Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Sara236:

Hey allemaal !!! 

 

Bij mij gaat ook alles heel Goed, sinds deze week is alles mooi genezen en geen korstjes meer... mijn rechter was eerst niet helemaal dicht !!! Maar ik ben er echt super blij mee. Ze zijn helemaal van mij en heb er totaal geen spijt van ofzo. Kan ze niet meer missen hihihi.  Met jullie ook alles ok ? 

 

Ik zou ze ook niet meer kunnen missen, gelukkig pakt niemand deze meer van ons af :D:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Sara236:

Hey allemaal !!! 

 

Bij mij gaat ook alles heel Goed, sinds deze week is alles mooi genezen en geen korstjes meer... mijn rechter was eerst niet helemaal dicht !!! Maar ik ben er echt super blij mee. Ze zijn helemaal van mij en heb er totaal geen spijt van ofzo. Kan ze niet meer missen hihihi.  Met jullie ook alles ok ? 

Hey Sara! Goed wat van je te horen! Ik wil ook niet meer zonder hoor, hihi! Begin het sporten wel te missen, dacht van de week eens kijken of ik een push up kan maken... niet dus, even geduld hebben nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

Mijn tepels gaan ook lekker, alleen de onderkant is nog steeds een beetje ongevoelig. Zal ff tijd nodig hebben, en het is gelukkig niet heel storend!! Succes alvast woensdag, witte pleister is top!! Xx

 

Ja dat gevoelloze heb ik links ook een beetje. Zal nog wel bijtrekken. 

Dankje, ik heb er zin in om woensdag weer naar Verdonck te gaan. Eindelijk die rot pleister er weer af. We hebben pech gehad met dat hete weer zei hij. Liefste zouden ze in de zomer dicht gaan :P In de winter geneest het blijkbaar wat beter met hechting enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei bettynoboop:

Was bij mij vrij snel al, heb jij je verband er al af?! Ik heb dezelfde prothesen als jij, dus komt vast goed!!

Ja sinds gisteren. Ze zijn vandaag een weekje. Maar verband jukte veel te veel. Kon het niemeer verdragen. K kroop er overal tussen om te kunnen wrijven hehehe. Nu zijn ze nog zo puntig. Is normaal waarschijnlijk? Wel zalig om ze te kunnen voelen nu hoor! Linker tepel is nu bij mij gevoelloos en rechter over gevoelig :lol: Hoe was dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sfieke1991:

Ja sinds gisteren. Ze zijn vandaag een weekje. Maar verband jukte veel te veel. Kon het niemeer verdragen. K kroop er overal tussen om te kunnen wrijven hehehe. Nu zijn ze nog zo puntig. Is normaal waarschijnlijk? Wel zalig om ze te kunnen voelen nu hoor! Linker tepel is nu bij mij gevoelloos en rechter over gevoelig :lol: Hoe was dat bij jou?

 

Heel normaal dat ze nog puntig zijn, dat was bij mij ook! Gevoeligheid ook precies hetzelfde. Links minder en rechts teveel. Nu al weer een klein beetje bijgetrokken. Rechts deed gewoon echt pijn :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sfieke1991:

Ja sinds gisteren. Ze zijn vandaag een weekje. Maar verband jukte veel te veel. Kon het niemeer verdragen. K kroop er overal tussen om te kunnen wrijven hehehe. Nu zijn ze nog zo puntig. Is normaal waarschijnlijk? Wel zalig om ze te kunnen voelen nu hoor! Linker tepel is nu bij mij gevoelloos en rechter over gevoelig :lol: Hoe was dat bij jou?

Ik had ook hele gevoelige tepels! Ik had Mn verband er ook al sneller afgehaald, gewoon omdat ik ze wilde zien. De eerste week zag jet er echt uit als een hele dikke borstspier, niet echt mooi. Als ik nu naar het verloop kijk, dan zie ik dat ze toch nog erg veranderd zijn hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ja dat gevoelloze heb ik links ook een beetje. Zal nog wel bijtrekken. 

