Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik schrijf dit omdat ik zelf binnenkort geopereerd word aan mijn borsten maar niks kan vinden over vrouwen met mijn postuur. Geen verhalen, geen foto's...het zijn allemaal mooie slanke dames die hun borsten laten vergroten. Daarom wil ik andere vrouwen informatie kunnen geven over mijn ervaringen etc. Ik weeg 110 kg en heb tubulaire borsten met nog geen cupje AA. Mijn leven lang loop ik al met het probleem dat ik veel te zwaar ben. Een aantal jaren terug was ik dan ook maar liefst 42 kg afgevallen. Maar ik voelde met nog toen nog steeds niet happy ik was niet gelukkig ik voelde me niet "vrouw" Vervolgens ben ik dus weer terug bij af en op mijn oude gewicht. Toen ben ik mezelf gaan afvragen waardoor ik niet gelukkig ben en waarom ik me geen vrouw voel. Heel simpel omdat ik GEEN BORSTEN heb.

3 Maanden terug heb ik dan de stap gezet en heb ik via de huisarts een afspraak gemaakt in het MCA bij Dokter van Oosterom. De mogelijkheid om in een kliniek geholpen te worden is er niet omdat simpelweg mijn BMI te hoog is en daar in geval van nood geen IC is. Daarom kon ik alleen maar kiezen voor een ziekenhuis. Wat ik overigens niet erg vind want daar blijf je hoe dan ook een nachtje en als er complicaties of andere dingen zijn valt dat allemaal onder garantie dus GEEN DUBBELE KOSTEN. Op mijn eerste consult kreeg ik te horen dat ik een aangeboren afwijking heb aan mijn borsten en dus de BV vergoed moet worden. Maar je raad het al niet dus..Uiteraard had ik in beroep kunnen gaan en er heel veel moeite voor kunnen doen maar dat zag ik niet zitten puur om mezelf te beschermen. Ik ben al onzeker genoeg en ik heb geen zin om jaren te strijden en me aan jan en allemaal bloot te moeten geven bij de verzekering. Want de kans dat ze het vergoeden is heel klein en dan draaid het toch steeds weer uit op teleurstellingen, en die heb ik genoeg gehad in mijn leven. Dus ik betaal gewoon zelf.

Afgelopen Woensdag ben ik voor mijn laatste gesprek geweest en zijn we er helemaal uit. Ik krijg ronde eurosilicone medium profile voor de spier. Aantal cc's worden tijdens de operatie bepaald, er zijn protheses besteld tussen de 350 en 450 cc. Dus de aantal cc's weet ik pas na de operatie maar ik vertrouw op de pc, want hij weet wat ik wil. Begin September word ik geopereerd in het MCA. Tegen die tijd plaats ik hier voor foto's op en na foto's. Ik hoop dat ik hiermee andere (zware) vrouwen een beeld kan geven over het resultaat enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey meid!

Wat fijn meid dat je voor jezelf de stap hebt gezet :D

Over gewicht, tja hier een lange spriet :blush:

Maar over het gevoel van geen borsten hebben ik kan echt met je mee praten het voelt echt rot, je wilt je ook lekker vrouw voelen :D

Maar meid het gaat erom hoe jij je voelt en ik weet zeker dat je hierna jezelf helemaal op en top vrouw voelt ^_^

Succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duncan, :48:

Welkom hier, ben ook "nieuw" , vandaar dat ik je eerst niet kon vinden. :10:

Goed dat je de stap gezet hebt, en dat je op deze manier andere vrouwen met een wat voller figuur

ook de mogelijkheid wil geven resultaten en ervaringen te lezen :35:

jij bent begin september aan de beurt ? Spannend hé,

ik mag 9 sept. voor bv, en kan nu al niet meer wachten.

Zelfde verhaal, altijd truus tietloos geweest, je voelt je dan idd minder vrouw

vooral op zwembad, strand etc, maar volgend jaar lig ik bij de eerste zonnestralen in m'n bikini

Anyway, zal met je meeleven en ben benieuwd naar resultaat :01:

GRTZ Meissie1979

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Welkom hier! :D

Er zijn hier nog twee meiden die tubulaire borsten hadden, GoldenGirl en Dameblanche, ze zijn allebei al geholpen en met heel mooi resultaat! Dus er is zeker hoop voor jou! :)

Begin september is het al jouw dag, spannend, als je even laat weten wanneer zal ik je titel aanpassen en je ook verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Zoals Eefje als zij er zijn 2 andere meiden met die borsten!

Maakt toch niet uit hoe groot/ dik/dun je bent. Elke vrouw wil zich vrouw voelen en als dit ons er mee helpt! Mooi toch!

Maak je maar klaar voor een nieuwe tijd. Op en top vrouw! Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Dank je wel voor je berichtje, ik ga contact met ze opzoeken. De presieze datum voor de operatie weet ik nog niet, ik weet alleen begin September krijg ongeveer 2 weken van te voren een oproep.

