Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast Merel78

Whouw wat een borsten! ben er gewoon jaloers op! En dat met maar 15 cc meer dan ik... pff.... Maar echt fijn voor je dat jou formaat in ieder geval niet tegenzit!

Ik vind het wel grappig om hier meer borstvoedingsgezinden tegen te komen. Ik heb veel weerstand moeten weerstaan hoor! Als je na het jaar nog voed dan vinden heel veel mensen dat raar! Ik heb ook een tijd op het borstvoedingsforum gezeten daar werd borstvoeding afgekort met... je raad het al bv. Dus van de ene bv naar de andere. De jongste had niet echt interesse meer in de borst omdat het ook gewoon een keertje op was. Ook omdat ik een bv wilde ondergaan moest ik echt een kertje gaan stoppen. Ik heb de velthuiskliniek ook eens gebeld en die wilde me pas op consult hebben op 4 juni j.l. Dat vond ik veel te lang duren maar ze vonden dat je minimaal 6 maanden gestopt moest zijn het borstvoeding. Gelukkig vond de pc van het ziekenhuis in Veghel dat dit niet zo lang hoefde te zijn. de laatste paar maanden was het voeden toch niet volledig en vooral het ontbijtje en snachts een zoethoudertje. het stoppen was dan ook zo gepiept zonder afbouwen.

maargoed, genoeg borstvoedingsgepraat, hihi! Dat je bont en blauw wordt is wel vervelend! Heb je ook arnicadruppels? misschien dat dit als extra kan boven op de creme?

Nou, succes maar weer en hopelijk gaat het heel snel weer helemaal goed met je!

Liefs,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Tietie,

Wat fijn dat je toch best wel wat kleine dingetjes zelf kan, maar probeer wel rustig aan te blijven doen hoor! Ik denk ook wel dat het moeilijk is met kleine kinderen... Pff, ben zelf ook zo benieuwd nu, want mijn kids zijn 1 en bijna 3, dus ook nog veel hulp nodig. Fijn dat opa en oma dicht bij wonen, dat is in mijn geval ook wat moeilijker. Ze wonen op ruim een uur rijden, dus de kids blijven daar ook een paar dagen na de operatie, tot het weekend.

Vervelend trouwens dat het nu blauw wordt. Inderdaad Merel, ik heb ook arnicadruppels van de pc gekregen.

O, trouwens hier nog een mama die beide kinderen borstvoeding heeft gegeven. Ik vond het trouwens wel moeilijk om er echt mee te stoppen hoor! Maar ja, op een gegeven moment is het genoeg geweest he?!

Doe lekker rustig aan en slaap lekker vannacht!

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Eigenlijk wil ik alleen maar zeggen: JEETJE WAT EEN MOOIE BORSTEN!!! Op je nieuwe foto's zijn ze errug mooi! Wees er trots op en doe rustig aan...dat blauw worden hoort erbij, al ben ik helemaal niet blauw geweest, echt geen plekje! Maar mijn pc had wel gezegd dat dat erbij hoort...Geniet ervan ;)

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Hey tietie,

Ik heb je foto's bekeken, het ziet er echt heel mooi uit!!

Nu ben ik er zeker van dat drs. Bos mij ook zo mooi gaat maken :rolleyes:

Ik heb er al helemaal zin in!!

Succes met je herstel!

Liefs,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle complimenten meiden.

Vandaag ben ik alleen thuis, wel lekker zo rustig.

Mijn nek en schouders zijn nog steeds heel stijf, krijg er ook wat hoofdpijn van.

Zou een kersenpitten ding in mijn nek kwaad kunnen?

De pijn wordt minder, alleen krijg ik nu last van hele akelige steken. Volgens mij bij het litteken.

Ik zag gisteren trouwens ook dat ik van dat doorzichtige hechtdraad heb gekregen.

Er stak een lang draadje uit, dat kriebelde dus steeds zo. Daar heb ik een stukje afgeknipt is dat ook weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eindelijk

Hee tietie,

Vervelend dat je zo'n last hebt van je nek en schouders, zo'n kersen pitten ding kan volgens mij nooit geen kwaad!

Die warmte zal wel even lekker zijn voor je spieren!

Vervelend he die steken, ik moet zeggen dat het bij mij een stuk minder was totdat ik zaterdag ben gaan stappen!

Nu heb ik er weer constant last van...toch een teken wat om rustiger aan te doen..!

Dus een tip ...doe vooral rustig aan ;)

Ze zijn trouwens mooi geworden zeg!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid........wat een prachtige borsten...pfff, wat zijn ze toch kundig he die pc's!!

En dat bont en blauw.........ben je over een paar weekjes ook weer vanaf hoor en dan alleen nog die beautifull boobs...Van harte meid!

