Ga naar inhoud

Boobilana : 2 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Boobilana:

Wat toevallig @Joly ! Hoe laat moet jij? Ik om 14u, misschien kom ik je nog wel tegen ;-) Ik heb gisteren een filmpje van de operatie gekeken.. brrrr... is toch echt wel heel spannend hoor. Ik ben ook best zenuwachtig. Ik weet dat ik het wil, maar ik kijk heel erg op tegen de herstelperiode. En ik ben bang voor complicaties. Is dit ook jouw eerste consult? Veel succes alvast in ieder geval. Enne vanaf nu blijf ik je volgen ;-) Ik ben benieuwd wat je gaat doen.

Ik moet er om 13.40 zijn dam zien we elkaar vast wel.en ook ik heb een video ervan gezien en ziet er best wel heftig uit. Ik heb het geluk dat ik vier weken ziektewet kan doen op het werk en daarna heb ik twee weken vakantie. Het is mijn eerste consult dus ben erg benieuwd. Ik wens jou ook veel succes dinsdag en missachten zie ik je wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad met dokter Schiettecatte in kliniek Amstelveen. Ik was best zenuwachtig. Ik had altijd een bepaald beeld/idee van plastische chirurgen hahahah. Maar het viel alles mee ;-).

Kliniek Amstelveen ziet er aan de buitenkant helemaal niet uit als een kliniek waar ook operaties uitgevoerd worden. Maar dat geeft op zich niet. Toen ik mij aanmeldde moest ik eerst wat formulieren tekenen en vragenlijsten invullen. Terwijl ik daarmee bezig was hoorde ik de dames achter de balie ruzie maken met elkaar. Dit kwam niet heel professioneel op mij over..maar goed. Daarna kwam dokter Schiettecatte mij ophalen. Hij gaf een korte uitleg en vroeg wat mijn wensen zijn. Ik heb aangegeven dat ik niets heb en dat ik graag iets wil maar wel natuurlijk. Het was een goed gesprek, maar ik kreeg wel het idee dat het snel..snel moest allemaal. Alsof hij daarna snel weg moest. Beetje lopende band werk ofzo.. Ik heb wel al mijn vragen gesteld. Hij adviseerde mij Sebbin RM 310, dit zijn ronde prothesen, en dan dual plane. Het leek mij eerst erg groot, maar toen ik daarna de 3D foto zag vond ik het eigenlijk heel mooi! (De 3D foto staat in mijn map, wel beveiligd dus met toestemming kun je ze bekijken ;-)) De prothese voelde ook heel goed aan. Hij vertelde dat dit nieuwe protheses zijn en dat deze minder rimpelen dan de Mentor protheses die ook veel gebruikt worden. 

 

Conclusie: Ik weet nu dat ik het wil, ik weet nu wat ik wil..maar.... ik weet nog niet zeker of ik dit bij kliniek Amstelveen wil laten doen. Ik twijfel hierover omdat dokter Schiettecatte vertelde dat ik geen garantie heb. Oftewel als er complicaties optreden, welke dan ook, en de prothese moet vervangen worden of opnieuw geplaatst worden dan moet ik zelf weer alles betalen. Dat is nu een beetje wat mij tegenhoudt. Ik ben benieuwd hoe dit bij andere klinieken geregeld is. Ik ben hier €3.000,- kwijt. Dat is inclusief een goede sport-BH. Maar als er iets mis gaat heb ik niet zomaar nog een keer €3.000,- liggen om het even opnieuw te laten doen.

 

Ik ben benieuwd welke voorwaarden de andere klinieken hiervoor hebben. Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen.

Mijn operatiedag staat trouwens wel alvast gepland bij kliniek Amstelveen op dinsdag 2 mei. Voorlopig.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Boobilana:

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad met dokter Schiettecatte in kliniek Amstelveen. Ik was best zenuwachtig. Ik had altijd een bepaald beeld/idee van plastische chirurgen hahahah. Maar het viel alles mee ;-).

