Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames! 

 

Na nog 2 maanden gewacht te hebben, vondik het wel tijd om weer eens contact te gaan leggen met dr. Verdonck voor een volgende controle om te kijken of we een hersteloperatie kunnen gaan plannen. De linkerborst is zoals wel verwacht was, niks meer gezakt en een stuk hoger dan rechts. Nu had ik dekliniek gemaild met een mail voor dr. Verdonck en nu krijg ik net een mail terug dat ze de samenwerking met hem hebben stop gezet en ik voor mijn volgende controle naar dr. Zele of dr. Visser mag. Super balen want ik had echt een goed gevoel bij dr. Verdonck en echt alle hoop op hem gezet. Maar ja, moet nu toch verder met een andere chirurg.. 

Wie kunnen jullie mij aanraden? Ik heb echt nog geen idee.. Pff. Wat een gedoe weer. 

 

Liefs, 

Guusje78.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben zelf twee weken bij dr visser geopereerd en ik kan haar van harte aanbevelen. Tijdens de consulten komt ze wat kortaf en zakelijk over, maar ze weet heel goed waar ze over praat. Ze heeft een eigen kliniek en heeft een eigen team samengesteld waarmee ze opereert. Ik had na de operatie nauwelijks pijnklachten of blauwe plekken en nu na 2 weken voel ik me erg goed! Ze heeft een kundig team en dat voelde geweldig. Wel geeft ze mensen prothesen die bij hun lichaam passen. Als je bijv extreem grote borsten wil of iets wat niet natuurlijk is, dan helpt ze daar mensen ook niet mee en daar is ze eerlijk over. Dit was voor mij een groot pluspunt want ik wilde erg graag een natuurlijke uitstraling. Veel succes met het maken van een keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag lieve dames! 

Ik ben vandaag dus op controle geweest bij dr. Visser. Ze was super aardig! Echt een heerlijke cynische vrouw maar eerlijk en toch vriendelijk. Na een korte 'intro' wilde ze mijn situatie bekijken en na even meten en kijken, bood ze gelijk aan me opnieuw te opereren. Natuurlijk niet tof voor een 3e keer maar goed, het moet wel goed zijn natuurlijk. Ff nadenken over een datum en dan dus weer onder het mes. Hopelijk komt het toch nog goed met mijn dames ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Guusje78:

Dag lieve dames! 

Ik ben vandaag dus op controle geweest bij dr. Visser. Ze was super aardig! Echt een heerlijke cynische vrouw maar eerlijk en toch vriendelijk. Na een korte 'intro' wilde ze mijn situatie bekijken en na even meten en kijken, bood ze gelijk aan me opnieuw te opereren. Natuurlijk niet tof voor een 3e keer maar goed, het moet wel goed zijn natuurlijk. Ff nadenken over een datum en dan dus weer onder het mes. Hopelijk komt het toch nog goed met mijn dames ;)

 

Ik lees al een hele tijd met jou mee en wilde nu toch even reageren:blush: Wat een fijn vooruitzicht! Derde keer onder het mes is zeker niet waar je op hoopt als je hieraan begint, maar ook jij krijgt uiteindelijk je mooie droomboobies! Dr Visser is naar wat ik over haar heb gelezen in ieder geval een goede pc! Ben benieuwd! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Guusje78:

Volgende week donderdag de 19e krijg ik mijn hersteloperatie! Spannend!!!! Wish me luck! Derde keer scheepsrecht?  :lol:

Eindelijk! Nu moet het goedkomen hoor!

Ik ga voor je duimen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, laten we idd hopen dat 3x scheepsrecht is. Ik ga iig heel hard voor je duimen. Komt vast goed, meis. 

Ik ga je volgen. Ik krijg 8 december mijn hersteloperatie om mijn double bubble weg te krijgen. Ben 13 mei 2016 geopereerd door een chirurg bij ons in het streekziekenhuis, maar heb geen vertrouwen meer in haar, dus laat het herstellen bij Nio. Moet dan helaas wel weer de volledige smak geld betalen, maar als het dan maar goed komt, dan heb ik het er wel voor over. 

Good luck volgende week donderdag. :71::71::71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid.. Dat klinkt niet best. Ook weer zoveel geld.. Pff!  Balen zeg. Ik baal hier ook van maar moet zeggen dat ze het wel beiden keren op eigen kosten doen. Dat scheelt wel. Anders was ik ook ergens anders heen gegaan. We houden elkaar wel op de hoogte! Succes alvast! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎7‎-‎2017 om 19:42 zei Guusje78:

