Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben echt verdrietig vandaag. Ik heb vandaag voor het eerst mijn oude beha weer eens aangedaan om te kijken, wat denk je hij past nu precies ik heb gewoon een A cup...Dus ben maar 1 maat groter gegaan. Dit is echt heel teleurstellend. Ik geloof nooit dat dit over 2 maanden een C cup kan worden, wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu nog steeds op een A cup zit,dan heb je na tal weken en of mnd ook geen C ineens hoor,niemand groeit 2 cupmaten(was het maar waar)

een cupmaatje of een halve kan nog wel,maar ik ga vrezen dat je in elk geval geen C ga overhouden.

ik weet wel dat ze wel nog mooier worden,dat heb ik al bij de andere dames gezien,dus dat is wle een dikke troost.

gewoon echt dit bespreken met je arts over 2weken,en dan kan je het meteen laten zien,weet hij meteen waar je over praat.

wat had hij voor verklaring dat hij met ballonnetje had getest en toch maar die 450 erin heeft gedaan? terwijl je nog wel gebelt had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Heel simpel hij had geen grotere besteld dus hij kon er niet meer in doen en vond dit meer dan genoeg. En na de operatie heb ik hem uiteraard gesproken maar kon zelf nog niet echt zien wat het was geworden, tot ik thuis kwam en voor de spiegel ging staan. Toen had ik al zoiets van er is nauwelijks verschil, tja dat blijkt dus inderdaad. Ik zal er mee moeten leven want geld voor nog een operatie is er simpelweg gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee maa rik vind wel dat je dit moet bespreken en hij moet het oplossen ook,en dat het niet bestelt was vind ik ook niet kloppen,je hebt tenslotte gebelt nog ervoor,ruim optijd,dat je mischien groter wou als dat mogelijk was.

ja of hij heeft deze keus gemaakt bewust omdat je een uitzondering bent he,dat schreef je al eerder.dat het toch te veel risico was?

ja goed,je kan hem alvast eens mailen/bellen en vragen hoe hij erover denkt,en hoe dit opgelost word,en dat jou geld in het laadje op is,maar dat je hiervoor niet betaald heb uiteraard,het is wel de bedoeling dat je vooruitgang hebt en naar je wens ook,het kost al veel centjes allemaal he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's eens bekeken omdat ik las dat je zo ontevreden bent terwijl er toch 450cc ingegaan is (vrij veel) .

Een drietal jaar geleden zat ik op een ander forum waar ook iemand met turbulaire borsten was en die foto's zijn vergelijkbaar . De eerste weken dacht ik ook bij mezelf , ocharme da meiske , dat is idd ni veel soeps .

MAAR ge had die foto's van 2 maand PO eens moeten zien ! Geweldig rezultaat , leken duddel zo groot en heel mooie vorm ook . Dat moet nog heel erg zakken en zich zetten hoor .

Cliché maar écht waar > tijd geven !

'k Ga eens even 'opzoeken' of ik dat niet terug vind ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Die risico's zijn niet alleen bij mij, maar bij iedereen hoe groter je gaat hoe meer risico op kapselvorming en nabloedingen. Maar ik heb duidelijk meerder keren gezegd ik wil een C grote C dit scheelt 2 maten...heb een A. Ik denk dat niemand voor een maatje groter bijna 4000 euro neertelt. Tenminste ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft hij gezegd we gaan hopen op een C cup uit te komen?of heeft hij het echt gegarandeerd?lijkt me wel,hij werkte met dat ballonnetje,erg vreemd dat hij dan niet opgemerkt heeft dat je wel meer had kunne hebben,en dat er zoiezo niet meer besteld is,voor het geval je meer had kunnen hebben,afijn je vorm gaat goedkomen,weet ik zeker,maa rje maat,tja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je dit nog wist B-cupje.

We kunnen wel met zn allen zeggen geef het de tijd,maar Duncan zit er NU mee,zien is geloven uiteindelijk.

Niet gezegd dat jij net zoveel verandering krijgt Duncan,maar zo zie je wat de tand des tijds kan doen met een bv...hou je vast aan deze foto"s!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal Duncan zeker goed doen. Duncan blijf hoop houden. Ik ben ook nog niet echt tevreden met mijn bv. We moeten gewoon geduld hebben en afwachten. Is moeilijk en niet leuk ik weet het. Ik maak iedere dag een foto en dan kun je op den duur wel veranderingen zien. Heb het ook gezien bij foto's van andere vrouwen die hier op deze site zitten.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dameblanche

Ik heb je foto's bekeken en moet zeggen dat het er nu echt wel mooi uitziet, ben jaloers hoor...Heb je ook foto's van net na de operatie of had je die nou meteen verwijderd? Maar ben je nu wel tevreden?

Ik moet Vrijdag over een week op controle en als het niet veranderd ga ik wel verhaal halen hoor, want iedereen van mijn vrienden zegt ook dat ze niks kunnen zien en dat met 450cc snap er zelf ook nog steeds niks van. Pfff

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Goldengirl

Ik heb gekeken. Jeetje wat een verschil zeg..Ze zijn nu echt prachtig!!!!Ik krijg echt hoop. Kijk elk uur in de spiegel, erg he. Oh hoop zo dat ik ook zulke mooie krijg. Laat ze alstublieft rond worden en groter :rolleyes: Pas nu gewoon mijn oude beha nog..Je mag trots zijn op je :1bouncingboobs:

En bij deze wil ik iedereen nogmaals zo erg bedanken voor alle lieve berichtjes. Ik meen het echt, het steunt me echt en geeft me hoop. Het doet me goed dat zoveel mensen meeleven. Maar denk dat jullie wel hetzelfde hebben :116: Alle foto's, opbeurende berichtjes zo lief...p.s. mijn ene borst begint al iets te zakken :D YES YES!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dameblanche

Bij onze soort borsten word het nooit zoals in een modellen blaadje, dat is mij ook gezegd. Dat verwacht ik ook zeker niet en hoeft ook niet als ze maar mooi rond zijn en die van jou zijn werkelijk prachtig, daar mag je heeeeeeel trots op zijn. Denk dat het niet mooier had gekunt misschien. Ik houd ook moed echt waar, en wacht het gewoon nog af. En wat ik net aan goldengirl schreef, kijk elk uur in de spiegel hahah. Maar gelukkig gaat mijn ene borst al wat zakken en valt nu in de plooi van het litteken zeg maar :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.