Ga naar inhoud

NounouSi : 5 mei 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bettynoboop:

Dankjewel!!! Vannacht wel een lastig achtje gehad hoor! Vandaag veel meer pijn als gisteren. Echt nog even afzien! :o

@bettynoboop Is helemaal normaal hoor meid :( Dat zal nog tot zondag zo zijn... Kop op!!! Allemaal voor die mooie boobs :D hou je goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie
41 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

@Zeeuwsmeisje

Nog iemand zo een pijn. Gisteren viel ik constant flauw. Vanmorgen ook. Mijn dochter heeft mij gewassen en zorgt goed voor mij. Mijn jongens 14 en.16 jaar.Die hebben niet veel compassie. Maar ja. Ik ben.zogezegd van trap gevallen en ribben gekneusd. Mijn man is gaan werken.Ik kan 5 min rondlopen.en.dan moet ik al weer gaan liggen. Inderdaad Ellen. Verdonk zei nog dat mensen.die.zeer smal zijn meest afzien. En het is nog waar ook denk ik. Hoe is het met jullie ?

@Natje3 is helemaal normaal hoor... Zal zo zijn tot zondag en dan zal de pijn stilletjes aan verdwijnen. Kop op!!! Dat flauwvallen zou je misschien kunnen verhelpen met wat te eten en drinken of colaatje kan ook deugd doen. Hou je goed! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

@Zeeuwsmeisje

Nog iemand zo een pijn. Gisteren viel ik constant flauw. Vanmorgen ook. Mijn dochter heeft mij gewassen en zorgt goed voor mij. Mijn jongens 14 en.16 jaar.Die hebben niet veel compassie. Maar ja. Ik ben.zogezegd van trap gevallen en ribben gekneusd. Mijn man is gaan werken.Ik kan 5 min rondlopen.en.dan moet ik al weer gaan liggen. Inderdaad Ellen. Verdonk zei nog dat mensen.die.zeer smal zijn meest afzien. En het is nog waar ook denk ik. Hoe is het met jullie ?

 

Gaat nu wel. Overeind komen is niet zo prettig en afgezien van de druk voel ik me nu wel oké. Beetje last van mijn rug want slapen was niet fijn. Veel wakker en lag niet lekker. Had zijn rugsteun al omhoog maar veel last van mijn nek :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NounouSi:

@Ellen125 Klopt. Die papieren zijn niet volledig qua informatie vond ik zelf ook...

Vandaag zal je een belletje krijgen van Stephanie, je kan haar dan al je vragen afvuren ;)

Sowieso de eerste 2weken mag je niet heffen en je armen niet boven schouderhoogte doen maar je zult zelf ook wel aanvoelen dat dit niet lukt :D 6weken heb ik niet gehoord hoor, dat is dan toch wel superlang? En als je dan gaat werken of je haren moet wassen?

 

Zijslapen mag vanaf 2weken PO en als je geen pijn hebt. Ik heb na 4weken PO nog last om op mijn zij te liggen...

 

ps: wat je maaglast betreft, dat is de Ibuprofen die je toegeschreven hebt gekregen. Voelde net hetzelfde als jij. Best deze medicijn afbouwen en je zult onmiddellijk een groot verschil merken (kan je even met Stephanie bespreken). Maagmunttabletten hielpen wel een beetje. Een andere soort medicatie zou ik niet durven nemen...

 

Oh nou ik ben benieuwd. Heb jij ook veel last gehad van dat verband. Dat witte jeukt ontzettend waarmee het vastzit op mijn huid. 

 

ik heb uiteindelijk een maiswafel gegeten met een plakje kipfilet en toen ibuprofen en toen ging het wel. Desert rosé zei ook al dat ik maagtabletten kan innemen of yoghurt of kwark van te voren innemen neutraliseerde te maag. Mocht dat niet werken kan ik overstappen over op naproxen is ook ontstekingsremmend en zou je iets minder last van moeten hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2017 om 11:00 zei Ellen125:

 

Oh nou ik ben benieuwd. Heb jij ook veel last gehad van dat verband. Dat witte jeukt ontzettend waarmee het vastzit op mijn huid. 

 

ik heb uiteindelijk een maiswafel gegeten met een plakje kipfilet en toen ibuprofen en toen ging het wel. Desert rosé zei ook al dat ik maagtabletten kan innemen of yoghurt of kwark van te voren innemen neutraliseerde te maag. Mocht dat niet werken kan ik overstappen over op naproxen is ook ontstekingsremmend en zou je iets minder last van moeten hebben. 

@Ellen125 Oja die witte plakker :( ken die nog. Onderaan mijn verband heb ik dat snel verwijdert want het trok zo tegen... onderkant na 1week was het me ook teveel. Hoe gaat het nu met je maag? Spant je verband niet teveel? Anders mag je er ook een knipje in geven zei Stéphanie langs onder om meer ademruimte te hebben :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125 @bettynoboop @Natje3 @Elboobies hoi meiden!! Hoe gaat het met jullie? 3d PO al ;) x

Gaat iedere dag een beetje beter, ik voel me vandaag echt wel een stuk beter dan de afgelopen dagen gelukkig!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei bettynoboop:Gaat iedere dag een beetje beter, ik voel me vandaag echt wel een stuk beter dan de afgelopen dagen gelukkig!! :D

@bettynoboop Blij je te horen!!! Het ergste is voorbij hoor ;) nu aftellen naar D-day om het verband af te doen... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125 Oja die witte plakker :( ken die nog. Onderaan mijn verband heb ik dat snel verwijdert want het trok zo tegen... onderkant na 1week was het me ook teveel. Hoe gaat het nu met je maag? Spant je verband niet teveel? Anders mag je er ook een knipje in geven zei Stéphanie langs onder om meer ademruimte te hebben :) x

 

Maag gaat nu stukken beter. Gisteren de laatste antibiotica en ik ben gestopt met ibuprofen. Nu alleen nog paracetamol en gaat prima gelukkig :) 

Nee verband zit niet te strak denk ik. Zeker de onderkant niet. Krult op mijn rug al helemaal op..

