Ga naar inhoud

Wilma : 1e operatie 22 mei 2017 : Na complicatie hersteloperatie 6 december 2017 : Dr. Mesters : Maxima Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Op ‎17‎-‎8‎-‎2017 om 22:08 zei CharSchmit:

 

Die foto is van mijn "goede" borst. Die is alleen te ver gezakt dus moet ook nog een keer geopereerd worden.. Had er een foto op gezet zodat ik bevestiging kreeg dat ie dus te ver gezakt was. Jaa als ik geopereerd word volgende maand is de prothese er in totaal 5,5 maand uit geweest. Ik word gewoon weer bij bergman clinics geopereerd en dit kost mij niks extra gelukkig. Het kan gebeuren en dat vergoeden ze gewoon. 

 

Hoop dat het al iets beter met je gaat. 

 

liefs

 

Oh okeee..; zooo 5.5 maanden er uit geweest ?  Dat is best lang , hoe heb jij het ervaren om zolang zonder te lopen ?   En neem aan ook bh vulling ....ik heb met watten in de vulling .  en jij ?

Wat fijn dat het bij jou vergoed wordt !!

Met mij gaat het nu gelukkig beter .

 

Liefs  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minuten geleden zei Wilma:

IK heb foto,s geplaatst in mijn album .  Zijn natuurlijk geen fijne foto,s voor me maar wilde die toch met jullie delen , 

Hi Wilma, ik ben heel erg benieuwd naar deze foto's! Alleen kan ik niet in jouw album. Zou ik toegang mogen krijgen?

 

Zelf ben ik 8 maanden PO en mijn rechter borst is nog steeds niet ingedaald. M'n PC gecontact en ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ik revisie krijg. Daarom ben ik heel benieuwd hoe je borsten eruit gaan zien na een tweede ingreep...

 

Heel veel sterkte!

 

Zie mijn foto's:

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Wilma:

 

Oh okeee..; zooo 5.5 maanden er uit geweest ?  Dat is best lang , hoe heb jij het ervaren om zolang zonder te lopen ?   En neem aan ook bh vulling ....ik heb met watten in de vulling .  en jij ?

Wat fijn dat het bij jou vergoed wordt !!

Met mij gaat het nu gelukkig beter .

 

Liefs  xx

Jaa 5,5 maand... Dacht eerst zelf dat het maar 3 maanden eruit hoefde te blijven maar het mag er pas na 3 maanden weer in als de wond weer helemaal netjes dicht is zonder korstje. Ik weet niet hoe ze het bij jou hebben gedaan maar bij mij hebben ze het implantaat eruit gehaald en toen maar met een stuk of 3 hechtingen losjes bij elkaar gezet zodat alle viezigheid er nog uit kon. Het was vrij snel dicht maar ging daarna weer ontsteken dus heeft bij mij uiteindelijk best lang geduurd tot het echt dicht was. Ze zeggen hoe langer eruit hoe minder kans op nog een keer een ontsteking. Dus duimen:P Maar euhm ja mijn ervaring is verschillend. Aan de ene kant kan ik er best goed mee omgaan. Ik denk er niet teveel aan en met kleding aan kan je er niks van zien. Ik heb ook een vulling die gevuld is met watten. En ik draag deze in een prothese bh of een soort van sport achtige bh. Zit prima:) Maaarr ik heb ook momenten dat ik het allemaal niet zo zie zitten. Dan zie ik mijn (voor mijn gevoel) verminkte deel van mijn lichaam en dan denk ik echt bah het ziet er ook echt niet uit. Voor mij was het vooral een moeilijk moment toen vastgesteld werd dat mijn andere borst ook nog een keer geopereerd moest worden omdat deze te ver gezakt was. Werd een beetje onzeker over alles. Achja we moeten gewoon door en als het goed is komt het allemaal goed:P 

 

Als je ooit nog tips of iets anders wilt weten laat je het maar weten:P

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎8‎-‎2017 om 22:54 zei CharSchmit:

Jaa 5,5 maand... Dacht eerst zelf dat het maar 3 maanden eruit hoefde te blijven maar het mag er pas na 3 maanden weer in als de wond weer helemaal netjes dicht is zonder korstje. Ik weet niet hoe ze het bij jou hebben gedaan maar bij mij hebben ze het implantaat eruit gehaald en toen maar met een stuk of 3 hechtingen losjes bij elkaar gezet zodat alle viezigheid er nog uit kon. Het was vrij snel dicht maar ging daarna weer ontsteken dus heeft bij mij uiteindelijk best lang geduurd tot het echt dicht was. Ze zeggen hoe langer eruit hoe minder kans op nog een keer een ontsteking. Dus duimen:P Maar euhm ja mijn ervaring is verschillend. Aan de ene kant kan ik er best goed mee omgaan. Ik denk er niet teveel aan en met kleding aan kan je er niks van zien. Ik heb ook een vulling die gevuld is met watten. En ik draag deze in een prothese bh of een soort van sport achtige bh. Zit prima:) Maaarr ik heb ook momenten dat ik het allemaal niet zo zie zitten. Dan zie ik mijn (voor mijn gevoel) verminkte deel van mijn lichaam en dan denk ik echt bah het ziet er ook echt niet uit. Voor mij was het vooral een moeilijk moment toen vastgesteld werd dat mijn andere borst ook nog een keer geopereerd moest worden omdat deze te ver gezakt was. Werd een beetje onzeker over alles. Achja we moeten gewoon door en als het goed is komt het allemaal goed:P 

 

Als je ooit nog tips of iets anders wilt weten laat je het maar weten:P

 

Liefs

 

@CharSchmit   Bij zit het gewoon helemaal dicht de wond ; heb iig meer dan 3 hechtingen ; en die gaan er morgen uit .

Ja ik zat toen vorige week helemaal doorheen toen ik hoorde dat het er uit moest en daarna ook nog . Nu gaat het wel beter .

Met douchen en aankleden kijk ik ook zo weinig mogelijk er naar .

Ja het zal wel beter zijn langer er uit ivm minder kans op ontsteking .

Die bh vulling vindt ik nu toch wel wat minder , vindt het wat hobbelig er uit zien . Maar ja een ander valt het niet op .

Ik heb het gewoon in mijn sport bh die ik voor na de vorige operatie gekocht had .

De vrouw in het ziekenhuis voor die vullingen bleef maar doorgaan over speciale bh,s in een speciale  winkel die verstand hebben van bh,s voor vullingen .

pfff....leek wel of ze aandelen ofzo

Ik kan me voorstellen dat je hoorde dat je andere borst ook nog geopereerd moet worden dat dat een moeilijk moment was .

 

Ik hou me aanbevolen voor vragen en tips van jou hoor , dan hoor je het wel .

 

Morgen dus naar de PO ; en ik wilde nog vragen op papier zetten en zoals meestal heb ik dat nog niet gedaan .

 

Iig thx en tot later .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallo allemaal .....mijn hersteloperatie is gepland op 6 december .

Wel nog steeds de zelfde pc ...maar ander ziekenhuis .

 

De laatste keer dat we bij haar waren hadden we aangegeven het in dec . zou moeten , ...in eerste instantie omdat het dan nog hetzelfde ziekenfonds kalenderjaar is zeg maar .

Maar ik heb begrepen dat als het dit jaar aangevraagd is en het wordt januari dat dit dan toch voor dit jaar geld .

 

Ik zou een telefoontje krijgen dat ik in oktober bij haar in het andere ziekenhuis kan komen en dan de aanvraag gedaan werd en de operatiedatum ook .

 

Ik hoorde maar niks en dacht maar even bellen dan ....het is een enorme chaos omdat ze naar het andere ziekenhuis is ,...veel patienten mee willen , en dat dr. Tits is overleden ...dus vele patienten die ergens naar toe moeten .

Iig  kan ik pas 9 nov. naar haar toe , de aanvraag werd al ingediend . en 6 dec dus de operatie .

 

Best een beetje twijfels omdat het tussen sinterklaas en kerstmis /oud en nieuw is ;  aan de andere kant dan is het ook alweer 4 maanden verder .

 

xx    Wilma

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Wilma:

Hallo allemaal .....mijn hersteloperatie is gepland op 6 december .

Wel nog steeds de zelfde pc ...maar ander ziekenhuis .

