Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou meid, als het goed is heb je ze al en lig jij al lang en breed op de uitslaapkamer.

Misschien ben je zelfs al wakker en denk je pfoe het is achter de rug, op naar de volgende fase.

Wij meiden hier zijn natuurlijk erg benieuwd hoe het is gegaan en hoe je het hebt ervaren.....maar de operatie is in ieder geval achter de rug.....nu lekker uitrusten.

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eindelijk

Heee Tietie,

Gefeliciteerd met je boobies!!

Inmiddels heb je de operatie al achter de rug, lekker he ff zo'n uurtje slapen;)

Hoop voor je dat de pijn mee valt, maar geloof me de pijn ben je ook zo weer vergeten!

Rust maar goed uit, spreek je gauw weer!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisjes,

Hier lig ik dan.

Ik had mazzel want mijn laptop was stuk en pas dinsdag naar Toshiba gegaan. Bij thuiskomst bleek hij bezorgd te zijn!

Op dit moment lig ik in bed en ben nog een beetje duf.

Alles is goed verlopen, de artsen hadden een beetje vertraging door de file dus we begonnen wat later.

Haar in vlecht, slipje aan, helemaal klaar. Niet erg zenuwachtig had er zin in, zelfs de verpleegsters zagen het.

Anesthesist was heel lief, en eenmaal op de ok was ik weg voor ik het wist.

Na een ruim uur werd ik weer wakker in de uitslaapruimte. Het eerst wat ik zag waren mijn borsten. Prachtig mooi en stevig recht op. Met een brede glimlach weer in slaap gevallen.

Toen ik de tweede keer wakker werd had ik links wat pijn, rechts niks.

Er zaten wel pleisters op de littekens die mochten er even af, alles zag er goed uit dus toch een nieuwe erop.

Na een poosje mocht ik van de monitor om te plassen. Uit bed ging gelijk goed, en kreeg zelfs t slipje naar beneden en omhoog. Ik voelde t wel.

Ik heb een kop thee gehad en een beschuitje ook dat ging er prima in. Niks niet misselijk geweest.

De terugreis verliep prima heb onderweg mijn mannetje wel een flesje appelsap laten halen om mijn eerste ibuprofen in te nemen want ik had nog geen pijnstiller op.

Thuis boterhammen op ewat tv gekeken en toen ben ik weer in slaap gevallen.

Zelf naar beneden gegaan voor een glas appelsap. Het rechtopstaan gaan wat moeilijk, het lijkt wat zeer te doen, maar als ik eenmaal gaat het prima.

De pijn valt me mee, heb een akelig drukkend gevoel, spierpijn in mijn borsten en links wat steken van t litteken. Maar zolang ik stil zit of lig is er weinig aan t handje.

Ow dan het resultaat nog.

NOU GROOOOT en gezwollen! En ze staan aardig dicht op elkaar.

Die D-cup zit duidelijk vol :D

(en het typen van dit bericht kostte me een half uur) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie! :43:

Blij te horen, dat het allemaal zo goed is verlopen en dat je je ook zo goed voelt!!

Knap van je, dat je al zo snel je eerste verslagje hebt geschreven!

Ik hoop, a.s. maandag hetzelfde te kunnen doen hahaha!!

Rust maar lekker uit, en wanneer je tijd en zin hebt, mag ik dan je pb, zodat ik het resultaat kan bewonderen?

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAAAAAAA meid je hebt zeg........Van Harte !!!

Wat ontzettend goed dat je al de puf had een berichtje te maken (en dan ook nog zo lang).

Fijn dat je thuis bent en dat het achter de rug is.

En nu............rusten.

ESJxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!!! Goed om te horen dat je je goed voelt!!! Laat je lekker vertroetelen en lekker vaak in de spiegel kijken, of gewoon naar beneden...ze zijn nu helemaal van jou!!! Geniet er van!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippieeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciflapstaart! :101: Ik denk lees ik dat nou goed? Jaaaaaaaaa; een reactie van tietie! hahaha... Klinkt allemaal super girl! Ben blij voor je. Je slaap ook goed. Dat helpt je vast een heel eind. Hou je taai, we denken aan je.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk snel hahaha! Proficiat! het kan dus toch! Niet iedereen ligt helemaal in de kereukels. Jij voelt je nu iig top. Dat is het belangrijkste. Heb de foto gezien, hahaha, echt leuk hoor. :116:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Gefeliciteerd!!! :D

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is verlopen, heel veel plezier met je nieuwe boobs!!

Zou ik misschien ook je ww mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Fijn dat je niet zoveel last hebt en goed kunt slapen, dat is dan vast meegenomen, toch?

Nou, rust lekker uit, laat je lekker verwennen en geniet ervan!

Ben ook erg benieuwd naar het resultaat, dus mag ik ook je ww?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Tietie!!

En heb je al zin..... (je weet wat ik bedoel he ^_^ )!! Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! En dat je al foto's hebt gemaakt, pfff...

Tja net als de anderen ben ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig, zou ik je ww ook mogen? Ja meid, je gaat het druk krijgen!! Ha, ha!

Ik hoop dat je vanavond een beetje kan slapen en dan lees ik morgen wel weer hoe het dan weer met je is!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat het bij jouw o goed gaat. ik ben gister geholpen in de veldhuis kliniek zal het op de spier krijgen want er acher zal echt niet gaan enzo i.v.m veel sporten. tijdens de operatie is toch besloten het er achter op split pocket weet zelf niet wat ze gedaan hebben omdt ik toch te weinig vet en bortsweefsel bleek te hebben best balen vindt ik want dat wilde ik eigenlijk helemaal niet.

ik had toen ik wakker werd ook nergens last van maar thuis werd het wel heel erg. heb overigens wel gewoon door geslapen vannacht maar nu heb ik wel weer veel last ook met adem halen en praten doet het heel pijn. vooral het op staan en de oefeningen die ik meekreeg zijn zo pijnlijk. maar ze zien er al aardig uit alleen zitten ze bij mij best hoog en de ene hoger dan de ander en me linker doet ook veel meer pijn dan de rechter.

hoop dat ik snel minder pijn krijg. zal ik misschien jouw ww mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zolang ik me koest houd gaat t wel.

Heb net met hulp van manlief een nachthemdje aangedaan.

De pijn neemt nu wel toe, als is het eigenlijk de druk waar ik last van heb.

Het zal het vocht wel zijn want toen ik net in mijn bh stond zag je duidelijk veel vocht onder mijn armen, onder mijn oksels zeg maar.

Het valt me mee hoe makkelijk ik toch dingen kan pakken, deuren open krijg ect.

Alleen mijn laptop mag man lief zo weer optillen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook opgezwollen door eht vocht me buik is zelfs dik en me bh zit ineens heel strak ik kan deuren nog niet open doen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

GEFELICITEERD!!! Jee, dat je alweer online zit!!! Veel sterkte vannacht met slapen en wat fijn dat het goed gegaan is!!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Wat goed zeg, dat je nu alweer je operatieverslag geschreven hebt. Heb net je foto gezien! Echt leuk hoor.

Nu lekker slapen vannacht, hoop dat je niet te veel pijn krijgt. Laat je maar lekker in de watten leggen!

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eindelijk

Wat goed om te lezen dat je niet zo heel veel last hebt!

Ik moet zeggen dat het drukkende gevoel waar je het over had, bij mij na 3 dagen alweer over was!

Leuke bh heb je aan, die draag ik ook op het moment!

Hoelang moet jij die bh nou dragen, want in de papieren stond 4 weken, maar de verpleegster zei dinsdag tegen mij dat ik het 6 weken moet dragen...beetje jammer!

Wat hebben ze tegen jou daarover gezegd?

123BB ff een vraagje hoor, ik ben 26 mei geopereerd ook bij velthuis kliniek maar ik heb geen oefeningen mee gekregen.

Wat voor soort oefeningen moet je doen dan?

Tietie rust maar lekker uit, en geniet van je mooie boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.