Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie
26 minuten geleden zei Wilma:

Temp  is zonder paracetamol .  Maar  ik ga die nu wel in nemen .

Ik zal straks even kijken of de borsten rood zijn .

 

Vroeg naar bed denk straks !

 

 

ok dan is die inderdaad 38.5, en dat is nu even beter, paracetamol nemen en lekker je bedje induiken

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er weer na een ,,time out   '' 

Druk pinksterweekend gehad .

Zaterdag visite gehad van 2 vriendinnen ; die waren net weg toen kwamen mijn dochter en schoonzoon en kleinkind .  Wel gezellig , maar gesloopt s,avonds .

Zondag zijn we er ff uit geweest gewandeld in het park en er was live muziek .

2e pinksterdag ook ff naar een braderie geweest en terrasje ; ik twijfelde nog of ik mee zou gaan was nog moe van die 2 dagen er voor .

Maar was het was goed zo .

Vandaag dan een blue Monday gevoel .

Mijn borsten zijn best pijnlijk nu .

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel of mijn borsten steeds meer pijn gaan doen .

De ene trekt aan alle kanten en de andere steekt heel erg op 1 bepaalde plek .

Het zal uiteindelijk heus wel weg gaan , maar vervelend is  het wel ;-)

Ik ben nu twee en halve week verder.

Hoelang duurde dat bij jullie ongeveer ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voel ik beter en positiever dan de afgelopen tijd !:136:

Lekker aan het rommelen in huis .

Opgeruimd en gestoft en een was er in gegooid , die mag mijn vriend straks ophangen als hij thuis is .

Ga zo even lezen hoe het met iedereen is hier :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Wilma. 

 Nou gelukkig voel je je al wat beter. Ik had het ook heel lang pijn gehad en nu na 12 weken heb ik nog steeds soms aan mijn linker borst steken en wat pijn. Ik hoop dat dit ook nog wegtrekt. 

 

Gelukkig voel je je nu al wel wat beter. Ben je er nu ook blij mee is het verschil ook bijgetrokken en bij de bossen of heb je nog steeds zoveel verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Wuppie:

Ha Wilma. 

 Nou gelukkig voel je je al wat beter. Ik had het ook heel lang pijn gehad en nu na 12 weken heb ik nog steeds soms aan mijn linker borst steken en wat pijn. Ik hoop dat dit ook nog wegtrekt. 

 

Gelukkig voel je je nu al wel wat beter. Ben je er nu ook blij mee is het verschil ook bijgetrokken en bij de bossen of heb je nog steeds zoveel verschil.

 

Het is naar mijn idee nog niet helemaal rechtgetrokken ; mijn vriend zei gisteren dat het er beter uitziet , iets meer gelijk   nog niet echt maar wel verbetering .

Tja ik zie het niet . 

Dus nog niet echt tevreden .

Heb ook het gevoel dat de linkerprothese  dus wat hoger zit  ; dus boven in voel ik hem meer zitten als rechts .

 

En dat jij nog wat pijn hebt en steken af en toe ...denk dat dat uiteindelijk wel weg gaat hoor .

Had je dat bij je vorige operatie niet dan ?

Thx voor je reactie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update ...Net weer foto,s gemaakt .

Ik zie nog steeds een verschil in de borsten ! :-(

Waar ik bang voor was komt dus uit ...ongelijk !

Heb ook foto,s nu van het litteken 

Ik ga ze in mijn album zetten .

 

Maandag naar dr. Mesters ....ik hoopte zo dat het wat bijgetrokken zou zijn , ben benieuwd wat ze er van zegt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Wilma. Heb net je foto's bekeken en inderdaad nog steeds zo n verschil.  :wacko: Balen zeg. Pijn wel weg ?? 

En nee bij mijn 1 bv had ik niet zolang pijn gehad als wat ik nu gehad heb das een wereld van verschil. X x succes morgen bij mmc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Wilma:

zometeen naar MMC ....ben zenuwachtig  en heb een lijst vol met vragen en twijfels .

Kan ik zeggen dat ik ontvreden ben ?

Sommige artsen voelen zich zo aangevallen op hub werk .

Zo last van mijn overgevoeligheid !

 

He meis,

 

Maar natuurlijk kun en moet je zeggen dat je ontevreden bent,als je dat niet doet, blijf je met dit rotgevoel doorlopen, en dat schiet niet op, en ga je je uiteindelijk alleen maar meer onzeker en gefrustreerd voelen.

Het gaat hier om jou en niet om hoe je pc zich misschien voelt als jij uitspreekt dat jij niet blij bent.

 

Heel veel succes, en net zoals een tijdje geleden, alles op tafel gooien.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

 

He meis,

 

Maar natuurlijk kun en moet je zeggen dat je ontevreden bent,als je dat niet doet, blijf je met dit rotgevoel doorlopen, en dat schiet niet op, en ga je je uiteindelijk alleen maar meer onzeker en gefrustreerd voelen.

Het gaat hier om jou en niet om hoe je pc zich misschien voelt als jij uitspreekt dat jij niet blij bent.

 

Heel veel succes, en net zoals een tijdje geleden, alles op tafel gooien.

 

xx

 

@Desert-Rose 

Eerst werd er gekeken of er nog hechting zat , was maar eentje de rest was ik al kwijt .

 

Dus op behandeltafel wachten op de dokter ; mijn vragenlijstje lag op tafel ojee  dacht ik ...Maar ze kwam binnen en vroeg hoe het ging , ik zei goed , maar ik zit wel ergens mee .....zegt ze nou Lieve Schat vertel maar eens met haar handen geruststellend op mijn been .

