Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik had daar nooit op gedacht:o

Nu vind ik het wel spijtig

Oooooh :23: dat is dan wel jammer inderdaad.

Duurt 6 maanden voordat ze volledig gelijk en 'af' zijn zei Verdonck vandaag dus je kunt het nu alsnog doen natuurlijk :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee meiden! 

 

Super dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Ellen zondag eindelijk weer lekker douche! Geniet ervan haha!

 

Ik heb vannacht wel me sport bh al uitgedaan. Heb al een paar keer gehad dat wanneer ik wakker werd dat ik veel spierpijn had bij me rechterborst/oksel. 

Nu zonder sport bh geslapen en heb ik het niet...  Moet zeggen dat het ook wel heel lekker is zonder bh. 

 

 

@bettynoboop Had jij nou ook een paard of iemand anders?   Wil binnenkort echt weer gaan rijden maar vroeg me af of jij er al op heb gezeten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elboobies:

Hee meiden! 

 

Super dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Ellen zondag eindelijk weer lekker douche! Geniet ervan haha!

 

Ik heb vannacht wel me sport bh al uitgedaan. Heb al een paar keer gehad dat wanneer ik wakker werd dat ik veel spierpijn had bij me rechterborst/oksel. 

Nu zonder sport bh geslapen en heb ik het niet...  Moet zeggen dat het ook wel heel lekker is zonder bh. 

 

 

@bettynoboop Had jij nou ook een paard of iemand anders?   Wil binnenkort echt weer gaan rijden maar vroeg me af of jij er al op heb gezeten? 

Hey, ik heb er nog niet opgezeten. Las ergens dat je daar het beste 12 welen mee kom wachten.... dus ik ben nu heel braaf. Net foto's van Mn nieuwe bikini's geplaatst! Zo heerlijk, geen kleine driehoekjes meer, hahahah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Elboobies:

Hee meiden! 

 

Super dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Ellen zondag eindelijk weer lekker douche! Geniet ervan haha!

 

Ik heb vannacht wel me sport bh al uitgedaan. Heb al een paar keer gehad dat wanneer ik wakker werd dat ik veel spierpijn had bij me rechterborst/oksel. 

Nu zonder sport bh geslapen en heb ik het niet...  Moet zeggen dat het ook wel heel lekker is zonder bh. 

 

 

@bettynoboop Had jij nou ook een paard of iemand anders?   Wil binnenkort echt weer gaan rijden maar vroeg me af of jij er al op heb gezeten? 

Dankje. Kijk er naar uit. Moet me nu in allerlei bochten wringen dat het niet nat wordt.. net een workout :P 

 

Heb je dan wel een ander stevig hemdje of iets aan? Heb je geen andere sport bh zonder padding die je kunt dragen? Zou nog wel even tot die 8 weken uitkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Karen1989:

Hallo dames,

 

Ik lees dat jullie vnl bij dokter verdonck geweest zijn?

 

Welk prothesen hebben jullie gekozen iemand ervaring met de sebbin?

 

Ik heb 5/8 een consult bij dokter verdonck.

 

Ik zit nog met zoveel vragen :)

Wij hebben bijna allemaal voor Motiva gekozen. Ze voelden het fijnste aan, maar zijn ook de duurste.

Mijn voorsituatie was een kleine 80A En ben nu naar een 80D gegaan met Motiva 355cc full profile.

Het aantal cc's dat je kiest hangt voornamelijk van je eigen wensen af, en van je bouw en voorsituatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Karen1989:

Hallo dames,

 

Ik lees dat jullie vnl bij dokter verdonck geweest zijn?

 

Welk prothesen hebben jullie gekozen iemand ervaring met de sebbin?

 

Ik heb 5/8 een consult bij dokter verdonck.

 

Ik zit nog met zoveel vragen :)

Hey Karen , 

Wat spannend!  Dr  Verdonck is echt goed. Ik heb motiva en ben heel tevreden! 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand van jullie nog geen kindjes en zo niet hebben jullie nog een kinderwens ik heb er eentje en daardoor is ben ik een volledige cupmaat kwijt :(

Ik had wel graag nog 1 kindje gekregen maar ik wil zolang niet meer wachten om de vergroting te doen omdat ik anders nog minsten 3j zonder met zeer weinig moet doen. Vroeg mezelf af of dit dan niet teveel zou veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Karen1989:

Heeft iemand van jullie nog geen kindjes en zo niet hebben jullie nog een kinderwens ik heb er eentje en daardoor is ben ik een volledige cupmaat kwijt :(

Ik had wel graag nog 1 kindje gekregen maar ik wil zolang niet meer wachten om de vergroting te doen omdat ik anders nog minsten 3j zonder met zeer weinig moet doen. Vroeg mezelf af of dit dan niet teveel zou veranderen..

