Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei best_boobie:

Oh jakkes, heb je er een knoop in gelegd? Dat zal wel lekker irriteren dan...
Kun je geen klittenband kopen, dat je iets verder op de band vastplakt, waardoor je de knoop eruit kunt halen en de band gewoon verder door dichtklit? (dus zoals je bij een riem een gaatje bij maakt, zet je nu wat extra klittenband erop)
Kweenie hoor, maar is maar een ideetje..

Ja haha, BeVRIJdingsdag ;) 
Alleen vandaag dan he hahaha

Doe jij ook nog die rekoefeningen? En masseer jij je spier aan de bovenkant? Of hebben we het daar nooit over gehad?

xxx

Ja doe ik idd nog. Dagelijks wat masseren en dat rekken ook vrijwel dagelijks. Masseer door de spier "vast te pakken" bovenin, en ook gewoon met de vlakke hand van boven naar beneden en langs de zijkant. Lataste dagen ook aan de onderkant wat steviger wrijven als ik ook het litteken insmeer. Echt het litteken dus twee vingers pakken kan ik niet omdat het echt vast zit. Kom er net met een vinger bij in die plooi zeg maar.. Ik heb twee banden en bij een heb ik idd wat klittenband bij gezet maar bij de zwarte heb ik een knoop ingelegd. Deze band zit strakker maar vooral ook een beetje pijnlijk door die knoop. Vooral 's nachts als ik erop lig.. Maar goed, alles voor het goede doel <_<. Maar nogmaals denk ik echt dat ie gewoon niet verder KAN zakken vanwege dat hechting van binnenuit. Zolang dat vast blijft zitten, geloof ik niet dat ie verder gaat zakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

hihi ik weet het, van die hechting :P 
Maar ik durf daar ook gewoon echt geen antwoord op te geven haha..
Geen idee wat het gaat doen.. Uitgaande van mijn eigen ervaring zou ik zeggen dat het goed komt met die hechting, maar ik kan gewoon geen zekerheden geven en ik weet ook echt niet of het daar aan ligt. Het kán!!! En ik hoop het ook.
Maar zou wel fijn zijn als je het nog eens met Damen zou kunnen overleggen....
Zo zonde, je bent al zo lang bezig en eigenlijk is het gewoon nog steeds niet 100% goed.
Ik zou al lang bij die man op de stoep gestaan hebben haha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

hihi ik weet het, van die hechting :P 
Maar ik durf daar ook gewoon echt geen antwoord op te geven haha..
Geen idee wat het gaat doen.. Uitgaande van mijn eigen ervaring zou ik zeggen dat het goed komt met die hechting, maar ik kan gewoon geen zekerheden geven en ik weet ook echt niet of het daar aan ligt. Het kán!!! En ik hoop het ook.
Maar zou wel fijn zijn als je het nog eens met Damen zou kunnen overleggen....
Zo zonde, je bent al zo lang bezig en eigenlijk is het gewoon nog steeds niet 100% goed.
Ik zou al lang bij die man op de stoep gestaan hebben haha

 

xxx

Je hebt ook gewoon gelijk.. Ik moet gewoon terug maar ik krijg dan toch te horen dat ik moet wachten omdat het eindresultaat pas tussen de 3 en 6 maanden te zien is.. Zo is hij. En om daar zover voor te moeten rijden.. En ik moet dit keer alleen want mijn vriend is er ook wel klaar mee daar. Steeds weer paar uur vrij nemen, erheen rijden en tot nu toe steeds 'n uur of langer moeten wachten. Laatste keer bijna 2 uur! Maar goed, ga maandag weer eens bellen. En dan hem aan de lijn "eisen" ipv afgescheept worden met standaard zinnetjes van dr assistente. 

Maar wat die hechting betreft is het mij niet duidelijk.. Hij is dus waarschijnlijk bewust zo gezet om tevergeefs doorzakken te voorkomen toch? Maar is het dan de bedoeling dat dat nog ooit "loslaat" van binnen of is het de bedoeling dat dat zo vast blijft zitten? Als hij nog los kan laten, zie ik het ook gebeuren dat ie verder zakt maar zo heb ik daar een hard hoofd in.. jij hebt dit vaker gezien en wat gebeurde er toen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Guusje78:

Je hebt ook gewoon gelijk.. Ik moet gewoon terug maar ik krijg dan toch te horen dat ik moet wachten omdat het eindresultaat pas tussen de 3 en 6 maanden te zien is.. Zo is hij. En om daar zover voor te moeten rijden.. En ik moet dit keer alleen want mijn vriend is er ook wel klaar mee daar. Steeds weer paar uur vrij nemen, erheen rijden en tot nu toe steeds 'n uur of langer moeten wachten. Laatste keer bijna 2 uur! Maar goed, ga maandag weer eens bellen. En dan hem aan de lijn "eisen" ipv afgescheept worden met standaard zinnetjes van dr assistente. 

