Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties ! 

 

Ik zal straks even meer reageren per persoon .

Nu zorgen dat ik klaar ben om straks naar het ziekenhuis te gaan om 1 uur en half 3 een afspraak .

Alle tips om de juiste vragen te stellen zijn welkom .

 

En hopelijk kost niks extra die nieuwe operatie ?

Lijkt me omdat het complicatie is niet ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie
23 uur geleden zei Wilma:

 

Ja heb antibiotica  gehad ! 

Wanneer is dat bij jou gebeurd ? ook pas ?

Nee ik ben 1 maart 2016 geopereerd, 26 mei 2016 septische shock gehad doordat de bacterie in mijn bloed was gekomen. Toen eerst op intensief gelegen daarna nog een maand op gewone kamer. Tot op heden mislukt iedere operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎8‎-‎2017 om 17:09 zei B00bies:

Wat erg zeg! En dat dat na 2 maanden en drie weken po nog kan..

 

Heel veel sterkte! xx

 

Dankjewel @B00bies xxx

Ben een beetje over de shock heen ;maar kan er komt nog een lastige periode straks aan ,...weer operatie dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎8‎-‎2017 om 13:42 zei Wilma:

Afgelopen donderdag naar de pc geweest; ik had de dag er voor ontdekt dat er een plek zat onder mijn borst ; leek een soort blauwe plek.

Die beoordeelde al gauw dat het echt niet goed was : Ontsteking en bacterie op en rondom prothese  !

Ik mocht dus gelijk blijven om de prothese er uit te laten halen .

Ik was om 10 voor half 12 bij de pc en om  3 uur werd ik naar de OK gebracht !

Nu een paar maanden zonder prothese lopen om het tot rust te laten komen .

 (Heb daar erg moeite mee ! Dit kwam ook rauw op mijn dak vallen ! .

Ik had infuus met antibiotica en een drain .

Vrijdag Bh vullingen gepast met de verpleegster , en ik trapte op het slangetje van de drain ! AU .....was verschoven zat er minder ver in . Arts is geweest en de drain er al eerder uit nu . Zou anders maandag zijn .

Die plek die liet zien op de foto is dus troep die er bijna uit komt zetten . De huid is daar heel dun .

Iig vrijdagavond weer naar huis gegaan.

En morgen (maandag naar mama care om de bh vulling te checken of die iid goed is etc ;dat is om 13 .00  in mmc Eindhoven  , daarna door naar mmc Velhoven om half 3 .

Pfff......ellende ! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Gisteren waren mijn zus en zwager hier ; ik was zondag jarig maar ha dat donderdag gelijk gecanceld voor de familie . daar stond mijn hoofd ff niet naar .

Maar hub zijn gisteren dus geweest op verjaardag/ziekenbezoek ! Dat was wel fijn !:)

 

iig andere bh vulling gekregen ; hier zit watten in en kan je meer of minder zelf bepalen en zit beter .

 

De PO was ook geschrokken ! Ze had echt met me te doen ; want ze weet dat ik me toen al zo zorgen maakte of alles wel goed kwam . En dan gebeurd mij dit !

Ze is echt heel aardig en begrijpend !

Ze kon het ook niet verklaren waarom dit nu pas na bijna 3 maanden nog kan !

Ik heb echt dikke vette pech !

 

Het zag er verder nu rustig uit , ook de roodheid is weg .

Volgende week maandag weer terug voor de hechtingen .

 

En of het vergoed wordt is nog maar de vraag ! :blink:

Ze ging het wel ter sprake brengen bij ,,het Maatschap ''

 

Al bij al ben ik nu wat rustiger geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎8‎-‎2017 om 10:29 zei Bianca.bosmans:

Nee ik ben 1 maart 2016 geopereerd, 26 mei 2016 septische shock gehad doordat de bacterie in mijn bloed was gekomen. Toen eerst op intensief gelegen daarna nog een maand op gewone kamer. Tot op heden mislukt iedere operatie 

 

Ja dat zei de plastisch chirurg ie ik donderdag ook ;  dat je zo ziek kan worden er van dat je op intensive care kan belanden !

Jeee wat heb je dan lang in het ziekenhuis gelegen daar door zeg !

Ja om gek van te worden zeg als alle operaties mislukken !

 

Ik ken het , heb afgelopen 2 jaar alleen maar tegenslagen gehad medisch .

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wilma:

 

Ja dat zei de plastisch chirurg ie ik donderdag ook ;  dat je zo ziek kan worden er van dat je op intensive care kan belanden !

Jeee wat heb je dan lang in het ziekenhuis gelegen daar door zeg !

Ja om gek van te worden zeg als alle operaties mislukken !

 

Ik ken het , heb afgelopen 2 jaar alleen maar tegenslagen gehad medisch .

Ik bezig van 1 maart 2016, maar 19 juli weer een gehad en nu wijzen mijn borsten naar buiten, inplantaten genaaid aan de borstkast en ziet gewoon helemaal niet uit. Lijkt net of ze bijna onder mijn oksels zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎8‎-‎2017 om 22:53 zei Jaydee:

@Wilma, Pfffff, wat een teleurstelling moet dat voor je zijn, meis. Ik leef oprecht met je mee. Misschien kun je het topic van @Nonky  eens doorlezen en misschien via een pb-tje contact met haar opnemen; zij heeft hetzelfde meegemaakt en misschien kan zij je steunen of tips geven. 