Dankje, ik heb er zin in om woensdag weer naar Verdonck te gaan. Eindelijk die rot pleister er weer af. We hebben pech gehad met dat hete weer zei hij. Liefste zouden ze in de zomer dicht gaan :P In de winter geneest het blijkbaar wat beter met hechting enzo.

Jij woensdag? Spannend ik ga volgende week vrijdag naar Verdonck voor de draadjes. Ben echt benieuwd! En echt he van die tepels! Mijn vriend moet eraf blijven! Zo'n dom tintelend gevoel hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik had ook hele gevoelige tepels! Ik had Mn verband er ook al sneller afgehaald, gewoon omdat ik ze wilde zien. De eerste week zag jet er echt uit als een hele dikke borstspier, niet echt mooi. Als ik nu naar het verloop kijk, dan zie ik dat ze toch nog erg veranderd zijn hoor!!

Super!! De tijd mag wat doorvliegen hoor nu van mij! Dat ze mooi hun vorm krijgen en minder gevoellig zijn en mooie setjes kunnen kopen!!! Jaaaa :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sfieke1991:

Jij woensdag? Spannend ik ga volgende week vrijdag naar Verdonck voor de draadjes. Ben echt benieuwd! En echt he van die tepels! Mijn vriend moet eraf blijven! Zo'n dom tintelend gevoel hehe

 

Ja ik moet woensdag terug. Een onderhuidse hechting is er vorige week uitgehaald door Verdonck en wondje opnieuw gesloten met een hechting. 

Dat gevoel wordt beter. Nu 5 weken po kont het een beetje terug en wordt rechts iets minder overgevoelig. Geduld hè? <_< (heb ik ook niet:rolleyes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop met mij alles goed. Ik kan terug op mijn zij slapen, eindelijk.

Mijn tepels blijven echt zeer gevoelig. Ik heb ook soms jeuk aan mijn borst, hebben jullie dat ?

Onderkant van mijn borst is nog gevoelloos. Ik vind dat raar om dan die nevea aan mijn litteken te doen.

Het sporten mis ik ook.:o

 

@Ellen125 Nieuwe foto op je profiel:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop met mij alles goed. Ik kan terug op mijn zij slapen, eindelijk.

Mijn tepels blijven echt zeer gevoelig. Ik heb ook soms jeuk aan mijn borst, hebben jullie dat ?

Onderkant van mijn borst is nog gevoelloos. Ik vind dat raar om dan die nevea aan mijn litteken te doen.

Het sporten mis ik ook.:o

 

@Ellen125 Nieuwe foto op je profiel:D

Jeuk heb ik ook ja! Vooral onder mijn borst bij het litteken. Tepels al een stuk beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, 

 

ik heb nog niet veel gepost op het forum, door mijn constante twijfels denk ik soms dat ik beter stop met vanalles te lezen en foto's op te zoeken. Ik zit toch met 1 hele belangrijke vraag: ik zie vaak dat de borst tijdens de dagen na de operatie zeer hoog staan en dat de tepels soms laag staan. Ik weet dat ze zakken en pas na 6 maanden er echt mooi natuurlijk uitzien. Maar is dit altijd zo of zijn er ook mensen waarbij dat niet in orde is gekomen? Dr Verdonck heeft me al gerust gesteld en toch durf ik mijn afspraak niet vast te leggen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Anlizaj:

Dag dames, 

 

ik heb nog niet veel gepost op het forum, door mijn constante twijfels denk ik soms dat ik beter stop met vanalles te lezen en foto's op te zoeken. Ik zit toch met 1 hele belangrijke vraag: ik zie vaak dat de borst tijdens de dagen na de operatie zeer hoog staan en dat de tepels soms laag staan. Ik weet dat ze zakken en pas na 6 maanden er echt mooi natuurlijk uitzien. Maar is dit altijd zo of zijn er ook mensen waarbij dat niet in orde is gekomen? Dr Verdonck heeft me al gerust gesteld en toch durf ik mijn afspraak niet vast te leggen. :(