Ja idd, had natuurlijk het liefst gehad dat hij meteen aanbood om me zo snel mogelijk opnieuw te opereren om het in orde te maken maar ik kan me voorstellen dat het beter is om nog ff te wachten. Ikzelf verwacht niet echt dat massage van het litteken en wat het wat drukken van boven, nu nog veel verschil gaat maken maar goed, dat ga ik toch weer braaf doen. Ik maak nu een afspraak voor rond okt/nov en dan zien we wel verder. Sinds de laatste keer dat ik hier was, is er niet heel veel meer veranderd maar het litteken is uiteraard wat soepeler geworden en de borst ook wat. Hij zit nog steeds hoger, is veel gevoeliger en soms zelfs pijnlijk aan de buitenkant en ik voel nog steeds bobbels en luchtbellen aan de binnen/onderkant. Volgens Verdonck is dat echt de prothese die ik voel en het gevoelige is te wijten aan mijn hele dunne huid. Door deze nu dagelijks in te wrijven met crème, zou ik hem wat meet kunnen voeden zodat hij ook soepeler wordt. Ik zal een foto van zojuist bijvoegen voor een recent beeld te geven.

 


Hi Guusje,

 

Per toeval kwam ik bij jouw verhaal terecht en herken mezelf hier enorm in.

allereerst vind ik je borsten wel echt prachtig ondanks het verschil!

 

ik ben zelf ook door Dr. Verdonck geopereerd in zijn prive kliniek en ik heb precies hetzelfde als jij. mijn rechter borst is niet goed ingezakt en ben daar vorige week voor op controle geweest. in januari word ik hieraan geopereerd omdat er toch iets van overmatige kapselvorming zat. ik ben dan precies een jaar PO en baal ontzettend aangezien je bij zo'n hersteloperatie weer opnieuw onder narcose moet etc... een hoop ellende weer, dus maar hopen dat het resultaat er mag wezen!

 

hopelijk herstel jij ook mooi zodra je weer geopereerd bent!

 

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jorro,

 

Wat balen dat jij ook weer onder het mes moet! Maar Verdonck schijnt wel heel goed te zijn dus komt vast goed met je. Ik vond hem bij mijn controle erg aardig en baalde enorm dat hij mij niet kon gaan opereren om het te herstellen. Nu ik eenmaal genoodzaakt bij dr. Visser ben geweest, heb ik een heel goed gevoel over haar. Ze was recht door zee maar wel heel vriendelijk. Ik heb het volle vertrouwen in haar en ga er dan ook vanuit dat het goed gaat komen. Wel hoop ik voldoende te hebben aan die 2,5 week thuis want moet daarna echt weer aan het werk. Aangezien ik op een babygroep werk, zal ik dan ook moeten tillen. Volgens de kliniek zou dat echt geen probleem moeten zijn dus daar moet ik maar vanuit gaan.. Ik hou jullie op de hoogte. Jij veel succes alvast! 

 

Liefs Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Guusje78:

Jee meid.. Dat klinkt niet best. Ook weer zoveel geld.. Pff!  Balen zeg. Ik baal hier ook van maar moet zeggen dat ze het wel beiden keren op eigen kosten doen. Dat scheelt wel. Anders was ik ook ergens anders heen gegaan. We houden elkaar wel op de hoogte! Succes alvast! X

Ja, dat scheelt idd, maar mijn borsten zijn zo lelijk geworden, ik ga echt niet meer terug naar mijn oorspronkelijke pc. En ik heb er ook echt last van. Ik draag altijd een hemdje onder mijn bh, want mijn bh band (beugels haal ik er op voorhand al uit) zit altijd enorm te irriteren op die bult onder mijn borst; 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dus hopelijk kan ik zes weken na 8 december mijn bh's weer gewoon op mijn huid dragen. 

 

Jij ook heel veel succes volgende week donderdag. 3x is scheepsrecht :35:.

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78, ik heb geen fotoalbum (daar vind ik mijn borsten nu echt té lelijk voor). Maar ik wil je wel een pb-tje met een foto sturen, als je dat wilt. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jaydee:

@Guusje78, ik heb geen fotoalbum (daar vind ik mijn borsten nu echt té lelijk voor). Maar ik wil je wel een pb-tje met een foto sturen, als je dat wilt. 

 

Xxx Jaydee 

Ach meis.. is het zo erg voor je gevoel? Zal toch wel meevallen? Nog ff en dan kun jij ook weer vol zelfvertrouwen rond hupsen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames!

 

Morgen is het dan zover; mijn 2e hersteloperatie! Hopelijk idd 3e scheepsrecht en voorlopig mijn laatste. Ik kijk er best naar uit want heb de hoop dat ik eindelijk 2 mooie borsten ga krijgen ipv 1.. Net getracht mijn oude album te verwijderen en ga nog uitzoeken hoe ik een nieuwe aanmaak. Ik heb zojuist nog wat laatste foto's gemaakt en dan hopelijk snel de verbeterde versie :D. Nou, wish me luck en tot morgenmiddag! Ik moet me al om 7.50 melden dus verwacht rond de middag weer thuis te zijn. 

