Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! ik ben blij dat alles zo goed is met jou. wenig pijn dat is zo fijn om te horen. ik hoop dat ook voor ons mandaag patricia en diensdag ik zelf.. meid rust maar lekker uit. en geniet van je nieuwe boobs.

groetjes XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Foto gezien!! Ze zitten goed ingepakt!! Wat heb je voor mooie sport BH om?! Heb je die in de kliniek gekregen/gekocht?

:43: -> Dit doe je over een aantal dagen weer hoor!

:48: Patricia

Mijn bh is een Triumph Tri Action oa te koop bij Livera en V&D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vier weken gelezen wbt de sportbeha en ik zie wel wat er na die tijd lekker zit. Anders maak ik er gewoon 6 weken van.

Oefingen kreeg ik niet, alleen de instructie dat ik moest proberen om klene dingetje gewoon zelf te pakken enzo, gewoon bewegen voor zover t gaat en vooral mijn schouders en armen goed ontspannen.

Rechtop gaan zitten en gaan staan is wel pijnlijk maar als ik eenmaal 20 sec rechtop ben voelt het veel beter.

Eindelijk, heb jij wel tape?

Vannacht was een ramp. Ik kon niet inslapen zo op mijn rug steeds half weg soezelen en dan weer wakker worden. Ja en dan moeten ze mannen altijd snurken hè!

Ben om 2 uur ff beneden gaan zitten met een kop thee en de Donald Duck.

Manlief is op zolder gaan slapen.

Van 3 tot 5 goed geslapen en toen had ik pijn. Ik heb een iboprofen op en mijn bh los gedaan want die zal heel strak, toen tot 7 uur geslapen.

Na het ontbijt heb ik mijn bh even uit gehad.

Nou ze zijn flink hoor. Groter dan verwacht, maar er zit dan ook flink wat zwelling, onder mijn oksel lijkt nog een extra AAcupje te zitten. Mijn sportbeha is killing me. Manlief mag zo een extra tussenstukje gaan halen dan kan ie wat losser en de zwelling vast wat beter weg.

Natuurlijk gelijk foto's gemaakt die ga ik zo uploaden.

Mijn pleisters gaan er zo ook af want ik vrees voor uitslag.

De Velthuiskliniek heeft net gebeld, erg aardig en stellen je goed gerust.

Ik ga zo nog maar eens aan de Brandnetelthee dat werkt echt super als vochtafdrijver. Dat moet ik ook echt ff bij de tips zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ja het bekende verhaal dus. Bij mij ook hetzelfde eigenlij. een en al herkenning. Al werd ik niet gebeld de volgende dag met de vraag hoe het met me ging... Maar ik kon ook niet samen slapen. gesnurk, maar ook bang dat hij ineens zijn arm om mij zou slaan precies over mijn borst?! Dus sliep ik verschrikkelijk krampachtigop mijn rug, met mijn armen over mijn borsten geslagen...

Brandnetelthee dus? Nee, wist ik niet. Zal niet lekker zijn, maar heey als het helpt? Tape en drains die waren het ergste voor mij. Maar ook de sportbh erna deed verschrikkelijke pijn. Mijn onderbreedte was ineens eenstuk breder na de bevalling. Wel gek? Zijn toch ribben? Je zu zeggen dat daar geen zwelling zou kunnen zitten? Maar is bij mij nu nog.

Maar je klinkt toch redelijk poistief. De pijnn die je voelt van liggen naar overeind komen, is hels zeker? Dat vond ik echt klote. Eerste dag had ik ook last van wanneer ik sprak. Ademhaling/ ribben, longen? Omdat ze tussen de spier waren geplaatst...

We zijn benieuwd naar je foto's! :43:

Liefs en hou vol. Ze zitten er! Yeah!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tietie!

Sooow, mooie foto's hoor! Volgens mij kom je ook wel uit op een E....? En ze zijn ook zo mooi dicht bij elkaar geplaatst, daar ben ik ook heel blij mee. Super hoor, ze worden nu alleen nog maar mooier, dus rust lekker uit, die pijntjes bij rechtop zitten en opstaan zijn heel herkenbaar.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Prachtig! Wat gaaf dat je nu al zo bezig kunt zijn met pics etc. Je had mij de eerste dagen moeten zien, hahahaha... Het ziet er super uit. Wel groot idd. Maar is ook nog veel zwelling. Nee, geen E. Denk een D. de vorm is nu al heel gaaf. Nu lekker rusten, komt het elemaal goed.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Tietie!!

Heb je foto's net gezien en vind ze echt al heel mooi!

