Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Duncan,wat super goed te lezen dat je toch al even telefonisch contact hebt opgenomen,en ik ga ook zeker met je mee duimen dat je de 525 krijgt,dan ben je in elk geval gerust,toch?

ik snap je wel volkomen hoor,je wilt toch die garantie op die C en dan kan je beter in jou situatie wat meer nemen dan iets te weinig.

hoelaat heb je telefonisch consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ik heb om 8.20 uur een telefonisch consult. We gaan het overleggen maar ik ga er vanuit dat het gewoon 450cc word hoor. Ik heb namelijk een vernauwing in mijn borsten en hij gaf al een beetje aan dat 450cc wel het uiterste is. Maar ik ga het proberen. Klopt het dat niet alles er maar in kan qua cc's ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt zeker! Bij mij was afgesproken 175 cc en tijdens de operatie zou hij bekijken of er 200 cc in kon, en dat was ook meteen het maximum dat ik kon hebben.

PS: m'n pc zei : 'ik moet je ook nog dicht krijgen!' dus ja, meer kon echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duncan,het is idd wel zo dat de ene meer cc,s kan hebben dan een ander,ligt aan je bouw,weefsel en huid.

nu pakken ze vaak wel de veilige weg natuurlijk,kijk je arts zegt uiterlijk 450 en dat is ook puur gokken vanaf buiten gezien,bij mij operatie was er 520 of 560 afgesproken,meer dacht me arts er niet in te krijgen,tot de operatie naderde,toen bleek er toch 750cc in te passen,nu heeft mijn kliniek/arts de luxe om met pasprothesen te kunnen werken in de OK,dus past de ene niet,pakt hij een ader,snap je,maar dat heeft zeker niet elke kliniek hoor.

probeer afte spreken 450,maar als het past,of je dan dus die 525 mag?

ik duim zoiezo voor je,en goedkomen doet het ook wel hoor,je zult in elk geval een stel mooie borsten eraan overhouden :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Wat reageer je toch altijd enthousiast en snel...echt lief en zeeeeer gewaardeerd!!!Mijn PC had het over een ballon die ie zeg maar oppompt in mijn borst tijdens de operatie om te kijken wat kan. Ik neem aan dat jij dit ook bedoeld? Hij heeft ook gezegd dat ie gaat pompen tot het niet verder kan. Maar weetje moontje wat jij ook zegt..ik krijg hoe dan ook een paar mooie borsten. En als ze wat kleiner zijn dan gehoopt, dat is dan maar zo. Altijd beter dan dit denk ik maar. Het moet ook kunnen, en als het niet kan dan heb ik er vrede mee.

En ben op het moment echt verslaafd aan borstenforum haha. Erover praten, tips lezen en andere verslagen stellen mij wat meer gerust, want heb echt wel een beetje zenuwtjes. p.s. moet om 8.45 uur in het ziekenhuis zijn en word om 10.45 uur geopereerd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duncan,

ja ik vind het zelf ook fijn je te helpen en je uit je zenuwen te halen,al lukt me niet alle zenuwen weg te halen denk ik,maar doe me best :)

nee wat jij bedoeld ken ik niet eens,ik heb het bij mezelf echt over een prothesen zelf,ja mijn kliniek heeft echt een stock/magazijn met alle prothesen op maat,van 70cc tot 1000cc zeg maar,en als je zeg maar 450 hebt afgesproken maar er past ook 550 in,dan steekt hij die erin(mits dat afgesproken is uiteraard),en de meeste klinieken bestellen toch enkel de prothese die is afgesproken bij een passessie.

ik ga zeker weten dat je zoieoz vooruit gaat,en het zoiezo mooier word,met 450 of met 525,en mischien past er ook nog wel een tussenmaatje??wie weet...

heeft jou kliniek ook veel op voorraad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee de zenuwen kun je niet helemaal wegnemen maar dat is ook niet de bedoeling en verwacht ik ook zeker niet haha. Maar het helpt gewoon wel om er rustiger onder te zijn want maakte me echt heeeeeeel druk. Kreeg zelfs hyperventilatie ervan. Gaat nu stuk beter gelukkig. Ik huil nu soms al van geluk terwijl ik ze nog niet heb en niet eens weet of ze wel mooi worden. Maar gewoon het feit dat ik straks eindelijk een kanten beha of een andere kleur dan zwart of wit kan kopen maakt me zo happy. En wat te bedenken dat ik me straks hopelijk echt gewoon vrouw voel. Hoef ik eindelijk niet steeds me shirtje op te trekken omdat ze anders me kleine boobs zien. Maar durf ik ze hopelijk straks te laten zien bijwijze van...

