Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Op ‎5‎-‎12‎-‎2017 om 14:31 zei Jasmijn_:

Hey Wilma! Ik heb je verhaal net in een ruk uitgelezen en ik schrik er wel van hoor!! Ontzettend kut dat dit je is overkomen :( Ik hoop echt dat het morgen allemaal goed gaat komen en dat ook jij weer met twee mooie borsten mag rondlopen :wub: veel succes en sterkte!!

Dankjewel  .....zal verslag doen , want dat ging even niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou daar ben ik dan ,....In de veronderstelling dat ik vroeg aan de beurt zou zijn ,....belde ik dinsdag om 4 uur naar het ziekenhuis voor de tijd van de operatie : ...ik moest me om half 1 melden ! Ohhh zei ik , ik zou vroeg zijn ?  Er stond een kindje op de lijst en die gaan altijd vroeg .

Maar goed aan de ene kant ook wel relaxed , want ik was s,middags nog wezen shoppen en was doodmoe ervan , dus ik kon de volgende morgen wat langer liggen en dan douchen .

 

Woensdag me dus om half 1 gemeld bij de receptie en werd naar boven begeleid door een gastvrouw .

Gemeld en telefoonnummer partner doorgeven ....toen naar de kamer en wachten .

Mijn vriend is op een gegeven ogenblik naar huis gegaan , kon toch niks doen .

Toen mijn operatiejasje aan ....en de geplande operatietijd was  om 2 uur .

Dus ff naar huis ge-apped om dat  te vertellen .

 

Werd toen vrij gauw naar de ok  gereden , althans controlepost ,...en holding .

Infuusnaald werd ingebracht , zuurstof etc gecontroleerd .

Ook daar zou ik snel verder gebracht worden , maar dat duurde toch wel erg lang .

Wel hele fijne en leuke assistentes daar die met je praten .

 

Ook heel grappig in een gangetje van controlepost 1 naar holding hing een mooi zelfgeschilderd schilderij van de kerstman . Ik zei zooo   dat is mooi ! wat leuk binnenkomen !:43:

Ja dat heeft Maddy  geschilderd en die komt jou nu overnemen !

Aangezien ik zelf ook af en toe schilder hadden we wel veel te kletsen om de tijd door te komen ,  ze had het wel druk natuurlijk , maar tussen door .

 

Dan wachten op de pc voor het aftekenen.....ze kwamen steeds vragen gaat het nog ?  Ik zei ja hoor ik heb ondertussen ademhalingsoefeningen gedaan ! :-)

 

Nou de pc kwam aftekenen nog wat vragen gesteld ter geruststelling , en naar de ok .

Kwam een assistente met 2 protheses en zei ik heb hier de protheses tegen de pc ...en ik zei   uhhh    er hoeft maar eentje hoor !

Ja zei de pc zijn 2 maten om te passen qua hoeveelheid beste was . 

Ik zei ohhhh dan is het goed ! haha

 

Ik was zo weg , en werd ook weer snel wakker althans meer dan een uur later natuurlijk , maar toen ze me weg reden werd ik wakker en zeiden ze ohh al snel weer wakker .

 

Ik werd lekker rustig apart gelegd en de recovery....de pc kwam en zei dat alles goed was gegaan  en dan er iets meer cc in zat nu omdat er meer ruimte was ontstaan , geen drains en ik s,avonds naar huis mocht .

 

Kwart voor 7 ben ik opgehaald , langs de apotheek en half 8 thuis .

Geen pijn .

Maar de volgende dag dus wel erge pijn ! Dus aan de oxycodon !en paracetamol,

 

Gisteravond het tape er afgehaald en gedouched . 

Nu gaat het langzaam aan wat beter !

