Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Ellen125:

Ja :) al denk ik met kleding aan wel dat het nog 1 maatje groter had gemogen. Naakt vind ik ze :wub:

En ik had van de grootste van de 2 genomen waar ik tussen twijfelde :P Dacht nog zo dat ik daar niet aan mee ging doen en vond dat zo raar dat iedereen dat hier zegt, maar nu betrap ik mijzelf er dus ook af en toe -_-

Ik zal je toevoegen aan mijn album ;) 

 

 

Bij mij zijn vanmiddag ook de uiteinden van de draadjes verwijderd. Ook de korstjes zijn er bijna allemaal af. Assistente had een huisarts erbij geroepen omdat ze dacht dat ze wondvocht zat maar was niet zo :) Wel dachten ze dat ik heel slecht reageer op die pleisters en tape die zij hebben aangebracht. Mijn huid was vuurrood en geïrriteerd na het eraf halen van de pleister. Dat was dus bij dat verband eraf halen ook al :( Beide vonden dat het er heel mooi uit zag en het litteken ook. Hij had goed werk geleverd vonden ze :D:D Wel nog steri strips erop maar dan in een soort van kruisje (huisarts vond dat ze er veel te veel op hadden gedaan) en maandagochtend laat ik ze bij de assistente weer verwijderen (durf dat toch niet zelf :P) en dan 's avonds EINDELIJK 'normaal' douchen :43:

 

Ik heb zo uitgekeken naar dit moment. Baal nu wel dat ze al voorbij zijn want nu moet ik maandag weer werken. Dat thuis zitten beviel me eigenlijk wel :blush:

Tepels zijn ook heel gevoelig en zijn aan het vervellen. Ik heb littekencrime van biodermal gekocht en van nivea en neutral een intensief voedende creme. Ik heb een hele gevoelige huid dus neutral is ideaal. 

 

Helemaal op mijn zij slapen durf ik ook niet, maar op mijn zij liggen doet geen pijn. Ik snap alleen niet hoe Verdonck bedoelt met een kussen ertussen? 

Dat kussen ertussen snap ik ook niet helemaal! De dokter en de assistente vonden het ook erg mooi, hoewel de assistente ze nog wel erg strak vond staan.. hahahah!

 

Dat van die grootte snap ik wel hoor. Volgens mij werkt het net als bij tatoeage, in het begin ben je super tevreden, maar al snel denk je, hmm, hij kon wel groter en je wilt weer iets nieuws. 

Ik ben voor de kleinste maat gegaan uiteindelijk en ik ben superblij! Ook omdat ik nu al zo veel meer had dan ik had zeg maar! ik heb gewoon borsten!!! En ik kan eindelijk na al die jaren alles aan wat ik wil, zelfs van die lange jurken zonder dat je het idee hebt dat er 2 ruggen voorbij komen lopen, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie
42 minuten geleden zei bettynoboop:

Aloha meiden!

 

Hier een druk dagje gehad, dus ff niet op het forum geweest! 

Vandaag zijn de draadjes van de hechtingen eraf gehaald @Natje3, er zitten geen knoopjes volgens mijn huisarts, dus dat kan kloppen. Mijn huisarts vond het er zo mooi uitzien dat ze steristrips echt niet nodig vond. De wonden zagen er goed uit, en er zaten ook geen korstjes meer op.

De beha van carefix is echt superlicht dus ik voel ook niets op de littekentjes gelukkig!

@NounouSi Heyy! Leuk weer eens iets van je te horen! Hoe gaat het met jou inmiddels, zijn je borsten nu allebei goed gezakt? En heb je alle dagelijkse dingen al weer een beetje op kunnen pakken??

 

@Ellen125 @Sara236 en @Elboobies, wat heerlijk he meiden dat we al 2 weken po zijn! Ik heb alleen enorm gevoelige tepels en wat pijn aan de zijkanten van mijn borsten. Op mijn zij slapen gaat nog steeds niet, en ik ben ook echt iedere nacht om 3:30u ongeveer wakker.... Ik ben dus best heel moe nog overdag.....

Ook is mijn huid aan het schilferen... Zo uitgedroogd waarschijnlijk. Of omdat ik normaal wel gemiddeld 2 keer op een dag douche?!

Geen blauwe plekken hier. Alleen wel nog steeds van het infuus....

 

Bijna weekend!!! XX

 

@bettynoboop

Je bent een engel. Ik heb me suf gezocht achter een knoopje. Maar nu ben ik gerust.

Bij mij enkel aan de tepel schilferen.