 

Ik kijk uit naar het moment dat ik weer lekker slaap (voornamelijk op mijn zij) en weer normaal kan douchen en mijn haren doen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NounouSi

Het begint eindelijk beter te gaan. Vrijdag en zaterdag waren een hel. Ik dacht dat ik het niet ging overleven. Zoveel pijn.

Ik heb vandaag al kunnen koken. Moet opletten om niet teveel te doen. Ik kan zo moeilijk stil zitten. Gelukkig krijg ik reactie van mijn lichaam als ik teveel doe.

Alleen op de rug slapen mag beter gaan, na een aantal uren kom ik wakker van de pijn en moet ik eruit.

Zal nog eens mailen holang ik op mijn rug moet slapen. Staat niet in die papieren.

Hoe is het met jou ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

 

Maag gaat nu stukken beter. Gisteren de laatste antibiotica en ik ben gestopt met ibuprofen. Nu alleen nog paracetamol en gaat prima gelukkig :) 

Nee verband zit niet te strak denk ik. Zeker de onderkant niet. Krult op mijn rug al helemaal op..

 

Ik kijk uit naar het moment dat ik weer lekker slaap (voornamelijk op mijn zij) en weer normaal kan douchen en mijn haren doen :P 

@Ellen125 blij dat het beter me je gaat. Was hier ook zo toen ik de ibuprofen gestopt ben! Zo'n vies spul... Aaah Ok, mss ook wat van het warme weer dat het opkrult. Nog even geduld en het mag er af ;) 

Op mijn zij liggen lukt nu nog echt maar van mij :( vreselijk. Ik had gehoopt na 2w PO maar was het geval niet! Ja die douche zal u zeker deugd doen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

@NounouSi

Het begint eindelijk beter te gaan. Vrijdag en zaterdag waren een hel. Ik dacht dat ik het niet ging overleven. Zoveel pijn.

Ik heb vandaag al kunnen koken. Moet opletten om niet teveel te doen. Ik kan zo moeilijk stil zitten. Gelukkig krijg ik reactie van mijn lichaam als ik teveel doe.

Alleen op de rug slapen mag beter gaan, na een aantal uren kom ik wakker van de pijn en moet ik eruit.

Zal nog eens mailen holang ik op mijn rug moet slapen. Staat niet in die papieren.

Hoe is het met jou ?

 

Blij voor je... die eerste 3d zijn de slechtste. Die zijn nu gelukkig over en elke dag wordt beter ;)

 

Helpt het niet om te liggen met een dubbel kussen zodat je wat in helling ligt? Dat hielp goed bij me...

Zijliggen mag pas vanaf 2w po en als je geen pijn hebt. Ik slaap nu pas op mijn zij en het is nog niet 100% pijnloos :( ben nu 4w po. 

Mijn linkerborst is ideaal en niks van pijn maar mijn rechterborst is vloeken. Veel trekkingen en steken, hoop dat het snel voorbij is... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei NounouSi:

@Ellen125 @bettynoboop @Natje3 @Elboobies hoi meiden!! Hoe gaat het met jullie? 3d PO al ;) x

 

 

Hee! Gaat best goed. vanochtend tot denk een uur of 11 nog een beetje last van een "steek " in me rechterborst. Daarna geen last meer. Alleen nog een beetje druk met opstaan maar dit is ook al veel minder.

 

Hoe gaat het met jou?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 21-5-2017 om 21:19 zei bettynoboop:

Hey @NounouSi Ik hoef niks in mijn bh te stoppen hoor, haha! Ik bedoel dat er een dikke vulling in de bh moet zitten. Ik heb altijd van die dikke voorgevormde bh's. Als ik tegen mensen vertel dat ik m'n borsten ga laten doen, dan denken ze ook echt waar is dat voor nodig? Nou, dat snappen ze alleen als ik mn bh uit zal doen ;-)

Ik heb die andere borstband besteld omdat die veel lekkerder schijnt te zitten, makkelijker onder kleding te verstoppen is, en ook nog eens goedkoper. Volgens mij moet je voor de borstband nog extra betalen bij Verdonck en ik heb veel 'klachten' gehoord hier op t forum....

Kan jij al weer op je zij slapen nu? Ik slaap altijd op m'n zij en dan draai ik ook nog eens de hele nacht van links naar rechts, haha! Dat gaat wat worden straks!

 

@Natje3 (hij tagt niet, dus ik hoop dat je dit leest)

Ik krijg echt alleen maar positieve reacties als ik mensen vertel over mijn bv. Waarschijnlijk ook omdat ik er bij vertel dat dit iets is wat ik echt al jaren wil! Op mijn werk gaan mensen mij missen, en omdat ik altijd in strakke sportoutfits loop gaan ze het toch wel zien. En dan nog, jammer wat een ander er van vindt, t is toch mijn lijf! Lijkt me een lastige opgave om er stiekem over te doen!!

 

@Ellen125 Was die borstband goedgekeurd door Verdonck? Dan ga ik hem ook bestellen. gr El

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei El80:

@Ellen125 Was die borstband goedgekeurd door Verdonck? Dan ga ik hem ook bestellen. gr El

Ja via biodermis als ik mij niet vergis. Veel dames op het forum gaan tegenwoordig voor die borstband.

Het is goedkoper en minder opvallend onder je kleding. Zeker in de zomer (toen ik geopereerd ben) is dat heel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.