Ga naar inhoud

Boobilana : 2 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Jasminav:

Ja ontzettend spannend!! En ik snap al die twijfels die je had erg goed. Vooral de twijfel of je de juiste maat kiest. Je wilt geen spijt krijgen dat je te klein hebt gekozen, maar ook weer niet dat je te groot hebt gekozen hahaha

 

Komt vast allemaal goed. Zou ik je album mogen zien?

xx

Je kunt mijn album nu zien.

Xx

10 uur geleden zei Cathytje:

@BoobilanaHey meid, proficiat met je aanwinst! Super dat het herstel zo vlot verloopt! Effe tanden bijten.... tegen de zomer kan je pronken in een mooi gevulde bikini :)

Ik ben 29 mei aan de beurt. Vind het allemaal enorm spannend! Zou ik mogen meekijken in je album? Ik twijfel nog over de maat en probeer zoveel mogelijk te vergelijken met anderen. Xxx

Spannend! Nog ff geduld. Je kunt nu in mijn album. Succes met aftellen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
29 minuten geleden zei Boobilana:

Je kunt mijn album nu zien.

Xx

Spannend! Nog ff geduld. Je kunt nu in mijn album. Succes met aftellen. Xx

Dank je wel!! Nog maar 9 dagen hahaha

 

Ontzettend mooi en natuurlijk resultaat zeg! Als het straks helemaal genezen en op z'n plaats zit dan zie je niet eens dat het 'nep' is! Heel veel plezier ervan. Ik hou je op de hoogte van mijn process ;) xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag precies twee weken po. Tijd voor een update!
De afgelopen twee weken zijn me alles mee gevallen. Mijn herstel ging in het begin heel snel. De eerste 2 dagen zijn gewoon het vervelendst, maar het is prima te doen. Het enige wat ik niet kon is zelfstandig in en uit bed komen.
 

Gisteren had ik eigenlijk mijn eerste controleafspraak in Kliniek Amstelveen. Helaas lag is gisteren met buikgriep op bed, dus die afspraak moest ik afzeggen. Ik kon alleen vandaag terecht en anders had het geen zin meer vertelde de dame aan de telefoon. Wondcontrole moet blijkbaar binnen 2 weken.. Omdat ik vandaag belangrijke afspraken op mijn werk heb, kon ik ook vandaag niet komen. Ze gaf me geen andere opties, dat vond ik wel vreemd en niet klantvriendelijk. Ze had zoiets van, ja dan toch geen controle?! Heel raar. Ik vroeg of ik ook een telefonische afspraak mocht hebben. Eerst deed ze daar heel moeilijk over, maar uiteindelijk kon ik om 15u bellen en vragen naar een collega (verpleegkundige denk ik). Toen ik haar aan de lijn had, stelde ik voor om langs mijn huisarts te gaan om te vragen of zij mijn wond kan bekijken en eventueel lange draden/knoopjes kort kan knippen. Ik heb oplosbare hechtingen, dus zo spannend is dat niet. Dat was prima zei ze. Ik kon ook daarna foto's maken en die naar de kliniek sturen. Gelukkig, eindelijk iemand aan de telefoon die wel meedenkt.

Zo gezegd zo gedaan. Vandaag bij de huisarts geweest. Ze vond het er allemaal heel netjes uitzien. Ze heeft een paar draadjes korter geknipt, maar verder moeten we er vooral gewoon vanaf blijven zei ze. Ik zal zo een paar foto's maken en naar de kliniek sturen.

 

Mijn borsten voelen nog wel gek aan. Ze zijn heeeeeeel gevoelig. Vooral mijn tepels. Alsof ze open liggen ofzo. Echt niet fijn. In het begin had ik dit helemaal niet. Toen waren ze vooral gevoelloos, maar dat is nu wel anders. Ook voel ik mijn wond /hechting wel beter nu de pleister eraf is.

 

Maar wat vind ik ze mooi!! Elke dag maak ik wel een paar keer mijn sport-bh los om er weer even naar te kijken haha! (nerd) Ik vind ze al best natuurlijk en onder mijn kleding zie je echt geen grote verandering, precies zoals ik wilde. Ik ben nog maar twee weken verder, dus ik ben benieuwd hoeveel mooier ze nog gaan worden.