Kliniek Amstelveen ziet er aan de buitenkant helemaal niet uit als een kliniek waar ook operaties uitgevoerd worden. Maar dat geeft op zich niet. Toen ik mij aanmeldde moest ik eerst wat formulieren tekenen en vragenlijsten invullen. Terwijl ik daarmee bezig was hoorde ik de dames achter de balie ruzie maken met elkaar. Dit kwam niet heel professioneel op mij over..maar goed. Daarna kwam dokter Schiettecatte mij ophalen. Hij gaf een korte uitleg en vroeg wat mijn wensen zijn. Ik heb aangegeven dat ik niets heb en dat ik graag iets wil maar wel natuurlijk. Het was een goed gesprek, maar ik kreeg wel het idee dat het snel..snel moest allemaal. Alsof hij daarna snel weg moest. Beetje lopende band werk ofzo.. Ik heb wel al mijn vragen gesteld. Hij adviseerde mij Sebbin RM 310, dit zijn ronde prothesen, en dan dual plane. Het leek mij eerst erg groot, maar toen ik daarna de 3D foto zag vond ik het eigenlijk heel mooi! (De 3D foto staat in mijn map, wel beveiligd dus met toestemming kun je ze bekijken ;-)) De prothese voelde ook heel goed aan. Hij vertelde dat dit nieuwe protheses zijn en dat deze minder rimpelen dan de Mentor protheses die ook veel gebruikt worden. 

 

Conclusie: Ik weet nu dat ik het wil, ik weet nu wat ik wil..maar.... ik weet nog niet zeker of ik dit bij kliniek Amstelveen wil laten doen. Ik twijfel hierover omdat dokter Schiettecatte vertelde dat ik geen garantie heb. Oftewel als er complicaties optreden, welke dan ook, en de prothese moet vervangen worden of opnieuw geplaatst worden dan moet ik zelf weer alles betalen. Dat is nu een beetje wat mij tegenhoudt. Ik ben benieuwd hoe dit bij andere klinieken geregeld is. Ik ben hier €3.000,- kwijt. Dat is inclusief een goede sport-BH. Maar als er iets mis gaat heb ik niet zomaar nog een keer €3.000,- liggen om het even opnieuw te laten doen.

 

Ik ben benieuwd welke voorwaarden de andere klinieken hiervoor hebben. Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen.

Mijn operatiedag staat trouwens wel alvast gepland bij kliniek Amstelveen op dinsdag 2 mei. Voorlopig.. 

Echt apart ik was bij dr Koeijers in kliniek amstelveen en krijg anatomisch 18 mei en heb ons gesprek opgenomen en hij zei zelfs als ik van de trap val en er moeten nieuwe protheses in dat hij dan gewoon vergoed.. omdat het niet mijn schuld maar ook niet zijn schuld is en hij zei letterlijk we gaan niet zeiken over geld! daarom blij dat ik t heb opgenomen.. erg onprofessioneel idd dat ze ruzien bij de balie! En ook zonde dat schiettecate niet de tijd ervoor neemt.. dr koeijers was heel rustig en vroeg steeds heb je nog meer vragen etc en gaf ook veel info zelf al. Misschien een idee om bij hem langs te gaan nog?mag ik je fotos zien? Google ook goed naar die protheses ik krijg wel mentor en ook gegoogled en lees mentor en natrelle goede kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Biancaatje dat mag hoor. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet doen, dus dat ga ik zo even uitzoeken..

Dat is raar zeg! Jij bent dus in dezelfde kliniek geweest, maar hebt een heel ander verhaal gehoord. Ik vond het ook een beetje vreemd klinken eigenlijk. Het gaat wel om €3.000,-. Krijg jij ook Sebbin protheses? Of zijn Sebbin nooit anatomisch? Ik heb er nog te weinig verstand van..

Dokter Schiettecatte gaf weinig informatie, moest echt zelf alles vragen. Ik heb er geen slecht gevoel aan over gehouden en hij lijkt me een prima chirurg, maar dat vond ik wel jammer. Ik ga de kliniek morgen gewoon nog eens bellen om dit voor te leggen. 

Volgens mij stond het zelfs op de formulieren die ik moest ondertekenen dat de risico's voor mij zijn.  Stond dit er bij jou niet op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎2‎-‎2017 om 20:11 zei Zuster89:

Fijn dat het goed is gegaan! Ik ben 6 april aan de beurt bij bij bergman drs. Van Engeland in Bilthoven. 7-3 nog een keer passen; heb 215 en 245 anatomisch gepast eerste consult maar wil ook kijken hoe 280 is. Anders gaat het de 245 worden. Heb nu aa/a en zal dan een C worden (1.75m 61kg 36/s/m)

 

Op ‎31‎-‎3‎-‎2017 om 20:45 zei Boobilana:

Wat toevallig @Joly ! Hoe laat moet jij? Ik om 14u, misschien kom ik je nog wel tegen ;-) Ik heb gisteren een filmpje van de operatie gekeken.. brrrr... is toch echt wel heel spannend hoor. Ik ben ook best zenuwachtig. Ik weet dat ik het wil, maar ik kijk heel erg op tegen de herstelperiode. En ik ben bang voor complicaties. Is dit ook jouw eerste consult? Veel succes alvast in ieder geval. Enne vanaf nu blijf ik je volgen ;-) Ik ben benieuwd wat je gaat doen.