 

De laatste keer dat we bij haar waren hadden we aangegeven het in dec . zou moeten , ...in eerste instantie omdat het dan nog hetzelfde ziekenfonds kalenderjaar is zeg maar .

Maar ik heb begrepen dat als het dit jaar aangevraagd is en het wordt januari dat dit dan toch voor dit jaar geld .

 

Ik zou een telefoontje krijgen dat ik in oktober bij haar in het andere ziekenhuis kan komen en dan de aanvraag gedaan werd en de operatiedatum ook .

 

Ik hoorde maar niks en dacht maar even bellen dan ....het is een enorme chaos omdat ze naar het andere ziekenhuis is ,...veel patienten mee willen , en dat dr. Tits is overleden ...dus vele patienten die ergens naar toe moeten .

Iig  kan ik pas 9 nov. naar haar toe , de aanvraag werd al ingediend . en 6 dec dus de operatie .

 

Best een beetje twijfels omdat het tussen sinterklaas en kerstmis /oud en nieuw is ;  aan de andere kant dan is het ook alweer 4 maanden verder .

 

xx    Wilma

 

 

Fijn @Wilma, dat je je operatiedatum hebt. Ik word twee dagen na jou door dokter Nio geopereerd. Dan gaan wij het nieuwe jaar eens goed beginnen met mooie boobs, meis. Alles komt uiteindelijk goed :35:.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 11-10-2017 om 21:40 zei Wilma:

Hallo allemaal .....mijn hersteloperatie is gepland op 6 december .

Wel nog steeds de zelfde pc ...maar ander ziekenhuis .

 

De laatste keer dat we bij haar waren hadden we aangegeven het in dec . zou moeten , ...in eerste instantie omdat het dan nog hetzelfde ziekenfonds kalenderjaar is zeg maar .

Maar ik heb begrepen dat als het dit jaar aangevraagd is en het wordt januari dat dit dan toch voor dit jaar geld .

 

Ik zou een telefoontje krijgen dat ik in oktober bij haar in het andere ziekenhuis kan komen en dan de aanvraag gedaan werd en de operatiedatum ook .

 

Ik hoorde maar niks en dacht maar even bellen dan ....het is een enorme chaos omdat ze naar het andere ziekenhuis is ,...veel patienten mee willen , en dat dr. Tits is overleden ...dus vele patienten die ergens naar toe moeten .

Iig  kan ik pas 9 nov. naar haar toe , de aanvraag werd al ingediend . en 6 dec dus de operatie .

 

Best een beetje twijfels omdat het tussen sinterklaas en kerstmis /oud en nieuw is ;  aan de andere kant dan is het ook alweer 4 maanden verder .

 

xx    Wilma

 

 

Hoi Wilma,

Ik zit met hetzelfde en mag wss rond maart een nieuw implantaat. Ik ben ook bij vgz verzekerd, vergoeden die de hersteloperatie 100%? Ik weet verzekeringstechnisch nog niet zoveel, behalve dat ik heb behoort dat je het niet zelf hoeft te betalen, op t eigen risico na dan. Vraagt de pc dit aan bij de verzekering?

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2017 om 19:42 zei Wens2017:

 

Hoi Wilma,

Ik zit met hetzelfde en mag wss rond maart een nieuw implantaat. Ik ben ook bij vgz verzekerd, vergoeden die de hersteloperatie 100%? Ik weet verzekeringstechnisch nog niet zoveel, behalve dat ik heb behoort dat je het niet zelf hoeft te betalen, op t eigen risico na dan. Vraagt de pc dit aan bij de verzekering?

 

Xxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎10‎-‎2017 om 19:42 zei Wens2017:

 

Hoi Wilma,

Ik zit met hetzelfde en mag wss rond maart een nieuw implantaat. Ik ben ook bij vgz verzekerd, vergoeden die de hersteloperatie 100%? Ik weet verzekeringstechnisch nog niet zoveel, behalve dat ik heb behoort dat je het niet zelf hoeft te betalen, op t eigen risico na dan. Vraagt de pc dit aan bij de verzekering?

 

Xxx 

Hoi @Wens2017   Sorry dat het ff duurde , ik was een weekje weg ..... 100 % wordt nooit vergoed .

