Ga naar inhoud

Boobilana : 2 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Boobilana:

@Jezebel1980 Wat heerlijk dat het bij jou al achter de rug is. En wat fijn om te horen dat jij tevreden bent over Schiettecatte en zijn werk! Heb je toevallig ook foto's? Ik ben wel benieuwd naar jouw resultaat. Heb jij ook Sebbin prothesen? 

Hi,

 

nee ik heb geen foto's geplaatst. Ik heb mentor protheses. 300cc rond en dual plane geplaatst dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Jezebel1980:

Hi,

 

ik vond de operatie echt serieus 100% meevallen. Binnen 40 min werd ik weer wakker gemaakt, terwijl ik voor mijn gevoel nou net zo lekker nog lag te slapen....dat buisje in de keel plaatsen ze pas als je onder narcose bent, dus daar merk je niks van. En het infuus is natuurlijk ook maar 1 prikje...ik heb 4 dagen na de operatie echt op de bank gelegen en vrij weinig gedaan, maar daarna ging het vrij snel heel veel beter. Maar goed dit is natuurlijk echt voor iedereen anders. Maar IK zou het morgen zo weer over doen....! Heel veel succes en als je straks nieuwe boobies hebt, ben je super blij!! 

Bedankt tot de peptalk! Ik kan ook niet wachten tot het zover is blij dat het bij jou allemaal is meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4 Apr 2017 at 9:30 PM, Biancaatje said:

Echt apart ik was bij dr Koeijers in kliniek amstelveen en krijg anatomisch 18 mei en heb ons gesprek opgenomen en hij zei zelfs als ik van de trap val en er moeten nieuwe protheses in dat hij dan gewoon vergoed.. omdat het niet mijn schuld maar ook niet zijn schuld is en hij zei letterlijk we gaan niet zeiken over geld! daarom blij dat ik t heb opgenomen.. erg onprofessioneel idd dat ze ruzien bij de balie! En ook zonde dat schiettecate niet de tijd ervoor neemt.. dr koeijers was heel rustig en vroeg steeds heb je nog meer vragen etc en gaf ook veel info zelf al. Misschien een idee om bij hem langs te gaan nog?mag ik je fotos zien? Google ook goed naar die protheses ik krijg wel mentor en ook gegoogled en lees mentor en natrelle goede kwaliteit

Ik ben vandaag in Veldhoven geweest bij dokter Schiettecatte en daar ook gevraagd naar eventuele kosten bij complicaties.  Hij vertelde dat er gekeken wordt naar je persoonlijke situatie en dat je dan een persoonlijke offerte krijgt, maar met een aangepaste prijs. (tegen kostprijs). Maar ik ben ook bij dokter Frans van Straten geweest en daar kan je extra nazorg kopen. (tot 5 jaar). Ik denk dat ik voor Frans van Straten ga :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tue Apr 04 2017 om 21:30 zei Biancaatje:

Echt apart ik was bij dr Koeijers in kliniek amstelveen en krijg anatomisch 18 mei en heb ons gesprek opgenomen en hij zei zelfs als ik van de trap val en er moeten nieuwe protheses in dat hij dan gewoon vergoed.. omdat het niet mijn schuld maar ook niet zijn schuld is en hij zei letterlijk we gaan niet zeiken over geld! daarom blij dat ik t heb opgenomen.. erg onprofessioneel idd dat ze ruzien bij de balie! En ook zonde dat schiettecate niet de tijd ervoor neemt.. dr koeijers was heel rustig en vroeg steeds heb je nog meer vragen etc en gaf ook veel info zelf al. Misschien een idee om bij hem langs te gaan nog?mag ik je fotos zien? Google ook goed naar die protheses ik krijg wel mentor en ook gegoogled en lees mentor en natrelle goede kwaliteit

Grappig dat ik dit lees.

Ik had een bottoming out. Waar wij dus allebei niks aan konden doen.

Koeijers bepaald niet of het wel of niet vergoed wordt. 

Dat moet besproken worden met iemand anders (weer even de naam ervoor niet meer) en die bepaald of het vergoed wordt of niet. In mijn geval werdt het gelukkig vergoed. Maar dat was ook nog echt een twijfel en koeijers kon mij daar geen 100% zekerheid voor zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobilana

 

2 mei, fijn vooruitzicht. Tenzij je een onderbuikgevoel hebt, dan zou ik toch nog een gesprek elders plannen. Heb je een onderbuikgevoel? 

 

Ik was dus bij Diana Gabriels geweest en alles stond gelijk gepland. Maar met een onderbuikgevoel. Daardoor toch nog bij Bergmankliniek geweest, maar ook dit gesprek was niet 100% wat ik gelijk goed vond voelen. Dus ging voor Gabriels. Kon de vinger er maar niet op leggen waarom ik dat onderbuikgevoel had en durfde het tegen niemand te zeggen, omdat ik bang was dat iemand zou zeggen: bij twijfel nooit doen. Wilde het echt graag en dan zou het hele feest een stuk later zijn. 

