Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Tietie,

Jij hebt dual plane, tot wanneer was jij pijnvrij?

Liefs Barb

Hoi Barb,

Binnen een paar dagen slikte ik geen pijnstillers meer. Ik heb dan ook niks anders op dan een ibuprofen en paracetamol.

Ik zat na 10 dagen al weer in de auto. En kon ik ook weer aan de slag op het werk.

Voor mij viel de pijn heel erg mee. Maar ik moet wel zeggen dat iedereen het anders ervaart. Ik vond bevallen ook geen ramp qua pijn, dus misschien ben ik niet zo'n goed voorbeeld. :106:

Na twee weken kon ik al heel veel weer.

Zware dingen tillen en hoog reiken met mijn armen heb ik 6 weken niet gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mijn borstspieren zijn erg ontwikkeld. Zal dat invloed hebben op hoeveelheid pijn als ik dual plane krijg? Anders zeg ik de pc dat ik liever minder cc heb en voor de spier dan 310cc en dat het dual plane moet :S Ik werk op KDV 3 dagen in de week en moet veel tillen, verschonen, aan-/ uitkleden en bukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dat invloed heeft weet ik eigenlijk niet, je zou denken van wel.

Ik zou iig voor het mooiste resultaat gaan.

Tillen op je werk (boven de 10-15 kilo) zal je echt de eerste 6 weken moeten laten. Ik sta voor de klas en ik hoef dus gelukkig geen kinderen te tillen, vandaar dat ik zo snel weer aan de slag kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zie net ineens dat ik vandaag 10 maanden PO ben!!

En nog steeds zeeeeeeeeeer gelukkig.

Vanmorgen stond ik nog eens lekker te draaien voor de spiegel en was erg blij met wat ik zag :106:

Ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha tietie

het wordt ook echt van jezelf, dat heb ik na 8 weken al. ik heb ook veel staan te draaien voor de spiegel afgelopen dagen, grappig is het wel dat je in een andere spiegel weer een heel ander beeld krijgt, in mijn hotel zag het er heel anders uit als thuis. mag bij mij ook een onsje meer zijn! zowel thuis als in het hotel!

bye

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietie,

Proficiat, de tijd vliegt echt voorbij hé! Benieuwd hoe ze er uitzien na 10 maanden. Maar ze waren al zo mooi, dus zal vast alleen maar nog mooier zijn! Zal wel dat je erg blij mee bent!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.