Nee ik word natuurlijk niet in een kliniek geopereerd maar echt gewoon in het ziekenhuis bij de afdeling plastische chirurgie. Dus ze hebben niets op voorraad. Het is echt besteld, 375cc tot 450cc. Dus het is niet zo dat ze opeens meer zouden kunnen inbrengen, dat moet echt besteld worden van te voren. En die ballon heb ik al op verschillende filmpjes gezien. Die brengen ze in en blazen ze op om te kijken wat er kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal erna zien dat het allemaal best meevalt,tuurlijk ben je de eerste dagen wat stijfjes en krampachtig,maar dat is niet lang hoor.

ooh dan is het des te belangrijker dat je voor de 9sep telefonisch contact hebt gehad ja,mocht hij akkoord gaan dat het nog besteld kan worden.

wat een goed systeempje ook dan,met die ballon,zo kan er wel goed gekeken worden wat erin past.

ja leuk idee he,dat je straks jezelf gewoon kan verwennen met mooie bh,s ,dat is echt gewoon jezelf verwennen na jaren wikken en wegen en teleurgestelt zijn in je huidige boobsituatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje, Mii18, en Eefje,

Eefje ik heb je foto's bekeken en vind ze echt heel mooi geworden heel natuurlijk en een een mooie maat bij jou lichaam vind ik persoonlijk. Dank je wel dat ik mocht kijken. Denk dat je er wel trots mee bent.

Nou ik heb gebeld, de PC stond in de file maar de assistente gaat overleggen. De foto die ik toen had laten zien was van een wat slankere vrouw maar dezelfde soort borsten vooraf als ik. En dezelfde grote een beetje. Hij vond haar nieuwe borsten ook prachtig maar had toen alleen een foto en geen maten cc's en niet de soort prothese. Ik heb nu doorgegeven dat zei 525 cc ronde prothese heeft gekregen. Hij beslist nu of ze deze nog extra bestellen. Dus tot na de operatie weet ik niet hoeveel cc ik ga krijgen. Maar ik vertrouw op mijn PC gelukkig denken we hetzelfde en vinden we hetzelfde mooi. En als het 450 cc word dan is het ook goed hoor wat niet kan kan gewoon niet. En het moet ook mooi blijven ik wil zelf niet van die mega boobies waarvan je ziet dat ze nep zijn. We wachten in spanning af :rolleyes:

Nog 2 dagen :rolleyes: Ik moet zeggen ik heb echt zenuwen....niet normaal hahahaha!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duncan

ooh zal je net weer zien dat hij in de file stond ,hahaha maar goed,je hebt in elk geval wel je mening kunnen delen nu,dus het is in elk geval niet onbekend voor de arts dat je als het mogelijk is die andere maat wilt,nu kwestie van even afwachten.en dat hoeft gelukkig niet zo lang meer ook :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

je hebt een fijn tijdstip ook,dan ben je in de middag weer lekker thuis,heb je wel een beetje hulp?

meid,goedkomen doet het zoiezo,je gaat zekers mooier worden en jij gaat jezelf na herstel heerlijk verwennen met bh,s van kant en met kant,dat kan dan eens,heerlijk idee toch :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owjeej.. Staat ie net in de file!

Zul je altijd zien he ;)

Maar gelukkig heb je je wensen kunnen bespreken!!

Nu maar afwachten tijdens de operatie wat de pc erin gaat stoppen!

Je hebt het in elk geval duidelijk gemaakt, dus als het gaat die 525 cc dan gaat dat ook zeker wel erin!

Nog maar 2 daagjes wachten!

Ik ga echt voor je duimen dat die 525 cc erin gaat!! :)

Snap dat je de zenuwen hebt! Komt nu ook wel erg dichtbij he!

SPannend hoor..

Heb je wel iemand die je kan verzorgen als je thuis bent??

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Thanks! :blush: Ben er zeker heel blij mee en trots op!

