Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Tietie,

Hoe gaat het?

Zijn je hechtingen eruit gehaald gister?

Heb je echt geen last van die blauwe plekken, ik kan het me nauwelijks voorstellen,maar dat zou er ook nog eens bij moeten komen..

A.s. dinsdag ga ik nog even met drs. bos en een consulente praten om defintief af te spreken wat er moet gebeuren op de operatietafel.

Vanaf dinsdag duurt het ook nog maar 2 weken tot de ingreep, het komt nu wel heel dichtbij en ik denk er dagelijks aan.

Merk je trouwens al dat je weer een beetje je dagelijkse dingetjes kunt doen, of gaat dat allemaal nog moeizaam?

In ieder geval nog veel succes met je herstel!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar was ik weer!

De blauwe plekken zijn er nog, die aan de zijkant worden minder maar helaas worden de borsten zelf nu blauw.

Ik smeer en slik me suf aan de arnica en het lijkt een beetje te helpen.

Afgelopen maandag ben ik weer gaan werken, dinsdag zelfs de hele dag mee op schoolreisje geweest. Eigenlijk alles lukt me nu wel behalve tillen en mijn armen helemaal mhoog doen. Stofzuigen dweilen etc laat ik nog doen hoor.

Pijn heb ik amper tenzij ik te ver reik oid.

Mijn borsten worden langzaam aan wat zachter en kan ik prima tegen elkaar aan duwen.

Op mijn zij liggen gaat ook goed, al draai ik tijdens het slapen wel op mijn rug.

De hechtingen zijn er uit gehaald afgelopen donderdag, geen centje pijn.

De blauwe plekken zijn erg maar gewoon een kwestie van pech. Tijdens de ingreep zelf heb ik niet meer gebloed dan normaal.

Ik moest gewoon arnica blijven slikken en smeren. Voor de littekens kon ik iets van creme gebruiken maar aangezien het nu al zo mooi genezen is zal je daar weinig van zien.

Vandaag ook een mooie nieuwe bh gekocht. Ik kon t passen niet laten en hij zat heerlijk.

Ik ga zo even wat foto's uploaden naar mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo tietie

ik ben blij dat het zo goed met je gaat.

met mij gaat ook goed. maar ik ben bang om op mij zij te blijven liggen. wanneer ben je op je zij gaan liggen? kan de prothesse niet draien of zo als je toch een beetje tegen aan duwen? :56: ik heb niet pijn maar ik ben alleen bang. mag ik misschien je ww om naar je fotos te kijken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita,

Ik ben na een week voorzichtig af en toe op mijn zij gaan liggen. Pijn had ik er ook niet van en ik lag eindelijk wat lekkerder. Het was soms maar een paar minuutjes maar genoeg om even alle spieren in mijn rug ff te ontspannen.

Nu ga ik voor het slapen steeds even op mijn zij liggen, als ik eenmaal in slaap val draai ik meestal wel weer op mijn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Tietie!!

Heb je nieuwe foto's net bekeken en ze worden echt steeds mooier!

Vond ze gelijk al mooi maar ze worden alleen nog maar mooier ;)

Ook je bh vind ik erg gaaf en staat ook super!!

Liefs Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rianne nogmaals bedank hè!

Vandaag heb ik een echt auwwwww moment gehad. Ik moest een onverwachte beweging maken in de auto en daarna heb ik hem van ellende even aan de kant gezet, het deed echt heel erg zeer. Gelukkig zakte de pijn wel heel snel hoor.

Het blauw word nu echt met de dag wat minder, dat mag ook wel na al die Arnicagel en druppels.

Ik heb vandaag weer nieuwe foto's neergezet in mijn album en je ziet heel duidelijk een verschil met een week geleden.

Het zachter worden gaat wel heel langzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie,

Ik heb net naar je nieuwe pics gekeken.

Het ziet er inderdaad veel beter uit, zelfs ik heb bij mezelf zoiets van: wat een opluchting!

Ik durfde bijna niet meer naar drs. bos :18::133:

Maar het ziet er heel mooi uit en wat fijn dat het nu wegtrekt, nog even volhouden en je ziet er vast niets meer van!!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik sluit me bij Suffie aan, ik ben ook nieuwsgierig, zou ik ook je ww mogen? Ik ben helemaal niet blauw...... volgens mij............ :unsure:

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietie :)

Ziet er mooi uit hoor!! Het blauw begint nu echt eindelijk wat weg te trekken he??

Wel vervelend, dat je zo'n onverwachtte beweging ineens moet maken en dan zoveel pijn pfff! Schrok je niet?

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Al weer dik drie weken PO. Het blauw verdwijnt nu echt.

Er piepen nog twee puntjes van de draadjes uit maar verder niks.

Ik lig nu topless in de tuin, littkekens insmeren hoeft nu niet eens aangezien ze in de plooi vallen. Als ik echt plat op mijn rug lig moet t wel hoor.

Pijn heb ik eigenlijk niet meer, zolang ik maar niks zwaars til. Ik kan zelfs al een beugelbh aan.

Die draag ik dan ook om de dag een paar uurtjes. De sportbeha's schuren namelijk wel op de littekens.

Ik zie ze zelf eigenlijk niet erg van vorm veranderen of krimpen. Zachter worden gaat heel langzaam. 's Ochtends zijn ze duidelijk zachter dan 's avonds.

Vandaag heb ik foto's gemaakt, ik zal ze vanavond even uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!! :D

Heb even je nieuwe foto's bewonderd! Jeetje, ineens gaat dat blauwe heel snel wegtrekken! Ze zijn echt supermooi!