Die zijkanten en gevoelige tepels heb ik ook. Heb nu ook pijn door auto te rijden. Daar heb ik veel last mee. Aan het stuur draaien heb ik geen last enkel bij het schakelen.Pfff en maandag moet ik 30km naar werk rijden. :o

Op mijn zij kan ik ook nog niet. Wat niet leuk is voor mijn rug. Iedere ochtend hetzelfde liedje. Pijn en een half uur bekomen tot deze  weg is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei NounouSi:

@Elboobies Oei oei, je hebt het dus biet gehaald tot het einde ;) hihi

blij dat alles goed gaat! Heb je al een foto want ben stiekem nieuwsgierig!!! Bij mij was het ook de linkerborst het snelst. En nu nog... ik hoop dat mijn boobs gelijk worden want nu zit ik echt met een verschil en panikeer wat!? :/

Last af en toe hoor... maar ondertussen kan ik alweer op mij zij slapen, hemels!! Nog 2w de sportbeha en dan eindelijk een gewone beha. Ben die zo kotsbeu :( Haha. Hou je goed en geniet van de douche maandag :P xx

 

Ja ben echt zo blij dat ik dit heb gedaan:)! Valt mooi bij me lichaam.  Ik dacht ook van oohnee gaat die linker niet te snel.. Maar Verdonck zei ook het beste resultaat heb je na 6 maanden dus dat gaat echt wel goed komen. En het is een voordeel dat je eigen borsten ook al gelijk stonden.  Dus geen paniek meis! Komt goed. Heerlijk straks geen borst bh meer. Heb je al veel gekocht? :D

 

 

Ik zal je toevoegen aan me album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Ik heb zojuist die implantaten geregistreerd... Wat hebben jullie gedaan met die extra warranty of iets dergelijks?? Kost 200 Euro? 

Ik tag jullie even... @Natje3 @Elboobies @NounouSi @Ellen125@Sara236 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei bettynoboop:

Hey meiden,

 

Ik heb zojuist die implantaten geregistreerd... Wat hebben jullie gedaan met die extra warranty of iets dergelijks?? Kost 200 Euro? 

Ik tag jullie even... @Natje3 @Elboobies @NounouSi @Ellen125@Sara236 

Ik ben gestopt, ik heb dan niet meer verder gedaan. Wist het ook even niet. Ik dacht dat ik weet iets verkeerd gedaan heb. Ben blij dat je die vraag stelt. Ik kijk mee wat anders zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

Ik ben gestopt, ik heb dan niet meer verder gedaan. Wist het ook even niet. Ik dacht dat ik weet iets verkeerd gedaan heb. Ben blij dat je die vraag stelt. Ik kijk mee wat anders zeggen.

 

Ik heb die extra niet genomen, ben gewoon verder gegaan zonder en zo de standaard geregistreerd  x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gast123:

@Ellen125 @Elboobies @bettynoboop Mag ik jullie album zien? Ben super benieuwd! Hoe zetten jullie trouwens je album prive? Haha

Ik voeg je toe, dat kan je doen voordat je een album aanmaakt, dan moet je op privacy drukken, en dan kan je kiezen voor, ik bepaal wie dit album mag zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@NounouSi

Ik.heb gereageerd in mijn topic. Zo zie je de foto.:D

@Ellen125

Kan jij al een deel op je zij draaien. Zalig. Ik kijk daar zo naar uit

 

Kon ik al vrij snel :) 

 

1 uur geleden zei bettynoboop:

Hey meiden,

 

Ik heb zojuist die implantaten geregistreerd... Wat hebben jullie gedaan met die extra warranty of iets dergelijks?? Kost 200 Euro? 

Ik tag jullie even... @Natje3 @Elboobies @NounouSi @Ellen125@Sara236 

 

Nee heb ik niet gedaan. Je hebt verschillende opties zag ik op de website van Motiva maar aanleiding van gesprek met Verdonck, maar ik vind het een beetje onzin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei bettynoboop:

Hey meiden,

 

Ik heb zojuist die implantaten geregistreerd... Wat hebben jullie gedaan met die extra warranty of iets dergelijks?? Kost 200 Euro? 

Ik tag jullie even... @Natje3 @Elboobies @NounouSi @Ellen125@Sara236 

 

 

Ik heb dat ook niet gedaan.. is volgens mij ook maar voor 1 jaar of een paar jaar en dan betaal je weer opnieuw? 

 

Gewoon lekker standaard dat is meestal wel goed:D

 

Hoe gaat het vandaag met iedereen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Elboobies:

 

 

Ik heb dat ook niet gedaan.. is volgens mij ook maar voor 1 jaar of een paar jaar en dan betaal je weer opnieuw? 

