Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

He meis ik gok je nu zo op een 80H maar ik heb geen glazen bol.. onze lieve altijd behulpzame @best_boobie wel :D mamatje88 wilt graag weten op welke cup ze nu ongeveer zit.. en jij BB zit er niet vaak naast dus doe weer eens gek en maak eens een gokje ;) 

Oh en wat zijn ze mooi.. prachtig meis geniet er maar van!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mamatje88 

Ik kan helaas niet gokken want daar heb ik geen verstand van haha....althans niet bij grotere boobs. 

Ik vind ze erg mooi!! Prachtig!! :wub:

Ten tweede wil ik ff kwijt dat je altijd voor jezelf moet kiezen....jonger of ouder...wel of geen kindjes. Als je ongelukkig bent in je relatie en de manier waarop iemand je behandeld kies dan echt voor jezelf. 

Wat de reden ook is vanuit zijn kant....onzekerheid etc..geeft geen goedkeuring voor zulk gedrag. Ik heb het jaren terug ook meegemaakt en het beste is voor jezelf opkomen. 

En over die was; In ieder geval alles laten liggen...als ie geen schone onderbroek meer heeft dan doet ie vanzelf de was! :P

Je boobs zijn super mooi en jij ook....goed onthouden he! 

Knuffel lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ik wil wel een gokje wagen, maar wat was jouw cupmaat voor je bv?  En heb je 600 van mentor? Hp?

Zien er erg goed uit na 48 uur, waaw

Xxx

Voor m'n 1e bv had ik een gevulde a cup 75 en soms b. Ik heb idd 600cc van mentor high profile

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ik wil wel een gokje wagen, maar wat was jouw cupmaat voor je bv?  En heb je 600 van mentor? Hp?

Zien er erg goed uit na 48 uur, waaw

Xxx

Hihi als jij toch eens geld kon vangen met gokjes wagen BB.. ben ook wel benieuwd :D @Mamatje88

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Mamatje88:

Voor m'n 1e bv had ik een gevulde a cup 75 en soms b. Ik heb idd 600cc van mentor high profile

 

Xx

Uuuhm... ik denk dat je dan uit gaat komen op een 75E.. richting F (ligt er een beetje aan hoe erg je naar een b neigde)
Geen garanties ;) 

Sorry, heb de rest van je topic niet gelezen, zie hier en daar wat van reacties over jouw relatie met je hubby..
Ik weet uit ervaring, dat jezelf laten kleineren, niet de beste manier is om een goed zelfbeeld en eigenwaarde te krijgen :P Op het moment dat je de kracht gevonden hebt om dat te doorbreken, op welke manier ook, wordt je sterker dan ooit. Geef jezelf die kans, want iedereen is het waard om een gelukkig leven te hebben. Ook jij! Gun jezelf een mooi leven, en soms betekent dat dat je opnieuw moet beginnen, en soms is het nodig om samen in therapie te gaan.
Maar kies ten allen tijden voor jezelf. Dat is geen egoisme, maar zo zorgt een sterke vrouw voor zichzelf ;)
Sterke vrouwen zijn trouwens niet zo sterk geboren he. Sterk wordt je door de littekens in je leven.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei best_boobie:

Uuuhm... ik denk dat je dan uit gaat komen op een 75E.. richting F (ligt er een beetje aan hoe erg je naar een b neigde)
Geen garanties ;) 

Sorry, heb de rest van je topic niet gelezen, zie hier en daar wat van reacties over jouw relatie met je hubby..
Ik weet uit ervaring, dat jezelf laten kleineren, niet de beste manier is om een goed zelfbeeld en eigenwaarde te krijgen :P Op het moment dat je de kracht gevonden hebt om dat te doorbreken, op welke manier ook, wordt je sterker dan ooit. Geef jezelf die kans, want iedereen is het waard om een gelukkig leven te hebben. Ook jij! Gun jezelf een mooi leven, en soms betekent dat dat je opnieuw moet beginnen, en soms is het nodig om samen in therapie te gaan.
Maar kies ten allen tijden voor jezelf. Dat is geen egoisme, maar zo zorgt een sterke vrouw voor zichzelf ;)
Sterke vrouwen zijn trouwens niet zo sterk geboren he. Sterk wordt je door de littekens in je leven.

xxx

Na m'n 1e bv van 200 cc op spier had ik cup e...na de kids werd dit een d. Zou echt teleurgesteld zijn als t nu een ellende zou worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, had jij serieus een e na 200 cc? Mag ik vragen van welk merk die prothese was? En welk profile? Anatomisch? 