ESJ XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Precies waar jij de blauwe plekken heb zitten daar had ik ze ook, alleen niet zo heftig.

Ik had het idee dat het kwam doordat de bh daar heel strak zat ofzo...?

Ik vind je borsten echt heel mooi!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Wat vervelend dat het blauw wordt. Hopenlijk trekt de pijn gauw weer weg en kan je er lekker van genieten.

Zou ik je ww mogen?

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Nou vanmorgen was een hel hoor!

De spanning begon mijn nek uit te gaan. Ik had gruwelijke hoofdpijn, was er echt ziek van en niks hielp tegen de pijn.

Heb spuugmisselijk in bed gehangen en veel geslapen. Pas om een uur of een werd het minder.

Daarna ging ik me beter voelen.

De pijn in mijn hoofd en nek zijn nu weg. Op de blauwe plekken na gaat t prima met mijn borsten.

Na het eten ben ik onder de douche gegaan en heb ik helemaal zelf al mijn haar gewassen, dat kostte wat moeite maar t lukte wel.

Mijn ouders kwamen net op visite toen ik onder de douche vandaan kwam.

Ze waren heel tevreden met het resultaat. Ze vonden het nu al mooi ogen, ook een opluchting dus. Want zo enthousiast waren ze in eerste instantie niet.

Ik ga zo ff nieuwe foto's in mijn album zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Hey Tietie,

Die blauwe plekken zien er aardig pijnlijk uit!

Is dat wel goed?

Ik had trouwens nog een vraagje: op wat voor manier zijn de protheses bij jou geplaatst?

Dual plane toch?

Het ziet er verder inderdaad al heel mooi uit!! Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben:)

Groetjes en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog overwogen om ze weg te werken met Photoshop :D

Maar ik moet wel eerlijk toegeven ik ben, zeker op t moment, snel blauw ben. Mijn benen zijn ook een rampgebied geweest de laatste weken. Ik heb dan ook niet het idee dat dr Bos zo hardhandig geweest is.

Tussen mijn borsten is het helemaal geel en daar ben ik niet blauw geweest.

Ik smeer heel hard met arnicazalf en dat helpt wel.

Het doet trouwens niet zo zeer als het er uit ziet.

Ze zijn inderdaad dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is alles nog lekker blauw, en mijn bh begon steeds meer pijn te doen op de blauwe plekken.

Ik heb dus toch even de kliniek gebeld en het gevraagd, volgens de verpleegkundige mag de bh best strak zitten dat zou juist de zwelling en het blauw tegen gaan. Ik ga straks wel weer proberen of ik hem aankan, voor nu draag ik nog even een voedingsbh die ik nog had liggen. Deze geeft ook veel steun maar snijdt niet in de blauwe plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Heb net je foto''s bekeken. Het resultaat is echt prachtig hoor! Tja en die blauwe plekken dat is gelukkig maar tijdelijk en zullen snel genoeg weer wel wegtrekken.

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen ben ik op de eerste nacontrole geweest.

De verpleegkundige vond het inderdaad heel blauw, het zal ook nog wel even duren voordat het weggetrokken is.

Mijn strakke bh moet ik toch maar dragen en arnica smeren zal zeker helpen.

Over de littekens was ze heel tevreden, het is niet meer dan een kras en ze zitten ook nog eens keurig in de plooi.

De vorm van mijn borsten was nu al heel mooi. Ze zullen gelukkig nog wat slinken want ik vind ze nu eigenlijk wat aan de grote kant.

Na drie weken zullen ze wat verder gezakt zijn en zal je mijn littekens ook niet meer zien.

Nieuwe foto's in mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gossimikkie wat ben jij bont en blauw!!! Niet normaal meer, doet het ook pijn? Het schijnt toch te maken te hebben met het aantal bloedvaten wat beschadigd is tijdens de operatie. Ik had het navraagd aan mijn pc waarom ik niet blauw was geworden en toen zei ie dat ze heel voorzichtig zijn met het kapot maken van de bloedvaten. Ik hoop dat het snel bijtrekt voor je!

Maar... je borsten zijn werkelijk prachtig! Echt heel super mooie vorm en zonder het bont en blauwe zou je niet zeggen dat je de natuur een handje geholpen hebt ;)

Fijn dat je littekentjes zo mooi zijn, moet je ze nog op een bepaalde manier verzorgen?

Groetjes maar weer!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel, over de littekens heb ik nog niks gehoord.

Donderdag mogen de hechtingen eruit en dan zal ik het eens vragen.

Ze beginnen nu een beetje te kriebelen, dan zullen ze vast genezen.

