Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 3 wkn po!

Gister heb ik de borstband binnen gekregen en uiteraard meteen omgedaan. Hopelijk doet ie zijn werk en zal mijn linkerborst ook snel gaan zakken. Verder ben ik gister weer voor het eerst in de douche geweest; wat was dat lekker zeg! Me daarna lekker ingesmeerd en ook mijn borsten en littekens ingesmeerd met bio-oil. 

Ik ben nog steeds erg blij dat ik het na al die jaren toch gedaan heb! Ik vind ze nu al mooi maar hoop natuurlijk dat ze nog wat zullen zakken en nog mooier worden. Qua formaat ben ik wel tevreden. Groter was ook mooi geweest maar denk dat dit goed is voor mijn lijf. Wel twijfel ik soms of ze niet te smal zijn.. Ze staan midden op mijn borstkas en steken aan de zijkant niet echt uit zeg maar. Hoeft ook niet maar soms denk ik dat dat mooier was geweest. Voor nu heel tevreden hoor! Volgende week weer aan het werk.. over met de rust.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei B2016:

Hoi Guusje, wat vliegt die tijd he, ik vandaag ook 3 weken!

lukt het wat met je band? Vervelend ding, maar volhouden he, komt wel goed! 

Ciao 

 

Dankjewel :blush:, ja ik hou nog wel vol. Zie nog geen verbetering maar zou misschien ook wel heel snel zijn. Hij kruipt ook steeds omhoog en dat heb ik niet altijd meteen in de gaten. Vandaag voor het eerst weer vergadering gehad op het werk en kon daarna meteen de stad in voor van alles. Morgen dus echt aan het werk en meteen een volle dag van half acht tot zes. Zal wel flink gaar zijn morgenavond :29:. Hoest met jou? Al helemaal pijnvrij? En worden ze al een beetje zacht? Ik heb hier eigenlijk geen last meer maar de linkerkant is nog erg gevoelig. Vooral de huid is nog erg branderig. Zal wel ff tijd nodig hebben, net als de rest.. *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Guusje, snap je gevoel helemaal, voor alles is er een oplossing, misschien kan je de band met een lint achteraan aan je jeans vastmaken ofzo?  Ik las hier ook al van borsten die maar na 6-7 weken indaalden dus je lot is zeker niet bezegeld ;) 

Met mij gaat het redelijk goed, mag niet klagen, de tepels zijn overgevoelig, en soms branderige huid ook net als jij, meestal aan de buitenzijden... Maar draaglijk... Al bij al toch een beetje onderschat, ben al veel geopereerd geweest en zou dit geen plastische chirurgie zijn, maar een noodzakelijke ingreep, dan ben ik zeker dat je veel langer thuis zou zitten om elke complicatie in te dijken. 

Enfin, we kiezen ervoor en dragen de gevolgen waardig :P... En daarna met trots! 

Folter jezelf maar trouw met die band nu, en positief denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei B2016:

Ach Guusje, snap je gevoel helemaal, voor alles is er een oplossing, misschien kan je de band met een lint achteraan aan je jeans vastmaken ofzo?  Ik las hier ook al van borsten die maar na 6-7 weken indaalden dus je lot is zeker niet bezegeld ;) 

Met mij gaat het redelijk goed, mag niet klagen, de tepels zijn overgevoelig, en soms branderige huid ook net als jij, meestal aan de buitenzijden... Maar draaglijk... Al bij al toch een beetje onderschat, ben al veel geopereerd geweest en zou dit geen plastische chirurgie zijn, maar een noodzakelijke ingreep, dan ben ik zeker dat je veel langer thuis zou zitten om elke complicatie in te dijken. 

Enfin, we kiezen ervoor en dragen de gevolgen waardig :P... En daarna met trots! 

Folter jezelf maar trouw met die band nu, en positief denken!

Je hebt helemaal gelijk en een goede idee vandere die band vastmaken aan mijn broek. Ga ik zeker proberen ja. Ik heb niet echt hinder van de band, zo strak zit hij ook niet. Alles voor het goede doel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei B2016:

Hoe gaat het met je @Guusje78?

Lief dat je het vraagt! :blush: Wel goed hoor maar niet in balans zeg maar ;). Ze worden wel steeds een beetje zachter, dat is fijn! Die linker zit nog steeds klem onder de spier maar heb vandaag mijn band achter door mijn lusje van mijn broek gedaan en toen zat ie een stuk strakker. Als ik hem normaal om hem, zit ie niet echt strak en dan lijkt hij weinig te doen.. En met jou? Tevreden met het resultaat tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt mee ja, nog steeds verschil tussen beide boobs, en al iets zachter ja, ze zitten ok qua hoogte maar denk niet dat ze al "geplopt" zijn... daarvoor zijn ze nog te gespannen denk ik. Het werken valt intussen wel mee, ben nog steeds nog heel erg voorzichtig en doe geen domme dingen. Autorijden gaat nu vlot, alleen parkeren ondergronds heeft een obstakel: het ticketverkoop uithalen uit de automaat aan slagboom, Haha, moet mij er echt tegen zetten en dan gaat het, uitrekken door het raam gaat niet, daarvoor moet m'n arm te hoog en te ver... :/

ach, we moeten het dag na dag zien he, binnen paar maanden denken we vast dat we ons hebben aangesteld. 