 

Ik ben 24. Heb nog een kinderwens :) wilde ook niet zo lang wachten. Kan veranderen. Volume van prothese blijft maar je borst kan iets gaan hangen. Kan natuurlijker worden, kan niet mooi worden, kan niks veranderen. Wie zal het zeggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand van jullie nog geen kindjes en zo niet hebben jullie nog een kinderwens ik heb er eentje en daardoor is ben ik een volledige cupmaat kwijt :(

Ik had wel graag nog 1 kindje gekregen maar ik wil zolang niet meer wachten om de vergroting te doen omdat ik anders nog minsten 3j zonder met zeer weinig moet doen. Vroeg mezelf af of dit dan niet teveel zou veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Dankje. Kijk er naar uit. Moet me nu in allerlei bochten wringen dat het niet nat wordt.. net een workout :P 

 

Heb je dan wel een ander stevig hemdje of iets aan? Heb je geen andere sport bh zonder padding die je kunt dragen? Zou nog wel even tot die 8 weken uitkijken.

 

Ja ik heb nog 2 andere maar ik wissel het af. Nu vannacht alleen een hempje aan en dan volgende nacht  weer sport bh.overdag zit het echt heerlijk! denk doordat ik dan lig dat het meer drukt.

 

 

@bettynoboopIk dacht wel al met 8 weken.Maar dan nog maar een paar weken meer wachten :) En dan eerst maar alleen stappen. Denk dat dat minder moeite kost dan op en afstijgen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2017 om 14:14 zei Elboobies:

Hee meiden! 

 

Super dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Ellen zondag eindelijk weer lekker douche! Geniet ervan haha!

 

Ik heb vannacht wel me sport bh al uitgedaan. Heb al een paar keer gehad dat wanneer ik wakker werd dat ik veel spierpijn had bij me rechterborst/oksel. 

Nu zonder sport bh geslapen en heb ik het niet...  Moet zeggen dat het ook wel heel lekker is zonder bh. 

 

 

@bettynoboop Had jij nou ook een paard of iemand anders?   Wil binnenkort echt weer gaan rijden maar vroeg me af of jij er al op heb gezeten? 

Ik heb een jong paard en rijd een paard van iemand anders.  Mag drie maanden niet rijden van Nio. Valt me heel zwaar. Hoe doen jullie het met trekken aan je armen bv als ze sprongetje maken (doet mijne weleens)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elboobies:

@bettynoboop    Gister wel een ritje gedaan :D Alleen gestapt en dat was heerlijk. Alleen afstijgen ging nog wat lastig..

Ben vandaag ook even de zee ingeweest. Wat was dat weer  even genieten zeg.  Verder gaat het goed hier met de boobies. Hoop bij jullie ook allemaal @Sara236   @Ellen125   @Natje3 

Hoeveel weken postoperatief ben je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Elboobies:

@bettynoboop    Gister wel een ritje gedaan :D Alleen gestapt en dat was heerlijk. Alleen afstijgen ging nog wat lastig..

Ben vandaag ook even de zee ingeweest. Wat was dat weer  even genieten zeg.  Verder gaat het goed hier met de boobies. Hoop bij jullie ook allemaal @Sara236   @Ellen125   @Natje3 

 

Lekker! Ik ga nog braaf 1,5 week wachten met alles, ben zo bang dat er weer iets fout gaat :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Elboobies:

@bettynoboop    Gister wel een ritje gedaan :D Alleen gestapt en dat was heerlijk. Alleen afstijgen ging nog wat lastig..

Ben vandaag ook even de zee ingeweest. Wat was dat weer  even genieten zeg.  Verder gaat het goed hier met de boobies. Hoop bij jullie ook allemaal @Sara236   @Ellen125   @Natje3 

 

Lekker! Ik ga nog braaf 1,5 week wachten met alles, ben zo bang dat er weer iets fout gaat :unsure: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Ellen125:

 

Lekker! Ik ga nog braaf 1,5 week wachten met alles, ben zo bang dat er weer iets fout ga

@Elboobies

Dat bericht citeren lukt nog altijd niet goed. Ik zie dat ik dit van Ellen geciteerd heb;)

Alles gaatgoed met mij.