Toch aan dat onderbuikgevoel toegegeven en verder gaan zoeken. Daardoor bij Dr Verdonck terecht gekomen. Ik kan alleen maar zeggen dat het zo ontzettend fijn is als je geen twijfels hebt over de chrirurg, kliniek, het merk. Alles klopte. En dan wordt het ineens alleen maar genieten. Achteraf ben ik dus heel blij dat ik er aan heb toegegeven. 

 

Zolang 2 mei staat en je nog niks hebt aanbetaalt, kun je overal nog even op gesprek gaan. Of nog eens een gesprek met de huidige chirurg. Al is het maar om nog zekerder te worden van je keuze. Als je dit nodig hebt tenminste. 

 

Er zijn hier wel meer meiden met Sebbin. Volgens mij is dit merk net wat smaller dan andere merken. 

 

Succes met alle keuzes en veel plezier met het vooruitzicht. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2017 om 07:42 zei Mia '82:

Hoi @Boobilana

 

2 mei, fijn vooruitzicht. Tenzij je een onderbuikgevoel hebt, dan zou ik toch nog een gesprek elders plannen. Heb je een onderbuikgevoel? 

 

Ik was dus bij Diana Gabriels geweest en alles stond gelijk gepland. Maar met een onderbuikgevoel. Daardoor toch nog bij Bergmankliniek geweest, maar ook dit gesprek was niet 100% wat ik gelijk goed vond voelen. Dus ging voor Gabriels. Kon de vinger er maar niet op leggen waarom ik dat onderbuikgevoel had en durfde het tegen niemand te zeggen, omdat ik bang was dat iemand zou zeggen: bij twijfel nooit doen. Wilde het echt graag en dan zou het hele feest een stuk later zijn. 

Toch aan dat onderbuikgevoel toegegeven en verder gaan zoeken. Daardoor bij Dr Verdonck terecht gekomen. Ik kan alleen maar zeggen dat het zo ontzettend fijn is als je geen twijfels hebt over de chrirurg, kliniek, het merk. Alles klopte. En dan wordt het ineens alleen maar genieten. Achteraf ben ik dus heel blij dat ik er aan heb toegegeven. 

 

Zolang 2 mei staat en je nog niks hebt aanbetaalt, kun je overal nog even op gesprek gaan. Of nog eens een gesprek met de huidige chirurg. Al is het maar om nog zekerder te worden van je keuze. Als je dit nodig hebt tenminste. 

 

Er zijn hier wel meer meiden met Sebbin. Volgens mij is dit merk net wat smaller dan andere merken. 

 

Succes met alle keuzes en veel plezier met het vooruitzicht. 

 

xx

 

Lieve @Mia '82,

 

Bedankt voor je lieve berichtje. Ik twijfel niet (meer) over de chirurg, de kliniek of de prothesen. Ik heb inmiddels zoveel goede verhalen gehoord/gelezen over Schiettecatte en de kliniek dat ik daar helemaal op vertrouw. Ook de prothesen lijken mij prima. Hij zal het niet voor niets adviseren. Ik lees goede verhalen over Sebbin en ik vond ze persoonlijk ook beter aanvoelen dan de Mentor. Ik kan gewoon moeilijk keuzes maken haha. Onzekere muts dat ik ben.. Nu de operatie over twee weken is en ik al betaald heb, ga ik weer twijfelen.. Wat een geld! Kan ik ook andere leuke dingen mee doen.. Ik vind het gewoon heel spannend.. De operatie, de herstelperiode, hoe zal het eruit gaan zien? Maar dat zal ik blijven houden. Als ik dan weer foto's op dit forum zie, denk ik weer ik ga het gewoon doen! :-)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vanmorgen werd ik gebeld door kliniek Amstelveen. Ik kreeg de tijd door waarop ik aanstaande dinsdag 2 mei aanwezig moet zijn. 9.15uur moet ik mezelf melden in Amstelveen. Spannend!! Aan de ene kant heb ik er veel zin in, want vanaf dan heb ik eindelijk mooie borsten. Aan de andere kant vind ik het ook heel spannend en beginnen de twijfels toe te slaan. Wat doe ik mezelf aan? Snijden in een gezond lijf.. Ik ben gek! Wat als ik het niet mooi vind? Wat als het mis gaat? Wat als het herstel zooooo tegenvalt? etcetc... Maar ik weet ook dat als ik er nu vanaf zie, dat ik over een half jaar weer ditzelfde traject doorloop.... Ik zet dus gewoon door! Zoals bijna alle dames hier, zal ik er geen spijt van krijgen :-). Iemand nog tips voor de operatiedag? Of daarna? Ze zijn welkom in ieder geval :-).

