Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Sara236

Maar ik ben ook super tevreden. Voor mij zijn ze perfect . Denk alleen dat mijn ventje wat meer had verwacht.:D

Ben wel bang dat ik blijvend last zal hebben van die gevoelige tepels. Ik had ervoor al gevoelige en heb toch eens gelezen dat na een bv dat niet altijd bij iedereen weg gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Maar ik ben ook super tevreden. Voor mij zijn ze perfect . Denk alleen dat mijn ventje wat meer had verwacht.:D

Ben wel bang dat ik blijvend last zal hebben van die gevoelige tepels. Ik had ervoor al gevoelige en heb toch eens gelezen dat na een bv dat niet altijd bij iedereen weg gaat.

Hoop voor jou dat je tepels toch nog zullen verbeteren!! :35:  ben je dit al aan Verdonck gevraagd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Nee. Ik heb eindelijk maar 1 consult gehad bij V. En heb dat dan niet gevraagd. Mooie foto's. Dat is al help veranderd bij jou. Ze staan ook zo schoon gelijk. 

Waar heb jij zo'n mooie bikini gevonden. Ik heb ook al eens bikini's gepast, maar niets die paste.

Ik lees juist dat hij zijn consultatie ruimte in Brussel gaat verkopen. En dat we nu naar Tessenderlo zullen moeten. Pff dat is wel ver.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sara236:

Ik denk ook wel dat die bh ok is.

 

Verdonck zei dat de grootte en vorm ed pas over 6 maanden echt te zien is. Bij mij zei hij dat ze nog voller gaan lijken als de spanning weg is... Het is nog niet zolang geleden e dames. Nog even tijd geven denk ik ... Ik heb ook zoiets van 335 had ook gemogen maar als ik voor en na bekijk is het echt wel een verandering en ik ben daar zo blij mee. Kijk vaak in de spiegel hahaha :45: in kledij merkt niemand het omdat ik daarvoor opvulde,  in bikini gaan er dit wel merken....  en ik heb dit in eerste plaats voor mezelf gedaan en ik ben hier gelukkig mee dat is wat telt toch ? 

 

Zeker, toch blijf ik erbij dat ik beter voorbode 295 had kunnen gaan. Heb nu wellicht teveel naar anderen geluisterd ipv naar mezelf. Ben hier ook wel heel blij mee, maar toch ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden , 

 

 

Fijn om te lezen dat het toch bij ons allemaal wel goed gaat:)  Niet getreurd over dat je maat nu toch minder is dan gehoopt... Verdonck vertelde me dat het in 6 maanden echt nog wel veranderd:)

Komt goed! En iedereen heeft al veel groter als 3 weken geleden:D

 

Met die van mij gaat het ook goed. Een beetje met kleding aan in de zon gezeten maar niet te lang. Gaat op de een of andere manier toch heel erg jeuken.  Armen bewegen gaat goed. Als ik voel van oké dit is te dan doe ik het de volgende keer iets minder.  Donderdag begin ik weer met werken ( horeca) dus ben benieuwd hoe het gaat.

 

@Natje3  jij begin vandaag weer toch? Nog meer die al aan het werk zijn? 

 

 ik heb 2 dagen of gister.. ik weet het niet meer haha, een nieuwe foto erop gezet.  Ze veranderen toch om de paar dagen. 

 

Vandaag eindelijk douche!! geniet er allemaal van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Elboobies:

Hee meiden , 

 

 

Fijn om te lezen dat het toch bij ons allemaal wel goed gaat:)  Niet getreurd over dat je maat nu toch minder is dan gehoopt... Verdonck vertelde me dat het in 6 maanden echt nog wel veranderd:)

Komt goed! En iedereen heeft al veel groter als 3 weken geleden:D

 

Met die van mij gaat het ook goed. Een beetje met kleding aan in de zon gezeten maar niet te lang. Gaat op de een of andere manier toch heel erg jeuken.  Armen bewegen gaat goed. Als ik voel van oké dit is te dan doe ik het de volgende keer iets minder.  Donderdag begin ik weer met werken ( horeca) dus ben benieuwd hoe het gaat.

