Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel meiden. Donderdag begin ik gelijk met werken;) Om half 1 dus eerst even rustig  aan doen in de ochtend. 

 

@Miranda1974  Ja ik hield het weather central al in de gaten.En windyty:D Hond was thuis al onrustig dus ben benieuwd hoeveel regen er aan komt. 

 

Mja... niks aan te doen. En anders maar een overnachting ergens anders haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JW22:

Hey Bettynoboop.. 

had jij een medicatie schema? Ik ga het nodig hebben!! :wacko: 

Dat is voor iedereen verschillend. Even @Desert-rose @Best_boobie een privé berichtje sturen.

En dan met welke medicatie je moet innemen en hoevaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden... @Natje3 @Ellen125 @Sara236 en @Elboobies

Bedankt voor jullie berichtjes. 

Ik heb echt een paar hele verdrietige dagen achter de rug, maar dat begrijpen jullie waarschijnlijk wel. 

 

Met de boobies gaat het super, ik ben er echt heel blij mee, en heb ook bijna geen last meer. Op mn zij slapen gaat nu niet vanwege mijn buik, maar ik kan afentoe wel even op mn zij liggen.

Ik hou eigenlijk alleen nog maar rekening met zwaar tillen.

Ik kan niet wachten om het normale leventje weer op te kunnen pakken nu. Weer even lekker sporten, dingen doen waar ik blij van word.... Nog 2 weken rustig aan met mn buik, en dan hoop ik weer een beetje op te kunnen bouwen. In september lekker op vakantie, ben ik echt aan toe!!

 

ik zal even kijken of ik nog een foto kan uploaden in mijn album! Hopelijk gaat alles bij jullie ook voorspoedig!

 

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

 

Dat is heel goed te begrijpen. Heel veel sterkte! 

 

 

 

@Sara236 @Ellen125 @Natje3

Heb nu 2 dagen gewerkt en het gaat wel eigenlijk.  Alleen de beweging om met een doekje de tafel schoon te maken gaat dan weer moeizaam. Serveren gaat makkelijker.   Wel weer heel fijn om thuis te zijn. 

 

 

Hoe gaat het verder met jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt me op 1 of andere manier niet om foto's, nu 5 weken po te plaatsen dus dan maar even zo! Ben zooooo blij met het resultaat!!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @bettynoboop,

 

Dat ziet er goed uit! Littekens ook heel mooi aan het genezen zo te zien. Smeer jij ze in?

 

Zijn ze bij jou al beide aan het zakken?

Bij mij wil rechts nog niet echt maar misschien heeft dat bij mij wel te maken met die hechting..

 

Hoe gaat het verder? Nog last of alles weer normaal? Ik alleen soms rechts aan de zijkant van mijn borst.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ellen125:

Hey @bettynoboop,

 

Dat ziet er goed uit! Littekens ook heel mooi aan het genezen zo te zien. Smeer jij ze in?

 

Zijn ze bij jou al beide aan het zakken?

Bij mij wil rechts nog niet echt maar misschien heeft dat bij mij wel te maken met die hechting..

 

Hoe gaat het verder? Nog last of alles weer normaal? Ik alleen soms rechts aan de zijkant van mijn borst.

 

xx

Ik vind het een beetje lastig om te zeggen of ze nu echt al veel gezakt zijn. Ik vind ze prachtig zoals ze nu zijn, en ze zitten ook gelijk dus ik hoop niet dat ze nog veel gaan zakken. Ik heb af en toe wel wat pijntjes, maar niet te vergelijken met de eerste 2 weken. Ik doe helemaal niets met de littekens. Als ik zin heb smeer ik ze in met bio oil. Slaap ook lekker op mijn zij, gaat allemaal goed.

 

Het zal inderdaad met dat litteken te maken hebben, gaat dat nu wel goed?!!

 

hoe gaat het met het 'zakken' bij @Elboobies?

 

kan je al weer op je zij slapen @Natje3? En zijn jouw borsten al goed gezakt?

 

@Sara236 lang niets gehoord, alles goed?!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sfieke1991:

Hoii! Waaauw supermooi resultaat hoor! Ik verlang al naar zo'n mooie vorm! 

Was bij mij vrij snel al, heb jij je verband er al af?! Ik heb dezelfde prothesen als jij, dus komt vast goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rosamargarita:

Super mooi geworden hoor!! Mag je trots op zijn 

Dankjewel! Ben ik ook zeer zeker, ik hoop alleen dat ze zo blijven en niet nog heel veel gaan veranderen.... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik vind het een beetje lastig om te zeggen of ze nu echt al veel gezakt zijn. Ik vind ze prachtig zoals ze nu zijn, en ze zitten ook gelijk dus ik hoop niet dat ze nog veel gaan zakken. Ik heb af en toe wel wat pijntjes, maar niet te vergelijken met de eerste 2 weken. Ik doe helemaal niets met de littekens. Als ik zin heb smeer ik ze in met bio oil. Slaap ook lekker op mijn zij, gaat allemaal goed.

 

Het zal inderdaad met dat litteken te maken hebben, gaat dat nu wel goed?!!

 

hoe gaat het met het 'zakken' bij @Elboobies?

 

kan je al weer op je zij slapen @Natje3? En zijn jouw borsten al goed gezakt?

 

@Sara236 lang niets gehoord, alles goed?!!

 

xx

 

Oh nou dat ze al gelijk zitten is heel fijn. Dat zijn ze bij mij dus nog niet :( Gisteren de laatste antibiotica ingenomen dus ik ben heel benieuwd (helaas wel schimmelinfectie nu daardoor). Woensdag naar Verdonck om de hechting eruit te laten halen. Geen pijn en de buitenste plakker is nog steeds wit dus ik heb goede hoop dat het goed is...

 

Ik smeer niks in. Soms mijn borst een beetje als het droog aanvoelt. Tepel is wel iets minder gevoelig aan het worden, hoef niet meer door de grond te zakken van de pijn :P 

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal !!! 

 

Bij mij gaat ook alles heel Goed, sinds deze week is alles mooi genezen en geen korstjes meer... mijn rechter was eerst niet helemaal dicht !!! Maar ik ben er echt super blij mee. Ze zijn helemaal van mij en heb er totaal geen spijt van ofzo. Kan ze niet meer missen hihihi.  Met jullie ook alles ok ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

 

Oh nou dat ze al gelijk zitten is heel fijn. Dat zijn ze bij mij dus nog niet :( Gisteren de laatste antibiotica ingenomen dus ik ben heel benieuwd (helaas wel schimmelinfectie nu daardoor). Woensdag naar Verdonck om de hechting eruit te laten halen. Geen pijn en de buitenste plakker is nog steeds wit dus ik heb goede hoop dat het goed is...

 

Ik smeer niks in. Soms mijn borst een beetje als het droog aanvoelt. Tepel is wel iets minder gevoelig aan het worden, hoef niet meer door de grond te zakken van de pijn :P 

 

xx

 

 

 

 

Mijn tepels gaan ook lekker, alleen de onderkant is nog steeds een beetje ongevoelig. Zal ff tijd nodig hebben, en het is gelukkig niet heel storend!! Succes alvast woensdag, witte pleister is top!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.