Ga naar inhoud

bettynoboop : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei bettynoboop:

Aloha! Ik heb ook dat ik op bepaalde stukjes geen gevoel heb, en op andere juist extra gevoelig. Volgens mij kan dat best even een paar maanden duren voordat dat allemaal weer hersteld is.

 

Je heb t denk ik wel gelijk met die bikini's en lingerie....Ook hiermee ben ik een beetje ongeduldig denk ik :P

 

Ik wil gewoon het huis uit! Ik ga straks ff wat boodschapjes halen. Kleine beetjes zodat ik ook weer mn steentje kan bijdragen in het huishouden. 

Conditie is wel ff een dingetje nu hoor... Ben ook echt verschrikkelijk moe nog de hele tijd. Lekker deze week nog relaxen, en dan volgende week weer met wat klanten beginnen!

 

Nou ik ben daar ook heel ongeduldig mee. Heb hier een bikini liggen een maat groter dan die ik vorig jaar had en ik hoop zo dat die gaat passen. Volgende week moet ik hem uiterlijk terug sturen, maar ik hoop dat dat niet nodig is... Gisteren heb ik ook even gekeken waar je leuke bh's kunt vinden zonder beugel dat schijnt de eerste periode wel heel fijn te zijn.

 

Ik ga af en toe mee boodschappen doen en ik ben afgelopen weekend naar de stad geweest. Even eruit is wel heel fijn hoor. Conditie is bij ook nog wel een dingetje. De ene dag loop ik zonder moeite de trap op naar zolder en de andere dag ben ik echt moe als ik boven ben. Die narcose en dan de antibiotica is toch wel een aanslag op je lichaam. En we zijn natuurlijk nog steeds herstellende (al voelt dat helemaal niet echt zo voor mij).

 

@Natje3 als het maar een sport bh zonder vulling is en die genoeg steun geeft maakt het niet uit welke je aan doet of koopt. 

 

@bettynoboop Ik slaap ook weer bijna helemaal plat. Zo fijn :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste Reactie

@bettynoboop

Ja jeuken bedoel ik:lol:Ja ik assisteer bij ingrepen op de dienst mond,  kaak  en aangezichtschirurgie.

Ik kon niet langer verlof nemen omdat er dan al collega's in.groot verlof gaan. Ik moet 10 uur per dag werken en ben dan al doodmoe. Hoe ik dat nu ga doen. Geen idee. Ben eventjes een boodschap gaan doen met fiets en was stikkapot. Mijn conditie staat op 0. Snif:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Ja jeuken bedoel ik:lol:Ja ik assisteer bij ingrepen op de dienst mond,  kaak  en aangezichtschirurgie.

Ik kon niet langer verlof nemen omdat er dan al collega's in.groot verlof gaan. Ik moet 10 uur per dag werken en ben dan al doodmoe. Hoe ik dat nu ga doen. Geen idee. Ben eventjes een boodschap gaan doen met fiets en was stikkapot. Mijn conditie staat op 0. Snif:(

Het kan zomaar zijn dat je je aan het einde van de week een stuk fitter gaat voelen hoor!! Niet te veel stressen! Zoals @Ellen125 al zegt, we zijn natuurlijk wel nog steeds herstellende he, dus goed naar je lijf blijven luisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik heb echt met je te doen @Natje3 !! 

Zou willen dat ik je van die rugpijn af kon helpen.

 

Heb je genoeg ondersteuning in je nek? Al eens iets onder je knieën gelegd? Heb je overdag ook last van die rugpijn? Probeer met je mee te denken, maar ik weet het nu ook even niet meer :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Zo simpel en ik vind het niet. En dat vlaggetje voor wat is dit ?

 

Ik slaap ook helemaal plat. Met handdoek of kussen onder de rug, maar niets helpt tegen die rugpijn.

Ik zie nergens een vlaggetje?? Sorry...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Het eerste uur dat ik opsta moet ik bekomen en dan is die pijn weg. Ik heb vanmorgen een kersepitkussen tegen mijn rug gelegd als ik opstond maar hielp niet veel. 

Als ik mijn benen in mijn bed optrek, is het minder pijnlijk, maar dat hou ik niet lang vol. 

