Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi meis,

Ik ben de eerste die is wezen kijken want je fotoos stonden nog op nul. Maar wauw hey ik vind je borsten ontzettend mooi.

Je ziet wel verschil met je vorige foto's. Ze zijn nog natuurlijker geworden. Heb je nog pijntjes af en toe?

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Volgens mij zijn ze inderdaad nog wat zachter geworden en net wat meer gedaald.

Als ik mijn bikinifoto zie vind ik ze ook nog erg "ballig" dat is nu echt wel weg.

Pijn heb ik eigenlijk niet, ja toevallig gisteren wat steekjes en mijn rechterborst maar dat kan ook het weer zijn. Ik heb 13 jaar na de operatie aan mijn knie nog steeds last van dat stomme ding, wanneer er sneeuw op komst is voel ik dat eigenlijk altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietie,

Ben net nog even wezen kijken naar je laatste foto's van 7 maanden, :49: wat zien ze er prachtig uit!!! Waren ze ervoor ook al maar nu helemaal, echt prachtborsten, je kunt er met recht fier op zijn.

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee, heb je lang niet meer 'gezien', ik ben ook niet veel hier geweest de laatste tijd.

heb je foto's nog eventjes bekeken. ja, is erg mooi geworden, heel mooi op jouw ranke figuurtje, sta er erg van te kijken dat het een E is, zo ziet het er nl. niet uit, hooguit D (of ben ik teveel gewend geraakt?)

ook met kleding aan ziet het er erg netjes uit, met bikini of bh (of zonder) is het gewoon Wow!

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje; ik heb je mijn ww gestuurd hoor.

Kaat; Thanks voor de complimentjes. Ik vind ook hoor dat het ook niet oogt als een E, maar ik krijg ze toch met geen mogelijkheid in een D gepropt. Ja een 75D maar die is dan veel te wijd in de omvang. Het zal wel komen door mijn smalle omvang, dan lijkt de verhouding al snel zoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje; ik heb je mijn ww gestuurd hoor.

Kaat; Thanks voor de complimentjes. Ik vind ook hoor dat het ook niet oogt als een E, maar ik krijg ze toch met geen mogelijkheid in een D gepropt. Ja een 75D maar die is dan veel te wijd in de omvang. Het zal wel komen door mijn smalle omvang, dan lijkt de verhouding al snel zoek.

ik wou dat ik dat ook kon zeggen :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou dat ik dat ook kon zeggen :144:

hoi caroline

ik reageer even in andermans topic, kon die van jou niet vinden. ik heb je foto's bekeken, ik vind je borsten groot eruitzien, dus sta ervan te kijken dat je niet tevreden bent. maar ja, smaken verschillen en foto's vertekenen ook. meid ik zou zo met je willen ruilen! (maar ja, jij niet met mij!) geef het een beetje tijd, het zit waarschijnlijk nog strak en moet nog wat losser worden. je bent pas een week of wat onderweg!

sterkte en liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi tiet,ik vind je borsten echt wow!!!

ze zijn heel mooi van vorm,en een mooi spleetje in het midden,wat zul je terecht trots zijn heey

en nog ff iets,hoe kom jij aan zo een mooi figuur?train je je buikspieren?

zo ja,wil ik hier meer van weten,sport me suf maar heb altijd nog een pookie :blush:

mijn complimenten :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou dat ik dat ook kon zeggen :144:

Hey meid, die van jou moeten nog zakken hoor, want als je goed kijkt op de foto kan je zien dat er nog een hoop borst boven je bh zit in plaats van erin.

Die foto in bikini is echt super......die staat je geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog ff iets,hoe kom jij aan zo een mooi figuur?train je je buikspieren?

zo ja,wil ik hier meer van weten,sport me suf maar heb altijd nog een pookie :blush:

mijn complimenten :38:

Sporten..........ik ben vorige week begonnen op de sportschool :blush:

Voor het echt koud werd liep ik hard maar ook niet echt fanatiek hoor.

Als ik zin had deed ik een setje oefeningen voor mijn buikspieren, dat doe ik al 16 jaar en dat is het denk ik. Mijn buik is altijd redelijk stevig geweest en dan is het een kwestie van bijhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, die van jou moeten nog zakken hoor, want als je goed kijkt op de foto kan je zien dat er nog een hoop borst boven je bh zit in plaats van erin.

Die foto in bikini is echt super......die staat je geweldig!

dankjewel! ik vind die ook super

heb vandaag 2 bh's gekocht

kon het niet laten, wilde eindelijk weten in wat ik zou passen

de ene is een 75c en de andere een D

dus ik ben wel superblij

je ziet indd dat als alles nog wat zakt, de boel goed vol gaat zitten

een pak van mijn hart

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi caroline

ik reageer even in andermans topic, kon die van jou niet vinden. ik heb je foto's bekeken, ik vind je borsten groot eruitzien, dus sta ervan te kijken dat je niet tevreden bent. maar ja, smaken verschillen en foto's vertekenen ook. meid ik zou zo met je willen ruilen! (maar ja, jij niet met mij!) geef het een beetje tijd, het zit waarschijnlijk nog strak en moet nog wat losser worden. je bent pas een week of wat onderweg!

sterkte en liefs

Kaatje

dankjewel hoor!

ja ze tonen wel groter op foto

maar kben vandaag ietwat gerustgesteld, of beter helemaal, want kben is bij hunkemuller geweest en daar een 75c in solden gekocht en dan een mooie 75D!! ik was apetrots!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks It's me.

Caroline, gave bh, die roze!! Die wilde ik ook, maar hij was er helaas niet in mijn maat. Wacht maar af tot je een week of 6 verder bent....dan is het resultaat helemaal super.

dank u, ik vind hem ook heel mooi

je vind indd wel niet evenveel mooie bh's vind ik, eens groter dan d cup..

dan zijn ze allemaal meer ouderwets..

vind je gemakkelijk een mooie bh?

ik zie graag nog grotere bosrten dan de mmijne nu..maar als ze zo blijven dan gaan ze wel heeel mooi bij me passen :101:

begin er nu eindelijk trots op te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tiet,

ja ik heb snel eens een blik geworpen in de foto hoek,en op de eerste pagina kwam ik enkel tussen de 300 en 400cc tegen,dus dat viel nog mee,hahaha

maar heb nog niet verder gekeken,of ik kijk niet in de goede hoek zeg maar :rolleyes:

maar klopt,hier zijn we al gauw gebloost als we nog maar rond de 300cc hebben,maar daar is het zekers niks nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tiet,

ja ik heb snel eens een blik geworpen in de foto hoek,en op de eerste pagina kwam ik enkel tussen de 300 en 400cc tegen,dus dat viel nog mee,hahaha

maar heb nog niet verder gekeken,of ik kijk niet in de goede hoek zeg maar :rolleyes:

maar klopt,hier zijn we al gauw gebloost als we nog maar rond de 300cc hebben,maar daar is het zekers niks nee

Je hebt t over die Amerikaanse site?

Daar moet je eens op t forum kijken, die vinden alles tot de 700cc nog heel normaal. Kan aan mij liggen maar ik vind 700cc toch echt groot klinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.