Doe maar verder met de band in je broeklusje dan als het beter drukt, misschien kan je een spierontspenner vragen aan je HA? Al was het voor een weekje, dat je spier wat toegeeft? Heb hier al gelezen dat het soms gedaan wordt... ben geen kenner uiteraard, misschien es vragen aan moderators?

succes alvast! Ik duim mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Weer ff een korte update. Afgelopen donderdag was ik 6 wkn po. Normaal zou je dan je sportbh en borstband aan de wilgen kunnen hangen maar aangezien mijn linkerborst nog steeds niet zakt, hou ik hem nog ff aan. Ik ben in overleg met de assistente van de kliniek, ook begonnen met masseren. Dit doe ik 's morgens en 's avonds als ik ook mijn littekens insmeer. Ik probeer de spier wat losser te maken om zo de prothese wat te helpen. Ik betwijfel of het iets gaat doen maar ik doe het toch, evenals die band nog dragen. Tot nu toe ook zonder effect maar niks doen, voelt ook niet goed. Bij de kliniek geven ze aan dat ik het sowieso moet afwachten tot 3 mnd po en dan ga ik op controle. Ik hoop dat hij voor die tijd zakt uiteraard en zo niet, ze snel een herstel operatie plannen. Wellicht dat het een kwestie is van de pocket iets groter maken maar dat weet ik natuurlijk niet. Afwachten dus.  Als links net zo wordt als rechts ben ik dolgelukkig want die is echt om op te vreten! :wub: Ze worden nu ook steeds zachter en soepeler en dat is erg fijn. Ik zal wat foto's hier plaatsen om een beeld te geven van hoe het nu is. 

Fijne jaarwisseling allemaal! 

Liefs Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei B2016:

Oh waw wat een verschil al, ze zitten niet meer tegen je sleutelbeen aan, borstband doet z'n werk! Goeie evolutie, blij voor jou! Fijn 2017 ook! Hier alles goed, Grts 

Dankjewel! Idd niet meer tegen m'n sleutelbeen maar links nog steeds te hoog. Maar goed, komt nog wel ooit goed hoop ik.. ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Bloem94:

Heel erg mooi! Hoe gaat het nu met je na 6 weken? Kun je alweer alles doen? 

X

Dankje! Ja eigenlijk kan en doe ik alles wel weer. Geen pijn meer ofzo. Gisteravond ben ik uit geweest en de hele avond gedanst, toen voelde ik op het laatst die linkerborst wel een beetje. Hij was was branderig zeg maar. Maar dan heb ik natuurlijk een gewone bh aan gehad zonder borstband. Vandaag ga ik die wel weer dragen, niet dat ik er nog iets van verwacht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2017 om 09:22 zei Guusje78:

Dankje! Ja eigenlijk kan en doe ik alles wel weer. Geen pijn meer ofzo. Gisteravond ben ik uit geweest en de hele avond gedanst, toen voelde ik op het laatst die linkerborst wel een beetje. Hij was was branderig zeg maar. Maar dan heb ik natuurlijk een gewone bh aan gehad zonder borstband. Vandaag ga ik die wel weer dragen, niet dat ik er nog iets van verwacht..

Oké, wat fijn zeg ! Ze zijn echt prachtig geworden. Welke bh maat heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guusje, zag net je berichtje in de chat en kwam even een kijkje nemen. Moet eerlijk zeggen dat ik op je foto's niet meteen een verschil opmerk hoor. Pas als ik echt ga kijken, zie ik het een klein beetje denk ik. Het ziet er alleszins erg mooi uit, en past qua maat erg goed bij je vind ik. Probeer er toch wat van te genieten, je kan niet meer doen dan je nu doet en wellicht zal die ene kant nog wel een beetje mee zakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Lookingforcurves:

Hey Guusje, zag net je berichtje in de chat en kwam even een kijkje nemen. Moet eerlijk zeggen dat ik op je foto's niet meteen een verschil opmerk hoor. Pas als ik echt ga kijken, zie ik het een klein beetje denk ik. Het ziet er alleszins erg mooi uit, en past qua maat erg goed bij je vind ik. Probeer er toch wat van te genieten, je kan niet meer doen dan je nu doet en wellicht zal die ene kant nog wel een beetje mee zakken!