 

Ik ben nu al een week aan het werk en ook dat gaat prima. Het lastigste vind ik eigenlijk nog het autorijden. Maar het is maar een kleine afstand, dus dat is goed te doen. Mijn man is ook weer gaan werken, dus ik ben ook regelmatig alleen met mn kinderen. Ik ontkom er niet aan om mijn dochter soms te tillen, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden of door het creatief op te lossen met hulp van mijn knie bijvoorbeeld.

 

Qua tips kan ik nu al wel zeggen:
- Schiettecatte is echt een prima pc. Heel kundig! Zeker een aanrader.
- Kliniek Amstelveen: zou ik niet zomaar adviseren. Echt lopende band werk. Ze nemen geen/weinig tijd voor je en je wordt niet heel klantvriendelijk behandeld. Tijdens de operatiedag ben ik echt wel goed verzorgd hoor, maar het voor- en natraject vind ik rommelig gaan. Zo zou ik een dag na de operatie gebeld worden... nooit gebeurd. Ik moest zelf contact opnemen.. Je betaalt een flink bedrag en daar mag ook wel naar gehandeld worden vind ik.
- Keuze sport-bh: Na de operatie wordt je een sport-bh aangemeten. Ook dit ging bij mij heel snel. Ik kon kiezen tussen een duurdere van €90,- en een goedkopere van €45/€50,- (prijs ben ik even vergeten). Ik heb ze allebei gepast en koos voor de duurdere. Met het idee: die is duurder, dus zal wel beter zijn (domme gedachte..i know..). Omdat het ritsje van de goedkopere bh een beetje raar deed kreeg ik die er gratis bij. Gelukkig maar want die vind ik veeeeeeeel fijner! Er was uiteindelijk niets mis met het ritsje, waarschijnlijk zat er een stukje stof tussen. De duurdere bh is nu ook te groot en geeft helemaal geen steun. Ook zit die bh haast tot mijn navel en dat zit niet lekker. Zeker niet 6 weken lang! Advies: kies de goedkopere bh en neem de tijd met het aanmeten ervan!

 

Ik zet straks nieuwe foto's in mijn album. Tot zover mijn update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je update te lezen en dat je redelijk snel hersteld. Super fijn! Wel jammer hoe het beetje is gelopen qua zorg. Hoop als er wat aan de hand is dat je netjes wordt geholpen. Ik hoop dat bij mij het herstel ook zo vlot verloopt. 1ste dag nu na de operatie.. Dus voel mijzelf echt een omatje

 

Is bij jou nog de onderkant mooi geworden? Je schreef dat er een vouw zat. Zou ik misschien mee mogen kijken in je album? :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei rozebooz:

Leuk om je update te lezen en dat je redelijk snel hersteld. Super fijn! Wel jammer hoe het beetje is gelopen qua zorg. Hoop als er wat aan de hand is dat je netjes wordt geholpen. Ik hoop dat bij mij het herstel ook zo vlot verloopt. 1ste dag nu na de operatie.. Dus voel mijzelf echt een omatje

 

Is bij jou nog de onderkant mooi geworden? Je schreef dat er een vouw zat. Zou ik misschien mee mogen kijken in je album? :)

 

 

Bedankt voor je berichtje. De onderkant is al veel mooier geworden, maar ze moeten nog wat zakken natuurlijk dus dat zal nog wel iets veranderen.

Sterkte met je herstel. De eerste dagen zijn niet zo fijn, maar vanaf de derde dag wordt het steeds beter. Ik geef je toegang tot mijn album. Mag ik ook jouw foto's zien? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Boobilana:

Bedankt voor je berichtje. De onderkant is al veel mooier geworden, maar ze moeten nog wat zakken natuurlijk dus dat zal nog wel iets veranderen.

Sterkte met je herstel. De eerste dagen zijn niet zo fijn, maar vanaf de derde dag wordt het steeds beter. Ik geef je toegang tot mijn album. Mag ik ook jouw foto's zien? 