Ik had in mei een wisseloperatie en had kapselvorming graad 4 . Toen werd alleen het er uit halen vergoed .

De pc vraagt het aan ja .

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎10‎-‎2017 om 22:25 zei Jaydee:

Fijn @Wilma, dat je je operatiedatum hebt. Ik word twee dagen na jou door dokter Nio geopereerd. Dan gaan wij het nieuwe jaar eens goed beginnen met mooie boobs, meis. Alles komt uiteindelijk goed :35:.

 

Xxx Jaydee 

@Jaydee  Daar gaan we wel van uit ja dat alles goed komt  ! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2017 om 19:42 zei Wens2017:

 

Hoi Wilma,

Ik zit met hetzelfde en mag wss rond maart een nieuw implantaat. Ik ben ook bij vgz verzekerd, vergoeden die de hersteloperatie 100%? Ik weet verzekeringstechnisch nog niet zoveel, behalve dat ik heb behoort dat je het niet zelf hoeft te betalen, op t eigen risico na dan. Vraagt de pc dit aan bij de verzekering?

 

Xxx 

 

Het verschilt denk ik per kliniek en ziekenhuis wat er precies onder de garantie valt. Maar het lijkt mij juist wel een omstandigheid die ze vergoeden. Bij mij zou een ontsteking waardoor de prothese verwijderd zou moeten worden en alles daarom heen worden vergoed. Dat heb ik toen voor de zekerheid nog nagevraagd. Maar ik ben ergens anders geopereerd dan jij. Dus ik zou het gewoon even navragen. 

 

Via de zorgverzekering zou ik niet durven zeggen, daarvoor moet je even in je polisvoorwaarden kijken. Je kan ze natuurlijk ook bellen. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels van dr fresow begrepen dat dit soort dingen bij de prijs inbegrepen is, is hun risico maar t gebeurt zo weinig dat ze dat risico wel kunnen dragen. Mij kost t niets. Mogelijk dat de spoedoperatie wel gedeclareerd is bij de zorgverzekering maar dat kon hij niet met zekerheid zeggen omdat t soms ook coulance is dat ze dat ook voor hun rekening nemen. Maar dat zal idd per kliniek verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎20‎-‎10‎-‎2017 om 16:07 zei B00bies:

 

Het verschilt denk ik per kliniek en ziekenhuis wat er precies onder de garantie valt. Maar het lijkt mij juist wel een omstandigheid die ze vergoeden. Bij mij zou een ontsteking waardoor de prothese verwijderd zou moeten worden en alles daarom heen worden vergoed. Dat heb ik toen voor de zekerheid nog nagevraagd. Maar ik ben ergens anders geopereerd dan jij. Dus ik zou het gewoon even navragen. 

 

Via de zorgverzekering zou ik niet durven zeggen, daarvoor moet je even in je polisvoorwaarden kijken. Je kan ze natuurlijk ook bellen. 

 

Succes! xx

Thx      beetje late reactie , maar ben een tijdje ,,offline '' geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎10‎-‎2017 om 17:10 zei Wens2017:

Ik heb inmiddels van dr fresow begrepen dat dit soort dingen bij de prijs inbegrepen is, is hun risico maar t gebeurt zo weinig dat ze dat risico wel kunnen dragen. Mij kost t niets. Mogelijk dat de spoedoperatie wel gedeclareerd is bij de zorgverzekering maar dat kon hij niet met zekerheid zeggen omdat t soms ook coulance is dat ze dat ook voor hun rekening nemen. Maar dat zal idd per kliniek verschillen.

Thx , ja is een beetje onduidelijk die garanties per ziekenhuis /zorgverzekering .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wilma, wij hebben een clubje met dames, die allemaal in december worden geopereerd. Als je zin hebt, ben je uiteraard ook welkom. Het clubje heet "alle kerstballen verzamelen".

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wilma:

Hoi @Jaydee  wat leuk zo,n clubje. Waar kan ik me ,,  aanmelden  '' ?

Je gaat naar clubs in het menu en dan klik je op: alle kerstballen verzamelen. Daar kun je je dan aanmelden voor de groep. Jaydee is momenteel druk bezig met studeren voor haar examens dus het kan even duren voor je word goedgekeurd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.