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobilana

 

he meis, 

 

Ik heb je laatste topic even samengevoegd met dit topic, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hier in dit topic kun je alle verdere updates, vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Boobilana

 

he meis, 

 

Ik heb je laatste topic even samengevoegd met dit topic, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hier in dit topic kun je alle verdere updates, vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Bedankt. Toen ik het had geplaatst, zag ik al dat ik het niet goed had gedaan.. Sorry! Bedankt voor het verplaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobilana:

Vandaag is mijn grote bv dag. Ik heb vannacht weinig geslapen helaas. Deels door mn kids en deels door de zenuwen. We zijn nu onderweg naar Amstelveen. Over een paar uur heb ik borsten! En pijn! :o Whish me luck!

 

Xx

Heel veel succes vandaag ik hoop voor je dat de pijn mee valt. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees nu net je verhaal en herken veel van je situatie en twijfel. Ik ben 30 jaar, heb twee kinderen een had na de zwangerschappen ook niets meer over. Mij borsten zijn tijdens de zwangerschappen van een c cupje naar een G cup gegroeid, waardoor ik ook een slappe huid had. Dit maakte dat ik 400cc moest laten plaatsen(anders zou er huid ingenomen moeten worden en zou het een stuk complexer worden)

Maar goed, ik ben 19 april geopereerd en heb geen moment spijt gehad hierna! Pijn is ook goed te doen. Had de eerste nacht wat hulp nodig om uit bed te komen, daarna lukte het mij om mijn been als hefboom te gebruiken en kon ik zo overeind komen. Hopelijk ben jij straks ook helemaal tevreden met het resultaat en alvast veel succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve allemaal,

Wat een lieve berichtjes van jullie. Zo fijn om te weten dat er lieve meiden met me meeleven. :-)

Ik ben 9u vanmorgen geopereerd. Ik kon eerder, want de dame voor mij was er tussenuit. Het ging allemaal heel snel. 8.45u was ik in Amstelveen. Hop naar een bed, man mocht niet mee (liever niet, vanwege privacy andere dames). Uitlkleden, OK jasje aan. Infuus erin, aftekenen en GO! Op zich wel fijn dat het zo snel ging, maar was ook wel er lopende band wel zo. Toen ik op de OK lag vond ik het echt even heel spannend. Zo'n heel team om mij heen, ik onder de lampen..blegh. Ik voelde dat ik enorm zweette terwijl het er heel koud was. Angstzweet waarschijnlijk haha. Maar ik was al snel onder zijl. Ik moest aan uers leuks denken, dus dat heb ik gedaan. Voor mijn gevoel was ik een seconde later weer wakker. Ik voelde me high en slaperig.  Ik vond het eigenlijk wel lekker haha. Ik werd heel goed verzorgd. Ik had het heel koud, dus ik kreeg een warmteblazer onder mijn dekbed. Toen ik eenmaal weer een beetje op aarde geland was, kreeg ik wat te eten en drinken. Ik was totaal niet misselijk, dus ik heb alles opgegeten! Mijn bloeddruk was wat aan de lage kant maar dat heb ik vaker. Ik kreeg een bh aangemeten en ik mocht proberen te plassen. Dat lukte gelijk, dus daarna mocht ik al snel naar huis. We reden 12.12u weer naar huis. Dus het is echt heel snel gegaan.

 

De operatie was wel in Amstelveen, maar niet in kliniek Amstelveen. Het was in een medisch centrum vlakbij het centrum. Ik ben de naam even vergeten. Het was een centrum waar ze vooral botoperaties doen. Ik vond dat geen probleem en is ook prima gegaan. 

Dr. Schiettecatte heb ik echt maar heel even gezien. Met het tekenen, foto maken en kort voor en na de operatie. Logisch want in de tijd dat ik binnen was werden er 4/5 dames geopereerd, waaronder ik. Ik ben tevreden over hoe het gegaan is. Ik ben goed verzorgd, ik kon al mijn vragen stellen, maar het was dus wel een beetje lopende bandwerk. Maar misschien is dat wel normaal, ik ben nooit eerder geopereerd en heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen.

 

De pijn is nu dragelijk. Ik heb net wat geslapen, maar ik word wel telkens wakker van de pijn. Het voelt alsof ik door een vrachtwagen overreden ben haha.  Ik heb een recept gekregen voor tramadol, naproxen en een maagbeschermer. Ik neem nu alleen de Naproxen, maagbeschermer en paracetamol in. Tramadol probeer ik te vermijden omdat ik begreep dat dat wel zwaar spul is. Als het niet hoeft dan liever niet, maar waarschijnlijk praat ik morgen of vannacht anders ;-). Ik ben totaal niet misselijk geweest en heb gewoon normale trek. Ik kijk wel een beetje op tegen de nacht. Ik merk dat ik liggend in bed veel minder fijn vind, dan zitten of staan. 