Ik kan ook al terug alles. Anders ben ik ook braaf en hou mijn borstband en sportbh nog aan. Ik ga toch blij zijn als.dat af mag. Pfff ben ze beu

Nog een weekje wachten om te sporten en dat vind ik het lastigst.

Blij je nog eens te horen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Natje3:

@Elboobies

Dat bericht citeren lukt nog altijd niet goed. Ik zie dat ik dit van Ellen geciteerd heb;)

Alles gaatgoed met mij.

Ik kan ook al terug alles. Anders ben ik ook braaf en hou mijn borstband en sportbh nog aan. Ik ga toch blij zijn als.dat af mag. Pfff ben ze beu

Nog een weekje wachten om te sporten en dat vind ik het lastigst.

Blij je nog eens te horen

 

Ik ben het ook zoo beu :angry:

Nog 1 weekje en 2 dagen :D:D Ik tel de dagen al af :P 

Hoop wel dat mijn rechterborst dan al bijgetrokken is of nog gaat want heb geen zin om die band langer om te doen. Nu zo beperkt nog steeds met kleding, kan bijna niks van mijn garderobe aan :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Elske77:

Hoeveel weken postoperatief ben je?

 

A.s. vrijdag is het 7 weken geleden. Voel me verder goed en zo lang ik geen last heb met de dingen die ik doe dan is het goed.  Op de jonge paarden stap ik nog niet op. Dit was gewoon even relaxed maar buiten aan een lang teugeltje dus van trekken of iets geen last van:)

 

Het echte rijden en sporten doe ik voorlopig ook nog niet hoor. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Natje3:

@Elboobies

Dat bericht citeren lukt nog altijd niet goed. Ik zie dat ik dit van Ellen geciteerd heb;)

Alles gaatgoed met mij.

Ik kan ook al terug alles. Anders ben ik ook braaf en hou mijn borstband en sportbh nog aan. Ik ga toch blij zijn als.dat af mag. Pfff ben ze beu

Nog een weekje wachten om te sporten en dat vind ik het lastigst.

Blij je nog eens te horen

 

 

Ah fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Ja die borstband is vervelend he.  Ik heb hem niet 24 uur per dag meer om hoor. Merk dat het zonder veel fijner gaat. Klittenband randje jeukt ook verschrikkelijk op me rug.  Vooral hier met de warmte.   Vind de sport bh wel heerlijk zitten.

 

@Ellen125  Alles gaat goed met de littekens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Elboobies:

 

Ah fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Ja die borstband is vervelend he.  Ik heb hem niet 24 uur per dag meer om hoor. Merk dat het zonder veel fijner gaat. Klittenband randje jeukt ook verschrikkelijk op me rug.  Vooral hier met de warmte.   Vind de sport bh wel heerlijk zitten.

 

@Ellen125  Alles gaat goed met de littekens? 

Ja litteken is dicht :D Durf nu een beetje in te gaan smeren met littekencreme. Hopelijk blijft het nu dicht. Geen last in ieder geval alleen van de bijwerking van de antibiotica kuur :(

Maar daarom ben ik nu wel extra voorzichtig en ga ik nog niet in de zon en blijf ik braaf uit de buurt van de sportschool. Bij stipt 8 weken ga ik weer denk ik :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Ja litteken is dicht :D Durf nu een beetje in te gaan smeren met littekencreme. Hopelijk blijft het nu dicht. Geen last in ieder geval alleen van de bijwerking van de antibiotica kuur :(

Maar daarom ben ik nu wel extra voorzichtig en ga ik nog niet in de zon en blijf ik braaf uit de buurt van de sportschool. Bij stipt 8 weken ga ik weer denk ik :P 

Ik weet niet of ik dat nu nog een weekje ga uithouden om niet te lopen. :unsure:Maar zal mijn best doen.

Pfff. Zo lastig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elboobies:

 

A.s. vrijdag is het 7 weken geleden. Voel me verder goed en zo lang ik geen last heb met de dingen die ik doe dan is het goed.  Op de jonge paarden stap ik nog niet op. Dit was gewoon even relaxed maar buiten aan een lang teugeltje dus van trekken of iets geen last van:)

 

Het echte rijden en sporten doe ik voorlopig ook nog niet hoor. 

 

 

 

Ik wil ook!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.