Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

...ooow irri is dat! Ken ik... Zit je zoveel moeite te doen... Je gaat me toch niet vertellen dat je nu in je bikini zit, op weg naar het strand en even plaats hebt genomen in een internetcafe om je mail door te nemen he?! :rolleyes: hahaha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

anyways......... heel stuk kwijt doen we t maar opnieuw

De update, ik ben dus op vakantie geweest. Die was al geboekt voor de borsten in t zicht kwamen.

Ben 5 weken PO weggegaan en droeg mijn sportbh toen eigenlijk alleen nog 's nachts. Overdag droeg ik toen al meestal mijn beugelbh's.

Tijdens de vakantie heb ik alleen nog de eerste week 's nachts met de sportbh geslapen. In de loop van de tweede week ben ik weer naakt gaan slapen. Sinds een paar dagen slaap ik ook af en toe weer even op min buik en ligt het ook lekker.

Ik heb in Italie echt genoten. Vor het eerst in jaren weer eens een jurkje aan zonder bh en me er goed bij voelen. In bikini in de zon en heel blij zijn :D Mijn ene bikni was eigenlijk een beetje klein maar ach, nu had ik eindelijk wat om te showen.

Ik ga nu ff een bikinifoto voor jullie in mijn album zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

...wat leuk! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! ben benieuwd naar de bikini-foto! :blush:

Het op je buik slapen voor het eerst zal wel onwennig zijn geweest, maar fijn als je het eenmaal hebt geprobeerd he?! Ik ook laatst, heerlijk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tietie ik heb naar je fotos gekenen, mooi de foto in binini. ik kan eigelijk niet voorstellen dat het anders was. de boobs hooren gewon bij je lichaam. mooie hoor. heel mooi..... kan niet anders zeggen. meid is wel een goede investering van ons zelf zeg. :50:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Tietie :D !!

Jeeetje, wat zijn ze mooiiii zo in je bikini!! :101: Je straalt helemaal op die foto, fantastisch!! :D

Kan ook niet anders natuurlijk, want eindelijk valt er wat te showen haha!! :blush:

Volgens mij heb je een heeeerlijke vakantie gehad!! :D

Bij mij zijn ze ook veel veranderd he :38: Ben er ook superblij mee hoor! :43: Geen bikini voor mij dit jaar, ga toch niet op vakantie... we hebben net een andere auto gekocht, want dat was héél hard nodig hahaha!!

Maar mijn showen komt 15 augustus: dan heb ik een dance festival en hopelijk is het lekker weer, zodat ik eindelijk een keer zonder halsbrekende toeren uit te halen een topje aan kan :152:

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he tietie

Bedankt voor je fotootjes

had je nog niet aanschouwd, behalve de eerste foto, je staat volgens mij ook op de galerij, zag ik gister....

wat een geweldige vooruitgang! supermooie tieties!

Valt me wel op dat je met pasprotheses met die 300 cc vullingen minder boezem hebt als nu. Klopt dit of is het gezichtsbedrog, en gaan ze met de tijd nog wat kleiner worden of anders.

Hoe voelde je je in je bikini? Wat ik me kan voorstellen van mezelf is dat ik net zoals nu, niet graag in bikini ga omdat ik nix lijk te hebben. En met een grotere voorgevel dat ik ook weer niet in bikini durf vanwege alle bekijks wat ik dan misschien denk te krijgen

Hoe is dat bij jou gegaan

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de complimentjes meiden.

Kaat mijn borsten waren ooit al flink, dus te veel bekijks ach dat valt wel mee.

Met mijn kleine borsten voolde ik me minder op mijn gemak maar ging toch in bikini en zelfs topless. Beide vond ik niet erg mooi maar had ze dan liever helemaal bruin ;)

Foto's van t passen heb ik bewust gedaan omdat ik de eerste keer alleen ging. Toen vond ik het te groot lijken maar thuis op de foto's dus niet. Bovendien kon ik ze zo aan anderen laten zien en hun mening vragen. Ben toen nog een tweede keer gaan passen met mijn vriend erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Ik was ff bij je foto's kijken van je 2 maanden PO..

En ik vind ze al wel mooi hoor!

Super hoor..

Op de foto's lijkt de linker inderdaad nog ff wat hoger te zitten dan je rechter.

Maar dan wel hoe ik er naar kijk, voor jou gezien is het dan rechts die hoger zit en links lager..

Maar ik vind ze wel mooi, toppie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!! :D

Heb je nieuwe foto's even bewonderd!! Wauww zeg!! Ze zijn echt mooi geworden! Ze waren al mooi, maar nu al je blauw eindelijk weg is en ze waarschijnlijk wat soepeler zijn, zien ze er erg natuurlijk uit!