 

Nou dit was mijn verslag ....tis meer geworden dan ik dacht dat ik zou typen haha :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Wilma:

Nou daar ben ik dan ,....In de veronderstelling dat ik vroeg aan de beurt zou zijn ,....belde ik dinsdag om 4 uur naar het ziekenhuis voor de tijd van de operatie : ...ik moest me om half 1 melden ! Ohhh zei ik , ik zou vroeg zijn ?  Er stond een kindje op de lijst en die gaan altijd vroeg .

Maar goed aan de ene kant ook wel relaxed , want ik was s,middags nog wezen shoppen en was doodmoe ervan , dus ik kon de volgende morgen wat langer liggen en dan douchen .

 

Woensdag me dus om half 1 gemeld bij de receptie en werd naar boven begeleid door een gastvrouw .

Gemeld en telefoonnummer partner doorgeven ....toen naar de kamer en wachten .

Mijn vriend is op een gegeven ogenblik naar huis gegaan , kon toch niks doen .

Toen mijn operatiejasje aan ....en de geplande operatietijd was  om 2 uur .

Dus ff naar huis ge-apped om dat  te vertellen .

 

Werd toen vrij gauw naar de ok  gereden , althans controlepost ,...en holding .

Infuusnaald werd ingebracht , zuurstof etc gecontroleerd .

Ook daar zou ik snel verder gebracht worden , maar dat duurde toch wel erg lang .

Wel hele fijne en leuke assistentes daar die met je praten .

 

Ook heel grappig in een gangetje van controlepost 1 naar holding hing een mooi zelfgeschilderd schilderij van de kerstman . Ik zei zooo   dat is mooi ! wat leuk binnenkomen !:43:

Ja dat heeft Maddy  geschilderd en die komt jou nu overnemen !

Aangezien ik zelf ook af en toe schilder hadden we wel veel te kletsen om de tijd door te komen ,  ze had het wel druk natuurlijk , maar tussen door .

 

Dan wachten op de pc voor het aftekenen.....ze kwamen steeds vragen gaat het nog ?  Ik zei ja hoor ik heb ondertussen ademhalingsoefeningen gedaan ! :-)

 

Nou de pc kwam aftekenen nog wat vragen gesteld ter geruststelling , en naar de ok .

Kwam een assistente met 2 protheses en zei ik heb hier de protheses tegen de pc ...en ik zei   uhhh    er hoeft maar eentje hoor !

Ja zei de pc zijn 2 maten om te passen qua hoeveelheid beste was . 

Ik zei ohhhh dan is het goed ! haha

 

Ik was zo weg , en werd ook weer snel wakker althans meer dan een uur later natuurlijk , maar toen ze me weg reden werd ik wakker en zeiden ze ohh al snel weer wakker .

 

Ik werd lekker rustig apart gelegd en de recovery....de pc kwam en zei dat alles goed was gegaan  en dan er iets meer cc in zat nu omdat er meer ruimte was ontstaan , geen drains en ik s,avonds naar huis mocht .

 

Kwart voor 7 ben ik opgehaald , langs de apotheek en half 8 thuis .

Geen pijn .

Maar de volgende dag dus wel erge pijn ! Dus aan de oxycodon !en paracetamol,

 

Gisteravond het tape er afgehaald en gedouched . 

Nu gaat het langzaam aan wat beter !

 

Nou dit was mijn verslag ....tis meer geworden dan ik dacht dat ik zou typen haha :43:

@Wilma veel succes met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma,

Fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je dezelfde dag nog naar huis mocht. Nu lekker je rust pakken, je goed aan je medicijnschema houden, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen en je lekker laten vertroetelen. Rustig aan hè meis. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

@Wilma,

Fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je dezelfde dag nog naar huis mocht. Nu lekker je rust pakken, je goed aan je medicijnschema houden, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen en je lekker laten vertroetelen. Rustig aan hè meis. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

@Jaydee Thx ! Jij ook een fijn herstel he :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Wilma:

@Jaydee Thx ! Jij ook een fijn herstel he :53:

