Ga naar inhoud

Tietie : 5 juni 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Zonder tape zal ik het ook wel redden denk ik zo.

De meeste meiden hier krijgen volgens mij ook gewoon wat pleisters en dan een goede sportbh eroverheen.

Helemaal de eerste ben ik niet trouwens, Eindelijk is ook geweest maar zij heeft hier nog geen eigen topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Merel78

Hoi hoi!

Voor jou begint nu ook het aftellen! Spannend hoor. Nog maar 4 nachtjes slapen! Ben je al veel voorbereidingen aan het treffen? Ik wil je alvast heel veel succces wensen en hoop dat ze er iets moois van maken!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eindelijk

Wat lekker dat je vandaag nog even op het strand hebt kunnen liggen, ik ben jaloers op je, zit namelijk al dagen niet in de zon!

Maar dat komt vanzelf wel weer!

Gelijk heb je dat je topless bent gegaan, ik ben voor de operatie ook nog lekker vaak onder de zonnebank geweest.

Morgen gaan ze de tape eraf halen, en volgende week dinsdag de hechtingen.

Beter dat je geen tape hoeft, aan een sport bh heb je ook al genoeg steun volgens mij!

Net kwam een vriendin langs, en die was verbaasd over hoe fit ik alweer ben..alsof er nooit wat gebeurd is.

De pijn die je de eerste dagen hebt ben je alweer gauw vergeten hoor!! (En geloof me die heb je er graag voor over).

En over dat je er al helemaal zin in hebt, klinkt helemaal niet raar....logisch juist!!

Haha ik was zelf ook de dagen aan het aftellen in mijn agenda! Je kijkt zo lang uit naar zo'n operatie dan ben je blij als het eindelijk zover is toch..!?

Geniet maar lekker van het mooie weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hihi, ja inderdaad, voorheen ben je zo druk geweest met alles af krijgen en aan kant te krijgen dat je nu veel te veel tijd nog hebt om eraan te denken! Hopelijk heb je voor morgen nog een goede daginvulling!!! Ga nog ff shoppen, voorraad boodschappen met verse producten halen, kapper, weet ik veel maar plan je dag vol anders zit je zo te wachten! Succes alvast en ik "spreek" je nog wel (via het forum) voordat ik je helemaal succes ga wensen voor vrijdag!

Liefs,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, vandaag je laatste werkdag gehad toch?

En hoe voel je je? Slaan de zenuwen al toe....zal best wel, maar ook dat hoort erbij.

Nog ff proberen te onderdrukken die hap! Ga nog maar ff lekker poetsen morgen hahaha.

Leef met je mee hoor!

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, schrik ik net gewoon ff van mijn banner!

"1 day until new look"

Ow ja t is echt nog maar een dag.

Zo lekker shoppen, en de rest van de dag zien we wel.

Beddengoed wassen en strijken dan is dat ook maar af. Ik heb onwijs lang haar en ga zelden naar de kapper, dus dat is ook niet echt een optie. Heb het gister wel gewassen, met een beetje geluk kan ik het volgende keer al weer zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eindelijk is tie erdan he! die one day ...

Ik heb zelf ook redelijk lang haar. Ben de ochtend van de operatie eerst nog gaan douchen en mn haar gewassen.

Toen het droog was heb ik het in een vlecht gedaan. Dat was ook wel zo makkelijk om onder het operatiekapje te frommelen.

Na drie dagen pas mn haar weer gewassen. Op mijn knieeen in bad gaan zitten met mn hoofd voorover.

Moet zeggen dat dat goed ging, of op je knieen voor de douche....kan natuurlijk ook.

Tis ff inproviseren maar dat soort dingen duren niet lang.....dat weet je.

Bovendien ligt het er ook aan wat je pc zegt over het al dan niet douchen.

Nou meid, maak er een fijne dag van

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is een goede tip, een vlecht. Al dat haar, het komt net niet op mijn billen, moet natuurlijk ergens blijven.

En een slip gaan kopen want die heb ik helemaal niet :)

Ik mag trouwens de andere dag ook weer douchen.

