Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

Hey Moontje,

Begin Januari, geloof 3 Januari uit mijn hoofd heb ik consult. Dan gaan we de cc's bepalen. Ik mag tot 900cc gaan. De Voors en tegens weet ik al. De Kans op hangborsten na een aantal jaar is aanwezig bij zoveel cc. Heeft ie gezegd. Verder zal mijn huid misschien wat scheuren. Maar dat heeft het nu ook al gedaan. Kans op kapselvorming en complicaties is ook groter. Maar ik ben nu niet blij en vind het resultaat niet mooi qua grote. Dus ik laat ze hoe dan ook vergroten dat staat al vast. En die tegens heb ik daar voor over.

Ik ben zeker heel blij met mijn arts, ik heb inderdaad vaak gehoord dat ze het niet gratis corrigeren als het qua grote tegenvalt. Maar misschien moet het ook wel realistisch zijn. Het is bij mij natuurlijk echt niet enorm groter geworden. 1 cupje maar. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het idee heb dat mijn arts geweten heeft dat ik nog een keer geopereerd moet worden. Ik vroeg namelijk aan hem wat ie er van vond, en hij zei "dit was wel wat ik in eerste instantie voor ogen had" Misschien kon er wel niet meer in en moest eerst mijn huid opgerekt worden de eerste keer. Verder heeft ie ook een hele ring bindweefsel weggesneden de eerste keer. Er was totaal geen ruimte. Ik denk dat ie het dus geweten heeft en dat bewust niet gezegd heeft omdat ik er anders toch wel van af zou zien denk ik. Al vind ik het allemaal heel erg meevallen het herstel dus achteraf had ik het zo gedaan. Dus als hij dit van te voren wist ben ik hem dankbaar dat ie niks gezegd heeft. Het is nu echt aan mij, dat heeft ie ook gezegd, en ik denk er sterk aan om de 900cc te nemen. Volgens mij kan ik dat prima hebben. Als ik nu zie wat ik met 450cc heb..Mag die 900cc best en zal het nog niet enorm groot zijn.

Heb jou foto's gezien...wow wat een stel boobies zeg, ze zijn erg mooi en zeker niet nep...mij persoonlijk iets te groot hoor hahah maar bij jou kan het prima..en je buikje word zeker weten ook super mooi. Je mag trots zijn.. en nu even rustig en goed herstellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Duncan, ik wil je nog even feliciteren met het goede nieuws van je arts !! :136: Super wat hij tegen je zei !

Succes met het beslissen over het aantal cc`s, dat zal best moeilijk zijn. Je wilt uiteraard niet nog een keer teleurgesteld worden. Gelukkig heb je nog even om na te denken en info te verzamelen.Komt goed :119:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks Duncan,ja wat is groot?hahahah ik heb wel groter dan de standaard grote hier,maar groot vind ik het niet hoor,maar een ander kijkt er anders tegenaan he.

zeker meid,doen waar je je goed bij voelt,als jij je zeker voelt bij de 900cc,doen! is tenslotte maar het dubbele wat je nu hebt,dus moet je dan zeker op een C uitkomen,laten we dat wel hopen he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net zitten kijken en dat viel mij ook al op!!!!!!

Echt al een wereld van verschil dus dalijk heb jij de mooiste borsten van het forum, let maar op!!!!!! Het is je gegund hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffyduck

Ja stel je voor he...nee hoor dat zal vast niet, en dat hoeft ook niet. Als de verhouding maar klopt, dan ben ik straks hartstikke blij. Ik twijfel nog wel enorm of ik mijn tepels laat verkleinen. Mijn pc zegt dat dat mooier is en dat mijn borsten dan ronder zullen lijken omdat de tepels er nu heel erg op liggen. Maar het lijkt me zo zeer doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duncan,met mij gaat het wel momenteel,loopt niet over,met me boobs wel,hihi maar niet met me behandelde zones van de lipo

heb eerste dagen afgezien met me buik,heupen en rug niks last,toen is sinds vanacht me rug begonnen,waar me kussens zijn weggehaald zeg maar,dof gevoel en beurs gevoel,en best enorm moet ik zeggen,heb er een slechte nacht opzitten en heb erdoor me bui ook niet echt,hahahaha ooh klinkt als een zeur denk ik,zou dat korset wel in de fik willen steken en denk soms wel eens,phfff waar ben ik aan begonnen hahahahaha maar,verders gaat het goed :36:

ben je er een beetje uit allemaal met de cc,s?

lastig he,maar doen wat in je mogelijkheid ligt,beter voorkomen dan weer genezen zeg maar,we willen niet weer een teleurstelling he :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Net ook effe je nieuwe foto bekeken, ze zijn zeker ronder geworden en lijken nu al niet meer tubulair vind ik, toch wel al een hele verbetering! Dat komt goed straks na je wissel! :43:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal??????? Ik heb een hele tijd niks van me laten horen. Sorry sorry sorry. Ik zou liegen als ik zeg dat ik geen tijd heb. Kijk toch ook elke dag naar de nieuwe foto's van iedereen. Het is meer dat als je een tijdje verder bent en het goed met je gaat je niet zo heel veel meer weet te vertellen en op de 1 of andere manier met andere dingen bezig bent. Want het gaat echt super. Kan en doe alles.

