Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

Hey Moontje en Mii18

Nou ik bel ze gewoon op hihi. En ze hebben het ook al aangeboden hoor gelukkig. Zijn jullie een beetje blij met het resultaat? En mii18 ik zie dat het bij jou nog niet zo lang terug is. Hoe voel jij je nu en hoe gaat het nu met je?

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey Duncan,

Klopt, ben nu 15 dagen po.

gaat eigenlijk super goed.. heb geen pijn meer :)

slaap alweer lekker op mijn zij..

heb nu beetje last van mijn littekens, maar de hechtingen zijn er net uit,

dus is een beetje gevoelig

Voor de rest ben ik super blij en vind het resultaat mooi..

Nog maar 1 dagje voor jou!

Gaat t nog een beetje met de zenuwen?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Gelukkig voor je dat het zo goed gaat. Wel vervelend dat de littekens zeer doen. Smeer je ze in met creme of mag dat nog niet? Dus je slaapt ook alweer lekker op je zij. Ik dacht dat dat pas na 3 weken mag of mag het zodra het geen zeer meer doet?

Mooi dat je zo tevreden bent, is toch wel belangrijk dat je ze zelf mooi vind.

Pffff de zenuwen, het gaat, maar ben ook nog druk bezig in huis dus denk er niet zoveel aan gelukkig. Maar vanavond en vannacht zal wel erger worden denk ik hihi. Morgen rond deze tijd heb ik ze gewoon mijn :1bouncingboobs: Onwerkelijk nog..

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf vandaag ga ik daar mee beginnen!

Ze jeuken echt als een gek!

Ja dr.plovier zei dat ik gewoon op mijn zij mocht liggen, geen probleem!

Ik heb dan een handdoekje onder mijn borst liggen zodat ik toch wel wat steun heb!

doet helemaal geen zeer en ik slaap heerlijk!

Op mijn rug kon ik het niet meer uithouden!

Ja morgen is het zover !!!! Eindelijk !!

Heb je je huis al gepoetst voor de laatste keer voorlopig?

Ga je vanavond nog iets doen als afleiding ?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH dat lijkt mij ook niks op mijn rug, slaap altijd op mijn zij of buik. Gelukkig dat je zo snel dan toch weer op je zij mag. Hoop dat ik dan ook weer snel op mijn zij mag slapen. Mijn huis is helemaal schoon en opgeruimd. Boodschappen zijn in huis (voorraadje) zometeen komt oma nog even langs. Gisteren zijn mijn vriendinnen al geweest en vanavond ga ik lekker tv kijken en op tijd naar bed. Moet er morgenochtend half 6 uit pfffff vroeg ...

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

Ik ben weer lekker thuis. Wel erg moe, hele nacht niet geslapen vanwege een oude vrouw die lastig was op zaal. Verder gaat het goed, wel spierpijn. Het resultaat valt erg tegen, heb veel gehuild. Ze zijn klein en het zijn nog steeds tubes...Heb ronde 450cc gekregen. Onderkant is gewoon recht gebleven en er is niks ronds aan. en de grote nou een b cupje snik snik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Duncan,jee meid,ik schrik van je bericht,echt waar?is het zo erg?

nee ik denk dat je nog last hebt van de narcose enzo,eerlijk waar,dan zit je even in een dipje :(

laat het even bedaren allemaal en zorg eerst even voor een beetje slaap en rust,even bijkomen gewoon,en ga dan eens op gemak in de spiegel kijken.

vergeet niet dat prothesen die net geplaatst zijn,enorm lelijk kunnne zijn in begin hoor,het moet nog vormen he,en je hebt nu ook vocht enzo van binnen,waardoor je een beetje ene vreemd beeld kan krijgen van je borsten.

heb je die van mij wel eens gezien net 2dagen oud?zit geen vorm in,en zijn spuuglelijk,tot je de foto,s vanaf week 3 ongeveer eens ziet,heel anders al,gevormt,minder zwelling enzo.

ik ga echt hopen dat je na het bijkomen van je operatie wel de pluspuntjes kan inzien en ga ook hopen dat je toch blij kan wezen met je nieuwe boobs :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Nee het is niet van de narcose de arts geeft zelf ook toe dat het niet echt mooi is. Hij hoopt dat ze nog gaan zakken maar garandeerd niks. Toen de band eraf ging moest ik echt huilen, die tubes zijn nog erger geworden maar dan groter. Het zijn gewoon punten naar voren en aan de onderkant is het net of het is weggezaagd. Geen ronding te zien. Als ik dit geweten had, had ik het niet gedaan, ik wilde ronde borsten net als goldengirl(het kan dus wel). Nou het lijkt er niet eens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Duncan,

Wat naar om te horen dat het niet is geworden wat je ervan had verwacht.