 

Ik lees dt jullie graag een vegroting willen zien met wat minder CCs?

Heb net mijn album aangemaakt van mijn voorsituatie 14 jaar geleden incl de vergroting 245ccMM anatomisch.

Projectie van 4,2.

Draag nu een 75C oogt naar mijn idee een B, oordeel zelf.

Misschien hebben jullie er iets aan, niet vergeten dat mijn borstjes al ruim 14 jaar zijn nu:43:

 

Xx Lena

ps, voeg jullie beiden even toe:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei lena76:

 

 

Ik lees dt jullie graag een vegroting willen zien met wat minder CCs?

Heb net mijn album aangemaakt van mijn voorsituatie 14 jaar geleden incl de vergroting 245ccMM anatomisch.

Projectie van 4,2.

Draag nu een 75C oogt naar mijn idee een B, oordeel zelf.

Misschien hebben jullie er iets aan, niet vergeten dat mijn borstjes al ruim 14 jaar zijn nu:43:

 

Xx Lena

ps, voeg jullie beiden even toe:35:

Dankjewel! Morgen is de dag! Na ff twijfelen heb ik besloten om voor de mx290 anatomisch te gaan (natrelle style 410) ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Boobilana:

@Biancaatje Je kunt mijn foto's nu zien denk ik. 

 

Yes ik zie ze.. je hebt zelfde voorsituatie als ik ongeveer en bij mij zei dr koeijers dat rond niet kon.. ik kan je de audio wel sturen wat hij allemaal zei kan je kijken hoe je ons gesprek vond gaan vergeleken schiettecate.. ja ik moest dat ook ondertekenen en daar schrok ik van daarom echt doorgevraagd erover. Kliniek amstelveen is gewoon een soort huurpand voor de plastische chirugen dr koeijers werkt ook in andere klinieken dus hebben ze beide ook beetje hun eigen regels dr koeijers zegt daarom dus ook ik ga niet zeiken over geld als er een ongeluk gebeurt... ik krijg mentor 290 cc higp profile cpg 333 anatomisch en kom dan op een D qua cupmaat wat eruit ziet als een c! Maar vind het zo moeilijk om in te schatten of het mooi word..maar had er wel goed gevoel bij zeker omdat ie gelijk zei rechts is was kleienr dus daar moet wat meer in en dat is klein verschil dus heel goed van m gezien.. protheses die jij zegt heb ik nog nooit van gehoord ik betaal 3265 all in voor anatomisch dit is duurdr dan rond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 Hoi, ik heb 2 weken geleden exact hetzelfde aantal cc's gehad: ook 245mm. Van compleet plat naar 'wat'. Zou ik je album ook mogen zien? Ben benieuwd naar jouw voorsituatie en hoe het na zoveel jaar is :-) 

 

@Zuster89 morgen de dag voor jou toch? Succes!! Het wordt vast heel mooi! Ik denk dat je een goede keuze maakt. Ik twijfelde aan de hand van de passessie en 3d erg tussen 215 en 245. 245 gekozen maar weekend voor operatie toch weer twijfels of het niet te klein zou worden. Heb het zo gelaten, maar achteraf had wat groter zeker gekund. Als ik op opnieuw moest kiezen... Maar ik ben er wel echt heel blij mee, dit past mooi bij mijn lichaam. Wat zo'n verandering kan doen met je gevoel. In kleding met sportbh nagenoeg geen verschil met eerst omdat ik maximizers droeg. In bikini wel enorm verschil en daar deed ik het voor. Nogmaals succes en ik ben benieuwd naar het resultaat, je zult er vast heel blij mee zijn!