Dat is erg lief van je! Van voren valt het ook mee maar met bijv een lamp erboven, zie je duidelijk aan de schaduw, dat links hoger zit. De rare hoek was echt alleen van de zijkant te zien. Ik had vanavond het idee dat die hoek wat minder was geworden. Hopelijk is dat ook. Ik kan niet echt van ze genieten omdat ik steeds die sport bh nog draag met die borstband en een extra sok eronder. Erg vreemd met normale kleding dus ik draag vooral grote truien. Daar ben ik wel klaar mee maar op zich wel blij dat ik dat nu heb en niet net voor zomer. Ff doorbijten dus en dan hopelijk echt genieten! Bedankt voor je fijne berichtje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2017 om 09:22 zei Guusje78:

Dankje! Ja eigenlijk kan en doe ik alles wel weer. Geen pijn meer ofzo. Gisteravond ben ik uit geweest en de hele avond gedanst, toen voelde ik op het laatst die linkerborst wel een beetje. Hij was was branderig zeg maar. Maar dan heb ik natuurlijk een gewone bh aan gehad zonder borstband. Vandaag ga ik die wel weer dragen, niet dat ik er nog iets van verwacht..

Hey... ik heb het ook. Rechts zit hoger geplaatst na de herplaatsing na de ontsteking en dat branderige herken ik.... echt vervelend. Ik heb nu ook,twee ongelijke borsten helaas...21 febr op controle... en idd, een wat lossere bh is niet fijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

Vandaag dus 9 wkn po. Moet bekennen dat ik niet meer dagelijks op het forum zit omdat ik nog steeds niet 100% happy ben met m'n boobs. De linker zit nog steeds even hoog en als ik heeel strak de band heb gedragen, mèt sok eronder, zie ik van boven wat meer afvlakking maar dat is puur door de druk die erop heeft gezeten. Vanonder en bij de tepel en vanuit de zijkant dus helemaal geen verschil. Als ik de band 'n dag niet heb gedragen, wat ik deze week een heb gedaan omdat hij voor m'n gevoel toch niks doet en ik hem kotsbeu ben.., lijkt hij zelfs weer hoger te gaan zitten aan het einde van de dag. Ben er zo klaar mee. Vind het nu al prima ala het blijkt dat de pocket te klein is gemaakt maar ZEG dat dan en beloof dat het goed komt! Nu word ik nog steeds afgescheept met dat ik geduld moet hebben! 8 feb mijn controle afspraak. Weet nu al dat ie me toch weer niet serieus neemt en me misschien wel tot 6 mnd laat afwachten. Ut kreng gaat nu echt niet meer vanzelf zakken! Pff... Wil weer normale kleren aan ondertussen en zelfs in een hemd zie je het verschil heel goed. Bah.. Hoop zo dat het van de zomer eindelijk is dat ik kan gaan genieten.. Dat geld tot daaraan toe maar mijn droom/wens valt zo mooi in het water..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, January 27, 2017 om 13:16 zei Merida:

Hoi Guusje,

 

Wat waardeloos zeg dat hij niet zakt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er de t***ing over in hebt. Ik zou wel op je strepen gaan staan hoor bij je controleafspraak. Succes meid!!!

Lief van je.. Thnx!  Ja heb er inmiddels echt de pest in. Hij zit nog steeds hetzelfde en doordat de andere steeds mooier wordt, wordt het verschil ook groter naar mijn idee. Hoop dat die koekenbakker dat ook erkend en er iets aan doet! Kan gewoon niet eens alle kleding aan want je ziet het gewoon aan de bovenkant kei goed. Bah.. nog 1,5 week maar heb al zo'n donkerbruin vermoeden dat ik teleurgesteld naar huis ga..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 11 wkn po vandaag.. Helaas niks meer veranderd. Omdat de rechter steeds mooier wordt, lijkt de linker alleen maar erger zo.. Het verschil wordt ook steeds groter. Ik baal verschrikkelijk want heb nog helemaal niks 'leuks' kunnen dragen waarbij ik met trots een mooi decolleté kon laten zien. In alle kleding die van boven wat wijd valt, zie je het verschil gewoon.. volgende week ga ik op controle en hoop zo dat hij mij niet afpoeierd en me nog eens 3 mnd laat afwachten. Het geduld is op en wil ondertussen wel eens gaan genieten van ze! Hierbij toch nog maat een foto maar wordt er zelf verdrietig van dus plaats ze dan ook niet echt met trots.. hopelijk na volgende week wat hoop dat hij het gaat herstellen en de linker eindelijk net zo mooi zal worden als de rechter. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.