Ga naar inhoud

Boobilana : 2 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Blondie22:

 

Denk je dat het voor ons nadelen gaat hebben? Of krijgen wij dan gewoon de na controlles op de andere locatie? 

Ik heb geen idee. Ik ben ook geopereerd in Bosch en Duin. Dus eigenlijk precies hetzelfde als jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Biancaatje:

Amstelveen kliniek is nu a klinieken, ik moet ook nog bellen voor eind controle met koeijers ben benieuwd ga gelijk wel ff bellen. Ik kom zo erop terug! 

Bedankt! Koeijers werkt nog bij Aklinieken, Schiettecatte helaas niet. Denk dat ik gewoon pech heb :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Biancaatje:

Net gebeld maar krijg bandje dat er op dit moment even niet opgenomen kan worden, kliniek amstelveen is onderdeel van a klinieken staat op hun facebook, probeer het vanmiddag nog even. 

Hmm appart.. ik ben benieuwd Meis wat ze te zeggen hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aklinieken heeft amstelveen kliniek overgenomen, (ook de administatie van de kliniek) en ze zijn aan het verbouwen in amstelveen maar hebben daar wel spreekuren voor controles. Moest een mailtje sturen voor controle in amstelveen en anders kon ik naar zeist komen. Dus niks aan t handje ze zijn overgenomen. Ik ga wel mailen omdat ik niet zo ver wil rijden. Koeijers is daar idd nog werkzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Biancaatje:

Aklinieken heeft amstelveen kliniek overgenomen, (ook de administatie van de kliniek) en ze zijn aan het verbouwen in amstelveen maar hebben daar wel spreekuren voor controles. Moest een mailtje sturen voor controle in amstelveen en anders kon ik naar zeist komen. Dus niks aan t handje ze zijn overgenomen. Ik ga wel mailen omdat ik niet zo ver wil rijden. Koeijers is daar idd nog werkzaam.

 

Top dat je even gebeld hebt! Aha dus zo zit het in elkaar. Ze zijn dus 'gewoon' overgenomen. Dan ben ik eigenlijk best blij dat ik in bosch en duin word geopereerd. Kunnen alle vervolg afspraken daar ook gewoon en hoef ik me niet te bedenken hoe of wat. Dr Karim werkt daar inderdaad ook nog dus geen probleem voor ons! Fijn dat je even gebeld hebt en dat je het verteld hebt, bedankt daarvoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobilana

 

Hey! Dat klopt. Ik zou as dinsdag geopereerd worden. De kliniek is zover ik weet overgenomen/samengegaan met Aklinieken. Ik ben vorige week meteen langs geweest bij hen (Dr. Karim) voor een nieuw consult. Mijn operatie staat nu gepland op 28 juli... Ik vind het ook allemaal een beetje vreemd eerlijk gezegd. Maar Nicole van Amstelveen en dr Karim zijn werkzaam bij Aklinieken, heb ze daar beiden gezien. Kliniek is bij Zeist in de buurt. Deze kliniek ziet er ook veel mooier e.d. uit, dus heb je ook wel een beter gevoel bij. 

 

Aanvulling: ik zie nu dat er veeeel meer reacties al zijn geweest hihi. Die kwamen net niet omhoog poppen toen ik een reactie schreef ;-) Hopelijk is alles goed gegaan!!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Boobilana Wat heb je onwijs leuk en praktisch je verhaal gedaan hier op het forum! Daar ben ik (zit nog vol in de oriëntatiefase) echt blij mee! Op 24 augustus a.s. heb ik een afspraak staan bij dr. Schiettecatte bij Kliniek Veldhoven. Zal mijn vragen opschrijven in ieder geval en me niet laten opjutten door zijn haastige gedrag ;)

Zou ik het eindresultaat van je mogen zien? Heb ook nog steeds twijfel tussen rond of anatomisch... Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-7-2017 om 15:35 zei Nicoline_W:

@Boobilana Wat heb je onwijs leuk en praktisch je verhaal gedaan hier op het forum! Daar ben ik (zit nog vol in de oriëntatiefase) echt blij mee! Op 24 augustus a.s. heb ik een afspraak staan bij dr. Schiettecatte bij Kliniek Veldhoven. Zal mijn vragen opschrijven in ieder geval en me niet laten opjutten door zijn haastige gedrag ;)

Zou ik het eindresultaat van je mogen zien? Heb ook nog steeds twijfel tussen rond of anatomisch... Thnx!

Hoi @Nicoline_W ik zie nu je reactie pas sorry. Ik inmiddels heb je je afspraak met Schiettecatte dus ook al gehad. Hoe was het? Heb je al een keus gemaakt? Ik zal je zo toegang geven tot mijn foto's. Ze zien er nu natuurlijk weer heel anders uit, maar ik heb nog geen nieuwe foto's gemaakt. Ik ben benieuwd naar jou ervaringen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx @Boobilana voor de toegang! Ik vind dat ze erg mooi geworden zijn! Mag je trots op zijn... Maarre, ik heb mijn afspraak bij Schiettecatte pas eind augustus ingepland staan! Dus mag nog 2 weekjes wachten....

@Cha1990 Oh echt? Fijn te horen dat je tevreden hebt! Zou ik ook jouw 'eindresultaat' mogen bekijken? Ik ga je in ieder geval volgen. 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.