 

Ik las overal 'kies de grotere versie' maar toch ben je bang dat het te groot wordt. Ik kan me nu alleen maar aansluiten bij wat iedereen zegt: het went heel snel!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mommy84:

@lena76 Hoi, ik heb 2 weken geleden exact hetzelfde aantal cc's gehad: ook 245mm. Van compleet plat naar 'wat'. Zou ik je album ook mogen zien? Ben benieuwd naar jouw voorsituatie en hoe het na zoveel jaar is :-) 

 

@Zuster89 morgen de dag voor jou toch? Succes!! Het wordt vast heel mooi! Ik denk dat je een goede keuze maakt. Ik twijfelde aan de hand van de passessie en 3d erg tussen 215 en 245. 245 gekozen maar weekend voor operatie toch weer twijfels of het niet te klein zou worden. Heb het zo gelaten, maar achteraf had wat groter zeker gekund. Als ik op opnieuw moest kiezen... Maar ik ben er wel echt heel blij mee, dit past mooi bij mijn lichaam. Wat zo'n verandering kan doen met je gevoel. In kleding met sportbh nagenoeg geen verschil met eerst omdat ik maximizers droeg. In bikini wel enorm verschil en daar deed ik het voor. Nogmaals succes en ik ben benieuwd naar het resultaat, je zult er vast heel blij mee zijn!

 

Ik las overal 'kies de grotere versie' maar toch ben je bang dat het te groot wordt. Ik kan me nu alleen maar aansluiten bij wat iedereen zegt: het went heel snel!

 

 

Dankjewel! Ja gaat idd met name om naakt en bikini/lingerie aanzicht haha. En bepaalde kleding waar je wat decolleté voor nodig hebt. Ik kon mijn push-ups aan doen en zag het er soms nog niet mooi uit omdat er weinig viel te pushen :P is het je verder meegevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Zuster89:

Dankjewel! Ja gaat idd met name om naakt en bikini/lingerie aanzicht haha. En bepaalde kleding waar je wat decolleté voor nodig hebt. Ik kon mijn push-ups aan doen en zag het er soms nog niet mooi uit omdat er weinig viel te pushen :P is het je verder meegevallen?

 

Dat had ik ook inderdaad :-)

het is me erg meegevallen. Eerste dagen wat pijn met bepaalde bewegingen en wat trekkend gevoel bij litteken, al vond ik dat ook verwaarloosbaar. Dag 3 kon ik zelf uit bed en doe al weer heel veel. Uiteraard geen kinderen tillen etc. Nu ruim 2 weken po, dus nog 4 weken rustig aan. Deze week weer aan het werk (kantoorbaan) gaat ook prima. Hoop voor jou ook op een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mommy84:

 

Dat had ik ook inderdaad :-)

het is me erg meegevallen. Eerste dagen wat pijn met bepaalde bewegingen en wat trekkend gevoel bij litteken, al vond ik dat ook verwaarloosbaar. Dag 3 kon ik zelf uit bed en doe al weer heel veel. Uiteraard geen kinderen tillen etc. Nu ruim 2 weken po, dus nog 4 weken rustig aan. Deze week weer aan het werk (kantoorbaan) gaat ook prima. Hoop voor jou ook op een voorspoedig herstel!

Kijk aan, dat is mooi. Mijn vriend is sowieso t/m zondag vrij en hoop idd dat ik dan zelf uit bed kan komen en mezelf eten/drinken kan maken als het op hoogte staat en naar wc kan. Dat is belangrijkste. Hebben nog geen kinderen verder. Zolang de pijn dragelijk is vindt ik het helemaal prima. Heb 3 weken vakantie en daarna 3 therapeutisch (zorg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mommy84:

@lena76 Hoi, ik heb 2 weken geleden exact hetzelfde aantal cc's gehad: ook 245mm. Van compleet plat naar 'wat'. Zou ik je album ook mogen zien? Ben benieuwd naar jouw voorsituatie en hoe het na zoveel jaar is :-) 

 

@Zuster89 morgen de dag voor jou toch? Succes!! Het wordt vast heel mooi! Ik denk dat je een goede keuze maakt. Ik twijfelde aan de hand van de passessie en 3d erg tussen 215 en 245. 245 gekozen maar weekend voor operatie toch weer twijfels of het niet te klein zou worden. Heb het zo gelaten, maar achteraf had wat groter zeker gekund. Als ik op opnieuw moest kiezen... Maar ik ben er wel echt heel blij mee, dit past mooi bij mijn lichaam. Wat zo'n verandering kan doen met je gevoel. In kleding met sportbh nagenoeg geen verschil met eerst omdat ik maximizers droeg. In bikini wel enorm verschil en daar deed ik het voor. Nogmaals succes en ik ben benieuwd naar het resultaat, je zult er vast heel blij mee zijn!

 

Ik las overal 'kies de grotere versie' maar toch ben je bang dat het te groot wordt. Ik kan me nu alleen maar aansluiten bij wat iedereen zegt: het went heel snel!