 

Ik mag morgen gewoon voorzichtig douchen. Ik denk niet dat ik dat ga doen. Gewoon beetje met washandje, meer niet. Ik probeer morgen foto's te maken en plaatsen. Hou het nu liever lekker ingepakt. 

 

Tot snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobilana:

Hoi lieve allemaal,

Wat een lieve berichtjes van jullie. Zo fijn om te weten dat er lieve meiden met me meeleven. :-)

Ik ben 9u vanmorgen geopereerd. Ik kon eerder, want de dame voor mij was er tussenuit. Het ging allemaal heel snel. 8.45u was ik in Amstelveen. Hop naar een bed, man mocht niet mee (liever niet, vanwege privacy andere dames). Uitlkleden, OK jasje aan. Infuus erin, aftekenen en GO! Op zich wel fijn dat het zo snel ging, maar was ook wel er lopende band wel zo. Toen ik op de OK lag vond ik het echt even heel spannend. Zo'n heel team om mij heen, ik onder de lampen..blegh. Ik voelde dat ik enorm zweette terwijl het er heel koud was. Angstzweet waarschijnlijk haha. Maar ik was al snel onder zijl. Ik moest aan uers leuks denken, dus dat heb ik gedaan. Voor mijn gevoel was ik een seconde later weer wakker. Ik voelde me high en slaperig.  Ik vond het eigenlijk wel lekker haha. Ik werd heel goed verzorgd. Ik had het heel koud, dus ik kreeg een warmteblazer onder mijn dekbed. Toen ik eenmaal weer een beetje op aarde geland was, kreeg ik wat te eten en drinken. Ik was totaal niet misselijk, dus ik heb alles opgegeten! Mijn bloeddruk was wat aan de lage kant maar dat heb ik vaker. Ik kreeg een bh aangemeten en ik mocht proberen te plassen. Dat lukte gelijk, dus daarna mocht ik al snel naar huis. We reden 12.12u weer naar huis. Dus het is echt heel snel gegaan.

 

De operatie was wel in Amstelveen, maar niet in kliniek Amstelveen. Het was in een medisch centrum vlakbij het centrum. Ik ben de naam even vergeten. Het was een centrum waar ze vooral botoperaties doen. Ik vond dat geen probleem en is ook prima gegaan. 

Dr. Schiettecatte heb ik echt maar heel even gezien. Met het tekenen, foto maken en kort voor en na de operatie. Logisch want in de tijd dat ik binnen was werden er 4/5 dames geopereerd, waaronder ik. Ik ben tevreden over hoe het gegaan is. Ik ben goed verzorgd, ik kon al mijn vragen stellen, maar het was dus wel een beetje lopende bandwerk. Maar misschien is dat wel normaal, ik ben nooit eerder geopereerd en heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen.

 

De pijn is nu dragelijk. Ik heb net wat geslapen, maar ik word wel telkens wakker van de pijn. Het voelt alsof ik door een vrachtwagen overreden ben haha.  Ik heb een recept gekregen voor tramadol, naproxen en een maagbeschermer. Ik neem nu alleen de Naproxen, maagbeschermer en paracetamol in. Tramadol probeer ik te vermijden omdat ik begreep dat dat wel zwaar spul is. Als het niet hoeft dan liever niet, maar waarschijnlijk praat ik morgen of vannacht anders ;-). Ik ben totaal niet misselijk geweest en heb gewoon normale trek. Ik kijk wel een beetje op tegen de nacht. Ik merk dat ik liggend in bed veel minder fijn vind, dan zitten of staan. 

 

Ik mag morgen gewoon voorzichtig douchen. Ik denk niet dat ik dat ga doen. Gewoon beetje met washandje, meer niet. Ik probeer morgen foto's te maken en plaatsen. Hou het nu liever lekker ingepakt. 

 

Tot snel xx

Wat ben ik blij voor je dat het allemaal goed en aardig snel is gegaan. Vind het ook ontzettend fijn om te lezen hoe het allemaal zo'n beetje in zijn werk gaat. Hoop dat de pijn vannacht ook een beetje draaglijk is. En nu lekker rustig aan doen en laat je goed verzorgen en geniet maar lekker van je nieuwe borsten 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je verslag te lezen! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Wat ik de afgelopen week heb gedaan is 2 kussens recht zetten en dan een voedingskussen daar tegenaan zodat ik ondersteuning in mijn nek had. Zo kun je half zittend slapen. Ik heb veel gehad aan het medicijnschema wat @best_boobie voor me had gemaakt. Zo voorkom je de ergste pijn. Ik wens je een voorspoedig herstel en laat je lekker verzorgen nu xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.