Hey !!! Ik snap volledig wat je bedoeld. Je weet natuurlijk nooit hoe het er zal gaan uitzien maar ik weet wel dat dr  Verdonck echt wel goed is en ook zegt wanneer iets niet kan of niet mooi zal zijn. Bij mij stond het eigenlijk gelijk mooi ... veel succes ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Anlizaj:

Dag dames, 

 

ik heb nog niet veel gepost op het forum, door mijn constante twijfels denk ik soms dat ik beter stop met vanalles te lezen en foto's op te zoeken. Ik zit toch met 1 hele belangrijke vraag: ik zie vaak dat de borst tijdens de dagen na de operatie zeer hoog staan en dat de tepels soms laag staan. Ik weet dat ze zakken en pas na 6 maanden er echt mooi natuurlijk uitzien. Maar is dit altijd zo of zijn er ook mensen waarbij dat niet in orde is gekomen? Dr Verdonck heeft me al gerust gesteld en toch durf ik mijn afspraak niet vast te leggen. :(

Op de vorige blz kan je mijn foto's zien, nu 5 dagen p.o.

Ik heb me ook precies druk gemaakt om die tepels die te laag zouden staan. Dit meet Verdonck exact op en hij kan je precies zeggen hoe dat eruit gaat zien. Omdat je de eerste 2 weken in het verband zit zie je het lelijkste deel na de operatie toch niet ;-)

Succes met je beslissing, je bent bij Verdonck in goede handen, ik ben zeer tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Anlizaj:

Dag dames, 

 

ik heb nog niet veel gepost op het forum, door mijn constante twijfels denk ik soms dat ik beter stop met vanalles te lezen en foto's op te zoeken. Ik zit toch met 1 hele belangrijke vraag: ik zie vaak dat de borst tijdens de dagen na de operatie zeer hoog staan en dat de tepels soms laag staan. Ik weet dat ze zakken en pas na 6 maanden er echt mooi natuurlijk uitzien. Maar is dit altijd zo of zijn er ook mensen waarbij dat niet in orde is gekomen? Dr Verdonck heeft me al gerust gesteld en toch durf ik mijn afspraak niet vast te leggen. :(

 

Wat vervelend dat je nog zo'n twijfels hebt, ik had dat ook heel erg! Ik bent toen een 2e keer gaan passen en een heel vragenlijst afgevuurd naar Verdonck en hij heeft alles netjes beantwoord en mij gerust gesteld.

Ik ben nu 5 weken po en ik ben er heel blij mee. Je gaat bij Verdonck in hele goede handen zijn! Mocht er toch iets zijn dan is de nazorg echt super, ik heb het nu al ervaren en nog geen seconde spijt gehad om mijn bv door Verdonck te laten doen. Maar die tepels dat komt goed. Die prothesen moeten natuurlijk zakken en de spier houd ze heel strak dus de mooie ronde vorm komt dan. Volgens mij komt dat bij iedereen goed hoor! Ik heb nog geen ander verhaal gehoord eigenlijk.

Ik hoop dat je twijfels een beetje afnemen of je eroverheen kunt zetten om een beslissing te maken. Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden! 

 

Ziet er mooi uit @bettynoboop!

 

Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat bij iedereen. 

 

Bij mij gaat het ook goed.Op me zij slapen is nog niet comfortabel :D rechts moet nog meer zakken maar gaat de goede kant op. Littekens gaan ook goed. Had alleen last van spierpijn?? bij mijn rechterborst richting me oksel. Ik werk ook gewoon weer fulltime en dat gaat goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elboobies:

Hee meiden! 

 

Ziet er mooi uit @bettynoboop!

 

Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat bij iedereen. 

