Ga naar inhoud

NounouSi : 5 mei 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!!

Ik ben zaterdag 4/2 voor de eerste keer langsgeweest op consultatie bij Dr. Verdonck.

Ik heb er een goed gevoel bij. Fijn gesprek gehad, alle nodige uitleg gekregen.

 

Zelf twijfel ik keihard om de stap te zetten. Er zijn nog zoveel ???????? in mijn hoofd.

 

Kunnen jullie mij soms helpen met tips, verhaaltjes, tricks?

 

Liefs, NounouSi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 291
  • Created
  • Laatste Reactie

ohja, en volgend op mijn privegesprek, kijk anders eens bij mijn foto's :) dan zie je een beetje het verloop.. wees niet bang, als jou dit gelukkig maakt, gewoon doen en die ????? laten gaan...

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NounouSi:

Hoe kan ik je foto's zien? Vind het gelijk niet terug...

 

xx

 

He meis, 

 

Bij je aanmelding heb je een prive berichtje gehad,daarin staat alle info over foto's etc, ook kun je het bovenaan de pag terug vinden bij de mededeling, Nieuwe leden AUB lezen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

 

Deze blog is nog wat nieuw voor me en ik moet wat zoeken...

Maar ik zit enorm verveeld met hoeveel CC ik moet kiezen en de operatie is NU vrijdag bij Belgian Breast Clinic met Dr. Verdonck!!!!

Op vandaag heb ik een kleine 75B...

Ik kies voor de Motiva prothesen omdat ik een natuurlijke vorm wil en men zal achter de borstspier werken.

Bij het passen kwamen we uit op 400cc maar ik probeerde dit thuis even uit (met een zakje gevuld met water die ik in mijn BH stak) maar ik vond dit zo huge!!!!

Kunnen jullie mij soms helpen als deze simulatie correct was van me? Hoeveel CC hebben jullie?

 

Bedankt hoor Lievekes!!! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei fashion300:

Ik heb nu een kleine B en ga vrijdag. Waarschijnlijk word het 300 wat volgens de pc natuurlijk oogde maar naar mijn mening klein leek. 

Ook vrijdag operatie???? Bij wie?

Hmm... Ik heb geen 3D simulatie gedaan :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fashion300:

Demeyere Artimedis

ik ook niet alleen een pasprothese die je op je borst kon leggen

Okido. Ken ik niet... Ja die pasprothese heb ik ook gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei NounouSi:

Bij het passen kwamen we uit op 400cc maar ik probeerde dit thuis even uit (met een zakje gevuld met water die ik in mijn BH stak) maar ik vond dit zo huge!!!!

Kunnen jullie mij soms helpen als deze simulatie correct was van me? Hoeveel CC hebben jullie?

 

Zakjes gevuld met water zijn qua verdeling heel anders dan de pasprotheses. En ook de pasprothese vond ik achteraf groter en anders dan hoe het eruit ziet als het in je borst zit. 

Sowieso is het resultaat bij ieder anders, het licht aan de vorm en structuur van je eigen borsten, je bouw, welke protheses je krijgt en hoe ze geplaatst worden.

Zet meerdere dames op een rij van dezelfde leeftijd, bouw en met dezelfde cc in andere soort protheses... ieder z'n resultaat is anders. 

Als je echt zo twijfelt zou je naar je PC kunnen bellen of je vrijdag nog een keertje voor de zekerheid kan passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb andere prostheses, wel door Verdonck geholpen, maar heb 425 CC. BH Maat F, maar zicht een D. je mag bij mijn foto's kijken, zijn niet enorm groot hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.70 , 58 kg , zat voorheen op een 70A en heb nu met ronde Mentor protheses 425 CC een 70G

Waar je uiteindelijk op uitkomt hangt van veel factoren af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei LindsayS:

Wat is je lengte en gewicht? Ik ben 1.68 en 50kg, had een lege 70c (wat op hetzelfde neer komt als jouw 75b) en heb 350cc rond mentor erbij gekregen (voor de spier)

Hoi! Ik ben 1m74 en weeg 63kg... 400cc Movita achter de spier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Rocker:

 

Zakjes gevuld met water zijn qua verdeling heel anders dan de pasprotheses. En ook de pasprothese vond ik achteraf groter en anders dan hoe het eruit ziet als het in je borst zit. 

Sowieso is het resultaat bij ieder anders, het licht aan de vorm en structuur van je eigen borsten, je bouw, welke protheses je krijgt en hoe ze geplaatst worden.

