Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

Hoi Duncan,

Vind het heel knap van je dat je je verhaal hier zo weg zet,

en dat je een bv gaat doen!!

Ik had toch even een vraagje: pakt het straks niet nadelig uit voor je borsten als je na je bv wilt gaan afvallen???

Of heeft dat daar niks mee te maken...

Met die vraag zat ik een beetje in mijn hoofd.

Hoop dat je het niet erg vind dat ik het vraag... :)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eefje, Moontje, Mii18

Het probleem met de beha is een klein beetje beter opgelost heb nu een breedte 95 gevonden. Ik zal jullie even uitleggen hoe het zit. Ik heb nu 100 AA ongeveer, maar heb tubulaire borsten dus de beha is niet rond gevuld zeg maar. Ik wil heel graag c grote c op mijn lichaam. Volgens mijn pc is 450cc voldoende. Ik twijfel daar sterk aan want als ik bijv goldengirl zie die heeft 430cc gekregen en nu een c. Dus met die 450cc krijg ik dan wel die c grote c???? Ja was het antwoord van de pc. Helaas heb ik weinig keus verder want in een kliniek ben ik niet welkom vanwege mijn overgewicht, ze hebben daar geen IC en mogen mij simpelweg niet behandelen. Stel er zou wat met me gebeuren...En mijn pc wil niet meer cc's inbrengen vanwege risico's, kapselvorming etc.

Mii18 ik wil idd weer 30 kg afvallen ongeveer maar weet niet of dat kwaad kan na een borstvergroting????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...

Pfoe lastige situatie!

Als je pc zegt dat jij met 450 cc op een C uit gaat komen dan

zou ik mijn pc maar vertrouwen!

Die weet het wel het beste..

Maar ik weet ook niet of het kwaad kan, vandaar dat ik het aan jou vroeg!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was niet mijn bedoeling om voor nog meer stress te zorgen hoor!!

Was gewoon nieuwsgierig erna, dus sorry !!!!!

Ja had de foto's inderdaad al gevonden!!

Gaat vast wel goed komen hoor!

Een goede pc weet overal iets moois van te maken :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duncan

heb ook even je foto,s bekeken,ik had het erger verwacht eigenlijk,vind het nog meevallen en vind ze zo gek lelijk nog niet,al snap ik wel dat jij er anders over denkt natuurlijk.

een goede arts kan er zeker wat moois van maken,dat staat vast.en ik denk zelf ook dat je idd wel 450cc kan hebben hoor,het is niet dat je super slank bent en een ondermaatje van 70 hebt,dan pakt 450cc al gauw te groot uit vind ik.

wat ik ook nog even kwijt wou,30kilo afvallen(wat behoorlijk is) is niet echt aan te raden hoor na ene borstvergroting,dat gaat je borsten echt niet goed doen,heb je het ook wel verteld ana je arts?dat je nog zo veel wilt afvallen?en wat zegtie erover?

sommige willen maar net 5kilo afvallen en dan word er al geadviseerd om dat te doen voor je operatie.

en weet je wat het lulligste is,je kan niet plaatselijk afvallen helaas,niet van ik wil enkel me buik of benen eraf,het gaat eraf wat als eerste grijpbaar is,dus lastig allemala hoor

zeg niet dat je fout bezig bent hoor,zekers niet,maar ik wou het je even meegeven :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, was een hele goede opmerking/vraag van je. Ik ben uiteraard gaan googlen hihi. Nu wilde ik het ook weten!!!! Je kan na een borstvergroting gewoon gaan afvallen er zal niets met de prothese gebeuren. Je breedte zal veranderen dus zul je grotere cupmaat krijgen. Het is wel zo dat je voldoende vetweefsel moet hebben anders kan het resultaat van de BV na het afvallen minder mooi worden. Ik heb een dikke huid, ben namelijk 2 jaar terug 42 kg afgevallen(helaas alles er weer aan) maar toen had ik ook nog een behoorlijke vetlaag..Dus ik kan opgelucht adem halen. En mijn doel is dan ook dat ik met mijn nieuwe boobies veel meer zelfvertrouwen krijg, veel lekkerder in me vel ga zitten en dus nog meer motivatie krijg om weer af te vallen. Want de reactie "je hebt een mooi koppie maar ja je bent wel aardig stevig en je hebt kleine boobies wil ik straks niet meer horen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ja hij weet dat ik ooit weer af wil vallen en heeft er verder niets over gezegd. Ben 2 jaar terug ook bij hem geweest omdat ik toen der tijd aan een buikwandcorrectie zat te denken toen ik 42 kg was afgevallen. Hij weet hoe ik er toen uit zag. Ik heb een hele dikke huid ook als ik 30 kg ben afgevallen straks. Maar wat zijn jou weetjes erover dan als je erna zoveel gaat afvallen? Is toch wel belangrijk... Heb het ook even opgezocht op internet en het is bij niemand lelijk geworden of anders geworden na het afvallen.. Je moet alleen wel voldoende vetweefsel hebben anders zie je straks de prothese...dat lees ik erover..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duncan,

