Ga naar inhoud

Boobilana : 2 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei misagi:

Leuk om je verslag te lezen! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Wat ik de afgelopen week heb gedaan is 2 kussens recht zetten en dan een voedingskussen daar tegenaan zodat ik ondersteuning in mijn nek had. Zo kun je half zittend slapen. Ik heb veel gehad aan het medicijnschema wat @best_boobie voor me had gemaakt. Zo voorkom je de ergste pijn. Ik wens je een voorspoedig herstel en laat je lekker verzorgen nu xxx

Bedankt voor de tips! @best_boobie heb je voor mij ook zo'n handig medicijnschema ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is, en het is natuurlijk ook lopende band werk voor die chirurgen, het is nou eenmaal hun werk....maar voor ons soms wel erg confronterend....

Vandaag zal wrs je zwaarste dag worden, dus neem lekker je pijnstilling en veel rusten, vanaf morgen gaat het elke dag een beetje beter ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste dag na de opereratiedag, tijd voor een update. Gisteravond werd de pijn erger, daarom toch voordat ik naar bed ging de zwaardere medicijnen ingenomen. Lijkt op morfine dus best heftig spul, maar daardoor kon ik wel af en toe wat slapen. Niet veel, want ik werd toch wakker van de pijn en het stijve en beurse gevoel. Maar goed, toch een beetje geslapen.

 

Vanmorgen voelde ik me wel wat beter. Ik kan mezelf wassen en aankleden. Het enige waar ik hulp bij nodig heb is mezelf in en uit bed krijgen en iets boven mijn hoofd pakken. Ik had het erger verwacht. Mijn kinderen snappen niet wat er met mij is. Dat vind ik wel ladtig. Mijn dochter is 1 en ze wil graag dat ik haar optil en met dr kroel maar dat gaat natuurlijk niet.

Vandaag zou de ergste dag zijn geloof ik. Tot nu toe voel ik me beter als gisteren, maar misschien komt het nog. Ik zag net wel dat ik 3kg zwaarder ben, veel vocht denk/hoop ik? En de siliconen wegen ook wat natuurlijk.

 

Ik heb mijn nieuwe boobies eens goed bekeken en ik denk dat ze heel mooi worden. Ze zijn nu nog heel hard, beurs en gezwollen, maar ik ben blij met de maat. Dit past bij mij. Het voelt nog niet als van mij. Als iets, wat bij mijn lichaam hoort. Ik vind het ook nog een beetje onwerkelijk dat ik nu borsten heb. Zo'n verschil! Van A naar een flinke C. Ik zet straks wat foto's in mijn album. Is wel privé dus mocht je nieuwsgierig zijn, laat het even weten. Ik ga nu ff plat, doordat ik me zo goed voel, merk ik dat ik te veel doe.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobilana:

Vandaag de eerste dag na de opereratiedag, tijd voor een update. Gisteravond werd de pijn erger, daarom toch voordat ik naar bed ging de zwaardere medicijnen ingenomen. Lijkt op morfine dus best heftig spul, maar daardoor kon ik wel af en toe wat slapen. Niet veel, want ik werd toch wakker van de pijn en het stijve en beurse gevoel. Maar goed, toch een beetje geslapen.

 

Vanmorgen voelde ik me wel wat beter. Ik kan mezelf wassen en aankleden. Het enige waar ik hulp bij nodig heb is mezelf in en uit bed krijgen en iets boven mijn hoofd pakken. Ik had het erger verwacht. Mijn kinderen snappen niet wat er met mij is. Dat vind ik wel ladtig. Mijn dochter is 1 en ze wil graag dat ik haar optil en met dr kroel maar dat gaat natuurlijk niet.

Vandaag zou de ergste dag zijn geloof ik. Tot nu toe voel ik me beter als gisteren, maar misschien komt het nog. Ik zag net wel dat ik 3kg zwaarder ben, veel vocht denk/hoop ik? En de siliconen wegen ook wat natuurlijk.

 

Ik heb mijn nieuwe boobies eens goed bekeken en ik denk dat ze heel mooi worden. Ze zijn nu nog heel hard, beurs en gezwollen, maar ik ben blij met de maat. Dit past bij mij. Het voelt nog niet als van mij. Als iets, wat bij mijn lichaam hoort. Ik vind het ook nog een beetje onwerkelijk dat ik nu borsten heb. Zo'n verschil! Van A naar een flinke C. Ik zet straks wat foto's in mijn album. Is wel privé dus mocht je nieuwsgierig zijn, laat het even weten. Ik ga nu ff plat, doordat ik me zo goed voel, merk ik dat ik te veel doe.. xx

Ik ben blij om te horen dat de pijn tot nu toe nog uit te houden is. Ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Maar doe het wel rustig aan, niet te veel doen heb je alleen maar meer last van straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Joly:

Ik ben blij om te horen dat de pijn tot nu toe nog uit te houden is. Ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Maar doe het wel rustig aan, niet te veel doen heb je alleen maar meer last van straks.

