Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Op ‎13‎-‎12‎-‎2017 om 23:17 zei Jaydee:

Succes bij je controle morgen,  @Wilma. @Doe ik het of niet? en ikzelf moeten morgen ook op eerste controle. Ben benieuwd. 

 

XXX, Jaydee 

 

Op ‎14‎-‎12‎-‎2017 om 00:20 zei best_boobie:

Ken je dat liedje van Brigitte Kaandorp: 'zwaar leven'
Moest ik meteen aan denken toen ik dit bericht las :45: 
Zoek maar eens op YouTube, heb hier met mijn beste vriendin vreselijk hard om moeten lachen :P 

Succes morgen met je controle!! (vandaag... )

 

xxx BB

Hoi @best_boobie    ja dat liedje ken ik heeeeel goed van Brigitte Kaandorp ! Ik heb vaker dat ik alles zo zwaar vindt en vermoeiend ...en dan heb ik een clubje vriendinnen waar ik mee schilder en dan hebben we hey onderling ook wel dan de 1 en dan ander loopt te puffen ...en dan begin ik dat liedje een heel zwaar leven en liggen we ook in een deuk ! :45:  haha 

 

Ik ga even reageren ivm met mijn controle gister bij mijn verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi ,,,gisteren lukte me het niet om over de eerste controle te hebben .

 

Het zag er allemaal goed uit !

Ook van binnen  ...en het was heel gaaf in de letterlijke betekenis van het woord .....het was zo goed genezen van binnen , of het voor de eerste keer was dat er een prothese in kwam .

 

De pc weet hoe ik ben ze kent me onder tussen goed ....en zei ook gelijk de ene kant is nu veel steviger dan de andere he ?  Dat is vocht  en dat komt goed .

Moet het 6 maanden de tijd geven .Dus mag niet vergelijken want de andere borst is natuurlijk na ruim 6 maanden geslonken zoals het moet zijn .

 

Ze grapte   6 maanden niet naar kijken ! haha :45:

 

Maar de wond zag er goed uit en de pijn werd al steeds minder ; alleen na dat ik weer thuis was ging het toch steeds zeerder doen zeg !

Niet de wond dus ...maar onder mijn borst bij ribben en aan de zijkant van de borst .

Dat bont en  blauwe plekken gevoel / spierpijn .

 

Dat werd zooo erg ...niet normaal . @best_boobie  was weer een Brigitte Kaandorp moment :45:

Kon niks meer doen van de pijn  en kon er vannacht ook niet van slapen .....

 

Eerste kerstdag gaan we bowlen ....en at gaat het voor mij niet worden .

Maar vroeg het aan haar ....en ze zei nou rechts kan je wel gebruiken ,,,,ze prbeerde het zelf die beweging en zei ja mag wel , maar ik zei dreunt het  niet door dan naar de andere borst ...

 

Maar denk toch niet dat ik ga doen hoor , je pakt die bowlingbal toch ook met 2 handen .

 

Iig ik schrok wel dat het bij thuiskomst gisteren zo veel pijn deed .

 

Volgende week nog een keer komen   extra controle .....en ze drukte me op mijn hart als je iets voelt of ziet wat niet goed lijkt of het wordt  heel warm en rood ....gelijk bellen en komen !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma, bij mij was het prima. Nio was zeer tevreden en ik stond met 5 minuten weer buiten. Ik mag weer auto rijden en op mijn zij slapen en ik heb eigenlijk nergens last van. Het is dat ik littekens heb, anders zou ik niet weten dat ik geopereerd ben. Werkelijk nergens last van. Ben al sinds twee dagen pijnstillervrij en dat gaat goed. En bij jou, meis? 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Jaydee:

@Wilma, bij mij was het prima. Nio was zeer tevreden en ik stond met 5 minuten weer buiten. Ik mag weer auto rijden en op mijn zij slapen en ik heb eigenlijk nergens last van. Het is dat ik littekens heb, anders zou ik niet weten dat ik geopereerd ben. Werkelijk nergens last van. Ben al sinds twee dagen pijnstillervrij en dat gaat goed. En bij jou, meis? 