Gelukkig maar :)

Das toch fijn om te lezen toch?

Als je er helemaal zeker van bent moet je er gewoon voor gaan!

Ik heb in elk geval echt respect voor je, ik vind het knap dat je dit goed!

En ook dat je dit zo op het forum zet!

Ik hoop voor je dat je straks ook mooie boobies hebt en

dat het je lukt om zoveel af te vallen, dan hoef je straks die opmerkingen

niet meer te horen, zit je lekkerder in je vel en hoef je niet meer onzeker te zijn!

Heel veel succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duncan,ik heb niet zo zeer de ervaring met prothesen hebben en veel afvallen,wel is het zo dat me eerste arts,waar ik toen bij liep,wist dat ik fanatiek sporten,en die heeft me toch wel toen duidelijk verteld dat sporten geen enkel probleem was,ook niet na me bv,maar dat ik wel op me gewicht moest zijn voor me operatie,het was dus duidelijk niet de bedoeling dat ik drastisch ging afvallen na me operatie,omdat dat je keus op dat moment aan aantal cc,s en plaatsing en heel de koek eromheen niet ten goede kwam,die keus van aantal cc,s en plaatsing enzo word gemaakt aan de hand van je huidige lichaamssituatie.ga je erna ff 10,20,30 kilo afavllen,heb je toch in verhouding een ander soortje bovenlichaam,niet enkel je buik gaat eraf,maar ook je taille,en alles wat je maar op kan noemen,je huid veranderd ook uiteraard tijdens afvallen he,dus het hele totaalplaatje van je boven lichaam veranderd gewoon,en een boel artsen waarschuwen je van te voren,afvallen van te voren doen,en niet erna,maar goed,ik ga dus geen roet in het eten gooien,als je arts dit weet en niks heeft gezegd erover,is dat goed,ja toch?

ik ken je lichaam en situatie ook niet om er dan over te oodelen,ik zei het enkel omdat ik dat van mij arts toen de tijd als advies kreeg :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, Moontje, Mii18

Het probleem met de beha is een klein beetje beter opgelost heb nu een breedte 95 gevonden. Ik zal jullie even uitleggen hoe het zit. Ik heb nu 100 AA ongeveer, maar heb tubulaire borsten dus de beha is niet rond gevuld zeg maar. Ik wil heel graag c grote c op mijn lichaam. Volgens mijn pc is 450cc voldoende. Ik twijfel daar sterk aan want als ik bijv goldengirl zie die heeft 430cc gekregen en nu een c. Dus met die 450cc krijg ik dan wel die c grote c???? Ja was het antwoord van de pc. Helaas heb ik weinig keus verder want in een kliniek ben ik niet welkom vanwege mijn overgewicht, ze hebben daar geen IC en mogen mij simpelweg niet behandelen. Stel er zou wat met me gebeuren...En mijn pc wil niet meer cc's inbrengen vanwege risico's, kapselvorming etc.

Mii18 ik wil idd weer 30 kg afvallen ongeveer maar weet niet of dat kwaad kan na een borstvergroting????

Nou, volgens de laatste berichten heeft GoldenGirl nu een E cup! Dus misschien kom jij dan toch op een C uit met 450cc.

Maar begreep ik nu goed dat je pc je 2 jaar terug heeft gezien op consult, en dan die 450 cc heeft afgesproken? Je bent toch onlangs ook wel op consult geweest? Of niet? Dan heb je nu misschien wel meer cc nodig dan 2 jaar terug!