Morgen douche ik voor ik wegga nog even met zo'n mooie douchemuts op. Haar wassen zit er dan niet in ik moet om half 7 de deur uit om er om half 8 te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 dagje.............! Spannend!! Alles inmiddels op orde? Ik lees dat je al lekker bezig bent! Ha, ha! Volgende dag douchen mag volgens mij, maa rof je het wilt is een tweede. Ik heb de 2e dag gedoucht! Ging prima. Vond alleen haren wassen lastig. Jij hebt ook nog eens heel lang haar....ik zou het dan gewoon laten wassen! Wel zo handig!

Ik heb zelf net de kliniek gebeld. Ik dacht dat de hechtingen na 3 weken opgelost zouden moeten zijn. Ik zag onder mijn linker tepel dacht ik nog een hechting. Maar nu schijnt dat het wel 3 tot 6 weken kan duren voordag deze opgelost zijn. Geen probleem dus!

Heb ook nog even gevraagd of ik al een gewone BH aan mag. En dat mag. Na 3 weken mag je een gewone BH dragen, althans van Dr. Visser. Ik ben nu 3,5 weken verder dus deze dame trekt straks haar sport BH uit om vervolgens een normale BH aan te trekken :43: . Vanavond wel weer sport BH aan!

Hoe laat wordt je ook al weer geholpen? Ik zal dan aan je denken!

Heel veel plezier en sterkte morgen!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Spannend hé. Ik ben afgelopen zaterdag onder het mes geweest en het is me heel goed meegevallen! Ik heb maar 2 dagen pijnstillers genomen en 3 dagen stond ik weer onder de douche. :rolleyes:

Ik wens je heel veel succes morgen en ik wens je heel veel succes morgen!

Wel fijn dat je al zo vroeg mag gaan.

Grtjs Greet x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Lieve Tietie,

Heeeeeel veeeel succes morgen!!!!!! Ik hoop dat het helemaal goed gaat en dat je niet al te beroerd bent na de operatie. Dat je lekker snel naar huis mag en dat je daar vertroetelt gaat worden en dat je vooral van het resultaat kan genieten!!!!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!! Gaat allemaal meevallen!! De stress en spanning nu is het ergst!!!

Laat maar snel horen hoe het is gegaan!!!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tietie,

Heel erg veel succes morgen! Ik hoop dat je van de spanning nog lekker kunt slapen, dan gaat de tijd wat sneller!

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lady, :blush:

Zet 'm op. Morgen is het zover! vanavond vroeg naar bed, hopelijk gewoon lekker slapen. Zet vast klaar wat je mee wilt nemen. Zorg dat je 2 wekkers zet (al zul je waarschijnlijk ruim van te voren wakker schrikken?) nog even heerlijk douchen (nu kan het nog!) en dan op naar de dag waarop je terug zult keren met 2 prachtige meiden! Komt goed want je valt gewoon heerlijk in slaap. Zo zal het gaan, echt! Erna veel pijn, maar met de juiste pijnstillers... Je hebt het allemaal al gelezen. Het gewoon doen is nu nog ondenkbaar, ook al denk je morgen eenmaal daar, help!!! binnen 24 uur is het toch echt gedaan!

We leven met je mee.

Tot snel!

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tietie!

Heel veel succes morgen, zal aan je denken.

Voor je het weet heb je ze!

p.s. Ik heb zelf ook heel lang haar en heb ze in het begin laten wassen door mijn husband, op mij knieen voor de douche. Mocht pas na 2 weken douchen!!! (litteken mocht niet nat/week worden) Dus heb lekker in bad gezeten tot aan mijn middel. Ach, je word heel vindingrijk hoor, haha,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik wip ook nog ff langs om je morgen succes te wensen...het begin van de rest van je leven met mooie boobs...

Ik zou zeggen, neem een lekkere borrel nog en duik dan je bed in (na 12 mag je toch niets meer hahaha) maar dan slaap je lekker.

We denken aan je morgen hoor!

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes wat een lieve woordjes van jullie allemaal!

Heb om 20.00 met mijn vriendinnetjes een borrel gedronken op de nieuwe tieten er zojuist een laatste slok cola ingegooid.

Alles ligt klaar, morgen vroeg eruit en nog ff douchen.

Om 8.00 uur lig ik op de ok!

Slipje; x

Sportbeha; x

routebeschrijving ivm omleding; x

betaling; x

oppas voor de kids; x

Alleen de nachtrust nog ;)

Zodra t morgen lukt laat ik hier een berichtje achter.

Nu ga ik voor de laatste keer naar bed met mijn kleine zachtje tietjes!

Tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.