdaad ook niks gepland en de 2e week heb ik gezegd onder voorbehoud hoe ik me voel  :P 

 

Hmm dat wordt nog shoppen. Ik heb wel dunne vestjes voor over t-shirt maar echt bijna alles is strak. Wel wat normale vesten maar dat is denk ik te warm voor in juni. Thuis is niet zo'n probleem dan kan ik ook wel in een hemd op de bank hangen, maar werken wordt dan wel een dingetje met kleding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei bettynoboop:

@NounouSi Ahhh, je mag bijna je verband er af halen he? Paar dagen nog.... Spannend?? Is het nog een beetje uit te houden? ;)

@bettynoboop Jaaaaa!!!! EINDELIJK... man zeg, die 2 weken gingen zoooo traag vooruit...

Ik zal blij zijn als ik morgen mijn nieuwe boobs kan ontmoeten en dat ik ook even heerlijk kan douchen ;) 

Maar allemaal voor het goede doel hé! :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen!! yeahhh! Wat zal je vroeg wakker zijn ;-) Ik hoop dat je dan ook gelijk een hele fotoshoot doet... ik ben zo nieuwsgierig! Vooral ook omdat ik nog steeds een beetje twijfel tussen de 355 en 375. Met passen leek daar een groot verschil in te zitten, maar volgens mij klopte dat niet helemaal...

Wat zal je genieten van de douche! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Morgen!! yeahhh! Wat zal je vroeg wakker zijn ;-) Ik hoop dat je dan ook gelijk een hele fotoshoot doet... ik ben zo nieuwsgierig! Vooral ook omdat ik nog steeds een beetje twijfel tussen de 355 en 375. Met passen leek daar een groot verschil in te zitten, maar volgens mij klopte dat niet helemaal...

Wat zal je genieten van de douche! :D

Ja maar ik mag pas om 16u45 gaan :( wordt dus nog een heel erg lange vrijdag...

Haha die fotoshoot zal er niet aan mankeren.

Ik twijfelde tss 375 en 400... Bij het passen merkte ik toch ook wel een verschil hoor ondanks die 25cc maar.

Heel frustrerend als je de keuze moet maken. Morgen zal ik zien als het de goede was ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.