Liefs, :54:

PS: ooh, heb nog even terug gelezen, had het dus fout, tuurlijk ben je nu ook op consult geweest. :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje en Moonje,

Ik heb de plastisch chirurg idd verschillende keren gezien hoor laatste tijd haha. 2 weken terug heeft ie me nog gezien dus dat zit wel goed Eefje. :rolleyes:

Moontje,

Uiteraard had ik bij een gewicht van 75 kg misschien minder cc's gekregen, maar laat ik eerlijk zijn ik woog 2 jaar terug 69 kg toen had ik een omvang van 95. En mijn borsten waren toen net zo als nu..niet groter of kleiner. Dus ik weet het echt niet, ik weet alleen dat ik het nu wil en dat ik niet meer wil wachten :rolleyes: Ben al zo blij nu want het is bijna zover..

Ik hoop gewoon dat ik juist nu na de BV gewoon weer lekker in me vel ga zitten en weer de motivatie krijg. Toen ik zoveel af was gevallen was ik nog niet blij met mezelf. Ik schaamde me omdat ik totaal geen borsten had, dus toen ben ik er voor mezelf achter gekomen dat mijn gewicht niet het grootste probleem was maar mijn boobies..Ik ben gewoon heel blij dat jullie je mening geven en mee denken en misschien had ik beter eerst 30kg kunnen afvallen maar dat duurd dan nog 1 jaar en ben er nu juist zoooo klaar voor. Dus ik zie wel hoe het erna gaat en of mijn boobies mooi blijven, ik hoop het. Tja ben misschien een beetje eigenwijs hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Begrijp het best hoor dat je nu niet meer wilt wachten, en misschien valt het in jouw geval ook wel mee, als je borsten niet echt veel veranderden onder invloed van vermageren, zal dat wellicht in de toekomst ook zo zijn na je bv, komt vast wel goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duncan,tuurlijk komt het wel goed,het verschilt ook,wil je die 30kilo in een jaar tijd eraf,ga je drastisch afvalen,doe je er langer over word het plaatje al anders,afijn,jou arts weet ervan en kent jou situatie ook,en we gaan ervanuit dat het gewoon goed gaat/komt.

ik snap het dat je nu gewoon wilt, :1bouncingboobs:

had je me trouwens nog gelezen over je huidige borstsituatie?ze zijn helemala niet erg lelijk ofzo,valt best mee,al ik wel snap dat je meer vulling wilt :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje en Eefje,

Ik vind het echt fijn om er met mensen over te praten die er verstand van hebben zeg maar. Mijn vrienden steunen en snappen me ook maar kunnen er niet echt over mee praten. Pff nog een paar daagjes dan heb ik mijn nieuwe :1bouncingboobs: hoop er echt gelukkig mee te zijn. Mijn mooiste verjaardagcadeau ook (ben 28 September jarig)

Zijn jullie eigenlijk helemaal happy met het resultaat? Ik twijfel om de pc te bellen en te vragen of ie 525 cc wil doen. Maar wil ook niet van die enorme :1bouncingboobs: dat vind ik persoonlijk ook weer niet nodig. Het moet gewoon bij mijn lichaam passen...Maar weet niet of ik dat nog op korte termijn kan vragen aan mijn pc en of ie ze nog zou kunnen en willen bestellen. Want eigenlijk wil ie niet meer dan 450cc inbrengen..Twijfel zo..

Moontje mijn huisarts vertelde me dat ik trots mag zijn met wat ik heb, ze zijn mooi gaaf zei die haha. Hij zei het kan veel erger..Ik vind het zelf natuurlijk wel vreselijk lelijk maar ja zelf ben je nooit snel tevreden denk ik. Ik heb ook echt niet zoiets van nou ze zijn te klein er moet wat bij. Nee het past ook echt niet bij mijn lichaam vind ik ze zijn veel te klein en de vorm vind ik ook niet mooi. Wil gewoon mooie ronde borsten zodat ik straks ook een laag shirtje aan kan. Dat ik zelf happy ben met mooie gevormde borsten..

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik begrijp je wel enorm goed hoor,en als je echt twijfelt,zou ik maandag,morgen dus,toch even bellen,dat je mischien toch die 520 wilt die je noemde,beter een keer bellen en vragen als achteraf balen dat je het niet gevraagd hebt,en je betaald er genoeg voor ook,jou centjes,en dan mag je ook je wens uitbrengen he.

een erg leuk en verassend verjaardagskado :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een leuk verjaardagscadeau aan jezelf... !! :43:

heeft je pc je ook verteld op welke cup je ongeveer uitkomt met 450 cc?

je zou inderdaad even kunnen informeren bij je pc!

het zou jammer zijn als je ze straks nog te klein vind he!

je betaald er een hele boel geld voor!!

