Ga naar inhoud

Paprika : 15 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 30-4-2017 om 14:15 zei LaylaLou:

gefeliciteerd met je datum! :wub: Dr. Straten is voor mij ook nog een kandidaat dus ik ben benieuwd hoe je boobs gaan worden met de hulp van deze pc! 

 

Veel succes met het maken van je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Paprika:

 

Waaaa heb er zo'n zin in! Maar die dromen zeg jeetje mina word er helemaal waus van, niet te geloven! :lol:

Lekker laten gaan die dromen...

Alles is geregeld. De protheses liggen klaar , Frans weet dat ie een middeltje toe moet dienen tegen je misselijkheid , je hebt de pleisters door gemaild waar je goed op reageert en verder kun je er niets meer aan doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Paprika:

@pammetje jij bent goed op de hoogte haha! Aftellen dan maar.. Bring on the boobies and the pain :102::101:

 

Tja fijne gesprekjes met je ma :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje, ik lees hier en daar in de topics de vraag heb je je koffer al gepakt? Wat moet ik behalve 2 bh's (2 maten) m'n ID, druivensuiker en wat plastic tasjes voor eventuele misselijkheid in de auto nog meenemen dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even moeten teruglezen in m'n eigen topic, ik wist niet meer wat ik had meegenomen hahaha. 

In m'n tas had ik 2 flesjes water, paracetamol (was meer voor de terugweg want je krijgt in de kliniek gewoon op tijd medicatie), tijdschriften omdat ik pas na de ronde van Frans naar huis mocht, warme sokken voor op de OK, brillenkoker/lenzenbakje(in m'n brillenkoker heb ik m'n piercings gestopt voor de OK), tussenstukjes voor de bh en de PO bh's. En de oplader van m'n telefoon. En portemonnee uiteraard voor ID enzo.

 

In de auto had ik een emmer met plastic tas erin voor het geval ik misselijk werd, een nekkussentje en een dekentje liggen. 
Dat nekkussentje vond ik echt heel fijn op de terugweg, dan hoef je je hoofd niet de hele tijd rechtop te houden maar kan je toch ergens tegenaan leunen. Met m'n hoofd naar achteren op de hoofdsteun vond ik niet lekker zitten en trok een beetje in m'n borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cola tegen de misselijkheid. Naast mn PO bh's , cola en druivensuiker en een kussen voor in de auto had ik eigenlijk niks bij. Na mn operatie nog lekker weg kunnen dommelen en vooral veel gevreten.

Ik moest ook 11 uur binnen en werd 13.00/13.30 gehaald geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.