Heeft de arts ook verteld hoe het kwam dat het niet gelukt is? Had hij bijvoorbeeld niet grotere protheses moeten plaatsen om die ronding te krijgen? Het lijkt me toch zijn fout als blijkt dat het niet gelukt is, want Goldengirl had inderdaad met hetzelfde uitgangspunt wel een mooi resultaat..

Wat heb je nu met de arts verder afgesproken?

Sterkte

Liefs,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duncan,

Jee, wat jammer voor je, kon de arts niet meer dan die 450 cc erin plaatsen of wou hij niet? Misschien als ze indalen dat het nog wel zal beteren, bij Dameblanche was het ook nog niet meteen goed, zij haalde zelfs van teleurstelling haar foto's terug weg uit haar album, maar nu tal weken verder is het toch mooi geworden. Geef de hoop nog niet op hoor meid, misschien komt het nog goed, en anders moet je zeker bespreken met je arts wat hij voorstelt als oplossing, kan niet dat hij je zo ermee laat zitten dan!

Sterkte meid!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Duncan,

Jeetje wat lees ik nu.... :(

Lees je berichtje nu pas maar vind het echt vervelend voor je !!

Ik hoop voor je dat het inderdaad is wat de meiden hier zeggen, geduld hebben!

Als alles straks ingedaald is, misschien heb je dan toch een mooi resultaat!

En anders moet je echt terug gaan naar de dokter hoor!

Pff meid.. ik ga voor je duimen dat het goed komt!!

Heel veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je arts het ookal meteen toegaf,heb je in elk geval een steunpunt achter je,maar wat gaat hij eraan doen,als dit zo blijft??

maar....laten we eerst afwachten,het moet nog vormen en dalen en heel dat proces,niet iedereen heeft vanaf begin meteen mooie ronde boobie,s.

ik zie per uitzondering wel eens lady,s die heben vanaf dag 1 mooie prachtige ronde borsten,maar wat ik al schreef,ik had ze zelf ook niet net geopereerd hoor,eerlijk,duurde echt 3tal weekjes.

ik denk aan je Duncan,had zo gehoopt een leuk bericht van je te lezen hier :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sula eefje dameblanche mii18 en moontje

dag 2...heb gemeten vandaag :angry: ik heb een a CUP. Heb nu een strak shirtje aan en zie vrijwel geen verschil :angry: Het is heel jammer en zonde van het geld geweest. Ik moet er maar mee leren leven. Ik zit er nu dan ook over te denken om ze er gewoon uit te laten halen. Stel dat ik straks over jaren kapselvorming krijg ed dan moet ik nog een keer vind ik echt zonde van me geld. Moet over 2 weken op controle en dan ga ik het overleggen.

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Duncan,

Omdat de arts zelf zei dat hij het ook geen geslaagd resultaat vond ben ik wel benieuwd of hij nog uitleg heeft gegeven waarom het anders is geworden dan verwacht. Hij heeft tijdens de operatie toch met pasprotheses gewerkt en zo kunnen zien hoe het er op jouw lichaam uitzag? Of konden er gewoonweg geen grotere in? In dat geval kan je er misschien als ze straks wat meer opgerekt zijn grotere in laten zetten. Maar dat kost natuurlijk wel weer een heleboel geld..

Denk je niet dat ze ook nog moeten indalen en je dan nog die ronde vorm kan krijgen? Ik had namelijk ook tubulaire borsten en nu na drie dagen PO hebben ze nog steeds een vreemde vorm omdat ze nog moeten zakken.

Heel veel sterkte.

Liefs,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.