Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

@pammetje dit zijn mijn ideale borsten. Vind ze echt prachtig. Geen id of dit rond is of anatomisch pf hoeveel cc. Iemand een id?? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Ja dat is waar. Ik ben heel slank van boven heb wel heupjes.. Naja ik ga deze mee nemen naar Frans en hopen dat het past! Voor jou nu aftellen! Heb je ook foto's van je voorsituatie ?

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bijna al zijn filmpjes meerdere malen bekeken.

Je moet goed luisteren of hij de benoemd.

Ik weet dat zij terug kwam en er uiteindelijk 600cc in ging.

Deze foto's zijn het consult voorafgaand aan de prothesewissel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Xxmelliexx:

Wauw mooie berrys hoor @BrownieG! (Kijk eens ik kan al taggen:P ) Hoeveel cc heb jij?

Staat bij mijn fotos vermeld dacht ik maar heb 500/450 cc eurosilicone 85% gevuld :) van Nio!! Lastig wat zij erin heeft want hangt ook af hoe ze zijn geplaatst. Bij ronde kunnen ze ook zo uitkomen want kijk maar bij mij, heb wel iets meer bolling dan zij heeft ( ik heb achter de spier) Trouwens scarlett en jennifer hebben wel een pondje meer tiet :45: 

@pammetje nice boobs maar kijk die bunny eens piepen :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik vind die van jou prachtig!:55:

Ja scarlett en Jennifer ik hou ervan. Ik denk trouwens dat ik gewoon mijn eigen tieten mee ga nemen als voorbeeld. Ik kwam net een foto tegen van na de bevalling :o. Hopelijk ziet Hans dan dat ik best wel wat kan hebben gheghe.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit 600 cc ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg bij Frans.. en hij werk met mentor :(.  Ik snap sowieso niet hoe ze de cc's kiezen en waarom je bij een wissel wel ineens heel groot kan. Ik vind grote borsten ontzettend mooi maar het lijkt nooit in 1 keer te kunnen bij slanke mensen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans zit in Groesbeek toch?

Daar betaal je sowieso extra boven de 500cc als ik het mij goed herinner.

Aan jouw foto te zien, heb je aardig grote borsten gehad.

Je komt niet van een a-cupje.

Bij Boerhaave betaal je €3.000 zonder extra kosten voor grotere prothesen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Shit 600 cc ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg bij Frans.. en hij werk met mentor :(.  Ik snap sowieso niet hoe ze de cc's kiezen en waarom je bij een wissel wel ineens heel groot kan. Ik vind grote borsten ontzettend mooi maar het lijkt nooit in 1 keer te kunnen bij slanke mensen . 

Hey hey, wacht het consult met Frans effe af en anders kun je er altijd voor kiezen om nog een consult te plannen bij Nio ( OLVG WEST) Hij kan iets meer plaatsen dan de gemiddelde PC ;) Ik heb mijn max ook niet gekozen maar weet wel dat ik meer had kunnen hebben. En bij een wissel is je spier/huid al iets meer opgerekt en daardoor meer ruimte aanwezig mits de prothese natuurlijk  past. ( breedte van je borst, huid, weefsel, plaatsing etc etc) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naja qua huid moet het passen Aangezien ze al best groot zijn geweest.. maar bij accz meten ze de breedte op onder je borst en dan kijken ze wat erin kan.. Dat was nu dat maar 13 cm en daar baseren ze 445 cc op. Me linker borst was geloof ik in cm minder.. Ben trouwens benieuwd op Frans wel voorsteld om 2 verschillende groottes te plaatsen. Anyway ik wil er minstens 445 cc in en anders op naar Nio  @BrownieG

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je topic titel aangepast en gelijk verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu ook verder al je updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, en het op deze manier overzichtelijk blijft.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Even een update!  Na oneindig spitten hier op het forum ben ik toch ook wel heel erg enthousiast geworden over dokter Nio. Ook las ik veel over dames die achteraf toch spijt hadden dat ze niet groter waren gegaan en dat Straten vooral natuurlijke borsten plaatst. Toch even de stoute schoenen aangetrokken en het Ovlg gebeld.. het eerste wat ze vroegen was of ik een verwijzing van mijn huisarts heb. Ik zei natuurlijk ,(heb ik niet) en heb het email adres van Nio gekregen zodat ik hem wat foto's kon sturen van de situatie nu. Net mail terug gehad en aan de hand van de foto's wilt hij tussen de 500 en 700 (!!) Cc wel plaatsen bij mij dual plane. Nou ben ik daar heel erg enthousiast  over maarrr ik moet eerst die verwijzing zien te krijgen. En een verwijzing betekent dat ook dat het ziekenfonds dan moet betalen? Of heeft dat er niks mee te maken? Anders ben ik bang dat ik die niet krijg. En als laatste hoop ik dat dokter Nio 3 oktober kan ik heb namelijk al vrij gevraagd op mijn werk.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Hoi allemaal!