En idd zoals ik71 zegt staan ze ook mooi dicht bij elkaar, word een mooie decollete ;)

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meisjes!

Ik heb zojuist nog een klein uurtje geslapen, toch wel heel moe!

Het tussenstukje scheelt echt enorm, dat haalt ook wat van de pijn weg.

Ik vind ze toch wel erg groot hoor.

Mijn bh is eigenlijk wat aan de kleine kant nu. En dit was een 70D. Een E hoeft eigenlijk niet want die maat is net wat lastiger.

We gaan wel zien wat het wordt. Ik heb in de grotere tijden (de tijden dat ik nog campinafabriek hier had zitten) in beide maten ook mooie bh's weten te scoren.

Ze zitten iig heel netjes bij elkaar en volgens mij ook op gelijke hoogte. Mij tepels stonden niet helemaal gelijk voor de operatie maar ik vind het nu niet erger geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EIndelijk: ik kreeg oefeningen me armen moet ik dan omhoog doen zo ver ik kan nou dat lukt echt niet. En me armen naar achter en borsten naar voren ook niet te doen. Verder idd het opstaan vreselijk en ik heb wel tape dat doet ook aardig pijn maar mag ik er morgen af halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga me opmaken voor een nachtje hopelijk beter slapen.

Ik kon rond etenstijd mijn ogen al niet meer openhouden dus wie weet slaap ik nu iets meer.

En verdwijnt er wat zwelling. Dat oogt leuker, nu heb ik een rare plooi onder mijn arm.

Mijn grote pleisters zijn er af want de jeuk werd steeds erger. Ik geloof dat de uitslag nog meevalt.

De stripjes laat ik even zitten . Het litteken lijkt me erg mooi en klein.

Ik scoor nog een ibuprofen en leg een boekje klaar benee. Hopelijk heb ik die vannacht niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie,

Vervelend is dat hè die zwelling onder je arm. Ik leek wel een bodybuilder zo liep ik rond met mijn armen een beetje van me af, hihi!

Ik hoop dat je een goede nacht hebt, het is allemaal voor een goed doel :D. Welterusten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

He Tietie!

Hopelijk heb je wat beter geslapen vannacht? erg he dat op je rug slapen... Ik kan nu gelukkig goed op m'n zij slapen en dat scheelt wel een hoop hoor. De eerste dagen sliep ik wel wat beter dan later in de eerste week, dat kwam voornamelijk omdat ik zooooooo moe was! Dan val je vanzelf wel om. Gelukkig is het buiten niet zo'n heel erg warm weer. Als het ook nog een benauwd is snachts (zoals afgelopen weekend) dan slaap ik tenminste erg slecht en als je dan ook nog eens maar in 1 houding kan liggen...

Zijn de zwellingen al wat minder? Gek he dat iedereen dat weer anders heeft. Ik had/heb helemaal geen zwellingen gehad. Jou borsten zijn daar en tegen meteen super mooi van vorm en grootte...

Jeuken de littekens nog? Ik heb er nu maar gaasjes tegenaan gedaan onder de bh. Je moet ze toch wel vastplakken want ik was ze zonder tape snel kwijt de gaasjes.

Nou, hopelijk een goede nachtrust gehad!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heerlijk geslapen.

Lag er om 23.00 uur in en was zo vetrokken.

Om 5 uur werd ik wakker mijn buik rommelde, moest plassen en ik had wat pijn.

Via de wc en keuken voor nog een ibuprofen weer in bed. En toen om 7 uur weer wakker.

De pijn is goed te doen, heb alleen nu een vreemde pijn in mijn bovenarmen. Zal wel spierpijn zijn van het krampachtig doen en liggen.

Ondanks dat ik sterke buikspieren, heb voel ik die ook nu.

Het is me zowaar gelukt om mijn haar te borstelen en opnieuw te vlechten.

Ik verbaas me dat er zoveel dingen lukken.

Ik heb rond half 10 1 paracetamol op en de pijn valt me nog steeds mee.

Ik probeer vanmiddag nog wat foto's te maken en te douchen.

De zwelling is nog flink hoor, de jeuk valt nu mee.

Was alleen vergeten dat je zo makkelijk kruimelt en dat die kruimels dan tussen je bh kruipen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Tietie! Geweldig, heb er ook nog niemand over gehoord...maar ik zit ook de hele tijd met kruimels die tussen mijn boobies vallen :P Ik eet nu maar netjes met mijn bord onder mijn kin, een bh met allemaal eten/kruimels is ook niet echt fris!