 

 Ik zei heb het gevoel dat ze niet symetrisch zijn  en  de  ene dus  kleiner is.

Ze keek en zei ja dat klopt , maar dat komt omdat de ene borst nog wat gezwollen is .

 

Ze ging ook de afstand meten vanaf boven tot de tepels waren allebei 27.cm

Dus ja dat is wel goed , maar ik zei dus de onderkant  van de ene daar zit geen ronding . ? Net of het daar recht afgesneden is .

 

Ze liet me in de spiegel kijken om te laten zien waar het opgezwollen is l en waar de prothese begint . 

En legde uit bij het litteken kon je ook zien dat het wat ingedeukt was ; en dat kwam door hechtingen die aan de binnenkant zitten om het weefsel vast te zetten ivm die kapselvorming .

 

En dat het weefsel / de huid zeg maar nog wel gaat zakken als dat van binnen allemaal genezen en geheeld is .

Prothese zelf zakt haast niet .

 

Aangekleed aan tafel zei ik : ik heb nog meer vragen .

Mijn lijstje afgewerkt en ondaks dat het druk was heeft ze tijd genomen en alles goed uitgelegd .

Ik moet het tijd geven en geduld hebben . 

Ze zei dat het goed zou komen .

Het aantal CC was minimaal 20 0f 30 verschil . Daarom aantaal cc gelijk gehouden omat ze slechte ervaringen had met verschillende cc,s

 

Kapselvorming is bij allebei evenwel weg gehaald .

Het was erg verkalkt , ze vergeleek het met een eierschel zo hard het erom heen zat.

 

De ene oude prothese had ze zelf kapot moet maken anders kon ze het er niet uit krijgen .   En is niet in mijn lichaam gekomen die rommel , want dat wordt er uitgezogen .

 Nou opluchting en geruststelling !

Over 4 maanden terug komen ; en als ik nog voor die tij ergens mee zat gewoon naar toe komen .

Want ik moet er niet mee blijven zitten .

 

Oja het duurt 4 tot 8 maanden voordat deze protheses zachter zijn en  aan mijn lichaam heeft aangepast .

 

Nou het is een heel verhaal geworden , maar wel fijn even van me afschrijven zo .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma

 

Meis wat een opluchting moet je nu voelen dat je alles hebt gevraagd en ook een enorme goede uitleg hebt gekregen.

Super dat je pc dit zo op heeft weten te vangen, want dit zorgt er bij jou nu ook voor dat je weet hoe alles nu precies zit, hoelang het herstel, en zachter worden protheses nog gaat duren etc.

 

En het is ook zo hoor, dat je niet met je vragen en onzekerheden moet blijven zitten, want door stress gaat je herstel langzamer.

 

Deze protheses zakken idd niet veel na plaatsing, maar het is zeker zo dat je eigen weefsel zich ook nog rustig aan moet gaan vormen om de prothese heen.

Ook wat ze aangeeft over de hechtingen aan de binnenkant,en deze worden bijna altijd vrij strak geplaatst, dit geeft in het begin ook vaak meer pijn.

 

Nou meis, nu proberen stapje voor stapje een beetje te gaan genieten van je boobs.

 

Maar gelukkig ben je gerust gesteld, en weet je dat je bij vragen altijd terecht kunt bij haar.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ind wel fijn dat het nu duidelijk is en ze dr tijd ervoor heeft genomen.  Het heeft ook echt tijd nodig kijk bij mij hoe lang het heeft geduurd en nog hè :D

rustig aan , foto's blijven maken en geduld x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Afgelopen donderdag naar de pc geweest; ik had de dag er voor ontdekt dat er een plek zat onder mijn borst ; leek een soort blauwe plek.

Die beoordeelde al gauw dat het echt niet goed was : Ontsteking en bacterie op en rondom prothese  !

Ik mocht dus gelijk blijven om de prothese er uit te laten halen .

Ik was om 10 voor half 12 bij de pc en om  3 uur werd ik naar de OK gebracht !

Nu een paar maanden zonder prothese lopen om het tot rust te laten komen .

 (Heb daar erg moeite mee ! Dit kwam ook rauw op mijn dak vallen ! .

Ik had infuus met antibiotica en een drain .

Vrijdag Bh vullingen gepast met de verpleegster , en ik trapte op het slangetje van de drain ! AU .....was verschoven zat er minder ver in . Arts is geweest en de drain er al eerder uit nu . Zou anders maandag zijn .

Die plek die liet zien op de foto is dus troep die er bijna uit komt zetten . De huid is daar heel dun .

Iig vrijdagavond weer naar huis gegaan.

En morgen (maandag naar mama care om de bh vulling te checken of die iid goed is etc ;dat is om 13 .00  in mmc Eindhoven  , daarna door naar mmc Velhoven om half 3 .

Pfff......ellende ! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma, Pfffff, wat een teleurstelling moet dat voor je zijn, meis. Ik leef oprecht met je mee. Misschien kun je het topic van @Nonky  eens doorlezen en misschien via een pb-tje contact met haar opnemen; zij heeft hetzelfde meegemaakt en misschien kan zij je steunen of tips geven. 

Ik wens je heel veel sterkte toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Wilma,

 

Wat een ontzettende tegenvaller zeg! Had net als de anderen hierboven niet verwacht dat het na 2 maanden nog kon... Ik heb zelf ook een ontsteking gehad waardoor de prothese eruit moest zie:

 

Het is inderdaad niet fijn.. Moet wel zeggen dat de tijd bij mij redelijk snel is gegaan. Volgende maand word ik alweer geopereerd. 

 

Heel veel sterkte en als je een keer wil praten dan weet je me te vinden.

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.