Liefs

Hey Duncan,

Welkom hier! :D

Er zijn hier nog twee meiden die tubulaire borsten hadden, GoldenGirl en Dameblanche, ze zijn allebei al geholpen en met heel mooi resultaat! Dus er is zeker hoop voor jou! :)

Begin september is het al jouw dag, spannend, als je even laat weten wanneer zal ik je titel aanpassen en je ook verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je al een datum hebt!

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Duncan,

Goed van je dat je zo lekker open over je gewicht praat, dat zal zeker een inspiratie zijn voor meerderen! Ik ben zelf ook een lange tijd heel zwaar geweest (145 kilo), en ben nu bijna 80 kilo afgevallen (nu 67 kg), door "gewoon" gezond te eten en daarbij veel te sporten. Toen ik zwaarder was had ik wel een flinke cup (95E), maar nu is er nog maar een slappe B over, vandaar dat ik waarschijnlijk 29 september een borstlift met prothese krijg :1bouncingboobs: Het wordt een zgn mommy-make-over, dus het overtollige huid op de buik wordt ook gelijk weggehaald.

Ik hoop dat jij begin september prachtige borsten krijgt! En als je wilt dit de motivatie geeft om de overtollige kilo's kwijt te raken.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Dank je wel voor je berichtje, ik ga contact met ze opzoeken. De presieze datum voor de operatie weet ik nog niet, ik weet alleen begin September krijg ongeveer 2 weken van te voren een oproep.

Liefs

Oh, oké, geen probleem, dan zet ik erin wat we al weten en passen we het verder aan als je het weet! :D Je geeft dan maar een seintje aan één van de moderators (met blauwe kleurtje) en we passen het aan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Zo goed joh dat zijn een hoop kilo's pfff. En ja ik praat er open over omdat het nu eenmaal de waarheid is. Kan wel zweigen maar dan houd ik mezelf voor de gek. Wat spannend voor je, waar laat je je opereren?

Liefs.

*** He Duncan,

Goed van je dat je zo lekker open over je gewicht praat, dat zal zeker een inspiratie zijn voor meerderen! Ik ben zelf ook een lange tijd heel zwaar geweest (145 kilo), en ben nu bijna 80 kilo afgevallen (nu 67 kg), door "gewoon" gezond te eten en daarbij veel te sporten. Toen ik zwaarder was had ik wel een flinke cup (95E), maar nu is er nog maar een slappe B over, vandaar dat ik waarschijnlijk 29 september een borstlift met prothese krijg :1bouncingboobs: Het wordt een zgn mommy-make-over, dus het overtollige huid op de buik wordt ook gelijk weggehaald.

Ik hoop dat jij begin september prachtige borsten krijgt! En als je wilt dit de motivatie geeft om de overtollige kilo's kwijt te raken.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hallo Duncan,

Super dat je zo doorzet!! Knap hoor!

Heb zelf ook enorm overgewicht gehad (128 kg bij 1.76)

1e bv was ook bij tubulaire borsten , maar ook assymetrie. Nu (17 jr later)toe aan prothesewissel door enorme kapsel vorming. Nu wel 50 kilo lichter meer ook wat verslapte huid, dus ben benieuwd, vind t dood eng!

Jou operatie komt nu stiekuman toch wel lekker dichtbij, whoeiiii

Ben je al zenuwachtig?

lfs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Moontje,

Jazeker ik heb een datum!!! 9 September. Vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend en eng. Ben zo benieuwd naar mijn nieuwe :1bouncingboobs: hoop dat ze mooi worden

Hi Duncan

ik ben ineens erg benieuwd of je nu al eend atum hebt?want het is bijna begin september.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey duncan,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Nog maar een weekje aftellen! :43: En ben je er al een beetje klaar voor! Alles al een beetje aangepast, op grijphoogte dat je straks goed kunt gaan herstellen? En huis aan kant?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

pfffff ik ben er bijna klaar voor, maar ben zooooooooooo zenuwachtig..niet normaal!! Ik ben zo bang dat ze te klein worden. En dat er iets misgaat. Loop toch wel extra risico omdat ik overgewicht heb. Ben al wel 4 kg afgevallen maar natuurlijk nog veel te zwaar. En me huis..Ja ik heb bijna alles aan kant, maar hoop toch op wat hulp van vrienden en familie na de operatie. Ik heb katten dus er zal wel stof gezogen moeten worden. Heb jij enig idee hoelang ik niet mag stofzuigen eigenlijk? Nog maar een weekje dan is het zover. Vandaag een sportbeha gekocht, maar uiteraard niet verkrijgbaar in mijn breedte dus dat was wel balen. Heb dus een te strakke nu, maar ja beter iets dan niets....nog 7 nachtjes....