Even een update!  Na oneindig spitten hier op het forum ben ik toch ook wel heel erg enthousiast geworden over dokter Nio. Ook las ik veel over dames die achteraf toch spijt hadden dat ze niet groter waren gegaan en dat Straten vooral natuurlijke borsten plaatst. Toch even de stoute schoenen aangetrokken en het Ovlg gebeld.. het eerste wat ze vroegen was of ik een verwijzing van mijn huisarts heb. Ik zei natuurlijk ,(heb ik niet) en heb het email adres van Nio gekregen zodat ik hem wat foto's kon sturen van de situatie nu. Net mail terug gehad en aan de hand van de foto's wilt hij tussen de 500 en 700 (!!) Cc wel plaatsen bij mij dual plane. Nou ben ik daar heel erg enthousiast  over maarrr ik moet eerst die verwijzing zien te krijgen. En een verwijzing betekent dat ook dat het ziekenfonds dan moet betalen? Of heeft dat er niks mee te maken? Anders ben ik bang dat ik die niet krijg. En als laatste hoop ik dat dokter Nio 3 oktober kan ik heb namelijk al vrij gevraagd op mijn werk.. 

Xx

Meis, 

Je wilt begin oktober.. Heb vernomen dat het tot september al aardig vol zit bij Nio. Dus als ik jou was zou ik even 'opschieten' met alles regelen. 

Just a tip! 

xx ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans plaats ook gewoon meer ccs hoor als je dat wilt. Ik ben 1.67 en 53 kilo heb een behoorlijke smalle bouw heb nu een lege c cup en wil 500cc. Hij raadde wel kleiner aan maar had gezegd dat ik ze echt groot wil hebben. Dus nu word het toch 450 of 500 :) dus als je duidelijk aangeeft dat je van groot houd is hij totaal niet moeilijk xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hoi allemaal!

Even een update!  Na oneindig spitten hier op het forum ben ik toch ook wel heel erg enthousiast geworden over dokter Nio. Ook las ik veel over dames die achteraf toch spijt hadden dat ze niet groter waren gegaan en dat Straten vooral natuurlijke borsten plaatst. Toch even de stoute schoenen aangetrokken en het Ovlg gebeld.. het eerste wat ze vroegen was of ik een verwijzing van mijn huisarts heb. Ik zei natuurlijk ,(heb ik niet) en heb het email adres van Nio gekregen zodat ik hem wat foto's kon sturen van de situatie nu. Net mail terug gehad en aan de hand van de foto's wilt hij tussen de 500 en 700 (!!) Cc wel plaatsen bij mij dual plane. Nou ben ik daar heel erg enthousiast  over maarrr ik moet eerst die verwijzing zien te krijgen. En een verwijzing betekent dat ook dat het ziekenfonds dan moet betalen? Of heeft dat er niks mee te maken? Anders ben ik bang dat ik die niet krijg. En als laatste hoop ik dat dokter Nio 3 oktober kan ik heb namelijk al vrij gevraagd op mijn werk.. 

Xx

Ook bevangen door de Nio gekte :45: 

Gewoon naar allebei gaan en je gevoel volgen want zijn beide goede PC's. Echter kan Nio iets meer met grotere protheses en heeft hij ook meer ervaring ermee. Een verwijsbrief is meer een boterbriefje voor het ziekenhuis en heb ik zelf niet nodig gehad voor Park. Vraag me soms wel eens af waarvoor ze het eigenlijk administratief nodig hebben.

Succes bij beide consulten..ben benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hi @Ayaa

Bij van Straten moet je meer betalen boven de 500 cc en bij Nio niet via het OLVG. Tenminste dat is wat ik gelezen heb hier op het forum. Waneer ben jij ook alweer aan de beurt?

Groetjes

Ik ben 16 augustus aan de beurt dus nog 3 weekjes :) maar nio is ook super! Die stond naast frans ook op mij lijstje haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Ayaa spannend zeg zo snel al!

En @BrownieG ik heb net mail terug van Nio zijn advies is 590cc motiva dual plane rond high profile. Kan jij me wat meer vertellen over deze protheses? En ik ben 1.76 en 58 kilo word dat niet groot voor mij? Heb je enig id wat voor cupmaat dat word? 

Misschien iemand zo'n lijstje dat ik kan kijken hoeveel projectie etc? ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.