X

Ik vind ze al heel mooi.! En fijn om te horen dat het naar de 3de dag misschien wel makkelijker wordt.. zou heel fijn zijn.! Ik zal je toevoegen :D Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Boobilana. Fijn om jouw ervaringen te lezen. Hoe gaat het nu met je? Jij had toch ronde implantaten gekregen of heb ik 't nu verkeerd gelezen? En zijn ze dp geplaatst? 

Zelf heb ik 27 juli een afspraak bij Schiettecatte in Veldhoven, ben erg benieuwd! 

Zou ik misschien toegang mogen hebben tot jouw foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-27 om 10:24 zei Anouk12:

@Boobilana. Fijn om jouw ervaringen te lezen. Hoe gaat het nu met je? Jij had toch ronde implantaten gekregen of heb ik 't nu verkeerd gelezen? En zijn ze dp geplaatst? 

Zelf heb ik 27 juli een afspraak bij Schiettecatte in Veldhoven, ben erg benieuwd! 

Zou ik misschien toegang mogen hebben tot jouw foto's?

Hoi Anouk12,

Het gaat wel goed. Dinsdag 4 weken verder. Ik moet nog nieuwe foto's plaatsen. De wonden zijn helemaal dicht. Wel heb ik rechts nog wat last. Dat komt voor mijn gevoel omdat mijn huid gesloten is, maar het touwtje of het knoopje van de hechting nog niet opgelost is. Voelt irritant aan. Hoop dat het snel over gaat. De andere kant vind ik niet zo mooi gehecht. Er lijkt een soort flapje te ontstaan nu. Ik hoop dat dat nog weg trekt.

Klopt ik heb ronde inderdaard. Sebbin 310 dual plane. Spannend hoor dat jij bijna op gesprek gaat. Laat je goed informeren en adviseren. Veel plezier!

 

Ik zal je toegang geven tot mijn foto's.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobilana

Ik ben met grote interesse jouw voortgang aan het lezen! Ik heb 7 juni een consult bij dr. Schiettecatte in Amstelveen. Daarom ben ik stiekem wel heel benieuwd hoe je borsten er uitzien ^_^ Zou ik je album mogen zien?

 

Klopt het trouwens dat Schiettecatte bijna alleen ronde dual plane doet? En kan ik gewoon 3d laten maken van zowel anatomisch als rond? Ik twijfel nog een klein beetje.. Wat is de reden dat jij voor rond hebt gekozen?

 

Thanks alvast :)

 

x Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎31‎-‎5‎-‎2017 om 16:23 zei Laura-B:

@Boobilana

Ik ben met grote interesse jouw voortgang aan het lezen! Ik heb 7 juni een consult bij dr. Schiettecatte in Amstelveen. Daarom ben ik stiekem wel heel benieuwd hoe je borsten er uitzien ^_^ Zou ik je album mogen zien?

 

Klopt het trouwens dat Schiettecatte bijna alleen ronde dual plane doet? En kan ik gewoon 3d laten maken van zowel anatomisch als rond? Ik twijfel nog een klein beetje.. Wat is de reden dat jij voor rond hebt gekozen?

 

Thanks alvast :)

 

x Laura

Hoi Laura, Ik lees je berichtje nu pas. Sorry!! Je hebt je consult inmiddels ook al gehad. Ik moet binnenkort nog even wat nieuwe foto's maken, want intussen ben ik bijna 6 weken verder en zijn ze alleen maar mooier geworden! :-) Natuurlijk mag je mijn album inzien. Ik zal je toegang geven.

 

Schiettecatte gaat volgens mij vooral voor dual plane en rond. Hij vindt dat er bijna geen verschil te zien is tussen rond en anatomisch. En anatomisch kunnen gaan draaien, dus daarom beter rond. Dat is zijn mening geloof ik. Als je anatomisch wilt dan zou ik voor Dr. Koeijers gaan. Hij is daar meer voorstander van en heeft daar meer ervaring mee geloof ik. Ik heb voor rond gekozen, omdat ik veel foto's op dit forum heb gezien van ronde implantaten en ik dat heel mooi vind. En het idee dat zo'n anatomische implantaat kan gaan draaien vond ik ook een beetje een eng idee. Het ziet er bij mij nu echt heel natuurlijk uit.