Bedankt voor de tip! Ik lig vandaag grotendeels op bed omdat ik zo moe ben van de afgelopen 2 slechte nachten. Dus vandaag heel weinig gedaan. 

Je kunt het resultaat inmiddels zijn. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Boobilana:

Bedankt voor de tip! Ik lig vandaag grotendeels op bed omdat ik zo moe ben van de afgelopen 2 slechte nachten. Dus vandaag heel weinig gedaan. 

Je kunt het resultaat inmiddels zijn. X

Ik heb net de foto's gezien en ze zien er prachtig uit ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je ze hebt en dat je al tevreden bent! Bijzonder he om ineens borsten te hebben. En dan worden ze alleen maar mooier, zachter en meer eigen. Mag ik meekijken in je album?

Mijn jongste was anderhalf jaar en ik vond het met hem ook best lastig. Maar hou vol dat je niet gaat tillen.. deze eerste periode van herstellen krijg je nooit meer terug. Succes met de pijn! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na de operatie ook last van vocht. Had vooral een opgezwollen buik. Begon gewoon te twijfelen of ik niet beter een buikwandcorrectie had kunnen laten doen ;) 

Fijn dat je al zo tevreden bent over het resultaat. Mijn zoontje is nu 1,5 een wil ook graag opgetild worden, vond dit ook erg lastig. Vooral als hij verdrietig is. Nu (twee weken na de operatie) lijkt hij te snappen dat dat niet kan. We kroelen nu dus veel op de bank en gehurkt op de grond.

Doe lekker rustig aan en geef je lijf de tijd om te herstellen.

Ben ook erg benieuwd naar het resultaat! :) Dus als je mij toe wil voegen, graag!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Boobilana:

Bedankt voor de tips! @best_boobie heb je voor mij ook zo'n handig medicijnschema ;-)

Xx

Ik maak schema's op maat.. dus als je me even een pb stuurt, met wanneer je welke medicatie gehad hebt, en hoe vaak je elk medicijn mag nemen van de kliniek (liefst met het aantal mg van de pil erbij) dan maak ik voor jou uiteraard ook een schema.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo af herstel

klinkt lekker! Ik zou graag mee willen spieken in je album... 

neem goed je rust optijd want als het juist zo goed gaat dan doe je toch meer weet ik uit ervaring van eerdere operaties (niet aan me borsten ) maar kans zit er in dat je savonds terug gefloten word.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, vandaag de tweede dag na de operatie. Ik voel me best goed eigenlijk. Slapen lukt nog niet echt, maar dat heeft ook deels met mijn dochtertje te maken die ergens last van heeft..tanden, verkouden, verlatingsangst...of alles tegelijk..i don't know. Dat maakt het vooral voor mijn man best pittig. Ik heb mijn zwaardere medicijnen niet meer nodig gehad. Ik slik dus alleen nog paracetamol, Naproxen en maagbeschermer. Daar red ik het prima mee.

 

Ik zou de dag na de operatie gebeld worden door kliniek Amstelveen. Dat hebben ze niet gedaan, dus ik heb zelf maar even gebeld vanmorgen. Dat vind ik wel slecht trouwens, maar goed. Ik had eigenlijk geen vragen, dus heb alleen mijn controleafspraak verzet. 

 

Ik bekijk mijn borsten regelmatig. Ze zijn al veel zachter aan de bovenkant. Daar krijg ik mijn gevoel ook weer terug. Aan de onderkant voel ik nog niets. Ik vind de onderkant, bij de wond zeg maar, ook nog niet zo mooi. Daar zit een soort knik/vouw. Maar dat komt vast nog goed. 

 

Al met al mag ik niet klagen geloof ik. :-) dus dat doe ik ook niet.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat lijken de foto's veel op de

3d scan :o zoo jij heb een heel mooi voorbeeldje al gehad en nu zijn ze

echt van jou ! 

Mijn consult met pc is dit weekend en wil ook een 3D hopelijk ook zo mooi overeenkomend met het eind resultaat dan kan ik ook gaan aftellen duurt nog

even tot het juli is maar nu spookt er vanalles door me hoofd hoeveel cc en staat dat wel bla bla bla dus hopelijk word k ook gerust gesteld hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-3 om 10:12 zei Boobilana:

Vandaag de eerste dag na de opereratiedag, tijd voor een update. Gisteravond werd de pijn erger, daarom toch voordat ik naar bed ging de zwaardere medicijnen ingenomen. Lijkt op morfine dus best heftig spul, maar daardoor kon ik wel af en toe wat slapen. Niet veel, want ik werd toch wakker van de pijn en het stijve en beurse gevoel. Maar goed, toch een beetje geslapen.

 

Vanmorgen voelde ik me wel wat beter. Ik kan mezelf wassen en aankleden. Het enige waar ik hulp bij nodig heb is mezelf in en uit bed krijgen en iets boven mijn hoofd pakken. Ik had het erger verwacht. Mijn kinderen snappen niet wat er met mij is. Dat vind ik wel ladtig. Mijn dochter is 1 en ze wil graag dat ik haar optil en met dr kroel maar dat gaat natuurlijk niet.

