Ga naar inhoud

NounouSi : 5 mei 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Oww, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, dat wachten! Jij bent erg braaf, hopelijk wordt het lange wachten morgen beloond!! Ik ga aan je denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

Tjah ik moet wel hé... en eerlijk gezegd als ik zo bepaalde verhalen las dat ze onmiddellijk hun resultaat zagen en zo ontgoocheld waren dan ben ik toch stiekem blij dat ik het niet mocht zien hoor.

Ik denk dat dit Verdonck zijn bedoeling wat is ;)

Ook jij zal het nog meemaken hoor :D hihi!!

 

Thanks!! I wil keep you posted :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei NounouSi:

Tjah ik moet wel hé... en eerlijk gezegd als ik zo bepaalde verhalen las dat ze onmiddellijk hun resultaat zagen en zo ontgoocheld waren dan ben ik toch stiekem blij dat ik het niet mocht zien hoor.

Ik denk dat dit Verdonck zijn bedoeling wat is ;)

Ook jij zal het nog meemaken hoor :D hihi!!

 

Thanks!! I wil keep you posted :) 

Ja, dat lijkt me echt verschrikkelijk, als je gelijk denkt van NEEEEE, dit ben ik toch niet?? Ik heb het al vaker gezegd hier op het forum, maar het lijkt me verschrikkelijk als je tepels naar beneden kijken. Schijnt heel normaal te zijn in het begin, maar bij sommige zie je dat helemaal niet.... Hoop dat ik tot die categorie behoor...:D En ik hoop natuurlijk dat jij ook een gat in de lucht springt als je ze ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei bettynoboop:

Ja, dat lijkt me echt verschrikkelijk, als je gelijk denkt van NEEEEE, dit ben ik toch niet?? Ik heb het al vaker gezegd hier op het forum, maar het lijkt me verschrikkelijk als je tepels naar beneden kijken. Schijnt heel normaal te zijn in het begin, maar bij sommige zie je dat helemaal niet.... Hoop dat ik tot die categorie behoor...:D En ik hoop natuurlijk dat jij ook een gat in de lucht springt als je ze ziet!

Mihihi, hoop het ook ;) Nog nooit zo nerveus geweest!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei NounouSi:

Mihihi, hoop het ook ;) Nog nooit zo nerveus geweest!!!! 

 

Dat kan ik me voorstellen!

Nog 1 dagje dan en kun je ze bijna gaan bewonderen.

Je hebt het wel goed volgehouden hoor met dat verband, ik lees ook regelmatig dames die het verband al voor de 2 weken (in overleg met dr Verdonck/Stephanie) eraf hebben gehaald. Zat te strak of liet al helemaal los..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ellen125:

 

Dat kan ik me voorstellen!

Nog 1 dagje dan en kun je ze bijna gaan bewonderen.

Je hebt het wel goed volgehouden hoor met dat verband, ik lees ook regelmatig dames die het verband al voor de 2 weken (in overleg met dr Verdonck/Stephanie) eraf hebben gehaald. Zat te strak of liet al helemaal los..

@Ellen125 Yihaaaa, grote Boobiedag vandaag :) wat ben ik blij!!!

Is het waar? Nog niet gelezen hier op de blog... Mijn verband zat ook wel strak in het begin en ik mocht er een knipje in geven ;) maar voor de rest goed volgehouden ondanks het mij ook erg tegen stak.

Alles voor het goede doel hé :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125 Yihaaaa, grote Boobiedag vandaag :) wat ben ik blij!!!

Is het waar? Nog niet gelezen hier op de blog... Mijn verband zat ook wel strak in het begin en ik mocht er een knipje in geven ;) maar voor de rest goed volgehouden ondanks het mij ook erg tegen stak.

Alles voor het goede doel hé :D 

 

Jeeeej :D 

Veel plezier alvast vanmiddag bij het eraf halen van het verband.

Bij enkele dames die in april zijn geweest heb ik volgens mij gelezen dat ze iets eerder het verband eraf mochten halen. rond de 10 dagen ofzo als ik me niet vergis.

