Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Mamatje88:

Ze hebben me opgemeten bij hunkemuller en daar zeiden 75i en bij thriumph 70h.

 

Zo..... dat zijn flinke dames dan :38:. Maar ik blijf ze heel mooi vinden. Zulke wil ik ook .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Mamatje88:

Ja die van jou zitten er ook goed in! Denk alleen toch dat mijne te klein is want hij trekt een beetje...

Ai dat is niet fijn waarom moest je ook zulke grote hebben dan :45:

Nee hoor mop, je hebt hele mooie grote borsten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lotte90:

Ai dat is niet fijn waarom moest je ook zulke grote hebben dan :45:

Nee hoor mop, je hebt hele mooie grote 

Haha hoe groter hoe beter! Ik hou dervan! Alleen wel vervelend met lingerie/zwemkleding kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mamatje88:

Haha hoe groter hoe beter! Ik hou dervan! Alleen wel vervelend met lingerie/zwemkleding kopen. 

Jaaa vind het ook erg mooi alleen bij mijn lichaam staat t gewoon niet.

Ja dat lijkt mij ook vervelend dan zou het ook wel duurder zijn qua prijs denk of niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer heel mooi maar hee gaan ze bij de hunkemoller tot die maat?? Kon niks vinden :( Echt een kapitaal uitgeven aan dure bh's :( Niet meer aan denken haha straks schaf ik wel 2 simpele goede aan heb er al schrik voor welke maat ik dan moet :45: Maar meid staat je echt goed prachtige boobs heb je!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lotte90:

Jaaa vind het ook erg mooi alleen bij mijn lichaam staat t gewoon niet.

Ja dat lijkt mij ook vervelend dan zou het ook wel duurder zijn qua prijs denk of niet? 

Ik heb bij de thriumph voor 1 bh 60 euro betaald. Bij een speciaalzaakje bij ons in nijmegen ook wat gepast maar niks wat ik mooi vond maar daar liep de prijs op tot 120 euro en bij hunkemuller 30 euro per bh ongeveer

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MarTietje:

Weer heel mooi maar hee gaan ze bij de hunkemoller tot die maat?? Kon niks vinden :( Echt een kapitaal uitgeven aan dure bh's :( Niet meer aan denken haha straks schaf ik wel 2 simpele goede aan heb er al schrik voor welke maat ik dan moet :45: Maar meid staat je echt goed prachtige boobs heb je!! 

Jazeker! Heb me laten opmeten daar en toen ging ze t magazijn in! Hing niet in de winkel op 1 na!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Mamatje88:

Jazeker! Heb me laten opmeten daar en toen ging ze t magazijn in! Hing niet in de winkel op 1 na!

Goh damn me dan!! Dacht echt tot maat F.. Lucky you :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei MarTietje:

Als je er nog eens komt vraag dan of ze cup J of K achter hebben liggen :45: Weet ik dat ook gelijk :D 

L M N O P..... X Y Z, dit zijn de letters van het alfabet:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei prisje81:

L M N O P..... X Y Z, dit zijn de letters van het alfabet:45:

Goed om te weten.. na de K eindigd het wel qua bh maat regulier..help custom made straks hou op twijfels slaan nu al toe maar dat bespreken we morgen wel in mijn topic :45:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

In love met m'n eigen tieten! Ookal is 1 groter als de ander haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mamatje88:

Weer een nieuwe...Wat vinden  jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi. Zit ie lekker? 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.