Dankjewel, meis. Met mij gaat het tot nu toe prima hoor. Ik hou me keurig aan mijn medicijnschema en lig op aanraden van Nio de eerste drie dagen lekker plat  (overdag op de bank, lekker in kussens genesteld en 's nachts in bed). Ben eigenlijk zo goed als pijnvrij. Had dat niet verwacht na alles wat hij heeft gedaan. Ik ben wel bont en blauw. Maar heb er geen last van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaydee:

Dankjewel, meis. Met mij gaat het tot nu toe prima hoor. Ik hou me keurig aan mijn medicijnschema en lig op aanraden van Nio de eerste drie dagen lekker plat  (overdag op de bank, lekker in kussens genesteld en 's nachts in bed). Ben eigenlijk zo goed als pijnvrij. Had dat niet verwacht na alles wat hij heeft gedaan. Ik ben wel bont en blauw. Maar heb er geen last van. 

Fijn om te horen dat het goed gaat !

Waarom 3 dagen plat ? ik lig half schuin op de ban en in bed ook , maar loop wel geregeld heen en weer , voor de stoelgang ook goed , want ik kon niet naar de wc .

En dat je zo goed als pijnvrij bent ,,,ook fijn !

Ik heb ook best een hoge pijngrens ,,,maar had toch goed last van maar gaat nu steeds beter .

Wel veel last van mijn slokdarm en maag een soort ..vuurbal van pijn '' noem ik het maar   zal wel zuurbranden zijn , maar ik voel dat ook in mijn zij !  Heel raar .

 

Maarja gaat allemaal wel over ....en we hebben het tenminste achter de rug he ? :43:

 

Nou nogmaals een goed herstel ! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎12‎-‎2017 om 23:12 zei Jaydee:

@Wilma, dankjewel, lieverd. Jij ook hoor. Hopelijk met een mooi resultaat voor ons allebei. Komt vast wel goed. 

:53:

@Jaydee  hoe gaat ie ?   Heb jij ook een album gemaakt ?   Ik had vorige keer een album gemaakt , maar moet van nu nog foto,s maken .  Maar durf niet goed haha  omdat de ene al helemaal hersteld is van de vorige keer en de borst die nu gedaan is nog opgezet is en ik het nog geen mooie vorm vindt hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Wilma:

@Jaydee  hoe gaat ie ?   Heb jij ook een album gemaakt ?   Ik had vorige keer een album gemaakt , maar moet van nu nog foto,s maken .  Maar durf niet goed haha  omdat de ene al helemaal hersteld is van de vorige keer en de borst die nu gedaan is nog opgezet is en ik het nog geen mooie vorm vindt hebben .

Hoi Wilma, nee... ik heb geen album. Maar ik kan je wel in een pb-tje mijn resultaat laten zien. Laat maar ff weten. 

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenochtend controle bij de pc. !

Ben benieuwd hoe het er voor staat. 

Volgens mij moeten er meer morgen ook voor controle. ?

Pfff ik had eerder op het forum willen kijken vandaag,  maar vanmorgen een uur gebeld met mijn dochter.. Vanmiddag visite van een vriendin... Mijn zus  belde nog.

  Ben moe van al dat geklets. Haha

Dus beetje op tijd naar bed.... Half 8 opstaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wilma:

Morgenochtend controle bij de pc. !

Ben benieuwd hoe het er voor staat. 

Volgens mij moeten er meer morgen ook voor controle. ?

Pfff ik had eerder op het forum willen kijken vandaag,  maar vanmorgen een uur gebeld met mijn dochter.. Vanmiddag visite van een vriendin... Mijn zus  belde nog.

  Ben moe van al dat geklets. Haha

Dus beetje op tijd naar bed.... Half 8 opstaan. 

 

Ken je dat liedje van Brigitte Kaandorp: 'zwaar leven'
Moest ik meteen aan denken toen ik dit bericht las :45: 
Zoek maar eens op YouTube, heb hier met mijn beste vriendin vreselijk hard om moeten lachen :P 

Succes morgen met je controle!! (vandaag... )

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.