 

@Natje3  jij begin vandaag weer toch? Nog meer die al aan het werk zijn? 

 

 ik heb 2 dagen of gister.. ik weet het niet meer haha, een nieuwe foto erop gezet.  Ze veranderen toch om de paar dagen. 

 

Vandaag eindelijk douche!! geniet er allemaal van!

 

Ik ben vandaag ook weer begonnen. Echt wennen en ben benieuwd hoe het gaat. Gelukkig wel een kantoorbaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden... Ik ben de afgelopen dagen niet echt aanwezig geweest hier. Ik zal het even uitleggen. Na een vele trajecten om zwanger te raken, miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, kwam ik er vorige week achter dat ik spontaan zwanger bleek te zijn.... echt blij kon ik niet zijn, ik had dat hoofdstuk afgesloten en nu, nu ik het nooit meer verwacht had was het raak. 

Ik ben gister begonnen met bloeden dus waarschijnlijk zet zich nu weer een miskraam in. Morgen heb ik weer controle, maar ik ben er niet gerust op.

Wat een stress en emoties allemaal. Dacht ik gooi het er maar even uit hier, dan weten jullie hoe of wat.

Ondanks alles ben ik gelukkig wel nog superblij met mn nieuwe boobies, maar wat een timing....

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauw. 

Inderdaad, wat een timing he. 

Ik zou het me ook niet willen voorstellen nu. Al een jaartje bij mn nieuwe vriend nu en die heeft 2 kids van 3 en 4jaar. Dus neen ik ben zeker nog niet klaar voor een 3de dus. Eerst wat genieten van mn leven met hopelijk binnenkort nieuwe boobies. Dus ik snap echt dat dit ook als een bom moet aankomen. Dan wil je genieten van je lichaam en krijg je dan zo'n nieuws. Dubbel gevoel he. Maar alles heeft een reden. Komt goed! Geniet ervan! Met een wondertje of zonder maar met je super boobies. kop op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei bettynoboop:

Hallo lieve meiden... Ik ben de afgelopen dagen niet echt aanwezig geweest hier. Ik zal het even uitleggen. Na een vele trajecten om zwanger te raken, miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, kwam ik er vorige week achter dat ik spontaan zwanger bleek te zijn.... echt blij kon ik niet zijn, ik had dat hoofdstuk afgesloten en nu, nu ik het nooit meer verwacht had was het raak. 

Ik ben gister begonnen met bloeden dus waarschijnlijk zet zich nu weer een miskraam in. Morgen heb ik weer controle, maar ik ben er niet gerust op.

Wat een stress en emoties allemaal. Dacht ik gooi het er maar even uit hier, dan weten jullie hoe of wat.

Ondanks alles ben ik gelukkig wel nog superblij met mn nieuwe boobies, maar wat een timing....

Liefs!

 

 

Oh jeej dan snap ik wel wat je wat afwezig bent, moet je ook vooral doen als je je daardoor wat beter voelt. Lijkt me heel naar om mee te maken. Hopelijk kun je het toch weer een plekje geven. Probeer maar zoveel mogelijk van je nieuwe boobies te genieten, hopelijk leid dat je gedachten een beetje af. Sterkte meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop wat moeilijk voor je ... veel sterkte xxx 

 

Ik heb gisteren mijn 2de operatie gehad! Kan weer niet veel, maar ja even rust en  zal dat ook weer genezen. 

 

Hoe is het met jullie wonden ? Mijn rechtse is niet helemaal dicht ! Heb al contact gehad met Verdonck, komt goed.

 

Is het terug gaan werken meegevallen?  

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daar zit ik dan. WEER een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en word morgen geopereerd... 