Mag je nu ook vandaag weer douchen of moet je nog wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Dank je wel! Ik word wat nerveus :)

Ahzo, ik wilde ook mijn verband al

afdoen maar volhouden is de boodschap. Zo kan ik mezelf niks kwalijks nemen achteraf ;)

 

Jaaaaa eindelijk douchen zoals het hoort en zelf mijn haren wassen, zal zalig zijn!! Hihi

 

En voor jou wordt het aftellen? Spannend!!! Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik heb wel gemaild naar Verdonck met de vraag als ik nu bvb mag stofzuigen, met mijn ellebogen boven mijn schouders mag zitten of als alles nog rustig aan moet tot 6w PO. Dat is allemaal wat onduidelijk... :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Zeeuwsmeisje:

Ik duim zeker met je mee ;), komt goed !

En ga lekker genieten van deze dag :) van je boobs en heerlijke warme douche.

 

 

@Zeeuwsmeisje Oooh keilief van je!!! Dank je wel :D zal ik zeker doen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125

Ik heb wel gemaild naar Verdonck met de vraag als ik nu bvb mag stofzuigen, met mijn ellebogen boven mijn schouders mag zitten of als alles nog rustig aan moet tot 6w PO. Dat is allemaal wat onduidelijk... :( 

Ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt en je lichaam maar doe alles met mate !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

Ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt en je lichaam maar doe alles met mate !!! 

@Zeeuwsmeisje ik heb toch voor de zekerheid gemaild want zou echt niet willen dat mijn resultaat eronder zou lijden na die 2w PO waar ik zo mijn best voor heb gedaan ;)

Ik kan al wel wat het ene en het andere doen maar probeer echt op te letten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei NounouSi:

@Zeeuwsmeisje ik heb toch voor de zekerheid gemaild want zou echt niet willen dat mijn resultaat eronder zou lijden na die 2w PO waar ik zo mijn best voor heb gedaan ;)

Ik kan al wel wat het ene en het andere doen maar probeer echt op te letten :) 

Daar heb je groot gelijk in en hopelijk krijg je snel en duidelijk antwoord ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125 Dank je wel! Ik word wat nerveus :)

Ahzo, ik wilde ook mijn verband al

afdoen maar volhouden is de boodschap. Zo kan ik mezelf niks kwalijks nemen achteraf ;)

 

Jaaaaa eindelijk douchen zoals het hoort en zelf mijn haren wassen, zal zalig zijn!! Hihi

 

En voor jou wordt het aftellen? Spannend!!! Xx

 

 

 

Jaa nog 2 weekjes. Ik heb gisteren het resterende bedrag overgemaakt. Dat vond ik niet zo leuk. Spaarrekening geplunderd :(

Ik vind het nu heel spannend. Zal alleen nog maar erger worden denk ik?

 

37 minuten geleden zei NounouSi:

@Ellen125

Ik heb wel gemaild naar Verdonck met de vraag als ik nu bvb mag stofzuigen, met mijn ellebogen boven mijn schouders mag zitten of als alles nog rustig aan moet tot 6w PO. Dat is allemaal wat onduidelijk... :( 

 

Tijdens consult zei Verdonck dat je na 2 weken weer je armen boven schouders mocht doen (mits dat gaat) zodat je weer haren kunt wassen. Stofzuigen mag niet. Wel wat groente snijden en lichte dingen uit vaatwasser halen, wat kleding opvouwen. Maar zwaar tillen, stofzuigen, dweilen, etc mag nog niet. Ik dacht pas weer na 6 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

 

Jaa nog 2 weekjes. Ik heb gisteren het resterende bedrag overgemaakt. Dat vond ik niet zo leuk. Spaarrekening geplunderd :(

Ik vind het nu heel spannend. Zal alleen nog maar erger worden denk ik?

 

 

Tijdens consult zei Verdonck dat je na 2 weken weer je armen boven schouders mocht doen (mits dat gaat) zodat je weer haren kunt wassen. Stofzuigen mag niet. Wel wat groente snijden en lichte dingen uit vaatwasser halen, wat kleding opvouwen. Maar zwaar tillen, stofzuigen, dweilen, etc mag nog niet. Ik dacht pas weer na 6 weken?

@Ellen125 ja dat overschrijven vond ik ook minder fijn maar wordt snel vergeten en goed gemaakt ;)

hoeveel cc neem je nu? Ook in Delta Clinic de ingreep?

