Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Nog een foto gemaakt van m'n litteken en van m'n borsten als ik lig. Ze zijn toch wel mooi he...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie

Net na t douchen! 16 dagen po

Rimpels zijn van bh haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
14 minuten geleden zei MarTietje:

Heel mooi meis, zelf ook blij? Lijkt me wel :D 

Nou... had zeker groter gemogen en vind ze ook nog niet gelijk. Maar ben zelf kritischer als een ander denk ik. Wil ook nog een kilo of 7 kwijt en dan lijken ze natuurlijk ook groter .  

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mamatje88:

Nou... had zeker groter gemogen en vind ze ook nog niet gelijk. Maar ben zelf kritischer als een ander denk ik. Wil ook nog een kilo of 7 kwijt en dan lijken ze natuurlijk ook groter .  

Ah oke, wel heeel rustig aan afvallen hoor, anders gaat het ten koste van je borsten zou zonde zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Lotte90:

heee mamatje! hoe is het met jou??

Ja heel erg goed haha heb nergens last van gehad en nog steeds niet.  Morgen 5 weken po maar ga deze week wel gewoon zwemmen want wonden zijn dicht en chirurg zei ook je heelt gewoon enorm snel maar mag geen baantjes trekken ofzo haha 

En met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Mamatje88:

Ja heel erg goed haha heb nergens last van gehad en nog steeds niet.  Morgen 5 weken po maar ga deze week wel gewoon zwemmen want wonden zijn dicht en chirurg zei ook je heelt gewoon enorm snel maar mag geen baantjes trekken ofzo haha 

En met jou? 

Wat fijn om te horen!!, wat gaat de tijd snel he.. vliegt echt voorbij..

Wou ook deze week gaan zwemmen eindelijk vind het nog wel eng ook met insmeren etc. of kan ik beter als je in de zon ligt een hempje op mijn borsten leggen zodat de zon niet op mijn borsten komt?

Met mij gaat het ook super, morgen 6 weken po heb van t weekend ook 2 nieuwe bh's gekocht kom uit op een 75D en een 70E ben er erg blij mee foto's staan in mijn album mocht je willen kijken.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Lotte90:

Wat fijn om te horen!!, wat gaat de tijd snel he.. vliegt echt voorbij..

Wou ook deze week gaan zwemmen eindelijk vind het nog wel eng ook met insmeren etc. of kan ik beter als je in de zon ligt een hempje op mijn borsten leggen zodat de zon niet op mijn borsten komt?

Met mij gaat het ook super, morgen 6 weken po heb van t weekend ook 2 nieuwe bh's gekocht kom uit op een 75D en een 70E ben er erg blij mee foto's staan in mijn album mocht je willen kijken.. xx

Erg mooi!! Ik heb laatst ff gepast maar cup h was te klein... Moet dus echt naar een speciaalzaak voor m'n bhs 

 

Ik denk dat je je littekens het beste moet beschermen en de rest van je borsten gewoon zoals normaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.