Maar wat die hechting betreft is het mij niet duidelijk.. Hij is dus waarschijnlijk bewust zo gezet om tevergeefs doorzakken te voorkomen toch? Maar is het dan de bedoeling dat dat nog ooit "loslaat" van binnen of is het de bedoeling dat dat zo vast blijft zitten? Als hij nog los kan laten, zie ik het ook gebeuren dat ie verder zakt maar zo heb ik daar een hard hoofd in.. jij hebt dit vaker gezien en wat gebeurde er toen? 

 

Ik snap jou ook hoor en je vriend ook.. Echt zo knudde om dan steeds daar uren voor in te leveren op je werk.....
Zeker als het steeds uitloopt, dan baal je als een stekker...

Ja.. idd, hij is daar gezet om doorzakken te voorkomen, maar hoe dit zich gaat ontwikkelen? Weet het echt niet! Ik weet niet wat Damen vanbinnen gedaan heeft en wat zijn bedoeling was.. Maar als ie dat kreng daar bewust gezet heeft om doorzakken te voorkomen en die gaat daar echt niet weg om je prothese voorrang te geven, dan is Damen wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom bezig geweest.. En zit jij verdorie weer met de gebakken peren..
Hoop dat je hem aan de lijn krijgt, dat hij je belt of mailt..
Blijf vriendelijk, want ze zijn daar ook wel zo, dat ze gewoon de kont in de krib gooien als het hun niet zint.. Je hebt ze nog ff nodig ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Ik snap jou ook hoor en je vriend ook.. Echt zo knudde om dan steeds daar uren voor in te leveren op je werk.....
Zeker als het steeds uitloopt, dan baal je als een stekker...

Ja.. idd, hij is daar gezet om doorzakken te voorkomen, maar hoe dit zich gaat ontwikkelen? Weet het echt niet! Ik weet niet wat Damen vanbinnen gedaan heeft en wat zijn bedoeling was.. Maar als ie dat kreng daar bewust gezet heeft om doorzakken te voorkomen en die gaat daar echt niet weg om je prothese voorrang te geven, dan is Damen wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom bezig geweest.. En zit jij verdorie weer met de gebakken peren..
Hoop dat je hem aan de lijn krijgt, dat hij je belt of mailt..
Blijf vriendelijk, want ze zijn daar ook wel zo, dat ze gewoon de kont in de krib gooien als het hun niet zint.. Je hebt ze nog ff nodig ;) 

 

xxx

Haha, ja ik weet het.. zal ze eerst wat veren in hun Belze reten stoppen :lol: en dan vriendelijk, doch dringend, verzoeken om de dokter zelf te mogen spreken.. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden, 

 

Inmiddels ruim 8,5 week po en er is niks meer veranderd helaas. Van boven leek hij iets te zakken maar van onder nog steeds niet. De vorm is vreemd en er zit een rare plooi aan de zijkant. Doodongelukkig ben ik als ik er naar kijk en probeer het zoveel mogelijk te negeren en niet naar te kijken. De band heeft echt geen zin meer.. over een paar weekjes op controle maar weet dat er nu niks meer gaat veranderen zonder opnieuw een ingreep. Ben er zo verdrietig van.. Voorlopig ga ik proberen om wat afstand te nemen van het forum want van als die gelukkige dames met hun prachtige borsten, word ik momenteel niet blijer van.. Als ik weer nieuws heb, kom ik dat uiteraard vertellen maar tot die tijd.. 

 

Liefs, Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78

 

Ah jee meid, wat naar om te horen, je had alle hoop gevestigd op deze herstel operatie, en dan is het nog niet verholpen, maar ben heel erg benieuwd wat je over een aantal weken te horen krijgt.

 

Neem inderdaad even de tijd voor jezelf, dit heeft een hoop impact, en dan is het soms beter om even afstand te nemen.

