Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik ben een 28 jarige moeder van 2 mooie meiden. Sinds 2008 heb ik 200 cc en daarna de meiden gekregen en beiden 10 mnd borstvoeding gegeven. Nu ben ik bij kliniek gabriels al op consult geweest en daar werd gezegd dat ik voor 550 cc kon gaan en geen lift nodig had. Toen moest ik door naar Amstelveen naar pc Schiettecatte, zware domper want hij zei duidelijk ik doe het niet want je hebt een lift nodig. Nu heb ik 11 juli een consult bij pc k. Peters te Vlaardingen om te kijken wat hij zegt want ik wil alleen volume, wil niet dat m'n borsten in m'n nek komen. 

Ik zou graag jullie mening zien, vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

En als er iemand is met ervaring met pc k. Peters te Vlaardingen hoor ik het graag!

Foto heb ik erbij gezet

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja schiettecatte raad het altijd aan lees ik hier altijd. Ik ben door hem geopereerd en heel erg tevreden, maar ik had geen lift nodig (cup aa haha) meer meiden balen ervan als hij dat zegt. Dr nio is blijkbaar ook goed daarin. Die vind iedereen super hier op het forum volgensmij! Misschien daar op consult gaan? Je moet wel grote protheses hebben denk ik om alles op te vullen, anders hangen ze alsnog naar beneden volgensmij? Maar daar heb ik verder geen verstand van :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mamatje88:

Grote protheses is geen probleem. The bigger the better! Haha

Is pc nio ook aangesloten bij kliniek gabriels? Heb namelijk al betaald voor de hele ingreep...

Oh echt?? Nee die zit daar niet bij. Maar je wordt dus zo ie zo geopereerd zonder lift? 550? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat maar waar dat dat al zeker was! 

Dat is wel de bedoeling maar pc Schiettecatte doet 't dus niet die wil een lift doen dus nu heeft Diana gabriels me naar een andere pc gestuurd en daar moet ik de 11e komen om te kijken wat hij zegt.. duimen dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamatje88:

Was dat maar waar dat dat al zeker was! 

Dat is wel de bedoeling maar pc Schiettecatte doet 't dus niet die wil een lift doen dus nu heeft Diana gabriels me naar een andere pc gestuurd en daar moet ik de 11e komen om te kijken wat hij zegt.. duimen dus!!

Hm oke. Maar waarom heb je alles betaald eigenlijk? Je betaald toch pas als alles is besproken en vast staat? Of is het anders gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had bij het consult bij gabriels dus al de operatie datum enzo gekregen ik moest alleen dezelfde dag nog naar de chirurg om me door hem te laten beoordelen. Dus het liep allemaal even anders toen ik in Amstelveen aankwam..

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mamatje88:
17 minuten geleden zei Mamatje88:

Ja ik had bij het consult bij gabriels dus al de operatie datum enzo gekregen ik moest alleen dezelfde dag nog naar de chirurg om me door hem te laten beoordelen. Dus het liep allemaal even anders toen ik in Amstelveen aankwam..

Echt waar?? Maar de arts bespreekt met jou wat erin gaat en wat er gaat gebeuren,  daarna kan je pas een beslissing maken. Ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt, heb je al reacties over haar en de kliniek gelezen (dus niet de artsen)? Daar wordt je niet zo blij van denk ik... dus ik zou alles even goed in de gaten houden hoor. Want betalen voor dat alles is besproken dat kan nergens, de arts moet altijd eerst alles zien en beslissen samen met jou. Ik weet niet welke artsen daar nog meer werken eigenlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mamatje88:

Oh ik lees alleen maar goed over haar maar heb op dit forum nog niets gelezen.

Komt sowieso wel goed, alles op papier enzo..