 

XXX Jaydee 

 

@Jaydee  Fijn dat je pijnvrij bent !  

Ik niet , ik had een bericht gepost ....kan je dat beter even lezen ,,,klein stukje terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Wilma:

 

 

@Jaydee   en @Doe ik het of niet?     hoe was jullie controle ?

 

Hey @Wilma: mijn controle was ook goed. Alles in orde. Mocht vanaf vandaag douchen. Nog 5 weken rustig aan, zei hij. Ik kreeg een andere sportBH aan die volgens hem qua cupmaat perfect was maar de omtrek iets te krap. De pads gingen er uit en in de plaats kwamen 2 dunne gaasjes. Maar die BH zat zo oncomfortabel dat ik thuis snel mijn ondertussen gewassen eerste sportbh weer heb aangetrokken MET pads. Voor de rest heb ik regelmatig steken en een branderig gevoel in mijn borsten maar de PeeCee zei dat dat nog een jaar kan aanhouden. Slik. De steken doen erg pijn maar zijn van korte duur. Hoe was het bij jou? Of staat dat hierboven al beschreven? ik zal eens gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Wilma:

Hoi hoi ,,,gisteren lukte me het niet om over de eerste controle te hebben .

 

Het zag er allemaal goed uit !

Ook van binnen  ...en het was heel gaaf in de letterlijke betekenis van het woord .....het was zo goed genezen van binnen , of het voor de eerste keer was dat er een prothese in kwam .

 

De pc weet hoe ik ben ze kent me onder tussen goed ....en zei ook gelijk de ene kant is nu veel steviger dan de andere he ?  Dat is vocht  en dat komt goed .

Moet het 6 maanden de tijd geven .Dus mag niet vergelijken want de andere borst is natuurlijk na ruim 6 maanden geslonken zoals het moet zijn .

 

Ze grapte   6 maanden niet naar kijken ! haha :45:

 

Maar de wond zag er goed uit en de pijn werd al steeds minder ; alleen na dat ik weer thuis was ging het toch steeds zeerder doen zeg !

Niet de wond dus ...maar onder mijn borst bij ribben en aan de zijkant van de borst .

Dat bont en  blauwe plekken gevoel / spierpijn .

 

Dat werd zooo erg ...niet normaal . @best_boobie  was weer een Brigitte Kaandorp moment :45:

Kon niks meer doen van de pijn  en kon er vannacht ook niet van slapen .....

 

Eerste kerstdag gaan we bowlen ....en at gaat het voor mij niet worden .

Maar vroeg het aan haar ....en ze zei nou rechts kan je wel gebruiken ,,,,ze prbeerde het zelf die beweging en zei ja mag wel , maar ik zei dreunt het  niet door dan naar de andere borst ...

 

Maar denk toch niet dat ik ga doen hoor , je pakt die bowlingbal toch ook met 2 handen .

 

Iig ik schrok wel dat het bij thuiskomst gisteren zo veel pijn deed .

 

Volgende week nog een keer komen   extra controle .....en ze drukte me op mijn hart als je iets voelt of ziet wat niet goed lijkt of het wordt  heel warm en rood ....gelijk bellen en komen !

 

 

Oh jee @Wilma dat klinkt niet goed. Rustig aan hoor meid. En dat bowlen zou ik aan me voorbij laten gaan. Je kan misschien mee als toeschouwer/supporter. Geef die boobies van jou maar de rust die ze nodig hebben.

Ik heb vandaag ook teveel gedaan en die van mij protesteren ook momenteel. Getver.... Nu een rustig avondje in de zetel met de broer. Het schoonzusje is een weekend naar Duitsland met vriendinnen. Morgen ga ik terug naar huis om op de bank te liggen en de activiteiten beter te doseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jaydee:

@Wilma, bij mij was het prima. Nio was zeer tevreden en ik stond met 5 minuten weer buiten. Ik mag weer auto rijden en op mijn zij slapen en ik heb eigenlijk nergens last van. Het is dat ik littekens heb, anders zou ik niet weten dat ik geopereerd ben. Werkelijk nergens last van. Ben al sinds twee dagen pijnstillervrij en dat gaat goed. En bij jou, meis? 