Wil je af en toe toch even van je af kletsen, dan weet je ons te vinden.

 

Sterkte meis :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Desert-Rose,

 

Ff een korte update.. Ik heb inmiddels bericht terug van die kwaliteitsfunctionaris en ik mag mijn controle afspraak bij dr. Verdonck maken. Daar ben ik nu al heel blij mee want ik weet vrijwel zeker dat als hij mijn borst ziet, hij het "probleem" ziet en hopelijk ook zegt dat hij het kan herstellen. Ze raden me wel aan om te wachten tot zes maanden omdat dan pas het resultaat goed te beoordelen valt. Ikzelf denk dat dat nu ook al kan maar goed, ik zal nog braaf even wachten. Denk tot ongeveer 5 mnd, zo net voor mijn vakantie. Dus. Deze zomer dus nog ff niet zo genieten als de bedoeling was maar vooruit, heb nu al mijn hoop op dr. Verdonck gezet ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78

 

Ik denk dat dat een heel goed plan is, om het te laten beoordelen door Verdonck, die heeft er toch vaak een hele andere kijk op.

Klopt er word toch vaak geadviseerd om het aan te kijken tot 6 maanden, maar juist door wat jij hebt meegemaakt de laatste tijd, zit de angst er toch dieper in.

 

En nee je zult de zomer nog niet helemaal kunnen genieten,maar het is nu wel positief dat ze toch met je meedenken.

Nog even volhouden meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78 lees effe bij en fijn dat Verdonck er naar gaat kijken. Hopelijk kan die wel voor duidelijkheid zorgen! Wist niet dat je met een kwaliteitsfunctionaris in gesprek was dus goeie zet geweest. Ben benieuwd naar het vervolg en de uitkomst hiervan. Hoop dat je snel terecht kunt want geeft ook rust als je weet waar je aan toe bent.

 

Hoop met je mee en duim nog steeds dat je borst uit zichzelf nog wat gaat doen... En die 6 maanden is zo slecht nog niet want je hebt toch in korte tijd 2 operaties daar gehad. Ik zou persoonlijk het ook wel snel willen maar zou er denk ik toch voor kiezen om het wat rust te geven voordat ik weer onder het mes moet.  

 

Ik ga weer duimen voor je dat het allemaal goed afloopt bij Verdonk! Keep us posted xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

G'morgen dames! 

Op dit moment zit ik in de wachtkamer bij dr. Verdonck voor mijn controle. Hoop zo dat hij mijn probleem erkend en mij eindelijk mooie borsten gaat beloven. De linker is nog steeds niks gedaald en is erg gevoelig aan debuitenkant. Ook nog steeds luchtbellen en bobbels.. hopelijk komt het nog ooit goed. Wish me luck! 

 

Liefs Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames! 

Inmiddels alweer op de terugweg. Consult bij Verdonck was erg prettig. Hele vriendelijke man en erg prettig in de communicatie.  Hij erkende het probleem en zag dat de linker idd nog hoger zat. Wel zei hij dat het nog te vroeg was om nu weer iets te doen in de zin van heropereren. Hij zei dat hij echt altijd adviseerde om een jaar te wachten en na een hersteloperatie zelfs 1,5 jaar in verband met het twee keer snijden/ opereren in hetzelfde gebied. Hij gaf het advies om minimaal 2x per dag te smeren en het iets te masseren om zo ook de huid wat te voeden want deze is erg dun nu. Over een paar maanden mag ik nog eens terug en kijken we verder. Als er dan nog niks veranderd is, kunnen we eventueel gaan nadenken over een heroperatie. Niet meteen het antwoord wat ik hoopte maar klinkt wel begrijpelijk. Om binnen een jaar 3x te opereren zou echt voor meer problemen kunnen zorgen. Hopelijk gebeurt er de komende maanden nog het een en ander en anders wellicht toch nog eens onder het mes maar dat zal dan sowieso nog ff duren. Omdat ik het erg aannemelijk vond wat hij zei en hijzelf ook een fijn persoon is, ga ik toch enigszins tevreden naar huis. Nog ff geen gelijke borsten maar goed, wie weet over een half jaartje..

 

Liefs, Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh goed nieuws dat hij het erkent maar wel een domper dat er nog niks aan gedaan wordt. Je blijft nu met hem in contact neem ik aan?