 

Gewoon lekker standaard dat is meestal wel goed:D

 

Hoe gaat het vandaag met iedereen? 

 

Met mij gaat het heel goed, elke dag beter :D.

Alleen voel ik dat het nog vrij gespannen  staat ... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen meiden!

 

Gisteren een heerlijke dag gehad. Aan het einde van de middag lekker naar het strand gegaan en daar ook gegeten, zo relaxed.

Ik moet zeggen dat het erg goed gaat hier. ik heb bijna geen pijn meer en vanmorgen en vannacht al stiekem weer een beetje op mn zij kunnen slapen! Zo lekker! Ik hoop voor jou @Natje3 dat dat bij jou ook snel gaat lukken! 

Mijn borsten voelen ook al een stukje zachter aan als in het begin, als ik ze nu vastpak kan ik ze een klein beetje bewegen, haha! Vandaag een druk dagje met allerlei feestje en zo, dus ik zal weer weinig hier aanwezig zijn vandaag.

@Ellen125 @Elboobies en @Sara236 ik hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat!

Geniet van de mooie dag allemaal!!

 

:116::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Bij mij gaat het ook al een heel stuk beter. Ik kan al een beetje op mijn zij draaien, maar ligt niet gemakkelijk waardoor ik toch terug op mijn rug kom te liggen. Wel heb ik veel jeuk en zeer gevoelige tepels.

Ik moet wel soms opletten dat ik niet teveel doe. Ik ben blij dat we al zo ver zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bettynoboop:

Goede morgen meiden!

 

Gisteren een heerlijke dag gehad. Aan het einde van de middag lekker naar het strand gegaan en daar ook gegeten, zo relaxed.

Ik moet zeggen dat het erg goed gaat hier. ik heb bijna geen pijn meer en vanmorgen en vannacht al stiekem weer een beetje op mn zij kunnen slapen! Zo lekker! Ik hoop voor jou @Natje3 dat dat bij jou ook snel gaat lukken! 

Mijn borsten voelen ook al een stukje zachter aan als in het begin, als ik ze nu vastpak kan ik ze een klein beetje bewegen, haha! Vandaag een druk dagje met allerlei feestje en zo, dus ik zal weer weinig hier aanwezig zijn vandaag.

@Ellen125 @Elboobies en @Sara236 ik hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat!

Geniet van de mooie dag allemaal!!

 

:116::53:

 

Veel plezier. Zit je in de schaduw of zon? Ik durf niet echt de zon in te gaan omdat ik hier eens gelezen heb dat je 8 weken niet onder de zonnebank mag en dus ook niet in de zon ivm infectiegevaar..

 

Ik had gisteren ook het gevoel dat ze een mini beetje mee bewogen. Zijn wel nog heel puntig in sport bh, leuke topjes blijft lastig en zeker in dit weer.

 

Vanochtend ook weer even op mijn zij gelegen tegen mijn voedingskussen aan. Ligt dan toch het fijnste. Ben wel bang dat ik iets te ver door draai en teveel op mijn borst dan lig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Bij mij gaat het ook al een heel stuk beter. Ik kan al een beetje op mijn zij draaien, maar ligt niet gemakkelijk waardoor ik toch terug op mijn rug kom te liggen. Wel heb ik veel jeuk en zeer gevoelige tepels.

Ik moet wel soms opletten dat ik niet teveel doe. Ik ben blij dat we al zo ver zijn.

Die gevoelige tepels heb ik ook. Ik heb ook een plekje op of vlakbij mijn borstbeen wat erg zeer doet af en toe, vooral als ik hard moet lachen bijvoorbeeld. Ik krijg mijn ellebogen ook gewoon bijna helemaal omhoog, dus ik moet ook opletten dat ik dan niet te veel kracht ga zetten.

Mijn huid is enorm uitgedroogd, vooral op mn borsten en armen. Zal wel weer bijtrekken...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Veel plezier. Zit je in de schaduw of zon? Ik durf niet echt de zon in te gaan omdat ik hier eens gelezen heb dat je 8 weken niet onder de zonnebank mag en dus ook niet in de zon ivm infectiegevaar..

 

Ik had gisteren ook het gevoel dat ze een mini beetje mee bewogen. Zijn wel nog heel puntig in sport bh, leuke topjes blijft lastig en zeker in dit weer.

 

Vanochtend ook weer even op mijn zij gelegen tegen mijn voedingskussen aan. Ligt dan toch het fijnste. Ben wel bang dat ik iets te ver door draai en teveel op mijn borst dan lig. 