Hm oke. Hopelijk komt het goed dan. En krijg je een andere pc die het wel mooi kan maken zonder lift. ;) Als je intypt 'diana gabriels mijn eerste consult' dan is er ergens een topic met die titel, kan je wat lezen waar ook positieve dingen in staan! Beetje richting einde wat minder leuke dingen waar je niet blij van gaat worden, maar daar moet je dan niet teveel van oppakken :) Ben wel heel benieuwd nu!! Je hebt al hele mooie borsten vind ik, ook al hangen ze een beetje. Worden mooie boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe echt alleen maar goede dingen te zeggen over de kliniek van Diana.  Ik heb de afspraak niet met haar zelf gehad maar met een blonde meid, joanne geloof ik dat ze heette. Was allemaal heel gezellig en rustig, niks overhaast en kreeg goede info mee en dergelijke. Ik gaf aan zo snel mogelijk geopereerd te willen worden omdat ik deze maand nog een operatie heb en zo dan tegelijk kan herstellen van de beide operaties. Ze ging gelijk voor me aan de slag en ik zou de 6e al geopereerd worden door Schiettecatte, echter hij ging niet akkoord omdat hij vond dat ik een lift nodig had. Dus alles afgeblazen en gelijk weer nieuwe consult gepland met een ander pc. Bij k. Peters in Vlaardingen.  11 juli dus ben benieuwd, mocht hij akkoord gaan dan is de operatie datum 19 juli.

 

Ik geloof dat joanne me wel 10 x gebelt heeft om ervoor te zorgen dat ik me weer wat vrolijker voelde na die klap in Amstelveen bij Schiettecatte...

Ik volg dus tot nog toe mijn gevoel en blijf bij kliniek Gabriels. Hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn! Als het goed voelt, dan is het de goede kliniek! :D komt vast goed hoor, wie weet wat de andere pc zegt. 

Ik wilde daar eerst ook gaan hoor, maar ik las die reviews en toen was ik geschrokken en gelijk weggeklikt. Ik durf zoiets dan gelijk niet meer haha. En ga dan liever naar eentje waar wat meer positiefs over wordt gezegd. 

Laat je wel weten hoe het is gegaan??? Ben zo benieuwd nu 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja typisch een gevalletje van de kliniek van Diana... Of in dit geval haar dochter. Zij zijn niet medisch en kunnen dus ook absoluut geen medisch advies geven. En dat doen ze wel. Maken afspraken met mensen leggen operatie datums vast en laat ze ook nog eens betalen. Terwijl 90% van de PC's die met haar werken pas de operatiedatum definitief maken na de afspraak met de chirurg. Overigens zijn er genoeg PC's die van hun advies afwijken.

En dan nog weet typisch gevalletje van de kliniek van Diana. Want je bent niet doorverwezen naar de chirurg die het beste bij je past maar naar de PC die zijn quotum blijkbaar nog niet heeft gehaald.

Iedereen weet, en ja ook Diana en Joanna dat Schietecatte geen hangborsten opereert! En hoe lost hij dit op? Door mensen een complex aan te praten en aan te geven dat er een lift nodig is terwijl er genoeg dames zijn die dat niet willen! En die arme meiden die er wel in trappen moeten gelijk 2 operaties tegelijk ondergaan.

Dus, weet je zeker dat je niks te klagen hebt? Want het had allemaal door Joanna voorkomen kunnen worden. Beetje mosterd na de maaltijd om excuses aan te bieden terwijl ze weten dat dit non stop gebeurt.

Maar dat terzijde. Ik ben niet bekend met deze chirurg. Persoonlijk hou ik er van dat ik mijn eigen PC kies en daarmee op gesprek ga zodat ik hem op mijn factoren kan uitzoeken en niet zomaar een onbekende. Want is hij goed met borsten met hang? Je kan rechtsboven op zijn naam zoeken.

Eerlijk, ik wil niet negatief doen maar meen het wel: mijn advies is om je geld terug te vragen bij Diana en op zoek gaan naar de perfecte pc voor jou (en ja dat is waarschijnlijk NIO, zoek rechtsboven maar op sLAZ) ). Ik weet dat ze redelijk makkelijk zijn met operaties annuleren (goh hoe zou dat nou komen) Maar weet niet hoe dat zit als je al hebt betaald. Mijn advies is om de volgende keer nooit te betalen totdat je medisch personeel hebt gesproken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dubbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaino die zit toch in heyendael?