Over het algemeen is hij heel betrokken en wil hij ook dat jij tevreden bent dus ik verwacht dat uiteindelijk alles netjes opgelost wordt. Wel jammer dat je het weer een tijdje moet aankijken maar inderdaad ik kan er ergens ook wel de logica achter vinden. Iedere keer snijden in je huid is ook niet niks natuurlijk.

 

Ik heb toch wel regelmatig aan je gedacht dus ik ben wel blij iets van je te horen en dat je nu je controle hebt gehad. 

 

Hou je taai meid.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78

 

He meis, 

 

Wat fijn dat Verdonck het probleem ziet, en als het blijft ook genegen is om er iets aan te gaan doen over een tijdje,maar hij heeft inderdaad een punt,hoe vaker je geopereerd word, hoe meer litteken weefsel je krijgt, dus ik denk ook ( als leek) dat het inderdaad beter is om even het operatiegebied tot rust te laten komen, en hopen dat het met lichte massage toch nog soepeler gaat worden en gaat zakken.

 

Fijn dat je zelf het consult als prettig hebt ervaren ,en toch met een enigszins gerust gevoel naar huis bent gegaan.

 

Nou duimen maar meis.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meid

 

Nou.. niet helemaal wat je verwacht had, maar wel hoopvoller dan wat je bij Damen gekregen hebt, niet?

Fijn dat Verdonck duidelijk was en een goed verhaal had!

 

Nu dan maar even de tijd uitzitten en hopen dat het masseren nog gaat helpen!

Is er niets meer veranderd de afgelopen tijd?

 

Liefs BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎7‎-‎2017 om 21:10 zei best_boobie:

Het meid

 

Nou.. niet helemaal wat je verwacht had, maar wel hoopvoller dan wat je bij Damen gekregen hebt, niet?

Fijn dat Verdonck duidelijk was en een goed verhaal had!

 

Nu dan maar even de tijd uitzitten en hopen dat het masseren nog gaat helpen!

Is er niets meer veranderd de afgelopen tijd?

 

Liefs BB

 

Ja idd, had natuurlijk het liefst gehad dat hij meteen aanbood om me zo snel mogelijk opnieuw te opereren om het in orde te maken maar ik kan me voorstellen dat het beter is om nog ff te wachten. Ikzelf verwacht niet echt dat massage van het litteken en wat het wat drukken van boven, nu nog veel verschil gaat maken maar goed, dat ga ik toch weer braaf doen. Ik maak nu een afspraak voor rond okt/nov en dan zien we wel verder. Sinds de laatste keer dat ik hier was, is er niet heel veel meer veranderd maar het litteken is uiteraard wat soepeler geworden en de borst ook wat. Hij zit nog steeds hoger, is veel gevoeliger en soms zelfs pijnlijk aan de buitenkant en ik voel nog steeds bobbels en luchtbellen aan de binnen/onderkant. Volgens Verdonck is dat echt de prothese die ik voel en het gevoelige is te wijten aan mijn hele dunne huid. Door deze nu dagelijks in te wrijven met crème, zou ik hem wat meet kunnen voeden zodat hij ook soepeler wordt. Ik zal een foto van zojuist bijvoegen voor een recent beeld te geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. het kreng is echt niet meer gezakt he <_< Balen!!! Echt zo balen, want had het je zo gegund, dat het deze keer goed ging....

Nu maar weer afwachten (ben je ondertussen wel gewend he :blink: #zucht ) maar het is gewoon heel fijn dat Verdonck er wel straks iets aan gaat doen.. En hij heeft er ervaring mee! Heb hem al verschillende hersteloperaties zien doen en die werden eigenlijk allemaal mooi.

Probeer er toch een fijne zomer van te maken meid!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

Bij mij zitten ze ook heel erg ongelijk na de infectie en ik moet ook nog een jaar wachten (dus 1,5 in totaal) voor hij er weer naar wil kijken en eventueel wat aan wil doen. Ook volgens mijn chirurg kan het nog heel lang verbeteren.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Dhaney:

Hey meis,

 

Bij mij zitten ze ook heel erg ongelijk na de infectie en ik moet ook nog een jaar wachten (dus 1,5 in totaal) voor hij er weer naar wil kijken en eventueel wat aan wil doen. Ook volgens mijn chirurg kan het nog heel lang verbeteren.