 

 

 

@Mommy84 ik zal je toevoegen:35:

 

Voor de dames die vandaag moeten heeeeeel veeeeeeel succes:53:.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Boobilana:

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad met dokter Schiettecatte in kliniek Amstelveen. Ik was best zenuwachtig. Ik had altijd een bepaald beeld/idee van plastische chirurgen hahahah. Maar het viel alles mee ;-).

Kliniek Amstelveen ziet er aan de buitenkant helemaal niet uit als een kliniek waar ook operaties uitgevoerd worden. Maar dat geeft op zich niet. Toen ik mij aanmeldde moest ik eerst wat formulieren tekenen en vragenlijsten invullen. Terwijl ik daarmee bezig was hoorde ik de dames achter de balie ruzie maken met elkaar. Dit kwam niet heel professioneel op mij over..maar goed. Daarna kwam dokter Schiettecatte mij ophalen. Hij gaf een korte uitleg en vroeg wat mijn wensen zijn. Ik heb aangegeven dat ik niets heb en dat ik graag iets wil maar wel natuurlijk. Het was een goed gesprek, maar ik kreeg wel het idee dat het snel..snel moest allemaal. Alsof hij daarna snel weg moest. Beetje lopende band werk ofzo.. Ik heb wel al mijn vragen gesteld. Hij adviseerde mij Sebbin RM 310, dit zijn ronde prothesen, en dan dual plane. Het leek mij eerst erg groot, maar toen ik daarna de 3D foto zag vond ik het eigenlijk heel mooi! (De 3D foto staat in mijn map, wel beveiligd dus met toestemming kun je ze bekijken ;-)) De prothese voelde ook heel goed aan. Hij vertelde dat dit nieuwe protheses zijn en dat deze minder rimpelen dan de Mentor protheses die ook veel gebruikt worden. 

 

Conclusie: Ik weet nu dat ik het wil, ik weet nu wat ik wil..maar.... ik weet nog niet zeker of ik dit bij kliniek Amstelveen wil laten doen. Ik twijfel hierover omdat dokter Schiettecatte vertelde dat ik geen garantie heb. Oftewel als er complicaties optreden, welke dan ook, en de prothese moet vervangen worden of opnieuw geplaatst worden dan moet ik zelf weer alles betalen. Dat is nu een beetje wat mij tegenhoudt. Ik ben benieuwd hoe dit bij andere klinieken geregeld is. Ik ben hier €3.000,- kwijt. Dat is inclusief een goede sport-BH. Maar als er iets mis gaat heb ik niet zomaar nog een keer €3.000,- liggen om het even opnieuw te laten doen.

 

Ik ben benieuwd welke voorwaarden de andere klinieken hiervoor hebben. Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen.

Mijn operatiedag staat trouwens wel alvast gepland bij kliniek Amstelveen op dinsdag 2 mei. Voorlopig.. 

Nou precies zoals jij zegt zo daagt ik ook over de kliniek en over schiettecatte. Het zag er klein uit en hij had het nogal druk zo leek het. Maar verder heb ik er wel een heel erg goed gevoel bij. Ik ben heel erg tevreden met de 3d foto. Mijn operatie dag staat gepland op 13 juni, dus moet nog even geduld helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei lena76:

 

 

Ik lees dt jullie graag een vegroting willen zien met wat minder CCs?

Heb net mijn album aangemaakt van mijn voorsituatie 14 jaar geleden incl de vergroting 245ccMM anatomisch.

Projectie van 4,2.

Draag nu een 75C oogt naar mijn idee een B, oordeel zelf.

Misschien hebben jullie er iets aan, niet vergeten dat mijn borstjes al ruim 14 jaar zijn nu:43:

 

Xx Lena

ps, voeg jullie beiden even toe:35:

Mag kk ook spieken? Ik krijg 290 of 250 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies hier een zelfde soort begin situatie. 

3 kinderen en 30kg lichter is er nog maar weinig over.

Ik ben ook bij diana geweest maar die schreef ik gelijk daarna af. 

Daarna bin Faceland, dr Fresow wat een top vent. En staat heel goed aangeschreven :)

 

Ik heb nu een half lege c cup en iets verschil tussen rechts en links. Na veel dubben, veel consulten met onder andere 3D, en nog meer dubben gaat er 30 april 375 en 400cc Motiva full in. 

 

Vind het ook zo eng. Ook jullie redenen. Snijden in een gezond lijf, tevreden zijn met wat je hebt, etc.... 