Goed dat je vandaag al wat beter geslapen hebt, maar kan ook niet anders als je zo moe bent! De zwelling trekt ook wel weg, heb ik ook enorme last van gehad! Maar nogmaals mijn complimenten, zijn erg mooi geworden! En positief dat je niet héél veel pijn hebt en dat je al wat dingetjes kan doen, luister wel goed naar je lichaam.

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha we zaten tegelijk, op elkaars topic te schrijven (2 minuten verschil ofzo) grappig :rolleyes:

Maar tanx voor je compliment, vind eigenlijk dat ze te ver uit elkaar staan, vind je niet? En al mag ik eigenlijk niet zeuren (ben er ook heel blij mee) het valt me toch op! Die van jou staan echt min of meer perfect: mooi groot en dicht bij elkaar...zijn echt prachtig geworden!!!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Tietie!

Is het ook goed te doen met de kids? Hoe oud is jou jongste? Of neemt je man vrij en doet hij alles? Hier blijft het lastig hoor. Voor het in en uit bed halen van de jongste. Die moet echt nog in een ledikant waar hij (gelukkig!) niet zelf in en uit kan. Ik verbaasde me ook hoeveel ik eignelijk nog kon! De pc zei dat mijn reikwijdte onder de borst was maar na de 2de nacht rekte ik mij uit zonder dat ik erbij nadacht. Ook je haar kammen, tandenpoetsen, haren wassen: gaat allemaal prima. Ook iets pakken uit het keukenkastje. Alleen duwen en trekken met kracht is en blijft lastig en wat pijnlijk.

Ben heel blij voor je dat alles zo goed is verlopen en dat je borsten nu weer van jou zijn! Ik heb mijn kids ook borstvoeding gegeven en de jongste 14 maanden (de oudste helaas maar 9 weken wegens hele slechte begeleiding, kan er nog ziek van zijn!). Nou, dan ben je echt van de voedselvoorziening en dienen die dingen helemaal nergens anders voor. Ben wel heel blij dat ze deze functie hebben kunnen volbrengen, daar zijn ze per slot van rekening voor gemaakt maar nu dat wij klaar zijn met kindjes krijgen is mijn lijf weer van mij en mag ik ook borsten hebben. Die zijn letterlijk opgedronken!

Groetjes maar weer!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietie, goed te lezen dat het redelijk met je gaat, Wil graag je ww. via pb ben heel benieuwd naar je foto's.

Ik dinsdag nog een week en dan zijn voor mij de zes weken voorbij..................t gaat zo snel joh!

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel,

Mijn ventje is nu thuis, hij helpt me zo lief.

Loopt de hele dag achter de kids aan, zet thee voor me, smeert mijn brood, bh losser, bh stakker, masseert mij nek.

Mijn zoontje is 4,5 en heeft dus weinig hulp nodig. Mijn dochtertje is net 2 en die heeft je wel heel erg veel nodig hoor. Ze moet echt de trap af gedragen worden, in dr ledikantje getild worden zit nog in de luiers etc.

Morgen ben ik alleen thuis de kids zijn dan bij mijn schoonouders, dinsdag en woensdag zijn ze op school en op de opvang.

Daarna kijk ik hoe ik me voel.

Gelukkig wonen mijn schoonouders vlakbij en vangen ze met alle plezier de kids op.

En borstvoeding, ik weet er alles van, mijn zoontje heeft 13 maanden gehad en mijn dochtertje zelfs 16 maanden. Die was niet te stoppen. Mama alleen wel. Die vond het welletjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net onder de douche geweest, dat viel wel tegen.

Ik ben nu echt moe.

Het viel me op dat ik behoorlijk blauw aan t worden ben. Gelijk ingesmeerd met arnicazalf.

En natuurlijk nieuwe foto's, ze staan in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Tietie!

Nou die borsten die heb je he! En hoe?! Fantastisch hoor! En als ik 70E heb dan heb jij wel een 70F hoor, ook omdt de sport BH 70D al te klein is.... Wauw! Ik vind ze echt super mooi! Maar ik begrijp dat je nog niet helemaal pijnloos door het leven gaat? Komt vast snel goed. Wel lastig he met 2 kleintjes. heb ik zelf ook hoor! Ik had mijn kinderen trouwens niets verteld. Ik heb ze maar verteld dat ik last had van mijn rug en dat ze daarom een beetje voorzichtig met mama moesten doen. Beiden hebben ze geen veranderingen aan mijn borsten gezien, grappig he! Die oudste van mij is 6 en de jongste 3,5.

Doe je rustig aan?!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.