 

xxx

Hmm.. balen meid.. Ik weet er helaas alles van.  Ik hoop nog steeds dat het vanzelf nog goed komt maar ik denk het niet. Deze zomer nog maar ff niet waterpas ;) en dan hopelijk aan het eind van jaar of begin volgend jaar, mooie, gelijke borsten. Jij ook heel veel succes! Wie is jouw chirurg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎/‎10‎/‎2016 om 09:23 zei Guusje78:

Zo dames, ik zal eens een verslagje maken over mijn consult van afgelopen zaterdag bij dr.Damen in de Welness Kliniek. 

Om 9 uur hadden we een afspraak en waren wat vroeg. We werden heel fijn ontvangen en konden plaatsnemen in de wachtkamer. Om half tien werden we eindelijk gehaald door dr.Damen. 

Ik had een notitie boekje meegenomen met een aantal vragen erin. Bij binnenkomst vroeg hij wat hij voor me kon en ik vertelde dat ik graag een borstvergroting wilde. Hij vroeg mijn lengte en gewicht en met een vrij simpel rekensommetje kwam hij uit op 300cc. Dit zou de grens zijn van natuurlijk naar nep. Omdat ik aangaf dat ik geen hele grote borsten zou willen maar het liefst zo natuurlijk mogelijk, zei hij dat ik dan niet hoger moest gaan. Hij legde uit hoe het werkte met aantal cc, diameter en hoe dat zat icm iemand zijn figuur en borstkas. Dat meiden tegenwoordig eerder voor veel te grote gaan die eigenlijk niet in hun lichaam passen. Dat de norm verhoogd is door de beelden die we in blaadjes en op tv zien maar dat dat niet erg reëel is en zeker geen eerlijke weergave is van een natuurlijke borst. Dat kon ik wel beamen. Hij vroeg wat ik hoopte en zei dat ik graag naar een volle C of kleine D zou willen. Dat was een vrij ruime marge volgens hem dus hij stelde voor om eens wat te gaan passen. 

In de ruimte ernaast mocht ik een pas bh aantrekken met een strak wit hemd erover. Hij stopte er toen 2 pasprothesen in en vroeg mijn mening. Ik vond het oké maar had liever iets groter. Het was ongeveer hetzelfde als ik nu heb met bh of iets minder zelfs. Toen deed hij een kant wisselen voor een grotere maat en vroeg weer mijn mening. In eerste instantie dacht ik oh wat mooi maar misschien een beetje groot maar toen vond ik die eigenlijk wel heel mooi. Toen pas zei hij dat ik een 200cc en een 300cc in had. Ik gaf aan dat ik de 300 het mooiste vond maar dat ik niet hoopte dat ik van boven zo'n ronding of rand zou krijgen. Hij zei dat ik dan het beste voor 280cc kon gaan omdat dat misschien net het verschil maakte. Al met al, laat ik de bv daar doen en heb zelfs al een datum! 17 november zou het moeten gaan gebeuren! Zoooo eng! Heb ook al aanbetaald! 

Nu is hij een heel kundig arts, dat merkte ik meteen. Ik voelde me ook meteen op mijn gemak bij hem. Het enige is nu dat ik uiteraard weer een beetje twijfel.. volg ik zijn advies en ga ik voor 280cc of toch voor 300cc want wil ook geen spijt krijgen dat ik ze toch iets groter had gewild. Met kleren aan kun je ze zo groot maken als je zelf wil want met bh's kun je alles. Het gaat er mij om dat het naakt mooi is. Geen harde ronde ballen maar een mooie volle borst die niet te nep uitziet.. 

Uiteindelijk weet ik nooit wat het vooraf gaat worden dus moet ik dan maar zijn advies volgen of toch voor 300cc gaan? Die eeuwige twijfel.. En dat terwijl 20cc natuurlijk niks is.. 

Gelukkig heb ik nog ff! Kan ik nog ff nadenken.. 

hallo,

 

ik ben 4jaar geleden ook dr dokter damen geopereerd en heb toen ook naturell gevraagd ik ben 1m60 en weeg 48 kg en hij raade mij maar 200 cc aan had een kleine a cup dat vond ik iets te weinig en heb 240cc medium rond gekregen .

en nu 4jaar later draag ik nog steeds push ups omdat je zo snel er aan gewoon bent en heb spijt dat ik voor niet meer ben gegaan want de pasprothesen geven sms een verkeerd beeld met 3d simulatie kan je dat veel beter zien.

en ik ga nu voor een prothese wissel gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.