 

Maar toen ik de voor fotos zag van de 3D echt een potje zitten janken, wat een confrontatie. Gelijk de knoop doorgehakt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Joly:

Nou precies zoals jij zegt zo daagt ik ook over de kliniek en over schiettecatte. Het zag er klein uit en hij had het nogal druk zo leek het. Maar verder heb ik er wel een heel erg goed gevoel bij. Ik ben heel erg tevreden met de 3d foto. Mijn operatie dag staat gepland op 13 juni, dus moet nog even geduld helaas.

Hoi @Joly Dus jij wordt ook geopereerd bij kliniek Amstelveen door Schiettecatte? Welke implantaten krijg jij, ook Sebbin toevallig? Toen ik later aan een dame die daar werkte vertelde dat ik vond dat hij nogal gehaast overkwam zei ze dat anderen dat wel vaker zeggen en dat hij blijkbaar gewoon zo overkomt.. Misschien is dat ook wel zo. Ik kon namelijk wel al mijn vragen stellen. En ik vertrouw hem zeker als het gaat om de operatie. 

 

En wat heb jij te horen gekregen over de 'garantie'. Dus bv wanneer één implantaat hoger zit dan de andere. Daar ben ik wel heel benieuwd naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Biancaatje:

Yes ik zie ze.. je hebt zelfde voorsituatie als ik ongeveer en bij mij zei dr koeijers dat rond niet kon.. ik kan je de audio wel sturen wat hij allemaal zei kan je kijken hoe je ons gesprek vond gaan vergeleken schiettecate.. ja ik moest dat ook ondertekenen en daar schrok ik van daarom echt doorgevraagd erover. Kliniek amstelveen is gewoon een soort huurpand voor de plastische chirugen dr koeijers werkt ook in andere klinieken dus hebben ze beide ook beetje hun eigen regels dr koeijers zegt daarom dus ook ik ga niet zeiken over geld als er een ongeluk gebeurt... ik krijg mentor 290 cc higp profile cpg 333 anatomisch en kom dan op een D qua cupmaat wat eruit ziet als een c! Maar vind het zo moeilijk om in te schatten of het mooi word..maar had er wel goed gevoel bij zeker omdat ie gelijk zei rechts is was kleienr dus daar moet wat meer in en dat is klein verschil dus heel goed van m gezien.. protheses die jij zegt heb ik nog nooit van gehoord ik betaal 3265 all in voor anatomisch dit is duurdr dan rond xx

@Biancaatje Ik ben wel heel benieuwd naar de audio. Als ik het mag luisteren heel graag. Kan ik jou ook een privébericht sturen? Dan stuur ik je even mijn mailadres.
Ik wilde sowieso zelf rond, omdat ik zelf weinig vulling heb. Bij anatomisch zit het volume met name aan de onderkant ,maar ik heb aan de bovenkant ook niets ;-). Maar hij adviseerde mij ook direct ronde prothesen. Ook omdat anatomisch kunnen draaien. Hij vertelde eerlijk dat dr Koeijers wel meer van de anatomische prothesen is.  

Heb jij het formulier uiteindelijk wel ondertekend? Ik heb het niet over een ongeluk of iets dergelijks gehad. Meer over wanneer bv de ene implantaat hoog zit en de andere laag waardoor het er niet mooi uitziet. Hij gaf aan dat de kosten voor een nieuwe operatie dan voor mij zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobilana:

@Biancaatje Ik ben wel heel benieuwd naar de audio. Als ik het mag luisteren heel graag. Kan ik jou ook een privébericht sturen? Dan stuur ik je even mijn mailadres.
Ik wilde sowieso zelf rond, omdat ik zelf weinig vulling heb. Bij anatomisch zit het volume met name aan de onderkant ,maar ik heb aan de bovenkant ook niets ;-). Maar hij adviseerde mij ook direct ronde prothesen. Ook omdat anatomisch kunnen draaien. Hij vertelde eerlijk dat dr Koeijers wel meer van de anatomische prothesen is.  

Heb jij het formulier uiteindelijk wel ondertekend? Ik heb het niet over een ongeluk of iets dergelijks gehad. Meer over wanneer bv de ene implantaat hoog zit en de andere laag waardoor het er niet mooi uitziet. Hij gaf aan dat de kosten voor een nieuwe operatie dan voor mij zijn. 