 

XXX Jaydee 

Dag @Jaydee goh ik mag nog niet aan het zijslapen hoor maar ondertussen vind ik het rugslapen ook wel ok. En inderdaad ik begrijp ok niet dat die littekens niet pokkezeer doen. Maar ja daar mopper ik niet over hoor. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wilma:

 

Hoi @best_boobie    ja dat liedje ken ik heeeeel goed van Brigitte Kaandorp ! Ik heb vaker dat ik alles zo zwaar vindt en vermoeiend ...en dan heb ik een clubje vriendinnen waar ik mee schilder en dan hebben we hey onderling ook wel dan de 1 en dan ander loopt te puffen ...en dan begin ik dat liedje een heel zwaar leven en liggen we ook in een deuk ! :45:  haha 

 

Ik ga even reageren ivm met mijn controle gister bij mijn verslag

Hoi @Wilma en @best_boobie ik vind dat liedje echt hilarisch - ik had het eens van een vriendin doorgestuurd gekregen en ik lig er altijd mee in een deuk en dan kan ik weer relativeren. Maar als je je dip wil laten begeleiden door een liedje en je gewoon even wil meegaan met je dip dan is het ook daar perfect voor. Hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wilma:

 

Hoi @best_boobie    ja dat liedje ken ik heeeeel goed van Brigitte Kaandorp ! Ik heb vaker dat ik alles zo zwaar vindt en vermoeiend ...en dan heb ik een clubje vriendinnen waar ik mee schilder en dan hebben we hey onderling ook wel dan de 1 en dan ander loopt te puffen ...en dan begin ik dat liedje een heel zwaar leven en liggen we ook in een deuk ! :45:  haha 

 

Ik ga even reageren ivm met mijn controle gister bij mijn verslag

Ik zie dit dus ook helemaal voor me, want zo gaat dat ook met mijn beste vriendin :45: 

 

8 uur geleden zei Wilma:

 

 

Dat werd zooo erg ...niet normaal . @best_boobie  was weer een Brigitte Kaandorp moment :45:

Kon niks meer doen van de pijn  en kon er vannacht ook niet van slapen .....

 

 

 

Nou, toch maar fijn dat we Brigitte Kaandorp hebben he hahaha ;) 

Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je!!

Is er trouwens niet zoiets als 'mini-bowlen'? Zoals je ook 'midget-golf' hebt... :97:
Laat maar lekker aan je voorbij gaan, jij zorgt voor een Bob, en drinkt lekker een wijntje ;) Lekker lachen om die anderen en genieten hihi

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

Ik zie dit dus ook helemaal voor me, want zo gaat dat ook met mijn beste vriendin :45: 

 

Nou, toch maar fijn dat we Brigitte Kaandorp hebben he hahaha ;) 

Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je!!

Is er trouwens niet zoiets als 'mini-bowlen'? Zoals je ook 'midget-golf' hebt... :97:
Laat maar lekker aan je voorbij gaan, jij zorgt voor een Bob, en drinkt lekker een wijntje ;) Lekker lachen om die anderen en genieten hihi

 

xxx BB

 

Nou echt beter qua pijn gaat het nog niet .....maar er komt een tijd hopelijk wel een beetje snel haha....dat ik pijnvrij ben .

Maar ik ga denk ik inderdaad niet bowlen  vindt ik geen goed idee....dat wijntje wel   :45:  en ik vindt het ook hartstikke leuk om te kijken en de familie bij elkaar te hebben en ik ga fijn foto,s maken !  Vindt ik ook leuk .

En lekker genieten en lachen om en met de anderen ! 

 

en minibowlen ....bestaat denk ik niet , maar dat is toch niet leuk dan voor de rest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wilma:

 

Nou echt beter qua pijn gaat het nog niet .....maar er komt een tijd hopelijk wel een beetje snel haha....dat ik pijnvrij ben .