Weet iemand wat de reden is dat ik bv uit omgeving nijmegen helemaal naar Amstelveen en Vlaardingen moet en mensen van die kant moeten richting nijmegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was afgelopen dinsdag op consult bij schiettecatte en had de datum ook door dina vast laten leggen dat zou 5 juli zijn werd mijn dinsdag vertelt dat die datum vol zit en ik een dag later geopereerd kan worden had alles al geregeld ik raad Diana gabriels wel aan maar hou er wel rekeningen mee dat als je naar de kliniek gaat de datum veranderd kan worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog even aanvullen op het bericht van Bruisend, (wat helemaal klopt overigens! En die info is allemaal hier te vinden op het forum) dat Diana mensen betaalt om goede recensies op het internet te schrijven..
Je krijgt 50 euro als je een goede recensie schrijft.. Zo kan ik ook aan goede recensies komen..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Mamatje88:

Jaino die zit toch in heyendael?

Weet iemand wat de reden is dat ik bv uit omgeving nijmegen helemaal naar Amstelveen en Vlaardingen moet en mensen van die kant moeten richting nijmegen?

Ja klopt in groesbeek. Ik ben door frans geopereerd maar niet via diana. Ben direct naar zijn kliniek gegaan top vent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mamatje88:

Jaino die zit toch in heyendael?

Weet iemand wat de reden is dat ik bv uit omgeving nijmegen helemaal naar Amstelveen en Vlaardingen moet en mensen van die kant moeten richting nijmegen?

Straten opereert altijd in Groesbeek, dus meiden die naar hem gaan (wel of niet via Diana) worden daar geopereerd.
Schiettecatte en Koeijers opereren altijd in Amstelveen, via Diana dan
Hupkens zowel in Vlaardingen als Amstelveen.
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei jaino:

Ja klopt in groesbeek. Ik ben door frans geopereerd maar niet via diana. Ben direct naar zijn kliniek gegaan top vent!

Wat moest je betalen? Weet iemand of prothesewissel daar ook 500 kost bovenop de 2600

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Straten opereert altijd in Groesbeek, dus meiden die naar hem gaan (wel of niet via Diana) worden daar geopereerd.
Schiettecatte en Koeijers opereren altijd in Amstelveen, via Diana dan
Hupkens zowel in Vlaardingen als Amstelveen.
 

xx BB

Ja dat snapte ik maar waarom wordt ik naar Schiettecatte gestuurd terwijl ze hier in groesbeek ook grote protheses plaatsen? Want ik werd naar Schiettecatte gestuurd omdat hij van de grote borsten zou zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mamatje88:

Wat moest je betalen? Weet iemand of prothesewissel daar ook 500 kost bovenop de 2600

Ik ben niet bekend met wissel. Ik heb 3jaar nazorg gekozen en rond hp 350 en 400 cc. Ik moest 3195 betalen dacht ik maar kan ook 3295 zijn haha geen idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mamatje88:

Ja dat snapte ik maar waarom wordt ik naar Schiettecatte gestuurd terwijl ze hier in groesbeek ook grote protheses plaatsen? Want ik werd naar Schiettecatte gestuurd omdat hij van de grote borsten zou zijn...

ik denk, precies wat Bruisend al zegt: Schiettcatte zat nog niet aan zijn quotum van het aantal klanten dat hij moet opereren voor hun..
Het is echt van de zotte dat er dus op deze manier gewerkt wordt.. Je moet maar eens zoeken via de zoekbalk... er zijn nog wat topics te vinden waar in staat hoe het daar in zn werk gaat.

Iedereen moet echter zelf weten waar hij/zij geopereerd wordt.. Echter.. als een kliniek op die manier winst haalt en werkt.. dan is het niet mijn keuze.
:) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.