Vandaag zou de ergste dag zijn geloof ik. Tot nu toe voel ik me beter als gisteren, maar misschien komt het nog. Ik zag net wel dat ik 3kg zwaarder ben, veel vocht denk/hoop ik? En de siliconen wegen ook wat natuurlijk.

 

Ik heb mijn nieuwe boobies eens goed bekeken en ik denk dat ze heel mooi worden. Ze zijn nu nog heel hard, beurs en gezwollen, maar ik ben blij met de maat. Dit past bij mij. Het voelt nog niet als van mij. Als iets, wat bij mijn lichaam hoort. Ik vind het ook nog een beetje onwerkelijk dat ik nu borsten heb. Zo'n verschil! Van A naar een flinke C. Ik zet straks wat foto's in mijn album. Is wel privé dus mocht je nieuwsgierig zijn, laat het even weten. Ik ga nu ff plat, doordat ik me zo goed voel, merk ik dat ik te veel doe.. xx

 

 

Hey meid!

Ik kom een beetje laat binnen deze topic maar zag dat je ook door Schiettecatte bent geopereerd. Ik ook ongeveer 2,5 week geleden. 

Wat goed om te lezen dat je blij bent met de maat! Ik moest er eerst ook heel erg aan wennen en het voelde ook nog niet als van 'mij'. Maar nu kan ik wel zeggen dat ik er steeds blijer mee ben en trotser op wordt. Als je wil mag je wel in mijn album kijken. Laat maar even weten. Zou ik dan ook bij jou mee mogen spieken?

 

Wat vond je trouwens van Dr. Schiettecatte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! Ik ben 15 mei aan de beurt. Mijn eerste keus was ook dr Schiettecatte, omdat een vriendin van mij ook door hem is geholpen en ik wist dat hij mooi resultaat levert. Helaas zat hij al erg vol en hebben ze (praktijk gabriels) mij bij dr Grabietz ingepland. Consult was erg fijn en zag ook mooi resultaat van hem. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Erg benieuwd naar het resultaat van jou. 

Wens je nog een fijne en pijnloze herstel! Geniet van je boobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Gizmootje:

Heey wat lijken de foto's veel op de

3d scan :o zoo jij heb een heel mooi voorbeeldje al gehad en nu zijn ze

echt van jou ! 

Mijn consult met pc is dit weekend en wil ook een 3D hopelijk ook zo mooi overeenkomend met het eind resultaat dan kan ik ook gaan aftellen duurt nog

even tot het juli is maar nu spookt er vanalles door me hoofd hoeveel cc en staat dat wel bla bla bla dus hopelijk word k ook gerust gesteld hihi 

Hoi Gizmootje, spannend zeg! Bij mij is het best snel gegaan. Ik moet nog aan mijn nieuwe aanwinsten wennen, maar ik vind ze al wrg mooi.

Ik twijfelde ook enorm. Ik had veel foto's gekeken en wad er voor mezelf al uit dat ik rond de 275/300 wilde. De pc adviseerde mij 310/390. 390 vond ik veel te gek en niet meer natuurlijk bij mij, vandaar voor 310 gekozen. Succes met het consult, komt echt goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jasminav:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! Ik ben 15 mei aan de beurt. Mijn eerste keus was ook dr Schiettecatte, omdat een vriendin van mij ook door hem is geholpen en ik wist dat hij mooi resultaat levert. Helaas zat hij al erg vol en hebben ze (praktijk gabriels) mij bij dr Grabietz ingepland. Consult was erg fijn en zag ook mooi resultaat van hem. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Erg benieuwd naar het resultaat van jou. 

Wens je nog een fijne en pijnloze herstel! Geniet van je boobies 

Bedankt!

Jij ook bijna aan de beurt. Spannend! Nog even geduld en dan kun jij ook genieten van je nieuwe aanwinsten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Boobilana:

Bedankt!

Jij ook bijna aan de beurt. Spannend! Nog even geduld en dan kun jij ook genieten van je nieuwe aanwinsten. X

Ja ontzettend spannend!! En ik snap al die twijfels die je had erg goed. Vooral de twijfel of je de juiste maat kiest. Je wilt geen spijt krijgen dat je te klein hebt gekozen, maar ook weer niet dat je te groot hebt gekozen hahaha

 

Komt vast allemaal goed. Zou ik je album mogen zien?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@BoobilanaHey meid, proficiat met je aanwinst! Super dat het herstel zo vlot verloopt! Effe tanden bijten.... tegen de zomer kan je pronken in een mooi gevulde bikini :)

Ik ben 29 mei aan de beurt. Vind het allemaal enorm spannend! Zou ik mogen meekijken in je album? Ik twijfel nog over de maat en probeer zoveel mogelijk te vergelijken met anderen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.