Gewoon rustig blijven, alles komt goed! Je bent in goede handen :)

 

Ok dacht ik al... je moet het wat aanvoelen met je lichaam en proberen in die 6w zo min mogelijk te heffen. Daar let ik wel op. En als het echt niet anders kan dan sowieso de borstband dragen als je heft. Ik had al navraag gedaan als ik eind juni op alle attracties weer mag haha want ook dat baarde mij zorgen ;) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfhoe ik hoop het! Mijn spaarrekening is nu zo leeg, maar dat is ook wel een beetje mijn eigen schuld. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar augustus in ons nieuwbouwhuis gaan wonen. En we hebben net pas de tuin aangelegd, dus dan gaat het hard met je spaargeld :P

Ik kan me er zo weinig van voorstellen hoe het gaat zijn. 

 

275cc Full Motiva heb ik doorgegeven aan Steohanie. Dat hebben we tijdens het 2e consult besproken. 1e keer was 255cc maar de stap naar 275cc is niet zo groot en kon prima dus kies ik daarvoor. Tijdens het passen leek het echt groot dus ik ben benieuwd hoe dat is als ik ze heb...

 

Is het je tot nu toe waard? Heb jij echt pijn gehad of was het meer ongemak? En na hoeveel dagen voelde jij je weer Oke? Slaap jij op jij rug of zij? Hahha sorry beetje veel

vragen maar er spookt nu zoveel door mijn hoofd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Ellen125:

 

Jaa nog 2 weekjes. Ik heb gisteren het resterende bedrag overgemaakt. Dat vond ik niet zo leuk. Spaarrekening geplunderd :(

Ik vind het nu heel spannend. Zal alleen nog maar erger worden denk ik?

 

 

Tijdens consult zei Verdonck dat je na 2 weken weer je armen boven schouders mocht doen (mits dat gaat) zodat je weer haren kunt wassen. Stofzuigen mag niet. Wel wat groente snijden en lichte dingen uit vaatwasser halen, wat kleding opvouwen. Maar zwaar tillen, stofzuigen, dweilen, etc mag nog niet. Ik dacht pas weer na 6 weken?

 

:Dik zal mijn man alvast inlichten dat hij 6 weken het huishouden mag gaan doen dan...haha of toch maar de dokter hem laten vertellen Hihihihi 

 

Is wel 6 weken een verwennerij voor mama want ik krijg mooie boobs en 6 weken wordt ook nog alles voor mij gedaan  :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Ellen125:

Pfhoe ik hoop het! Mijn spaarrekening is nu zo leeg, maar dat is ook wel een beetje mijn eigen schuld. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar augustus in ons nieuwbouwhuis gaan wonen. En we hebben net pas de tuin aangelegd, dus dan gaat het hard met je spaargeld :P

Ik kan me er zo weinig van voorstellen hoe het gaat zijn. 

 

275cc Full Motiva heb ik doorgegeven aan Steohanie. Dat hebben we tijdens het 2e consult besproken. 1e keer was 255cc maar de stap naar 275cc is niet zo groot en kon prima dus kies ik daarvoor. Tijdens het passen leek het echt groot dus ik ben benieuwd hoe dat is als ik ze heb...

 

Is het je tot nu toe waard? Heb jij echt pijn gehad of was het meer ongemak? En na hoeveel dagen voelde jij je weer Oke? Slaap jij op jij rug of zij? Hahha sorry beetje veel

vragen maar er spookt nu zoveel door mijn hoofd :blush:

 

Wij hebben al 5 jaar onze nieuwbouw, dus even al terug wat bijeen gespaard ;) ik twijfelde nog om het te doen want het is toch zo'n groot budget!!! En ik moest telkens denken aan de Chanel handtas van mijn dromen :lol:

Ik kon me er ook zo weinig van voorstellen hoor en nu nog eerlijk gezegd...

Het definitieve en mooie resultaat krijg je pas na 6 maand PO à 1 jaar dus het is zeker nog lang wachten.

 

Motiva, prima keuze!! Van die cc heb ik zooooo lang getwijfeld :wacko: ik vond dat zo moeilijk en hoop nu echt straks dat ik een goede beslissing heb genomen...