Maar ik ga denk ik inderdaad niet bowlen  vindt ik geen goed idee....dat wijntje wel   :45:  en ik vindt het ook hartstikke leuk om te kijken en de familie bij elkaar te hebben en ik ga fijn foto,s maken !  Vindt ik ook leuk .

En lekker genieten en lachen om en met de anderen ! 

 

en minibowlen ....bestaat denk ik niet , maar dat is toch niet leuk dan voor de rest 

Dat van dat minibowlen was een grapje :P Ik zag het al helemaal voor me hahaha

Rustig aan meid, het gaat echt goed komen deze keer. Maar als het je onzeker maakt dat je nu opeens meer pijn gekregen hebt na de controle, kun je natuurlijk ook altijd ff bellen, toch?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎12‎-‎2017 om 00:28 zei best_boobie:

Dat van dat minibowlen was een grapje :P Ik zag het al helemaal voor me hahaha

Rustig aan meid, het gaat echt goed komen deze keer. Maar als het je onzeker maakt dat je nu opeens meer pijn gekregen hebt na de controle, kun je natuurlijk ook altijd ff bellen, toch?

 

xxx

 

@best_boobie Ohhh lees nu pas je reactie haha minibowling hihi  ....ja ben meer bij de kerstballengroep 

 

straks heb ik mijn tweede controle bij de pc !

Eindelijk wordt de pijn wat minder !

Mijn borst is wel keihard !

En nog pijnlijk aan de zijkant !

Maar ben zoooo blij dat ik geen vulling meer in mijn bh hoef !   

Dat opgezette en keiharde van die borst zou dat komen omdat ik geen drain heb gehad misschien ? Duurt het langer voordat het lichaam het vocht weg krijgt ?

Iig het gaat de goede kant op !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wilma:

 

@best_boobie Ohhh lees nu pas je reactie haha minibowling hihi  ....ja ben meer bij de kerstballengroep 

 

straks heb ik mijn tweede controle bij de pc !

Eindelijk wordt de pijn wat minder !

Mijn borst is wel keihard !

En nog pijnlijk aan de zijkant !

Maar ben zoooo blij dat ik geen vulling meer in mijn bh hoef !   

Dat opgezette en keiharde van die borst zou dat komen omdat ik geen drain heb gehad misschien ? Duurt het langer voordat het lichaam het vocht weg krijgt ?

Iig het gaat de goede kant op !

Ja hoor, dat zou best kunnen. Een drain is een extra ingang he.. dus kan me voorstellen dat ze dat risico nu niet genomen hebben. (ingang voor bacteriën )
Dus het zal wat langer duren, omdat je lichaam nu zelf alle vocht moet afvoeren. 

Maar zo fijn idd, dat je die vulling niet meer nodig hebt.. 
Over een paar weken kun je er ook echt van gaan genieten :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar ook zes dagen twee drains gehad,  @Wilma. En mijn borsten waren toen ook veel sneller soepel dan nu. Ze zijn nu ook nog steeds best wel hard en ik hou ook nog veel vocht vast, terwijl ik me het ongans drink aan water en groene thee. Ik kan wel op de wc blijven zitten :45:.

Succes met je controle. Laat je ff weten hoe het was? 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Ik heb vorig jaar ook zes dagen twee drains gehad,  @Wilma. En mijn borsten waren toen ook veel sneller soepel dan nu. Ze zijn nu ook nog steeds best wel hard en ik hou ook nog veel vocht vast, terwijl ik me het ongans drink aan water en groene thee. Ik kan wel op de wc blijven zitten :45:.

Succes met je controle. Laat je ff weten hoe het was? 

XXX

 

Het was allemaal in orde ! Geen roodheid en ontstoken dus ....zag er goed uit .

Ja dat het hard aan voelde kan inderdaad te maken hebben met dat ik nu geen drains had .

8 februari weer terugkomen .

knoopjes zijn verwijderd .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎5‎-‎1‎-‎2018 om 20:41 zei best_boobie:

Hey @Wilma

Hoe is het nu met jou?