Tuurlijk heb die audio nog nooit naar iemand gestuurd is natuurlijk ook heel persoonlijk dus graag met zorg ermee omgaan, Ik krijg idd high profile en smalle prothese omdat ik smal ben zodat ik alsnog bolling aan de bovenkant krijg... koeijers idd van anatomisch en dat heeft ook mijn voorkeur maar vind het idd lastig te beoordelen als t dual plane wordt geplaatst of anatomisch dan echter natuurlijker eruit ziet dan rond...maar ik hou het maar bij mn eerste ingeving en dr koeijers bevestigde mijn verhaal dus ook .stuur maar pb hooorr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 april 2017 om 21:09 zei Boobilana:

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad met dokter Schiettecatte in kliniek Amstelveen. Ik was best zenuwachtig. Ik had altijd een bepaald beeld/idee van plastische chirurgen hahahah. Maar het viel alles mee ;-).

Kliniek Amstelveen ziet er aan de buitenkant helemaal niet uit als een kliniek waar ook operaties uitgevoerd worden. Maar dat geeft op zich niet. Toen ik mij aanmeldde moest ik eerst wat formulieren tekenen en vragenlijsten invullen. Terwijl ik daarmee bezig was hoorde ik de dames achter de balie ruzie maken met elkaar. Dit kwam niet heel professioneel op mij over..maar goed. Daarna kwam dokter Schiettecatte mij ophalen. Hij gaf een korte uitleg en vroeg wat mijn wensen zijn. Ik heb aangegeven dat ik niets heb en dat ik graag iets wil maar wel natuurlijk. Het was een goed gesprek, maar ik kreeg wel het idee dat het snel..snel moest allemaal. Alsof hij daarna snel weg moest. Beetje lopende band werk ofzo.. Ik heb wel al mijn vragen gesteld. Hij adviseerde mij Sebbin RM 310, dit zijn ronde prothesen, en dan dual plane. Het leek mij eerst erg groot, maar toen ik daarna de 3D foto zag vond ik het eigenlijk heel mooi! (De 3D foto staat in mijn map, wel beveiligd dus met toestemming kun je ze bekijken ;-)) De prothese voelde ook heel goed aan. Hij vertelde dat dit nieuwe protheses zijn en dat deze minder rimpelen dan de Mentor protheses die ook veel gebruikt worden. 

 

Conclusie: Ik weet nu dat ik het wil, ik weet nu wat ik wil..maar.... ik weet nog niet zeker of ik dit bij kliniek Amstelveen wil laten doen. Ik twijfel hierover omdat dokter Schiettecatte vertelde dat ik geen garantie heb. Oftewel als er complicaties optreden, welke dan ook, en de prothese moet vervangen worden of opnieuw geplaatst worden dan moet ik zelf weer alles betalen. Dat is nu een beetje wat mij tegenhoudt. Ik ben benieuwd hoe dit bij andere klinieken geregeld is. Ik ben hier €3.000,- kwijt. Dat is inclusief een goede sport-BH. Maar als er iets mis gaat heb ik niet zomaar nog een keer €3.000,- liggen om het even opnieuw te laten doen.

 

Ik ben benieuwd welke voorwaarden de andere klinieken hiervoor hebben. Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen.

Mijn operatiedag staat trouwens wel alvast gepland bij kliniek Amstelveen op dinsdag 2 mei. Voorlopig.. 

@Boobilana zo net even je verhaal gelezen. Pfff tis wat met die voorwaarden. Sowieso kun je je topic laten verplaatsen door @Desert-Rose of @best_boobie omdat je al een operatiedatum hebt nl dinsdag 2 mei. 

 

Ik snap dat het lastig is met de keuze voordeel of geen borstvergroting. Ik heb 15 jaar geleden al een bv laten doen in het Velthuis kliniek in Eindhoven. Nu twee weken geleden een wissel gehad 440cc mentor high profile  in het mmc door dr. Van tits.

 

mijn eerste borsten zagen er na 15 jaar nog steeds mooi uit zelfs met aankomen en afvallen. Helaas had ik kapselvorming graad 4 waar ik veel pijn van had en verschil in borsten en ik dus een wissel moest.. 

 

Ik lees inderdaad veel negatieve verhalen hier over gabriels. Ik zou inderdaad Als ik jou was gewoon bij meerdere klinieken langs gaan en kijken wat voor jou het fijnste voelt .

 

ik weet dat mentor en natrelle levenslange garantie geven op scheuren maar geen garantie op nieuwe als je complicaties krijgt.  Ik denk dat dr schiettecatte dit ook bedoeld ? 