Ik heb gister aan het eind van de middag wel even in de zon gezeten en gelegen, alleen wel met een blouse aan.

Met kleding heb ik op een of andere manier niet zoveel moeite. Ik heb veel van die of schouder tops enzo, dan zie je die borstband helemaal niet.

Ik lig volgens mij ook gewoon op m'n borst. Geeft een beetje een ongemakkelijk gevoel, maar geen echte pijn ofzo, zal wel goed gaan toch?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik heb gister aan het eind van de middag wel even in de zon gezeten en gelegen, alleen wel met een blouse aan.

Met kleding heb ik op een of andere manier niet zoveel moeite. Ik heb veel van die of schouder tops enzo, dan zie je die borstband helemaal niet.

Ik lig volgens mij ook gewoon op m'n borst. Geeft een beetje een ongemakkelijk gevoel, maar geen echte pijn ofzo, zal wel goed gaan toch?! 

 

Ooh ik probeer zoveel mogelijk met bovenlichaam uit de zon te blijven. Toch bang dat er iets mis gaat ofzo.

 

Op mijn zij lig ik ook op mijn borst, maar als je te ver door draait dan lig ik er echt op en dat mag nog niet tot 3 maanden?

 

12 minuten geleden zei bettynoboop:

Die gevoelige tepels heb ik ook. Ik heb ook een plekje op of vlakbij mijn borstbeen wat erg zeer doet af en toe, vooral als ik hard moet lachen bijvoorbeeld. Ik krijg mijn ellebogen ook gewoon bijna helemaal omhoog, dus ik moet ook opletten dat ik dan niet te veel kracht ga zetten.

Mijn huid is enorm uitgedroogd, vooral op mn borsten en armen. Zal wel weer bijtrekken...

 

 

 

Mijn linkerborst is helemaal niet gevoelig, maar de rechter borsten tepel :84: Zo niet prettig..

Tepels zijn ook helemaal droog. Heb vrijdag maar wat intensief voedende crème van neutraal gehaald zonder parfum. Kan niet wachten om te mogen smeren.

Armen kan ik ook goed bewegen, maar probeer ze niet teveel boven mijn schouders te doen aangezien Verdonck bijna de enige is die zegt dat dat na 2 weken al mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

@bettynoboop

Zou ik eindelijk zo'n soort bh mogen aandoen.zit wel geen beugel in ? Zal foto bijdoen.

Ik ben daar wel.gemakkelijk in.

Ik heb al mijn tepels ingesmeerd met die blauwe pot nivea. Deze waren ook zeer droog.

In de zon durf ik niet liggen.

Kledij.is moeilijk. Mijn man wat ontgoocheld.dat je het niet meer ziet in mijn kledij.:o

Jammer. Ik vind het goed. Dan is er ook niemand die denkt dat ik een bv heb laten doen.Maar ik vind het wel jammer voor hem

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@bettynoboop

Zou ik eindelijk zo'n soort bh mogen aandoen.zit wel geen beugel in ? Zal foto bijdoen.

Ik ben daar wel.gemakkelijk in.

Ik heb al mijn tepels ingesmeerd met die blauwe pot nivea. Deze waren ook zeer droog.

In de zon durf ik niet liggen.

Kledij.is moeilijk. Mijn man wat ontgoocheld.dat je het niet meer ziet in mijn kledij.:o

Jammer. Ik vind het goed. Dan is er ook niemand die denkt dat ik een bv heb laten doen.Maar ik vind het wel jammer voor hem

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Als het een sport bh is met voldoende steun wel anders niet. In de zon liggen mag nog 6 weken niet.

In kleding vind ik ook niet dat je bij mij echt verschil ziet. Vind dat wel een beetje jammer, met passen leek het zoveel groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat die bh ok is.

 

Verdonck zei dat de grootte en vorm ed pas over 6 maanden echt te zien is. Bij mij zei hij dat ze nog voller gaan lijken als de spanning weg is... Het is nog niet zolang geleden e dames. Nog even tijd geven denk ik ... Ik heb ook zoiets van 335 had ook gemogen maar als ik voor en na bekijk is het echt wel een verandering en ik ben daar zo blij mee. Kijk vaak in de spiegel hahaha :45: in kledij merkt niemand het omdat ik daarvoor opvulde,  in bikini gaan er dit wel merken....  en ik heb dit in eerste plaats voor mezelf gedaan en ik ben hier gelukkig mee dat is wat telt toch ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.