Ik denk dat het enige is dat mij kan helpen, zo snel mogelijk terug op mijn zij, maar dat lukt momenteel nog echt niet.

Ik lig op een gewoon kussen met mijn hoofd.

@bettynoboop

Hoe is het anders met je ? Gaat het al iets beter ? 

Jij bent zo een opgewekte meid ook al is er iets met je en heb je al veel meegemaakt.  Ik bewonder dat aan je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

@Natje3

@Elboobies

@Ellen125

Dag ladies! 

 

Hier ook alles ok alleen blijf ik wel wat last hebben.van mijn linker kant... lijkt alsof ik daar super stijf ben. Slapen gaat goed, ik lig ook plat. Maar ik ben dat verband zo beu !!! En de jeuk!!! Nog 2 nachten te gaan... 

 

Ik verveel me ook wel, komt er nog is bij dat ik maandag terug geopereerd word en dan weer 2 weken thuis zal zitten...

 

@Natje3 kan je niet in ziekteverlof? Ik ga gewoon mijn briefje gebruiken hoor. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Lief dat je dat zegt :) Ja, ik probeer altijd het beste van alles te maken, that's me. Soms worden dingen alleen een beetje complex, als ik straks vertel wat er nu speelt ga je dat wel begrijpen... 

Ik denk dat de tip van Ellen dan misschien wel heel goed voor je kan werken. Maak een rol van een handdoek en leg die in je knieholtes, dan kan je rug beter ontspannen! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sara236:

@bettynoboop

@Natje3

@Elboobies

@Ellen125

Dag ladies! 

 

Hier ook alles ok alleen blijf ik wel wat last hebben.van mijn linker kant... lijkt alsof ik daar super stijf ben. Slapen gaat goed, ik lig ook plat. Maar ik ben dat verband zo beu !!! En de jeuk!!! Nog 2 nachten te gaan... 

 

Ik verveel me ook wel, komt er nog is bij dat ik maandag terug geopereerd word en dan weer 2 weken thuis zal zitten...

 

@Natje3 kan je niet in ziekteverlof? Ik ga gewoon mijn briefje gebruiken hoor. 

 

Hey hey! Ik hoop voor je dat de linkerkant ook snel minder gaat zeuren, en ja, nog maar 2 nachtjes en dan ga je zien waar je dit allemaal voor doet!!

Weer geopereerd worden?! Heavy! Hopelijk niets ernstigs?

Ik had eind vorig jaar mijn achillespees afgescheurd...(Boxjumps) Ook geopereerd en 6 weken gips, vond ik ook wel pittig!

 

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Hey hey! Ik hoop voor je dat de linkerkant ook snel minder gaat zeuren, en ja, nog maar 2 nachtjes en dan ga je zien waar je dit allemaal voor doet!!

Weer geopereerd worden?! Heavy! Hopelijk niets ernstigs?

Ik had eind vorig jaar mijn achillespees afgescheurd...(Boxjumps) Ook geopereerd en 6 weken gips, vond ik ook wel pittig!

 

Sterkte!

Navelbreukje... 

 

Thnx  xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Nee. Is al een drama.

Ik.ga maandag beginnen, maar als ik het niet aankan ga ik niet verder kunnen dan naar huis gaan. Ze weten dat ik een ingreep heb ondergaan, maar denken dat het iets kleins is:oik heb niets verteld.

En jij terug een ingreep. Probeer het positief bekijken. Is welzeer goed voor de genezing van je bv  zo ga je geen dingen kunnen doen die je niet mag. 

Je mag ook niet tillen enzo zeker na zo'n ingreep ? 

Voor je het weet ga jij 6 weken ver zijn en terug alles kunnen doen.;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Sara236

Nee. Is al een drama.

Ik.ga maandag beginnen, maar als ik het niet aankan ga ik niet verder kunnen dan naar huis gaan. Ze weten dat ik een ingreep heb ondergaan, maar denken dat het iets kleins is:oik heb niets verteld.

En jij terug een ingreep. Probeer het positief bekijken. Is welzeer goed voor de genezing van je bv  zo ga je geen dingen kunnen doen die je niet mag. 

Je mag ook niet tillen enzo zeker na zo'n ingreep ? 