Wel al 2 sportbeha's gekocht en de ene past maar de andere niet want ik heb de verkeerde maat meegenomen:139: pfff. Zal deze mss eens op de forum posten als koopje :D 

 

Thojah, tot nu toe waard. Niet echt eigenlijk :(want er spoken ook zo veel vragen door je hoofd!

En je moet zo opletten met wat je doet... Het is dan soms sterker dan jezelf en plots faalt heel je lichaam en sta je daar dan. Echt rustig aan doen is de boodschap! 

Ik ben wel supermoe... Hoop dat het snel beter met me gaat want maandag is het opnieuw werkdag en dan zal ik er toch de ganse dag moeten tegen kunnen.

De eerste dag van de ingreep viel heel goed mee maar de 2 dagen die volgen waren de hel!

De eerste dag heb je nog de stoffen van het infuus in je lichaam maar in de nacht na de operatie kwam alles gelijk wakker. Onmiddellijk paracetamol nemen dus ;) 

Ik kon dus zelf de eerste 3 dagen niet uit mijn bed!!! Slapen op de rug hoor, vond ik vreselijk maar je kan niet anders. Mijn man heeft dan gedaan zoals in het ziekenhuis, meerdere kussen op elkaar zodat ik wat in een helling lag en dat was veel beter (ik had ook moeite met ademhalen maar dat kwam doordat mijn verband teveel spande, heb er dan een knipje in mogen geven en was 1000x beter)!

Heb dan 4 dagen op een helling geslapen en kwam 's nachts 2-3x wakker (ook veel dorst dus voorzie maar water langs je bed). 

Best heel goed je medicatie opvolgen (ik noteerde ook altijd op papier om welk uur ik het nam want op den duur sla je helemaal tilt met al die pillen hoor!).

Op de zij slapen mag pas vanaf 2w PO en als je geen pijn hebt. Voorlopig trekt het wel nog, vanmorgen eens geprobeerd toen ik opstond. Dus zal nog even op de rug te doen zijn.

 

Je mag gerust al je vragen stellen hoor :) ik ben zelf zo'n vragenmadam hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Zeeuwsmeisje:

 

:Dik zal mijn man alvast inlichten dat hij 6 weken het huishouden mag gaan doen dan...haha of toch maar de dokter hem laten vertellen Hihihihi 

 

Is wel 6 weken een verwennerij voor mama want ik krijg mooie boobs en 6 weken wordt ook nog alles voor mij gedaan  :wub:

@Zeeuwsmeisje Haha inderdaad! De PC zal het ook wel zeggen hoor ;) zeker de eerste 2 weken dan mag je in het geheel niks doen behalve kleinigheden...

De eerste week was wel niet echt een verwennerij hoor met al die ongemakjes :141: maar nu gaat het al heel wat beter en kan ik wel genieten om verwend te zijn en zeker als mama!! Dubbel voordeel :beach:

Wanneer heeft jou ingreep weer plaats? x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh nou 5 jaar dat scheelt dan wel inderdaad. 

 

Eerst twijfelde ik of 255cc niet te klein zou zijn en nu of 275cc niet te groot is, Haha. Maar kon nog 1 groter dus het zal vast wel goed zijn. Daar moet ik Verdonck gewoon op vertrouwen. 

Sportbh ga ik die de carefix Anna bestellen. En dan even kijken voor nog 1, maar lieft zo goedkoop mogelijk of een hele leuke. 

 

Collega had 2 weken hel en die kreeg oxycodon dus was nog redelijk verdoofd Haha. Verschilt misschien wel bij iedereen. Mijn vriend is t/m dinsdag voor mij thuis, daarna moet hij weer werken (wisselt net 1 juni van baan) en dan heb ik gelukkig mijn moeder of schoonmoeder nog die wel voor me willen zorgen :) 

 

hmm Verdonck zei dat op je zijslapen mocht wanneer het geen pijn meer deed of zodra je dat kon. Wij hebben elektrisch bed. Gebruiken we nooit maar komt nu wel goed van pas denk ik..

 

als ik medicatie weet laat ik best_boobie mij ff helpen met schema denk ik zodat ik 's nachts hopelijk geen wekker hoef te zetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

Ooh nou 5 jaar dat scheelt dan wel inderdaad. 