 

Liefs, Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Guusje78,

Hey meis, Ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Ik moet van 8.00 tot 18.00 uur werken, en ik wel met kinderen, dus ik kan tussendoor helaas niet even snel op het BF spieken. Maar ik ga tussen de werkzaamheden voor voor je duimen en dan kijk ik morgenavond even of je al weer boven water bent. 

Good luck, meis. Komt vast goed ditmaal. :71::71::71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎10‎-‎2017 om 21:15 zei Guusje78:

Dan maar ff zo.. 

Op het fotootje links bovenin, span ik mijn borstspier aan en kun je het goed zien dat de linker prothese te hoog is blijven zitten. Hopelijk zal mijn litteken er ook weer mooier uit gaan zien na deze operatie. 

 

Succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

 

Daar ben ik weer. Op de een of andere manier ben ik na het opnieuw aanvragen van mijn wachtwoord er nu in met een oud account? Ga ik nog proberen te fixen maar zal alvast iets vertellen over hoe het ging vanmorgen :blush:;

Nou, om kwart voor acht dus binnen en om tien over acht op de kamer. Gelijk kwam de verpleegkundige mijn bloeddruk meten en de vragenlijst checken. Kleren uit en operatie vest aan. Toen kwam dr.Visser binnen om nog even af te tekenen en te vertellen wat ze zou gaan doen. Heel fijn want dat werd de vorige keren niet gedaan door dr. Damen. Vijf minuutjes later kwamen ze me al ophalen en iets voor tien was ik terug op de kamer. Operatie is goed gegaan. Ze heeft mijn borstplooi verlaagd en een nieuw implantaat geplaatst. Dit laatste stond niet op de planning maar bleek tijdens de operatie wel nodig. Het "oude" was vervormd geloof ik.. Ook had ik al wat kapsel wat ze ook zou verwijderen. Nadat ik wat bij was zijn we vertrokken en rond twaalf uur bij de apotheek. Moet nog een beetje fijn schema gaan maken voor de medicatie maar dat komt wel goed. Ik voel me prima en ben erg blij dat ik niet weer dat strakke verband heb gekregen. Ik draag nu de sportbh met borstband. Deze moet ik de eerste drie weken dag en nacht dragen en dan nog 3 weken 's nachts. Dag lieve dames! Tot later!

 

Liefs Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Guusje78:

Hoi dames!

 

Daar ben ik weer. Op de een of andere manier ben ik na het opnieuw aanvragen van mijn wachtwoord er nu in met een oud account? Ga ik nog proberen te fixen maar zal alvast iets vertellen over hoe het ging vanmorgen :blush:;

Nou, om kwart voor acht dus binnen en om tien over acht op de kamer. Gelijk kwam de verpleegkundige mijn bloeddruk meten en de vragenlijst checken. Kleren uit en operatie vest aan. Toen kwam dr.Visser binnen om nog even af te tekenen en te vertellen wat ze zou gaan doen. Heel fijn want dat werd de vorige keren niet gedaan door dr. Damen. Vijf minuutjes later kwamen ze me al ophalen en iets voor tien was ik terug op de kamer. Operatie is goed gegaan. Ze heeft mijn borstplooi verlaagd en een nieuw implantaat geplaatst. Dit laatste stond niet op de planning maar bleek tijdens de operatie wel nodig. Het "oude" was vervormd geloof ik.. Ook had ik al wat kapsel wat ze ook zou verwijderen. Nadat ik wat bij was zijn we vertrokken en rond twaalf uur bij de apotheek. Moet nog een beetje fijn schema gaan maken voor de medicatie maar dat komt wel goed. Ik voel me prima en ben erg blij dat ik niet weer dat strakke verband heb gekregen. Ik draag nu de sportbh met borstband. Deze moet ik de eerste drie weken dag en nacht dragen en dan nog 3 weken 's nachts. Dag lieve dames! Tot later!

 

Liefs Guusje78

Hey meid,

 

Wat fijn dat het goed is gegaan en wat een andere ervaring dan je had met dr. Damen. Jeetje ze hebben dan toch nog wel wat gedaan. Hopelijk kan je nu voor de laatste keer herstellen en van de zomer leuke bikini's aan ;) 

Gewoon een sport bh ipv verband is ook wel erg prettig. Mag je nu wel gewoon douchen of moet je daar wel mee wachten ivm de hechting en pleisters? Hoe gaat het verder met de pijn?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt mee @Ellen125, ik heb net weer een paracetamol gehad en het is goed te doen. Ben wel nog erg moe.

Volgens dr. Visser zou ik al vrij snel weer mogen douchen. Wel maar kort maar gewoon even. De verpleegkundige raadde het me een beetje af omdat zeep en water nooit goed waren voor een verse wond en zei dat ik beter een weekje kon wachten. Ach, dat doen we dan maar denk ik. Scheelt al veel dat ik me nu zo beter kan wassen nu ik geen verband heb. Ben wel al heel erg benieuwd natuurlijk want heb nog n ijs gezien. Daar wacht ik ook nog ff mee. Probeer ik ;). Bedankt voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.