Ga naar inhoud

Duncan : 17 februari 2011 : Dr. van Oosterom : MCA


Aanbevolen berichten

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meiden,

Ik ben weer lekker thuis en helemaal happy, ik zelf vind ze nu al echt mooi. Ze zijn veeeeel ronder en het zijn nu veel meer borsten. Ze zijn zeker niet te groot maar wel mooi, ik ben er zelf heel blij mee. Verder gaat het heel goed, weinig pijn, alleen die sportbeha zit echt voor geen meter hhaha. Doet zeer op de wonden..maar ja even doorbijten. Nee meiden echt ik ben happy en ga heeeeel snel foto's plaatsen.

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes..

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

Ik ben weer lekker thuis en helemaal happy, ik zelf vind ze nu al echt mooi. Ze zijn veeeeel ronder en het zijn nu veel meer borsten. Ze zijn zeker niet te groot maar wel mooi, ik ben er zelf heel blij mee. Verder gaat het heel goed, weinig pijn, alleen die sportbeha zit echt voor geen meter hhaha. Doet zeer op de wonden..maar ja even doorbijten. Nee meiden echt ik ben happy en ga heeeeel snel foto's plaatsen.

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes..

Liefs mij

Gefeliciteerd!!! :64: Wat fijn te lezen dat je al zo happy bent, dat beloofd! En ze zullen nog zoveel mooier worden de komende weken!!! Wens je een voorspoedig herstel en ben heel benieuwd naar je nieuwe picjes! :118: Geniet van ze! :55:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPER!!!! Duncan,nu al blij,en het word alleen maar mooier van vorm en al als het gedaald is,dus dit beloofd veel goeds!

het is je zo gegunt joh :1bouncingboobs:

hoe ist trouwens met je kaakoperatie verlopen? was dat een beetje vol te houden enzo?

je bent ene dappere :136:

ben razend benieuwd naar je eerste foto,s......

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is veel meer volume nu. Ik heb wel nog steeds zoiets van waar is de 900cc gebleven hoor???? Maar ik ben wel blij met de grote en vorm nu. Ze zijn veel ronder en veel voller. Ik vind wel dat ze op de foto veel minder mooi tonen dan in het echt. Dat had ik de vorige keren ook al. Ik ben echt heel erg blij zelf. Ik wist dat ze nooit perfect konden worden maar ik vind ze mooi zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.