Ik wens je heel veel sterkte toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Dankjewel @Jaydee ! Ja ik was echt van de kaart er door !  Dankjewel voor de tip om de topic van @Nonky  te lezen ; ga ik zeker doen !

 

Thx ! xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎8‎-‎2017 om 09:43 zei CharSchmit:

Haai Wilma,

 

Wat een ontzettende tegenvaller zeg! Had net als de anderen hierboven niet verwacht dat het na 2 maanden nog kon... Ik heb zelf ook een ontsteking gehad waardoor de prothese eruit moest zie:

 

Het is inderdaad niet fijn.. Moet wel zeggen dat de tijd bij mij redelijk snel is gegaan. Volgende maand word ik alweer geopereerd. 

 

Heel veel sterkte en als je een keer wil praten dan weet je me te vinden.

 

liefs 

@CharSchmit  dankjewel !   Ik ga straks jouw verhaal even lezen ;  en zo te zien op foto was dat dan op je litteken die ontsteking ? 

dus je bent al weer snel aan de beurt met operatie ?

Waar wort jij geopereerd en wordt het bij jou vergoed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎8‎-‎2017 om 11:13 zei Bianca.bosmans:

Nee ze mogen geen extra kosten aan rekenen, ben al 5 keer geopereerd en enkel ziekenhuis kosten moeten betalen en alles terug gekregen van de hospitalisatie . 

 

Is nog maar de vraag of ik het vergoed krijg .

 

Er uit halen zal wel net als de vorige keer , maar het er in plaatsen weet ik niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma pfff vrouwke ik log weer s in en ik lees meteen jou grote tegenvaller. Jeetje ik voel zo met je mee. Echt zo klote dit. Pffff heb er echt geen woorden voor als alleen heel veel sterkte. Wie had dit knnnen bedenken :blush: wist ook niet dat dit kon na 2 mnd. 

Sterkte vrouwke. Hopelijk krijg je wel alles vergoed :(Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma potverdikkie zeg, wat een domper (lees effe bij) Zie ook nu je foto en dit na 2 maanden. Ziet er idd onrustig uit en dat er een infectie eronder heeft gescholen is flink balen. Ga er eigenlijk wel vanuit dat dit onder je nazorg valt en geen kosten voor jouw bijkomen. ( weet niet wat het maatschap is?)  Hoop dat je snel en gezond hersteld en tijd voor je voorbij vliegt zodat je weer compleet bent. Tot die tijd heel veel sterkte. xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma potverdikkie zeg, wat een domper (lees effe bij) Zie ook nu je foto en dit na 2 maanden. Ziet er idd onrustig uit en dat er een infectie eronder heeft gescholen is flink balen. Ga er eigenlijk wel vanuit dat dit onder je nazorg valt en geen kosten voor jouw bijkomen. ( weet niet wat het maatschap is?)  Hoop dat je snel en gezond hersteld en tijd voor je voorbij vliegt zodat je weer compleet bent. Tot die tijd heel veel sterkte. xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Wuppie:

@Wilma pfff vrouwke ik log weer s in en ik lees meteen jou grote tegenvaller. Jeetje ik voel zo met je mee. Echt zo klote dit. Pffff heb er echt geen woorden voor als alleen heel veel sterkte. Wie had dit knnnen bedenken :blush: wist ook niet dat dit kon na 2 mnd. 

Sterkte vrouwke. Hopelijk krijg je wel alles vergoed :(Xx 

 

@Wuppie  ja echt klote !    Bedankt voor je lieve reactie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

@Wilma potverdikkie zeg, wat een domper (lees effe bij) Zie ook nu je foto en dit na 2 maanden. Ziet er idd onrustig uit en dat er een infectie eronder heeft gescholen is flink balen. Ga er eigenlijk wel vanuit dat dit onder je nazorg valt en geen kosten voor jouw bijkomen. ( weet niet wat het maatschap is?)  Hoop dat je snel en gezond hersteld en tijd voor je voorbij vliegt zodat je weer compleet bent. Tot die tijd heel veel sterkte. xx

 

 

@BrownieG   ook bedankt voor je reactie xx , en hoop het ook dat er geen kosten bijkomen .

 Ik ben bij VGZ verzekerd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 augustus 2017 om 11:25 zei Wilma:

@CharSchmit  dankjewel !   Ik ga straks jouw verhaal even lezen ;  en zo te zien op foto was dat dan op je litteken die ontsteking ? 

dus je bent al weer snel aan de beurt met operatie ?

Waar wort jij geopereerd en wordt het bij jou vergoed ?

 

Die foto is van mijn "goede" borst. Die is alleen te ver gezakt dus moet ook nog een keer geopereerd worden.. Had er een foto op gezet zodat ik bevestiging kreeg dat ie dus te ver gezakt was. Jaa als ik geopereerd word volgende maand is de prothese er in totaal 5,5 maand uit geweest. Ik word gewoon weer bij bergman clinics geopereerd en dit kost mij niks extra gelukkig. Het kan gebeuren en dat vergoeden ze gewoon. 

 

Hoop dat het al iets beter met je gaat. 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.