Ga naar inhoud

Paprika : 15 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

@pammetje @rozebooz Jeetje wat ben ik al lang niet meer geweest :blink: Alles gaat goed! Ben intens gelukkig met m'n borsten, ze zijn schitterend ;) Heb wat genezen betreft wat problemen gehad met de "oplosbare" hechtingen die niet oplosten en gingen ontsteken. Die heb ik er zelf uitgetrokken en na 3 dagen was alles weer prima. Hoe gaat het met jullie?

 

oh ja, en een foto natuurlijk, van m'n F75

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, July 20, 2017 om 20:27 zei Paprika:

@pammetje @rozebooz Jeetje wat ben ik al lang niet meer geweest :blink: Alles gaat goed! Ben intens gelukkig met m'n borsten, ze zijn schitterend ;) Heb wat genezen betreft wat problemen gehad met de "oplosbare" hechtingen die niet oplosten en gingen ontsteken. Die heb ik er zelf uitgetrokken en na 3 dagen was alles weer prima. Hoe gaat het met jullie?

 

oh ja, en een foto natuurlijk, van m'n F75

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Wauwwie  ik kan mijzelf voorstellen dat je  blij  bent met het resultaat.! Oeff,, wel spannend dat die draadjes gingen ontsteken. Bij mij zitten er nog wel hobbeltjes in de littekens.. maar of dat dan misschien toch nog stukjes dan zijn. Hoop het niet :p. Fijn dat de rest wel goed is gegaan en nu lekker van genieten!!

 

Ik ben even benieuwd.  Bij mijn eerste gesprek gaven ze aan dat er 3 controles zouden zijn. Heb jij rond de 6 weken nog een controle gehad? Bij mij zei ze met de 2 weken controle dat het goed was en dat ik  niet weer met 4 weken terug hoefde te komen.... ondanks het gedoe met mijn linker kant. En nog steeds zit die prothese stuk hoger. :( hoop dat die nog zakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei rozebooz:

 

 

Wauwwie  ik kan mijzelf voorstellen dat je  blij  bent met het resultaat.! Oeff,, wel spannend dat die draadjes gingen ontsteken. Bij mij zitten er nog wel hobbeltjes in de littekens.. maar of dat dan misschien toch nog stukjes dan zijn. Hoop het niet :p. Fijn dat de rest wel goed is gegaan en nu lekker van genieten!!

 

Ik ben even benieuwd.  Bij mijn eerste gesprek gaven ze aan dat er 3 controles zouden zijn. Heb jij rond de 6 weken nog een controle gehad? Bij mij zei ze met de 2 weken controle dat het goed was en dat ik  niet weer met 4 weken terug hoefde te komen.... ondanks het gedoe met mijn linker kant. En nog steeds zit die prothese stuk hoger. :( hoop dat die nog zakt. 

 

Ik heb vorig jaar wel 3 controles gehad.

De eerste na 2 weken, de 2e telefonisch na 6 weken geloof ik en dan met 3 maanden weet een fysieke controle.

dus in principe 2 fysieke controles en 1 telefonische. 

Als je twijfelt over die borst zou ik gewoon even vragen voor een eventuele extra controle. Hoort gewoon bij de nazorg.

Mijn tepels zitten niet echt in het midden en de ene borst zit ook iets hoger. Ik heb toen foto's gemaild naar Frans of hij er even maar wilde kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.