 

Hou er rekening mee dat je echt de eerste week niks kunt. Alles doet zeer.en dan verschilt de pijn ook nog met voor de spier en dual plane,

met dual plane heb je meer pijn en is het herstel langer.

 

ik heb nu voor de spier wederom maar ik ga nu mijn 3 e week ziektewet in omdat ik nog steeds niet veel kan en pijn heb. Ik kan nog niet in de keukenkastjes en ik merk dat ik snel moe ben en last van pijnlijke borsten nog als ik teveel doet. 

 

maar oke bij mij is er dan ook kapsel verwijderd waardoor ik miss wat meer pijn ervaar helaas :o

 

mijn eerst bv had ik ook 310cc voor de borstspier. Mocht je willen spieken in mijn fotoalbum hoor ik het wel

Succes met je keuze. X. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2017 om 21:24 zei Boobilana:

Weer een update van mij. Helaas kon ik geen oppas krijgen op 10 april, waardoor ik de afspraak moest annuleren. Ik heb nu een afspraak op 18 april met pc Schiettecatte in kliniek Amstelveen. Weer iets heel anders haha.. Heb er nu al zin in!! Ik denk dat ik in mei al geopereerd wil worden. Kom maar op met de zomer!!:-)

Hi! Ik ben 14 maart geopereerd door Dr Schiettecatte en ben heel erg tevreden over hem, en super blij met het resultaat. Bedenk goed wat je wil vragen aan hem, en ik had bijvoorbeeld voorbeeld foto's mee genomen van borsten die ik wel of niet mooi vond. Hij was heel eerlijk over de het te behalen resultaat. Ik bb uiteindelijk gekozen voor 300cc rond dual plane! Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jezebel1980:

Hi! Ik ben 14 maart geopereerd door Dr Schiettecatte en ben heel erg tevreden over hem, en super blij met het resultaat. Bedenk goed wat je wil vragen aan hem, en ik had bijvoorbeeld voorbeeld foto's mee genomen van borsten die ik wel of niet mooi vond. Hij was heel eerlijk over de het te behalen resultaat. Ik bb uiteindelijk gekozen voor 300cc rond dual plane! Succes! 

Vind het heel erg fijn om te horen dat je er tevreden mee bent. Wat is jouw ervaring eigenlijk zelf over de operatie, ik zie er best wel tegen op ook omdat ik lees dat je een buisje in je keel krijgt voel je daar op het moment ook iets van? En waarom moet je eigenlijk deodorant op doen? Ook ben ik bang voor naalden dus dat infuus word nog wat bij mij. En toch kan ik niet wachten tot het zover is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2017 om 19:35 zei Jezebel1980:

Hi! Ik ben 14 maart geopereerd door Dr Schiettecatte en ben heel erg tevreden over hem, en super blij met het resultaat. Bedenk goed wat je wil vragen aan hem, en ik had bijvoorbeeld voorbeeld foto's mee genomen van borsten die ik wel of niet mooi vond. Hij was heel eerlijk over de het te behalen resultaat. Ik bb uiteindelijk gekozen voor 300cc rond dual plane! Succes! 

@Jezebel1980 Wat heerlijk dat het bij jou al achter de rug is. En wat fijn om te horen dat jij tevreden bent over Schiettecatte en zijn werk! Heb je toevallig ook foto's? Ik ben wel benieuwd naar jouw resultaat. Heb jij ook Sebbin prothesen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Joly:

Vind het heel erg fijn om te horen dat je er tevreden mee bent. Wat is jouw ervaring eigenlijk zelf over de operatie, ik zie er best wel tegen op ook omdat ik lees dat je een buisje in je keel krijgt voel je daar op het moment ook iets van? En waarom moet je eigenlijk deodorant op doen? Ook ben ik bang voor naalden dus dat infuus word nog wat bij mij. En toch kan ik niet wachten tot het zover is.

Hi,

 

ik vond de operatie echt serieus 100% meevallen. Binnen 40 min werd ik weer wakker gemaakt, terwijl ik voor mijn gevoel nou net zo lekker nog lag te slapen....dat buisje in de keel plaatsen ze pas als je onder narcose bent, dus daar merk je niks van. En het infuus is natuurlijk ook maar 1 prikje...ik heb 4 dagen na de operatie echt op de bank gelegen en vrij weinig gedaan, maar daarna ging het vrij snel heel veel beter. Maar goed dit is natuurlijk echt voor iedereen anders. Maar IK zou het morgen zo weer over doen....! Heel veel succes en als je straks nieuwe boobies hebt, ben je super blij!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.