 

Bij mij gaat het ook goed.Op me zij slapen is nog niet comfortabel :D rechts moet nog meer zakken maar gaat de goede kant op. Littekens gaan ook goed. Had alleen last van spierpijn?? bij mijn rechterborst richting me oksel. Ik werk ook gewoon weer fulltime en dat gaat goed. 

dank je wel! Ik heb ook af en toe wel een pijntje hier en daar, ik had voor je gehoopt dat ie al een beetje meer ging zakken. Knap hoor, al weer in de horeca aan het werk! Ik ben ook al weer lekker bezig gelukkig, thuis zitten is niets voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sara236:

@bettynoboop @Ellen125 @Natje3 @Elboobies 

 

Hey Ladies! 

Heb een vraagje, dragen jullie die sportbh nog ? Wanneer mogen we een gewone beugelbh dragen? En die band mocht die na 6 weken uit ? 

 

Groetjes Sara  xxx 

 

 

Hey,

 

Ik kom net bij Verdonck vandaan en had dat ook nog ff gevraagd om zeker te weten. 

Sport bh + borstband 8 weken dag en nacht. Daarna mag de borstband uit en mag je overdag een normale bh dragen. Dan mag je ook weer sporten en zonnen. Met sporten moet sport bh strakker zitten maar niet te. En alles voorzichtig opbouwen. Tot 1,5jaar littekens met spf50 insmeren ook onder bikini. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Ik draag nog sportbh en borstband. 

Begint ambetant te worden om kleren aan te.doen waar je borstband niet in ziet. Nog 2 weekjes

@Ellen125

Hoe is het met je wondjes?

Mag dit een beugel  bh zijn ?

Ik heb geen één foto gemaakt van mijn borsten na de operatie en nu vraag ik me natuurlijk af of ze al veranderd zijn. <_< Ik heb wel een beetje spijt dat ik geen foto's heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Ik draag nog sportbh en borstband. 

Begint ambetant te worden om kleren aan te.doen waar je borstband niet in ziet. Nog 2 weekjes

@Ellen125

Hoe is het met je wondjes?

Mag dit een beugel  bh zijn ?

Ik heb geen één foto gemaakt van mijn borsten na de operatie en nu vraag ik me natuurlijk af of ze al veranderd zijn. <_< Ik heb wel een beetje spijt dat ik geen foto's heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Ik draag nog sportbh en borstband. 

Begint ambetant te worden om kleren aan te.doen waar je borstband niet in ziet. Nog 2 weekjes

@Ellen125

Hoe is het met je wondjes?

Mag dit een beugel  bh zijn ?

Ik heb geen één foto gemaakt van mijn borsten na de operatie en nu vraag ik me natuurlijk af of ze al veranderd zijn. <_< Ik heb wel een beetje spijt dat ik geen foto's heb

Ok ! Nog even dan ... :35:

Bij mij is het verschil niet zo groot van vlak nadat het verband eraf is gegaan en nu alleen staan ze iets minder strak.

Ben heel tevreden, ook de littekens zijn mooi, heeft die toch mooi gedaan... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Ik draag nog sportbh en borstband. 

Begint ambetant te worden om kleren aan te.doen waar je borstband niet in ziet. Nog 2 weekjes

@Ellen125

Hoe is het met je wondjes?

Mag dit een beugel  bh zijn ?

Ik heb geen één foto gemaakt van mijn borsten na de operatie en nu vraag ik me natuurlijk af of ze al veranderd zijn. <_< Ik heb wel een beetje spijt dat ik geen foto's heb

 

Ja goed. Het was dicht zei verdonck. Nu wel weer die steristrips en dan eindelijk zondag weer normaal douchen :D:D:D 

Een beugel bh mag inderdaad. Niet iedereen vind dit nu al fijn zitten. Ik heb daarom nu ook 1 bh zonder beugel gekocht bij de hunkemoller. 

Hmm ja dat is wel jammer. Durfde je die ook niet te maken om voor jezelf te houden dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.