Zet meerdere dames op een rij van dezelfde leeftijd, bouw en met dezelfde cc in andere soort protheses... ieder z'n resultaat is anders. 

Als je echt zo twijfelt zou je naar je PC kunnen bellen of je vrijdag nog een keertje voor de zekerheid kan passen. 

Ja dacht ik ook al maar wilde het toch even simuleren. Vond het zo jammer dat ik het moment zelf geen foto's had genomen. Ik heb de PC gebeld en vrijdag bekijken we alles samen nog eens voor de operatie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei TessaDLCDP:

ik heb andere prostheses, wel door Verdonck geholpen, maar heb 425 CC. BH Maat F, maar zicht een D. je mag bij mijn foto's kijken, zijn niet enorm groot hoor :)

Welk merk heb jij genomen? En voor of achter de borstspier? Ik bekijk straks even je foto's ;) Thx!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei NounouSi:

Ja dacht ik ook al maar wilde het toch even simuleren. Vond het zo jammer dat ik het moment zelf geen foto's had genomen. Ik heb de PC gebeld en vrijdag bekijken we alles samen nog eens voor de operatie :-)

 

Fijn dat je dan toch nog een keertje kan kijken. Maar ga er maar van uit dat je toch voor het advies van Verdonck gaat ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei NounouSi:

Ja dacht ik ook al maar wilde het toch even simuleren. Vond het zo jammer dat ik het moment zelf geen foto's had genomen. Ik heb de PC gebeld en vrijdag bekijken we alles samen nog eens voor de operatie :-)

Fijn dat je het nog even met Verdonck kunt bespreken. Verdonck zal nooit voor te groot gaan, maar voor natuurlijk. Dus als jullie op 400cc zijn uitgekomen is dat echt niet overdreven denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei flege:

Hi leuk dat jij je bv vrijdag hebt. ik heb mijn eerste consult bij dr verdonck vrijdag...

hoe laat is je operatie 

Hoi!! Ook vrijdag consultatie dan? Waar wel? Operatie om 11u... spannend :)

Succes alvast met de consult!!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei pammetje:

Ik ben 1.70 , 58 kg , zat voorheen op een 70A en heb nu met ronde Mentor protheses 425 CC een 70G

Waar je uiteindelijk op uitkomt hangt van veel factoren af.

Ik ben ietsje groter en zwaarder dan u :-) zelf een kleine 75b en we zouden 400cc doen... Zal eens piepen naar je foto's want ik kan wel wat op het uwe vertrekken... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei NounouSi:

Ook vrijdag operatie???? Bij wie?

Hmm... Ik heb geen 3D simulatie gedaan :-s

Verdonck zei me dat die 3d simulaties vaak een beetje een vertekend beeld kunnen geven, hij vond de pasprothesen waarheidsgetrouwer... nu ben je misschien nog meer in de war ? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei fashion300:

Ik heb nu een kleine B en ga vrijdag. Waarschijnlijk word het 300 wat volgens de pc natuurlijk oogde maar naar mijn mening klein leek. 

Ik had een Aa en heb 335cc gekregen. Ik vind ze best groot terwijl ik tijdens het passen ze veel te klein vond. Het ligt aan de cup die je graag zou willen en natuurlijk de breedte van je lichaam. Je mag tussen mijn foto's kijken als je wil als voorbeeld voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei lien.:

Verdonck zei me dat die 3d simulaties vaak een beetje een vertekend beeld kunnen geven, hij vond de pasprothesen waarheidsgetrouwer... nu ben je misschien nog meer in de war ? :) 

Ja klopt... zei hij ook en wilde het ook persoonlijk niet.

We zien wel vrijdag ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NounouSi wat spannend! Je gaat zo blij zijn!! Ik ben zelf 50 kg, 160cm en heb Motiva 295cc van Dr. Verdonck aan de BBC. Inmiddels 3 maanden PO en ontzettend blij met het resultaat van een kleine 70B naar een volle 70D. Ik twijfelde ook enorm aan de maat de laatste dagen voor de operatie maar het komt allemaal goed want als je aangeeft dat je twijfelt zal hij je zeker te woord staan en samen de tijd nemen om weer te passen. Ik denk dat als jullie samen tot 400cc zijn uit he komen dat het zeker niet te groot zal zijn. Heel veel succes met je laatste passessie en de ingreep vrijdag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.