 

Hoe is je consult gegaan? Wat is je eerste indruk? Wat is nu je voorsituatie en wat zijn je wensen? Ik ben heel benieuwd. Succes in ieder geval met het vooronderzoek en de voorpret.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Boobilana:

Hoi Laura, Ik lees je berichtje nu pas. Sorry!! Je hebt je consult inmiddels ook al gehad. Ik moet binnenkort nog even wat nieuwe foto's maken, want intussen ben ik bijna 6 weken verder en zijn ze alleen maar mooier geworden! :-) Natuurlijk mag je mijn album inzien. Ik zal je toegang geven.

 

Schiettecatte gaat volgens mij vooral voor dual plane en rond. Hij vindt dat er bijna geen verschil te zien is tussen rond en anatomisch. En anatomisch kunnen gaan draaien, dus daarom beter rond. Dat is zijn mening geloof ik. Als je anatomisch wilt dan zou ik voor Dr. Koeijers gaan. Hij is daar meer voorstander van en heeft daar meer ervaring mee geloof ik. Ik heb voor rond gekozen, omdat ik veel foto's op dit forum heb gezien van ronde implantaten en ik dat heel mooi vind. En het idee dat zo'n anatomische implantaat kan gaan draaien vond ik ook een beetje een eng idee. Het ziet er bij mij nu echt heel natuurlijk uit.

 

Hoe is je consult gegaan? Wat is je eerste indruk? Wat is nu je voorsituatie en wat zijn je wensen? Ik ben heel benieuwd. Succes in ieder geval met het vooronderzoek en de voorpret.

 

xx

@Boobilana

Hey!

Geen probleem :) ik heb indd ook het consult gehad. Er zijn 3d foto's gemaakt van 310 cc en 345 cc sebbin rond rm. Ik twijfel enorm. Ik hoef niet per se enorme borsten maar vind het lastig inschatten hoe groot ze uiteindelijk worden. Schiettecatte gaf aan dat er zelfs 415cc in past haha! Voor mij iets te groot ;-)

 

Hoe voel je je nu na 6 weken? Heb je er nog last van? Ik kijk toch wel een beetje op tegen het herstel... kan me niet voorstellen dat paracetamol en diclofenac de pijn dekt :rolleyes:18 juli staat de operatie gepland! 

 

Ik ga snel even in je album kijken. Bedankt voor je reactie!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎6‎-‎2017 om 10:34 zei Laura-B:

@Boobilana

Hey!

Geen probleem :) ik heb indd ook het consult gehad. Er zijn 3d foto's gemaakt van 310 cc en 345 cc sebbin rond rm. Ik twijfel enorm. Ik hoef niet per se enorme borsten maar vind het lastig inschatten hoe groot ze uiteindelijk worden. Schiettecatte gaf aan dat er zelfs 415cc in past haha! Voor mij iets te groot ;-)

 

Hoe voel je je nu na 6 weken? Heb je er nog last van? Ik kijk toch wel een beetje op tegen het herstel... kan me niet voorstellen dat paracetamol en diclofenac de pijn dekt :rolleyes:18 juli staat de operatie gepland! 

 

Ik ga snel even in je album kijken. Bedankt voor je reactie!

X

Hoi, Ik heb je nu toegang gegeven tot mijn album hoor.
Je hebt volgens mij precies hetzelfde gesprek als ik gehad haha. Ik kon ook kiezen tussen die 3 en ik wilde ook geen enorme borsten. Wat is nu je voorsituatie? Ik had bijna niets en heb nu 80C. Dat is best een verschil. In het begin vond ik ze erg groot en moest ik er erg aan wennen. Nu ben ik er al aangewend en vind ik het goed bij mijn lichaam passen. Ik voel me prima nu. Ik voel het soms nog wel hoor, vooral als ik mijn borstspieren span, maar het gaat echt heel goed. Vanaf dinsdag ook weer normale bh's! Whoehoe!!