Ik maak me meer druk over die blauwe plekken.

In een laatste poging heb ik nu ook nog arnicadruppels gehaald.

Gisteren ben ik voor het eerst even de stad in geweest, eerder hadden we nog geen tijd.

Gelijk 2 andere bh's gescoord. Nu ik een 70E aan heb voelt het een stuk beter.

Ergens mogen ze van mij nog wel een beetje slinken, want als ik naar beneden kijk vind ik ze nog vrij groot. Maar op foto's valt het wel mee.

Ik slaap soms een beetje op mijn zij, dan lig ik net wat beter en slaap ik lekker in.

Mijn borsten bewegen al een beetje, ik kan ze tegen elkaar aan drukken :D

Vandaag heb ik voor het eerst ook zelf auto gereden, dat ging prima, gewoon rustig sturen. Ik merk wel dat de grote zware diesel van mijn man een stuk zwaarder is dan mijn eigen gele monster. Voorlopig rijd ik dus ff lekker in mijn eigen auto.

In mijn album staan weer foto's van vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Tietie!

Ziet er goed uit! Maar wat ben je nog blauw! Ongelooflijk! Ik voel de pijn als ik er naar kijk. Heb je er last van?

Kon je trouwens een leuke bh vinden? Is nog niet gemakkelijk he een E70. Heb je nu een nieuwe sport BH gekocht of al vast een leuke BH?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ja, bij mij begonnen de hechtigen ook te trekken dus ik heb hieruit ook de conclusie getrokken dat ze aan het genezen zijn.

Ik heb vandaag ook voor het eerst auto gereden! Ging heel goed alleen achteruit rijden en dan met 1 hand sturen deed zeer aan mijn zij en rug, heel raar. Maargoed, dit hoef je ook niet een hele rit te doen, hihi.

Ja, die blauwe plekken, ik vind ze dr ook wel heftig uit zien hoor! MOet zeggen dat ook op je nieuwe foto's de vorm echt heel mooi is. Ze staan netjes naast elkaar en zijn mooi rond!

Heeft jou pc niks gezegd over die blauwe plekken? Hoort het erbij? Heeft het nog gevolgen of niet? Zou ijs erop misschien helpen? Of misschien vallen en stotengel van vsm? (gebruik ik voor de kids!)

Ik kan mijn borsten nu ook wat bij elkaar drukken dus over 4 weken push-ups gaan scoren!

Nou, doe rustig aan!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Tietie!

Ziet er goed uit! Maar wat ben je nog blauw! Ongelooflijk! Ik voel de pijn als ik er naar kijk. Heb je er last van?

Kon je trouwens een leuke bh vinden? Is nog niet gemakkelijk he een E70. Heb je nu een nieuwe sport BH gekocht of al vast een leuke BH?

Liefs Patricia

Ik heb alleen nog maar twee sport bh's gescoord, dat was ff zoeken maar dat wist ik al.

Toen ik nog borstvoeding gaf had ik ook 70D of 70E en voedingsbh's droeg ik zelden. Ik trok altijd mijn gewone bh half naar beneden.

Ik heb hier nog 4 bh's liggen uit die tijd. Per toeval gevonden met de grote schoonmaak van mij slaapkamer. Voor nu dus super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ja, bij mij begonnen de hechtigen ook te trekken dus ik heb hieruit ook de conclusie getrokken dat ze aan het genezen zijn.

Ik heb vandaag ook voor het eerst auto gereden! Ging heel goed alleen achteruit rijden en dan met 1 hand sturen deed zeer aan mijn zij en rug, heel raar. Maargoed, dit hoef je ook niet een hele rit te doen, hihi.

Ja, die blauwe plekken, ik vind ze dr ook wel heftig uit zien hoor! MOet zeggen dat ook op je nieuwe foto's de vorm echt heel mooi is. Ze staan netjes naast elkaar en zijn mooi rond!

Heeft jou pc niks gezegd over die blauwe plekken? Hoort het erbij? Heeft het nog gevolgen of niet? Zou ijs erop misschien helpen? Of misschien vallen en stotengel van vsm? (gebruik ik voor de kids!)

Ik kan mijn borsten nu ook wat bij elkaar drukken dus over 4 weken push-ups gaan scoren!

Nou, doe rustig aan!

Liefs, Merel.

Over die blauwe plekken is niks gezegd, als dat het kan gebeuren. En dat t wel even zal duren voor ze weg zijn.

Die gel (arnica dus) smeer ik al de hele week, daar smeer ik al mijn hele leven mee na t vallen en stoten.

Ik heb er nu ook druppeltjes van dan bestrijden we de blauwe plekken van binnen- en buitenuit!

En weg zullen ze gaan :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.