Hey duncan,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Nog maar een weekje aftellen! :43: En ben je er al een beetje klaar voor! Alles al een beetje aangepast, op grijphoogte dat je straks goed kunt gaan herstellen? En huis aan kant?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Duncan

jee wat spannend,dat is nog maar even zeg,tot 9september! :1bouncingboobs:

krijg je gene bh van de kliniek?

ja bij de hema lopen de ondermaten tot 90 of 95 ,maar goed,dat moet je dan ook maar net willen,ik vind die van de hema heerlijk zitten :rolleyes:

nu maar verder aftellen tot 9september.....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje,

Nee ik word in het ziekenhuis geopereerd en daar hebben ze geen beha voor me. Ik heb hem ook bij de hema vandaan maar heb omvang 100-105 en ja die is er niet. Ze hadden alleen nog maar 85. Maar ik ben gewend dat het strak zit omdat ik nu met me kleine :1bouncingboobs: ook geen beha in mijn maat kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

pfffff ik ben er bijna klaar voor, maar ben zooooooooooo zenuwachtig..niet normaal!! Ik ben zo bang dat ze te klein worden. En dat er iets misgaat. Loop toch wel extra risico omdat ik overgewicht heb. Ben al wel 4 kg afgevallen maar natuurlijk nog veel te zwaar. En me huis..Ja ik heb bijna alles aan kant, maar hoop toch op wat hulp van vrienden en familie na de operatie. Ik heb katten dus er zal wel stof gezogen moeten worden. Heb jij enig idee hoelang ik niet mag stofzuigen eigenlijk? Nog maar een weekje dan is het zover. Vandaag een sportbeha gekocht, maar uiteraard niet verkrijgbaar in mijn breedte dus dat was wel balen. Heb dus een te strakke nu, maar ja beter iets dan niets....nog 7 nachtjes....

Ja, hulp van je vrienden/familie kun je zeker gebruiken, neem die maar met beide handen aan! Ik heb echt 6 weken m'n stofzuiger niet gebruikt, gewoon geveegd (met zo'n microvezelding), heb ook 2 katten.

Jee, als je omvang 100/105 heb, is 85 wel heel strak, er bestaan wel tussenstukjes die je kunt kopen om de omtrek van je bh te verlengen, is misschien wel een idee voor jou?! Vind je normaal wel bij Veritas (BE) en Livera (NL) en ook bij Hunkemöller geloof ik.

Nog maar een weekje aftellen! SPANNEND!!! :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje en Moontje,

Dank je wel voor jullie tips, ben er heel blij mee. 85 is idd te strak maar ik vind de tip van eefje wel een goede. Ik ga eens kijken voor een tussenstukje scheelt toch weer centimeters. Nog 6 nachtjes slapen..oh zo spannend.

En ik denk dat ik toch de 450 cc ga nemen als ik het zo lees valt alles toch wat kleiner uit uiteindelijk. Of is 450cc te groot? Ik krijg ronde eurosilicone medium profile. Er is gekozen voor 350-450 cc. De PC zou tijdens de operatie kijken maar ik twijfel zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Goh, advies geven over de grootte is zo moeilijk, valt bij iedereen anders uit, gewoon op je pc vertrouwen en goed aangeven wat jouw wensen zijn! Je hebt natuurlijk wel een brede omvang dus kun je ook wel veel cc nodig hebben om op de gewenste cupmaat te komen, meestal wordt gezegd als je de keuze hebt neem de grootste, je went er namelijk snel aan. Succes met je keuze!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duncan,

jee dat kunnen wij niet zien wat jij aan cc,s kan hebben zeg maar,dat ziet je arts wel :rolleyes:

die heeft ook jou bouw,huid en weefsel bekeken,ervanuit gaan dat als je wat zwaarder bent dat je dan automatisch meer cc,s kan hebben is niet juist uiteraard.

450cc klinkt in cijfertjes enorm,maar valt idd enorm mee,en weet je,een D cup met prothesen valt veel kleiner en minder groot uit dan echte natuurlijke borsten.

ik zou de keus aan je arts overlaten,en zeg in elk geval wel dat je de grootste van de 2keuzes wilt :6:

p.s een tussenstukje gaat je niet van 85 naar 100 of 105 brengen vrees ik -_-

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, daar heb je zeker een punt, als ze een 85D heeft gekocht is dat in 100 slechts een A-cup in verhouding :wacko: dus misschien moet ze straks toch weer verder kijken naar een andere in 100 breedte.

@Duncan, welke maat is er afgesproken met je pc, heeft ie gezegd welke cupmaat bh je moest halen? Een 85D=90C=95B=100A enz... de cupmaat wordt in verhouding kleiner als de ondermaat vergroot, dus zul je met een 85 omvang waarschijnlijk uiteindelijk een te kleine cup hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.