Phoe, komt nu wel aardig dichtbij voor jou! SPANNEND!!! Gaat vast helemaal goed komen, hij weet nu wat je graag wilt en als het kan zul je het dan zeker krijgen! Duim voor je mee! Sowieso wordt het beter dan wat je had! Slaap nog enkele nachtjes in je favoriete houding! En droom alvast van al die mooie setjes die je straks aankunt!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje, Eefje en Mii18,

Het komt zeker heeeeeel dichtbij. Ik heb helaas geen hulp, woon alleen, maar een aantal vrienden en me ouders komen afentoe wat in het huishouden doen :rolleyes: Heb al een aardig voorraadje frisdrank, kattenvoer, kattengrint en wasmiddel gehaald (de zware dingen) Verder komt het wel goed anders bel ik gewoon iemand op. Ik ga jullie uiteraard heeeeeel snel verslag doen als ik weer thuis ben. Dit is niet eerder dan Vrijdag middag. Ik blijf namelijk een nachtje in het ziekenhuis. Ik mag niet meteen naar huis, wat in een kliniek wel het geval is. Maar 1 nachtje ziekenhuis overleven we ook wel weer.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duncan,wat goed dat je al die zware dingen al op vooraad hebt :35:

en die hulp is ook fijn dat je die toch op de achtergrond hebt,ja toch?

dat nachtje ziekenhuis is juist wel fijn,zodat als er wat opdoet je meteen profecionele hulp hebt.en erna lekker naar huis.

het komt dik en dwars goed,en de eerste week is het bij ons allen een rommeltje in huis hoor,eerste lekker bijkomen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey duncan,

Een nachtje ziekenhuis is niet erg toch? Lijkt me wel fijn.

Als er dan iets is zijn ze er meteen!

Fijn dat je al zware boodschappen al gehaald hebt!

Gelukkigg heb je genoeg mensen op wie je kunt rekenen!

Want vooral de eerste dagen zijn zwaar en pijnlijk en heb je echt hulp nodig!

Daarna gaat het al veel beter! :)

Liefs en een fijne avond :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje en Mii18,

Dat vroeg ik me inderdaad wel af, hoe erg is de pijn en wat kun je bijv de eerste week echt niet? En wat kun je na een week wel weer?

Deze avond is snel gegaan, kreeg 2 vriendinnen op visite dus morgen nog een dag en een nacht en dan is het zover :rolleyes:

Liefs xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Duncan

Pijn is de eerste paar dagen echt wel aanwezig!

Ik kon bijna niks zelf, uit bed komen was moeilijk,

douchen kon ik niet zelf, aankleden enz.

Ik had zelfs moeite met naar de wc gaan haha ;)

Dus het zou erg handig zijn als er de eerste dagen iemand is die je met alles kan helpen!

En de pijn kun je voorblijven he, gewoon op tijd de pijnstillers innemen, dan valt het allemaal reuze mee!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is voor elk verschillend Duncan,en ligt ook een beetje aan je plaatsing vd prothesen.

ik had bij me dual plane hetzelfde als Mii,moeite met aankleden en zulk soort dingen,maar bij me voor de spierplaatsing ,kon ik gewoon echt alles,had geen pijn of niks,was enkel stijf,ja goed,dat heb ik ook na intensief sporten ,dus ja,

je kan er rekening mee houden dat je de eerste week zoiezo alles op handbereik zet,simmpele dingetjes als koffiekopjes,enzo

want hoog reiken met je armen mag niet,en kan dus ook pijnlijk zijn.zorg dat alles laag staat dus,en ik weet zeker dat je na een goede week weer een berg zelf weer kan,je zult merken,elke dag beterd,en de pijn kan je idd goed de bass,door optijd je pijnstilling in te nemen.

zoiezo de eerste 2a3 nachten zijn het ergst,en de morgens,dan is alles stijf enzo.

je gaat het wel redden hoor,en kom ons ook maar lekker lastig vallen,lekker klessenbessen hier(als je je verveelt) :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

stofzuigen mag je toch echt niet hoor de eerste komende tijd,en dan heb ik het zeker over een week of 4,erna kan je het proberen.

zoiezo mag je tot ongeveer 10kilo tillen,en altijf je ellebogen tegen je lichaam houden als je tilt,kom ook niet met je ellebogen boven je schouders uit,dat is allemaal om je inkapseling niet te belemmeren.

dus na ene week of 4 kan je proberen te stofzuigen,als je maar je ellebogen tegen je lichaam houd,ja goed,dat zal niet lekekr gaan even,maar goed,je moet wat,dus hopenlijk gaan je vrienden eens komen stofzuigen he :D:6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.