Ik had verteld dat ik opnieuw word geopereerd, nou Woensdag a.s. heb ik een afspraak met mijn pc en gaan we passen en meten. Voor mezelf ben ik er al uit en denk ik te gaan voor de 900cc. Ik twijfel alleen nog of ik high profile ga nemen. Heb nu medium profile, maar vind ze bovenin zo leeg. Maar wil ook niet die rondingen bovenin zien. Dat vind ik persoonlijk niet mooi. Dus ben er nog niet helemaal uit. De pc heeft me medium profile 750cc aangeraden maar als ik zie wat ik nu met 450 cc heb..das niet veel. Mijn vraag is eigenlijk als ik de 900cc neem zou het dan zo zijn dat ik er nu nog maar 1 maat op vooruit ga? Ben met de 450cc er natuurlijk ook maar 1 maat op vooruit gegaan. Of kan het nu omdat ze zo groot zijn ook veel groter uitpakken? Hoop het zo eigenlijk.....de wissel staat trouwens gepland voor begin januari :rolleyes: En ben nog steeds zo blij dat het kosteloos word gedaan. HAD HET ECHT NIET VERWACHT :rolleyes:

Liefs en groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Duncan,

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET JE WISSEL.35.gif Super is dit om te horen meid. Nou ik geef je groot gelijk ik zou ook meteen 900cc laten plaatsen. Ja toch. Als ik 450cc nu had gehad dan waren ze zo groot mijn borsten dat ik denk dat het amerikaanse boobs zouden zijn geworden. Dat zei mijn pc ook tegen mij hoor. Jeetje meid en het word door hun betaald. Me dunkt zeg dat mogen ze ook wel. Ze hebben niet aan je wensen voldaan93.gif . Super meid ik hoop dat je straks super trots bent met je nieuwe borsten. Je hebt het verdient dubbel en dwars.53.gif

Liefs,

Cinta116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Spannend zeg, volgende week passen en meten! :104: Moeilijke vraag hoor ivm de maat, maar denk dat je nu toch echt wel je gehoopte C gaat halen ermee en als je geluk hebt misschien nog ietsje meer!

Heb trouwens je topic verhuisd naar de prothesewissels, en je nieuwe datum was toch 3 januari? Heb het er vast bijgezet in je titel, mocht er nog iets niet kloppen geef je maar een gilletje! :107:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duncan,meid wat goed te lezen dat het zo goed gaat,heerlijk toch!

en ik heb ook dubbele gekregen toen,van 375 naar 750 en je kent me verschil,is er wel maar niet enorm hoor,maar goed,ik ben natuurlijk niet te vergelijken met jou.

ik zou het in elk geval goed aanpakken hoor,om teleurstelling te voorkomen,en bespreek alles goed met je arts.

op na je passessie en je gesprek woensdag.....

lees je topic elke keer,zo benieuwd en blij ben ik voor je :1big_boobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Duncan!!

Ben ook zo blij voor je he !!! :D

Ben benieuwd hoeveel cc je nu gaat nemen.

Ik zou het ook gelijk goed doen en voor die 900 cc gaan als dat mogelijk is!

Dan ga je zeker die gewenste C cup halen denk ik!

Bespreek het maar goed met je pc!

Fijn dat het kosteloos is ! en terecht!!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moonje,

Ik weet natuurlijk niet hoe het normaal gaat. Maar wat mijn arts heeft gezegd...

Het ziekenhuis is verzekerd voor dit soort dingen als het niet naar wens is (moet wel reeel zijn) en dat is het bij mij.

Eurosilicone geeft garantie op de prothese als de grote niet bevalt. Dus de prothese kost het ziekenhuis en mij NIKS.

Verder weet ik het ook niet, weet alleen dat ik heeeeeeeeeel blij ben :rolleyes:

Hoe gaat het met jou nu??Kun/mag je alles al weer??

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Duncan,ja tuurlijk ben je blij en je volle terecht ook,wat dacht je dan :43::43::43:

hihi nou ik heb nu ook eurosiliconen,ben benieuwd hoe de fabriek het zou oplossen als ik eventueel niet tevreden was geweest,groter is er niet hihi niet in de eurosiliconen dan he,de siliconenprothesen dan.

ja met mij gaatie super,kan en mag alles weer,en voel me stik happy,me herstel was weer een eitje,heb echt mazzel ermee steeds :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je intressen,ja het gaat echt goed met mij,soms vergeet ik zelfs alweer dat ik net po ben en er 3achter de rug heb hihi

maar de laatste was wat pittiger he wegens die lipo die erbij kwam,maar....heb me erweer doorheen gesleept :1big_boobs:

ja eurosiliconen gaat tot 1000cc

en of ik tevreden ben,maar ik blijf erbij,dat het niet groot toont voor het aantal cc,mij hoor je niet zeggen dat ik kleine boobs heb,want die heb ik niet,maar ze zijn niet groot voor de cc,s die erin zitten,verders ben ik mega happy,met de vorm enzo

jij straks ook gaan we hopen ,kan niet anders,ben zo benieuwd en blij voor je :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

Gelukkig ben je helemaal happy. Die lipo lijkt me best wel pijnlijk daar halen ze echt wat weg...Maar het is even doorbijten, en dan heb je ook wat :rolleyes: Nou morgen passen en meten. Ben benieuwd. Denk dat ik de 900cc ga doen of de 1000cc. Even overleggen met de pc. Spannend weer hoor, net als de eerste keer. Hoop nu toch echt op een c cup uit te komen met zoveel cc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey duncan ik heb je topic ook gevolgd maar nooit een reactie gegeven volgens mij. Ik was net als jij niet tevreden over het eindresultaat en krijg dus ook een hersteloperatie!! bij mij is er alleen een heel klein kostenplaatje aan verbonden, maar daar ben ik content mee Zag dat je morgen een consult heb veel succes daarmee! Ik heb volgende week dinsdag ook weer een consult kijk daar ook erg naar uit! Jij wordt ook ergens in januari geopereerd he? Ik 12 januari echt al super snel.. Ik ga je in ieder geval volgen ben benieuwd hoe je consult gaat

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.