 

Het herstel vond ik wel meevallen. Bij Schiettecatte krijg je geen diclofenac. Je krijgt 1 wat zwaarder medicijn voor als je het echt niet meer trekt. Slaap je beter op dus heb ik 2x voor de eerste nachten gebruikt. En je krijgt een medicijn die je de eerste drie dagen naast paracetamol moet slikken. Daar red je het prima mee hoor. De eerste drie dagen zijn gewoon even rot, maar het is echt prima te doen. Achteraf bekeken zijn de 6 weken voorbij gevlogen. Ik ben ook al na een week weer gaan werken en na twee weken moest ik veel dingen weer alleen doen, (ik heb hele kleine kids). Maar met een beetje creativiteit lukte mij dat gewoon.

 

Spannend zeg dat je datum nu staat. 18 juli schiet ook al op. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel. Je mag me ook altijd een pb sturen.

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi ladies,

 

Ik heb nu een raaaaaar verhaal. Ik ben benieuwd dat er nog meer dames zijn die hier nu last van hebben.
Ik ben geopereerd bij kliniek Amstelveen door Dr. Schiettecatte. Gelukkig gaat alles goed. Volgende week woensdag zou ik mijn eindcontrole hebben. Nu werd ik gisteren gebeld met de mededeling dat de afspraak niet door kan gaan omdat Dr. Schiettecatte niet meer bij Kliniek Amstelveen werkt en dat de kliniek failliet is. Ik schrok ervan! Ik zei maar bij wie moet ik dan mijn eindcontrole doen? De dame aan de telefoon zei, ja niet bij ons want wij bestaan niet meer. Ik vroeg of ik bij een andere kliniek langs kon gaan bij Dr. Schiettecatte en toen gaf ze aan dat Dr. Schiettecatte helemaal niet meer werkt en dat hij waarschijnlijk in het buitenland gaat werken.

Ik vind dit echt zo'n verhaal wat je alleen op tv hoort en waar ik juist bang voor was.. Ik ben nu natuurlijk heel bang dat er straks toch nog iets mis gaat. Zijn er nog meer dames die hier nu last van hebben? Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar nog niks van gehoord ik heb vorige week contact gehad met Veldhoven kliniek waar hij werkt hij was vorige week met vakantie en de consulente heeft gewoon mijn vraag naar hem toe gestuurd en hij heeft die beantwoord 

 

Ik word zelf 24 juli door hem geopereerd 

 

Dus weet niet wat waar is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎31‎-‎5‎-‎2017 om 16:23 zei Laura-B:

@Boobilana

Ik ben met grote interesse jouw voortgang aan het lezen! Ik heb 7 juni een consult bij dr. Schiettecatte in Amstelveen. Daarom ben ik stiekem wel heel benieuwd hoe je borsten er uitzien ^_^ Zou ik je album mogen zien?

 

Klopt het trouwens dat Schiettecatte bijna alleen ronde dual plane doet? En kan ik gewoon 3d laten maken van zowel anatomisch als rond? Ik twijfel nog een klein beetje.. Wat is de reden dat jij voor rond hebt gekozen?

 

Thanks alvast :)

 

x Laura

Hoi Laura,

 

Ben jij ook gebeld door kliniek Amstelveen over het feit dat ze failliet zijn? Jij zou volgende week geopereerd worden toch?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg! 

Word volgende week maandag geopereerd door dr Karim in officieel kliniek Amstelveen. De locatie is alleen omgezet naar bosch en duin. Nu begrijp ik dus waarom. Na de operatie ga ik vragen of kliniek Amstelveen failliet is, ben benieuwd wat hij gaat zeggen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je op Google intypt komt het er wel te staan dat op 27 juni de kliniek failliet is verklaard zeg maar 

Ik zelf word ook 24ste geopereerd in Bosch en duin zou eerst ook of Amstelveen zijn of schijndel dus denk dat het failliet zijn wel waar is maar dat is mooi rot als je daar nog op controle etc moet ja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Cha1990:

als je op Google intypt komt het er wel te staan dat op 27 juni de kliniek failliet is verklaard zeg maar 

Ik zelf word ook 24ste geopereerd in Bosch en duin zou eerst ook of Amstelveen zijn of schijndel dus denk dat het failliet zijn wel waar is maar dat is mooi rot als je daar nog op controle etc moet ja 

 

Denk je dat het voor ons nadelen gaat hebben? Of krijgen wij dan gewoon de na controlles op de andere locatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.