 

Liefs, BB

Hoi @best_boobie   het gaat steeds beter ....alleen het is nog keihard allemaal  zowel litteken als de borst zelf .

Ik heb altijd de neiging om te denken zit het wel goed ....zit de prothese er niet verkeerd om in ....dat soort dingen . Echt stom ....maar dan hou ik me voor om toch geduld te hebben .

Denk dat het ook anders is als je een paar keer geopereerd ben in het zelfde weefsel , dan dat het voor de eerste keer is ?

Pijn bij mijn ribben en  de uitstraling naar mijn rug voel ik nog steeds maar het is een stuk minder nu !

 

Liefs , Wilma xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha vrouwke. Ik ben echt nooit meer online ( te druk enz) maar ik heb je ff bijgelezen. Super dat Je weer compleet bent. Las dat je je zorgen nu maakt over dat ie hard is maar ik denk dat je dat ff de tijd moet geven. Je andere borst is natuurlijk al veel zachter en soepeler. 

Rustig aan. Veel sterkte x x lees binnenkort wel weer ff bij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Wilma:

Hoi @best_boobie   het gaat steeds beter ....alleen het is nog keihard allemaal  zowel litteken als de borst zelf .

Ik heb altijd de neiging om te denken zit het wel goed ....zit de prothese er niet verkeerd om in ....dat soort dingen . Echt stom ....maar dan hou ik me voor om toch geduld te hebben .

Denk dat het ook anders is als je een paar keer geopereerd ben in het zelfde weefsel , dan dat het voor de eerste keer is ?

Pijn bij mijn ribben en  de uitstraling naar mijn rug voel ik nog steeds maar het is een stuk minder nu !

 

Liefs , Wilma xxx

Oh wat goed om te lezen meid! Geduld geduld he... hihi

Klopt, er is toch weer vanalles gebeurd en dat heeft weer tijd nodig.. En zeker omdat die andere borst nu al zoveel zachter is, kun je je haast niet meer voorstellen hoe het kort na de operatie was. Ik neem aan dat het gewoon allemaal normaal is nu :) 
Prothese zal gewoon goed om zitten, maar het moet allemaal genezen.. Duurt lang, en het helpt echt niet dat die andere al zo zacht is hihi ;)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎1‎-‎2018 om 18:20 zei Wuppie:

Ha vrouwke. Ik ben echt nooit meer online ( te druk enz) maar ik heb je ff bijgelezen. Super dat Je weer compleet bent. Las dat je je zorgen nu maakt over dat ie hard is maar ik denk dat je dat ff de tijd moet geven. Je andere borst is natuurlijk al veel zachter en soepeler. 

Rustig aan. Veel sterkte x x lees binnenkort wel weer ff bij 

 

@Wuppie   Hoi hoi ,...wat lief dat je aan me denkt en ff reageert .  Ja ik miste je al op het forum .

 

Ja dat is wel zo natuurlijk dat de andere borst al helemaal soepel is ;maar ja het voelt nu toch heel anders dan de vorige keren .

En het soort prothese die ik heb die zit gelijk op zijn plaats. Dus die zakt denk ik niet meer .

Maar zou  inderdaad nog soepeler moeten worden en dat kan een half jaar duren .

 

Maar hoe gaat het nu  met jou ? Met name met je borsten ...alles nog in orde ?

 

Nou thx en ik hoor je graag weer !

Liefs, Wilma xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Wilma,

Ik schaam me dood. Ik had in december al een berichtje naar je getypt en nu ik jouw topic open om je weer een berichtje te sturen, zie ik het oude berichtje nog staan, waarin ik vraag hoe het met je is en waarin ik zeg blij te zijn dat je bezoek aan de pc goed is verlopen.... en dat je nu fijn van de feestdagen kunt gaan genieten. ......

Nou, dat is dus niet meer van toepassing...... maar hoe is het nu met je?  (Ik zal nu wel op de verzendknop drukken :45:)

 

XXX, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.