Wat betreft je linkerborst, lijkt deze idd iets 'hoger' te zitten, maar als ik terug kijk naar de foto's ervoor, lijkt het meer alsof je tepel gewoon net even 'anders' wijst...? En als ik héél goed kijk naar je voorfoto, was dat al iets zo, volgens mij. Maar het is dat ik het hierboven las, want het was me helemaal niet opgevallen eigenlijk :D Mss weer zoiets, wat je in een spiegel niet ziet, maar op een foto weer wel ? :38:

Ik heb dat zelf ook: Ik heb een scheve rug, waardoor ik niet altijd recht sta/zit of lig. Dan lijkt het alsof mn boobies op totaal verschillende hoogte zitten, maar ik moet dan gewoon even mn rug 'recht' zetten, door mn ene schouder ietsiepietsie te laten zakken. Maja daar denk ik niet altijd aan en dan ziet t er op een foto errug raar uit hahaha!

Maar ze zien er schitterend uit! :D

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

alles goed?

Ik ben nu 6 maanden po en heb net nieuwe foto's geplaatst.

Toen ging ik jouw foto's even bekijken......

Man, het is alsof ik naar mijn eigen meiden kijk!!!

Hahahahaha, Het voorbeeld nemen aan mij is wel erg goed gelukt!!!

Prachtig!

En hardlopen, daar moet ik niet aan denken, pffffff, doodvermoeiend en niet leuk.

Maar ik wandel elke avond anderhalf uur met de hond, dat doe ik liever.

Blijf ik tenminste een beetje op gewicht, want ik eet veel te veel frietjes!!! hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben niet erg actief meer op t forum.

Vandaag had ik mijn laatste controle. De 3 maanden zitten erop.

Ze hebben nieuwe foto's gemaakt en nog even gekeken.

Alles is prima. Ze zijn echt heel mooi geworden het is nu alleen nog wachten op het lichter worden van de littekens.

Ik voel in mijn linkerborst soms nog een klein plooitje van mijn prothese, de ene keer wat meer dan de andere. Dat zal hoogstwaarschijnlijk nog minder worden.

Verder vond ook dr Bos het formaat heel goed. Het mag misschien wat groot klinken 70E maar zo oogt het absoluut nu op mijn lichaam.

Vandaag loop ik in een shirtje en kan alleen maar denken, die mooie borsten pakt niemand me meer af!

Ik probeer vandaag nog even nieuwe foto's te maken en ze te uploaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet erg actief meer op t forum.

Vandaag had ik mijn laatste controle. De 3 maanden zitten erop.

Ze hebben nieuwe foto's gemaakt en nog even gekeken.

Alles is prima. Ze zijn echt heel mooi geworden het is nu alleen nog wachten op het lichter worden van de littekens.

Ik voel in mijn linkerborst soms nog een klein plooitje van mijn prothese, de ene keer wat meer dan de andere. Dat zal hoogstwaarschijnlijk nog minder worden.

Verder vond ook dr Bos het formaat heel goed. Het mag misschien wat groot klinken 70E maar zo oogt het absoluut nu op mijn lichaam.

Vandaag loop ik in een shirtje en kan alleen maar denken, die mooie borsten pakt niemand me meer af!

Ik probeer vandaag nog even nieuwe foto's te maken en ze te uploaden!

vind deze fotos al mooi. ben benieuwd naar de nieuwe.

en gelijk heb je hoor! ze zijn erg mooi geworden!!

gr Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43::D Gefeliciteerd!!

En ze waren al schitterend :38: Maar wat een supergaaf shirtje!! Echt héél leuk én sexy haha!!

Ik ben dinsdag precies 3 maanden PO! Maandag ga ik voor mn controle, dan is het precies 13 weken geleden :D

Wat gaat het snel!!

Liefs!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis!

Ze zijn echt mooi geworden hoor! :136:

Ook mooi gelijk zijn ze geworden zeg, dat geeft mij hoop want mijn linker is ook ff minder ingedaald als de rechter!

Heb jij je band nog gedragen dat ze daardoor weer gelijk gekomen zijn of niet?

Echt mooi ook in bh en shirtje!

Kan niet wachten zelf ook met de mooie bh's te mogen lopen :wub:

Echt super hoor!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOERA!

Drie maanden PO en ze zijn echt helemaal van mij.

Heb de nieuwe foto's in mijn album gezet, ook die in mijn lievelingsshirtje.

Ze zijn echt heel mooi! Leuk en sexy shirtje ook, staat je goed! :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Sheel, ik heb niks gedragen behalve mijn sportbh, heb geen band gekregen.

Mijn linkerborst is gewoon iets trager dan de rechter heb ik het idee. Verschil zie ik nu niet meer, alleen voelt links nog iets anders. Volgens dr Bos ben je er ook nog niet na drie maanden. Voor mijn gevoel zijn ze nu al goed hoor. De littekens zullen nog wat lichter worden en links vast ook nog net iets zachter gaan voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Zo dan, ik ben heel de foto's bij 6 maanden vergeten.

Ze zijn gewoon te veel van mezelf geworden denk ik ;)

Vandaag heb ik mij nieuwe foto's er op gezet. Heb ook gelijk mijn "Hier kunt u pinnen bh" op de foto gezet. Voor iedereen die er nog een zoekt. After Eden heeft ook push-ups in grotere maten. Bij de meeste merken is in cup D en zeker in E de vulling er uit, als ze ze al hebben in die maat.

Nou vertel eens wat denken jullie er van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.