Voor je het weet ga jij 6 weken ver zijn en terug alles kunnen doen.;)

 

Ok, voorzichtig zijn e!  

 

Nee, tillen enzo mag niet... 

Het is zo gepland ̀om maar 1 herstelperiode te hebben anders lig ik er weer weken tussenuit. 

Zal wel pittig zijn maar ja, komt wel goed. 

 

Heb de indruk dat mijn linker kant een beetje opgezwollen is tov mijn rechter kant. 

 

Zal al zo blij zijn dat het donderdag is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Sara236

Ga je ook donderdag verband afdoen ?

Heb jij ook gevoel dat je borsten spannen in dat verband? 

Van mij komt die pijn op en af. 

Zou je eens geen mailtje sturen naar Verdonk  of je niet moet kijken als ene kant meer gezwollen is ?

 

 

 

@Natje3 ja donderdag heb ik afspraak bij Verdonck, dus ik wacht het nog wel af tot dan. Mss is het tegen donderdag al wel beter. Probeer me goed rustig te houden. 

 

Ik heb ook wel best spanning, ik denk wel dat ze nog  moeten  zakken ofzo. 

Maar al bij al ben er al super blij mee.

 

Ga jij donderdag ook naar Verdonck? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Nee ik vroeg of de  zaterdag kon terug komen voor controle. Ze zitten zaterdag niet in Brussel zei ze.we bellen dan wel voor binnen 3 maand ? Vond ik wel raar. Ik mocht voor mijn draadjes naar huisarts. Maar vroeg of ik ze zelf kon uithalen. Dat mocht omdat ik vk ben. 

Laat  je me eens weten of er speciale dingen zijn waar we nog op moeten letten ofzo ?

Vandaag niet zo'n goede dag. Linkerborst terug wat pijnlijker of ook spanning.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Natje3:

@Sara236

Nee ik vroeg of de  zaterdag kon terug komen voor controle. Ze zitten zaterdag niet in Brussel zei ze.we bellen dan wel voor binnen 3 maand ? Vond ik wel raar. Ik mocht voor mijn draadjes naar huisarts. Maar vroeg of ik ze zelf kon uithalen. Dat mocht omdat ik vk ben. 

Laat  je me eens weten of er speciale dingen zijn waar we nog op moeten letten ofzo ?

Vandaag niet zo'n goede dag. Linkerborst terug wat pijnlijker of ook spanning.

 

@Natje3 ok ! Ik zal zeker iets laten weten! Drie maanden is wel lang ni?  Ik ga naar Tessenderlo... 

 

Mijn linker kant is vandaag echt aan het zeuren, heb juist eens gekeken maar ik kan er niet veel aan zien. Links is net ietsje voller als rechts maar donderdag weet ik meer. 

 

Laat je donderdag ook iets weten als je verband eraf is ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sara236

Ik laat je zeker iets weten wat ik vind van mijn nieuwe boezem.;)

 

Ik vind het ook zeer lang, ik had zoiets van moet dat eens niet nagekeken worden ?

 

Ik ben al een beetje geruster dat jij dat ook hebt dat gevoel in je borst.

Dat zal dan wel normaal zijn zeker ? Ik heb dat verband vanboven ook al eens wat losgetrokken, maar zie enkel een deeltje. Ze zien er bij gelijk uit denk ik. 

Maar zal je donderdag laten weten of het werkelijk ook zo is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Natje3:

@Silkevc

Bedankt. Ja al die dingen weet ik niet goed;)

Hoe is het met jou ? Heb jij nog pijntjes of niets meer van last ? Hoelang po ben jij nu ?

@Elboobies

Dat ziet er bij mij zo nog hetzelfde uur denk ik. Ik vind het moeilijk met dat verband om te zien. Heb jij nog verband aan ?

 

 

Ja ik heb me verband nog aan. Maar ik kan het voelen. Als je per borst voelt en ik leg dan me linkerhand naast me linker en rechts bij rechts dan kan ik zien of je iets is gezakt en dan zie ik het wel duidelijk... of als je er aan de onderkant  iets tegen aan houd. 

 

 

Heb wel gelezen over als je rechts ben je je rechterspier sterker dus dat duurt langer om te dalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.