 

Eerst twijfelde ik of 255cc niet te klein zou zijn en nu of 275cc niet te groot is, Haha. Maar kon nog 1 groter dus het zal vast wel goed zijn. Daar moet ik Verdonck gewoon op vertrouwen. 

Sportbh ga ik die de carefix Anna bestellen. En dan even kijken voor nog 1, maar lieft zo goedkoop mogelijk of een hele leuke. 

 

Collega had 2 weken hel en die kreeg oxycodon dus was nog redelijk verdoofd Haha. Verschilt misschien wel bij iedereen. Mijn vriend is t/m dinsdag voor mij thuis, daarna moet hij weer werken (wisselt net 1 juni van baan) en dan heb ik gelukkig mijn moeder of schoonmoeder nog die wel voor me willen zorgen :) 

 

hmm Verdonck zei dat op je zijslapen mocht wanneer het geen pijn meer deed of zodra je dat kon. Wij hebben elektrisch bed. Gebruiken we nooit maar komt nu wel goed van pas denk ik..

 

als ik medicatie weet laat ik best_boobie mij ff helpen met schema denk ik zodat ik 's nachts hopelijk geen wekker hoef te zetten.

 

 

Welja als je zeker nog 1 maat groter kon volgens Verdonck dan zal je met 275cc zeker goed zitten! Zoals je zegt, gewoon op hem vertrouwen en hij heeft er wel genoeg ervaring mee als je weet dat hij 800-900 borsten per jaar doet :18: ja ik heb dat al gelezen van die carefix Anna, wat is dat precies van sportbeha?

Welja, ik ben naar de hunkemoller outlet geweest deze week en heb er daar kunnen kopen maar natuurlijk gemist met 1 maat zeg :70: ben kwaad op mezelf! Anders bij interesse ;) is een 75D blauw met zwart... 6 euro.

 

Hmm, vervelend hé al die vragen! I know... best gewoon aanvoelen wat je goed vindt en het zal wel lukken. Van mij op de zij vind ik heel vreemd dus wacht ik er nog liever wat mee.

Oooh een elektrisch bed! Dat zal fantastisch zijn :43: hihi!!!

 

Hoe bedoel je een schema van best_boobie? Je zult geen wekker nodig hebben hoor ;) heb ik ook zelf niet gedaan. Je komt gewoon wakker van de pijn :dash1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei NounouSi:

Welja als je zeker nog 1 maat groter kon volgens Verdonck dan zal je met 275cc zeker goed zitten! Zoals je zegt, gewoon op hem vertrouwen en hij heeft er wel genoeg ervaring mee als je weet dat hij 800-900 borsten per jaar doet :18: ja ik heb dat al gelezen van die carefix Anna, wat is dat precies van sportbeha?

Welja, ik ben naar de hunkemoller outlet geweest deze week en heb er daar kunnen kopen maar natuurlijk gemist met 1 maat zeg :70: ben kwaad op mezelf! Anders bij interesse ;) is een 75D blauw met zwart... 6 euro.

 

Hmm, vervelend hé al die vragen! I know... best gewoon aanvoelen wat je goed vindt en het zal wel lukken. Van mij op de zij vind ik heel vreemd dus wacht ik er nog liever wat mee.

Oooh een elektrisch bed! Dat zal fantastisch zijn :43: hihi!!!

 

Hoe bedoel je een schema van best_boobie? Je zult geen wekker nodig hebben hoor ;) heb ik ook zelf niet gedaan. Je komt gewoon wakker van de pijn :dash1:

 

Carefix anna komt hier op het forum veel voorbij. Heeft ritssluiting aan de voorkant. 

 

Nu ben ik wel blij met dat elektrisch bed :P Wij wilden per se een bepaald bed en dat was toen alleen met elektrisch onderstel.. 

 

Nou best_boobie kan je helpen met medicatieschema maken. Dat je het goed verspreid over de dag/nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ahzo, jij leest alle topics van de blog zeker Hihi ;) nog niet van gehoord. Zal eens piepen op de site.

 

Mijn sportbeha's die ik gekocht heb, hebben ook vooraan rits, heel praktisch! 

 

Ahzo... ze trekt er zich heel wat van aan he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.