Dan kijk ik eens wat deze voor breedte en projectie heeft. Sommige mensen hebben minder cc nodig voor een bepaald resultaat en sommigen meer.. Maar rhet komt niet heel vaak voor, vandaar de normale schatting.

Laat maar ff weten, met een vergelijking kan ik wel even kijken hoe het bij jou zou kunnen worden :35:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Wow, had jij serieus een e na 200 cc? Mag ik vragen van welk merk die prothese was? En welk profile? Anatomisch? 

Dan kijk ik eens wat deze voor breedte en projectie heeft. Sommige mensen hebben minder cc nodig voor een bepaald resultaat en sommigen meer.. Maar rhet komt niet heel vaak voor, vandaar de normale schatting.

Laat maar ff weten, met een vergelijking kan ik wel even kijken hoe het bij jou zou kunnen worden :35:

Xxx

Mcghan geloof ik en ronde protheses.

ik had de pc toendertijd gevraagd om een mooie c cup en toen ik wakker werd moest ik gewoon huilen, zo groot waren ze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Moet ik morgen ff kijken.. welk jaar was dat? De catalogus is een paar keer veranderd, moet ik ff de juiste zoeken, van toen. 

Xxx

2008 heb ik ze laten plaatsen door pc van tintelen in esthetiek nijmegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mamatje88:

2008 heb ik ze laten plaatsen door pc van tintelen in esthetiek nijmegen

200 cc rond van mc ghan, uit 2008, die bestaat alleen in low profile.
Ik heb dus echt meer info nodig om precies te weten welke prothese jij toen gehad hebt, sorry... Heb je er geen info van gehad toen? Geen kaartje waar de stickers van de prothesen op staan?

Sorry dat ik niet specifiek kan zijn, maar er zijn zoveel verschillende prothesen.. en ik kan me niet voorstellen dat je met een 200 cc low profile van een a naar een e gegaan bent, dat is maar 2,4 cm projectie, dat is normaal 2 cupmaten maximaal...

Vandaar mijn twijfel :) 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

200 cc rond van mc ghan, uit 2008, die bestaat alleen in low profile.
Ik heb dus echt meer info nodig om precies te weten welke prothese jij toen gehad hebt, sorry... Heb je er geen info van gehad toen? Geen kaartje waar de stickers van de prothesen op staan?

Sorry dat ik niet specifiek kan zijn, maar er zijn zoveel verschillende prothesen.. en ik kan me niet voorstellen dat je met een 200 cc low profile van een a naar een e gegaan bent, dat is maar 2,4 cm projectie, dat is normaal 2 cupmaten maximaal...

Vandaar mijn twijfel :) 
xxx

Heb even gekeken. Er staat allergan cml 200.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie het al, je hebt de CUI implantaten (dat is een merk van allergan idd)
3,4 cm projectie zie ik...
Stel je hebt dus van te voren toch wel een 75B gehad, want denk dat ik daar toch vanuit moet gaan als ik dit zo zie, dan zou ik normaal gezien gezegd hebben dat je met 3,4 cm een 75D gehad zou hebben.. Jij hebt daar dus nu een E mee gekregen.
Je gaat nu, met die 2,3 cm projectie meer, dan waarschijnlijk wel een maat of 2-3 omhoog, dus dan zou je uitkomen op een 75G/H. Maar ik vind het bij jou heel moeilijk gokken, aangezien jouw borsten blijkbaar bij de byzondere categorie horen hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer een nieuwe foto! 19e geopereerd dus nu 5 dagen na de operatie! Sinds vandaag redelijk wat gevoel terug in m'n borsten en dus voor het eerst sinds de operatie wat pijntjes gehad maar ben er gek genoeg blij mee!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mamatje88:

Hier weer een nieuwe foto! 19e geopereerd dus nu 5 dagen na de operatie! Sinds vandaag redelijk wat gevoel terug in m'n borsten en dus voor het eerst sinds de operatie wat pijntjes gehad maar ben er gek genoeg blij mee!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw meis, ik heb net ff je topic door zitten lezen. Wat ben jij een bofferd geweest, dat je maar met 200cc zulke mooie grote borsten kreeg. En wat zijn ze nu na je wissel prachtig geworden zeg. Echt heel mooi, meis. Wees er maar trots op. 

Fijn herstel gewenst. 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mamatje88:

Hier weer een nieuwe foto! 19e geopereerd dus nu 5 dagen na de operatie! Sinds vandaag redelijk wat gevoel terug in m'n borsten en dus voor het eerst sinds de operatie wat pijntjes gehad maar ben er gek genoeg blij mee!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow meid wat mooi! Jouw mannetje heeft niks te klagen! Onwijs mooi, kun je heel trots op zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.