Ik snap ook best dat je je bv nu wilt laten doen hoor!

Als je iets in je hoofd hebt wil je het meestal meteen he! :)

Groot gelijk hoor!!

Nu nog maar 4 daagjes wachten en dan is het eindelijke boobieday!! :1bouncingboobs:

Erg spannend!

Ik vond dit forum ook leuk om er over te praten.. mensen in mn omgeving snapte het wel maar hier hebben vaak mensen hetzelfde gevoel als jij!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje en Mii18 ,

Eerlijk verjaardagscadeau van mijn ouders :rolleyes:

Weetje wat het punt is, we hadden eerst 375cc afgesproken toen ging ik twijfelen en dacht ik nou liever 450cc toen zei de pc dat hij tijdens de operatie zal kijken. Voor mezelf heb ik al besloten dat ik toch echt die 450cc wil en dat zeg ik ook voor de operatie. Maaaaaar met zakjes water meten etc kom ik met die 450cc uit op een b cup. En dan is ie nog niet erin geplaatst. Dus ben bang dat het heeeeeeeeeeeeel klein uitvalt. Maar hij heeft al aangegeven niet groter te willen dan 450cc. En ik ben bang dat als ik zeg 525cc dat ie zegt ik doe het niet. Ja dan kan ik dus niet geopereerd worden want ben afhankelijk van een ziekenhuis want een kliniek mag mij niet opereren.

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

450 cc en dan nog op een B uitkomen?

Dat kan toch niet...

Of heeft dat te maken met het feit dat je iets dikker bent??

Dat er zoizo cc's wegvallen?

Maar misschien als je afvalt komen je boobs ook beter uit en worden ze zoizo iets groter??

Ik weet het ook niet, ik heb er geen verstand van!

Ik denk dat je het beste gewoon even met je pc kan bellen en dit alles vragen!

Het zou wel jammer zijn als je met 450 cc nog 'maar' op een B zit he!

En hoe heb je dat gedaan met die zakjes met water?? Hoe heb je dit gemeten dan?

Anders probeer het eens met rijst!!! ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18

Ja ik kom dan echt op een B uit. Ik heb gewoon bijna een halve liter water gedaan in een boterhamzakje. Ik heb nu 100-105 AA en met 450cc kom ik dan uit op een B. Wat een gedoe he..Het is absoluut niet dat ik van die enorme boobs wil maar een grote c vind ik wel bij mijn lichaam passen persoonlijk. Dat wil ik ook echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zeker wel kloppen hoor Duncan,dat je op een B komt,want je hebt toch een grotere ondermaat,toch vind ik dat je het wel moet kunnen overleggen met je arts,want je betaald enorm veel geld,en het zou enorm jammer zijn als je het t eklein vind erna zeg,moeten we niet aan denken.

bel hem anders op,en vraag of je een telefonisch consult mag voor de 9sep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik toch inderdaad wat moontje zegt, je pc even bellen!

Je betaalt een hele hoop geld en je wilt het toch helemaal naar je zin hebben toch?

Zou echt jammer zijn als je ze straks nog steeds te klein vind!!!!

Maar als je omvang 100 hebt, dan is de cup van de bh toch ook groter als bijvoorbeeld omvang 70??

Dus dan zijn ze zoizo eigenlijk groter als B toch?

Of zie ik het nu even verkeerd? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii18

Nee hoe groter de omvang hoe kleiner je cupmaat uitvalt. Als ik nu bijv 85 omvang had, dan zou ik met de borsten die ik nu heb een b hebben.

En met 450cc bijv op een D of E uitkomen. En nu maar op een B kleine C.

Moontje

Ik heb gebeld hoor naar de PC en Morgenochtend heb ik telefonische afspraak. Ik heb tegen zijn assistente gezegd dat ik gewoon echt een C grote C wil anders kan ik straks nog geen mooie beha's enzo kopen. Want 100 B is er niet, gaan vanaf C. Oh ben zo zenuwachtig en vind het zoooooooooo spannend.

Ik hoop die 525cc te krijgen, en anders de 450cc. Het moet wel kunnen want ik heb wat vernauwing in mijn borsten. Maar goed ik weet ook dat alles beter word dan dat het nu is. Dus dat is het al voldoende waard!!

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.