Het lijkt er wel op, dat je volume nu iets meer naar voren zit... alsof ze dus zachter zijn ;) Natuurlijker ook! Heeel mooi :D

Ik heb dat ook hoor, het idee, dat ze niet zo heel veel meer veranderen. Bij mij zijn ze ook al behoorlijk zacht en soepel en toen ik vd week een sapph paste, zat hij als gegoten! Geen last van de beugels en echt veel steun! 's Avonds zijn ze wel wat harder idd, maar als ik net opsta toch ook wel... net of het overeind komen uit bed, ineens de bloedtoevoer verhoogd wordt daar! Ook heb ik dan een benauwd gevoel rond de onderband van mn sportbeha. Dat is mijn 'luchttijd' dan ook geworden hihi! Even dat strakke ding uit, pfffff! Binnen een kwartiertje zijn ze dan weer 'normaal' ;) en kan de beha weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al weer vier weken PO, de tijd vliegt.

Ik moet wel oppassen, ik voel me vrij goed en kan eigenlijk alles weer maar bekoop het dan toch wel af en toe met zere borsten.

Volgens de kliniek hoef ik de sportbeha maar 4 weken dag en nacht te dragen. Ik draag nu dan ook af en toe even een beugelbh. Ik slaap echt nog wel een poos met de sportbh gok ik zo want gisteren lag ik nog even bloot op bed en viel ik zonder bh in bed. Na een half uurtje werd ik wakker en voelde het helemaal niet lekker. Heb nog nooit zo snel de bh weer aan gedaan.

Vandaag nog even twee nieuwe bh's gescoord bij de Hunkemoller. Tussen de restantjes hingen er 2 in 70E en ze zaten als gegoten. Voor een tientje klaar, geen geld toch!

Volgende week gaan we op vakantie. Ik geloof niet toch dat de bikini er wel in zit, het blauw trekt goed weg.

Nieuwe foto's staan in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita,

Af en toe heb ik nog steken maar de pijn daarvan valt me reuze mee.

Als ik dat heb heb ik duidelijk wat teveel gedaan. En meestal is het na een minuutje of wat weer weg hoor.

Mijn armen willen nog niet helemaal omhoog en dan strekken maar dat is echt nog een heel klein stukje.

Wat echt lastig is, is het dichtdoen van de kofferbak van de auto van mijn man. Hij is net te hoog, ondanks dat ik redelijk lang ben, en ook nog eens zwaar. Als ik die dicht heb gedaan voel ik het steeds.

Ik til zelfs af en toe mijn kleine meisje, die weegt een kilo of 14. Ook eigenlijk te zwaar maar soms moet het even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Vind je foto's er echt mooi uit zien. Het blauw trekt eindelijk weg. Ik had er bij m'n eerste bv ook zo'n last van. Maar het zat er sneller en was ook eerder weg dan bij jou. Bij m'n 2e bv was het dus helemaal niet. Ik denk dat je het goed doet. Ze zien er prachtig uit. Heel vol en mooi rond. Nu nog wat zakken de rest van de maanden, na dat 1e jaar ben je zielsgelukkig met je nieuwste meiden net as ik trouwens. Bij mij worden ze met de week iets zachter, duurt eindeloos lang. Maar ik zie bij mij wel dat ze steeds meer gaan hangen, wel fijn dus. Geduld is zo belangrijk bij deze ingreep!

Maar ik vind nu al dat ze er prachtig uitzien bij je. Geniet er maar van, een bikini misstaat je zeker niet!

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Net even naar je foto's gekeken: wat ziet het er al goed uit zeg!! Ik vind ze echt super mooi geworden. Gelukkig ben je nu ook wat minder gekleurd, hihi. jeetje zeg wat heb jij bont en blauw gezien!

De zwelling is helemaal weg en ik vind de vorm en maat echt heel mooi joh! Geniet ervan!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Heb net even naar je foto's gekeken en ik vind ze wel veranderd, meer natuurlijker, ook de welving boven de borst ziet er wat zachter uit, niet meer zo gedrongen.

Maar jeetje, wat ben jij blauw geweest! Niet normaal........ Ik ben as. donderdag 3 weken po en heb afgelopen weekend zelfs mijn bikini ff aangehad, je ziet niks! Ik heb 1 klein blauw plekje gehad en ik vermoed dat dat kwam van een te kleine sportbh. Ik had een 75 c meegkregen vanuit de kliniek, ik had nl. om een c cup gevraagd maar die was al gauw te klein, toen ik maar enogzins kon gauw naar de stad voor een grotere! En geen last meer gehad van knellingen!

Succes met je herstel verder!

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Booby, dat van die sportbeha is ook wel een goede. Mijne was ook duidelijk een flinke maat te klein. Nu zonder zwelling heb ik nog steeds echt een 70E nodig en ik heb met behoorlijke zwelling in een 70D gelopen; een hele week lang! Ik was ook vooral blauw waar mijn bh knelde.

En dan nu de update!

Ben heerlijk op vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah! :blush:

Hahaha, op vakantie nog maar liefst! geniet ervan meis! Lekker hoor, ben jaloers! vanwege de vele kosten die ik heb gemaakt voor mijn boobs heb ik dit jaar maar niets geboekt, maar het kriebelt bij mij ook! hahaha.. volgend jar is mijn jaar! Dan ga ik showen! hihi...

Have fun girl!

Pat :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.