 

Met de borsten gaat het gelukkig goed. Wondjes zijn rustig en autorijden gaat prima. Wel overgevoelige tepels maar ik smeer t nu ook maar in met bio oil... tip van @Ellen125.

 

 

@Sara236 morgen gaan ze dus voor de derde en laatste keer mijn buik in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Natje3:

@Elboobies

@Sara236 veel beterschap

 

Het werken is wel lastig. Is ook fysiek wat vermoeiend. 

Mijn wonde is dicht. Wat moet je doen met je wonde ? Terug steristrips erop ?

Niks volgens mij? Zodra ze helemaal dicht zijn en geen korstjes meer mag je smeren met littekencreme.

 

34 minuten geleden zei bettynoboop:

Nou, daar zit ik dan. WEER een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en word morgen geopereerd... 

 

Met de borsten gaat het gelukkig goed. Wondjes zijn rustig en autorijden gaat prima. Wel overgevoelige tepels maar ik smeer t nu ook maar in met bio oil... tip van @Ellen125.

 

 

@Sara236 morgen gaan ze dus voor de derde en laatste keer mijn buik in...

 

Nou het zit je echt niet mee! Succes en heel veel sterkte :147:

 

Zijn ze alleen overgevoelig of doen ze ook pijn. Dat heb ik aan 1 kant. Andere kant voel ik iets minder dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bettynoboop:

Nou, daar zit ik dan. WEER een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en word morgen geopereerd... 

 

Met de borsten gaat het gelukkig goed. Wondjes zijn rustig en autorijden gaat prima. Wel overgevoelige tepels maar ik smeer t nu ook maar in met bio oil... tip van @Ellen125.

 

 

@Sara236 morgen gaan ze dus voor de derde en laatste keer mijn buik in...

 

Vind het echt heel erg voor je ... dikke knuffel xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Natje3:

@Elboobies

@Sara236 veel beterschap

 

Het werken is wel lastig. Is ook fysiek wat vermoeiend. 

Mijn wonde is dicht. Wat moet je doen met je wonde ? Terug steristrips erop ?

Nee geen steristrips maar gewoon ontsmetten en een steriele pleister erop... eind deze week moet ik aan Verdonck laten weten  hoe het erbij staat, hopelijk kan het genezen met deze hitte ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Ellen125:

Niks volgens mij? Zodra ze helemaal dicht zijn en geen korstjes meer mag je smeren met littekencreme.

 

 

Nou het zit je echt niet mee! Succes en heel veel sterkte :147:

 

Zijn ze alleen overgevoelig of doen ze ook pijn. Dat heb ik aan 1 kant. Andere kant voel ik iets minder dan voorheen.

Die tepels zelf zijn enorm gevoelig, ik moet echt voorzichtig doen met het aantrekken van mn beha. T gevoel onder mijn rechterborst is weer helemaal terug gekomen, maar links heb ik nog een soort dove plek. daar voel ik dus bijna niets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

 

Jeetje wat erg zeg...  Heel veel sterkte.

 

@Sara236  Succes met het 2de herstel. Wel alles goed gegaan? 

 

 

Hier zijn alle koffers weer ingepakt.. morgen 12.15 weer richting bonaire. Ze geven alleen tropische regen buien op dus dat word lekker:D

Tepels zijn ook gevoelig. Het gedeelte daaronder ook. Voelt nog een soort van beurs eigenlijk. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elboobies:

@bettynoboop

 

Jeetje wat erg zeg...  Heel veel sterkte.

 

@Sara236  Succes met het 2de herstel. Wel alles goed gegaan? 

 

 

Hier zijn alle koffers weer ingepakt.. morgen 12.15 weer richting bonaire. Ze geven alleen tropische regen buien op dus dat word lekker:D

Tepels zijn ook gevoelig. Het gedeelte daaronder ook. Voelt nog een soort van beurs eigenlijk. 

 

 

Fijne reis! Hopelijk heb je er geen last van met vliegen! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.